PDA

View Full Version : I'm going in the old folks home.


Skip Towne
12-03-2004, 10:58 PM
I won't have computer access, so I guess this is goodbye.

I've been shitting my pants for the last month so I could get put in the place. There's a couple of hot old bitties I was banging on Saturdays until they threw me out of the home. Now they can't throw me out because I'm a paying resident.

Anyway, it's been fun - sometimes. I actually like one or two of you bastards. But the tradeoff of moist pussy and trading insults on the internet all day weighted vastly in favor of the pussy.

Catch you all later.

Logical
12-03-2004, 11:01 PM
I won't have computer access, so I guess this is goodbye.

I've been shitting my pants for the last month so I could get put in the place. There's a couple of hot old bitties I was banging on Saturdays until they threw me out of the home. Now they can't throw me out because I'm a paying resident.

Anyway, it's been fun - sometimes. I actually like one or two of you bastards. But the tradeoff of moist pussy and trading insults on the internet all day weighted vastly in favor of the pussy.

Catch you all later.WooWoo

Skip Towne
12-03-2004, 11:02 PM
You're not one of the one or two bastards I liked, Jim.

Skip Towne
12-03-2004, 11:04 PM
Oh shit. I think Phobia is messing with my account. Explain yourself Phobia

stevieray
12-03-2004, 11:05 PM
No way.

Logical
12-03-2004, 11:05 PM
You're not one of the one or two bastards I liked, Jim.

Aww cmon Skip, I am one of the few that is almost as surly as you and made you a quasi-popular poster.

Seriously I hope you are kidding. If not enjoy.

theultimatekcchiefsfan
12-03-2004, 11:05 PM
Damn brother,

I think you need to talk to somebody.

Skip Towne
12-03-2004, 11:06 PM
Aww cmon Skip, I am one of the few that is almost as surly as you and made you a quasi-popular poster.

Seriously I hope you are kidding. If not enjoy.

You should try this stunt, Jim. The shit stinks, but regular pussy is worth it.

Skip Towne
12-03-2004, 11:12 PM
Nothing posted prior to this post was done by me. You can guess who phonied it up I'm sure. Funny though.

badgirl
12-03-2004, 11:13 PM
I won't have computer access, so I guess this is goodbye.

I've been shitting my pants for the last month so I could get put in the place. There's a couple of hot old bitties I was banging on Saturdays until they threw me out of the home. Now they can't throw me out because I'm a paying resident.

Anyway, it's been fun - sometimes. I actually like one or two of you bastards. But the tradeoff of moist pussy and trading insults on the internet all day weighted vastly in favor of the pussy.

Catch you all later.
:bravo: I worked in a nursing home, I'm sure you'll love it :p

Phobia
12-03-2004, 11:14 PM
Congratulations, Skip. I'm glad you found something that should make you happy.

Skip Towne
12-03-2004, 11:19 PM
:bravo: I worked in a nursing home, I'm sure you'll love it :p
I'm sure I wouldn't. But I didn't post that stuff. One of the evil mods must have done it.

stevieray
12-03-2004, 11:19 PM
I'm sure I wouldn't. But I didn't post that stuff. One of the evil mods must have done it.

No way.

KcMizzou
12-03-2004, 11:21 PM
Nothing posted prior to this post was done by me. You can guess who phonied it up I'm sure. Funny though. Damn... I was just sure it was you...

It would have been even funnier if it was...

Skip Towne
12-03-2004, 11:23 PM
No way.
Yeah, prolly that drunken Endelt. Ain't no way I'm leaving. I've got a lot of people to piss off yet.

KcMizzou
12-03-2004, 11:26 PM
Yeah, prolly that drunken Endelt.

Yeah, I never liked that bastard either.

Skip Towne
12-03-2004, 11:29 PM
Damn... I was just sure it was you...

It would have been even funnier if it was...
My account has been screwed up and I hadn't been able to get on since 1:00 this afternoon. I just got back on 15 minutes ago and there were already 8 posts on this thread when I did.

Ari Chi3fs
12-03-2004, 11:29 PM
i think skip has alzheimers or some multiple personalities...
ROFL

funny shit though... good luck finally getting some pussy skip. I think GoBret may have to take the nursing home route to finally get laid.

KcMizzou
12-03-2004, 11:31 PM
My account has been screwed up and I hadn't been able to get on since 1:00 this afternoon. I just got back on 15 minutes ago and there were already 8 posts on this thread when I did. Well, either way, I knew it was a joke. It just would have been funnier coming from you.

Skip Towne
12-03-2004, 11:32 PM
i think skip has alzheimers or some multiple personalities...
ROFL

funny shit though... good luck finally getting some pussy skip. I think GoBret may have to take the nursing home route to finally get laid.
I don't think GoChiefs could even get geriatric pussy.

Ari Chi3fs
12-03-2004, 11:36 PM
I don't think GoChiefs could even get geriatric pussy.

well, of course he wont score it until he reaches your age. ROFL

Logical
12-03-2004, 11:38 PM
I don't think GoChiefs could even get geriatric pussy.

No but he probably circles the nursing home for hours.

badgirl
12-03-2004, 11:39 PM
Yeah, prolly that drunken Endelt. Ain't no way I'm leaving. I've got a lot of people to piss off yet.
well your doing a good job with me on my avatar thread, keep up the good work :thumb:

KcMizzou
12-03-2004, 11:40 PM
well, of course he wont score it until he reaches your age. ROFL Sheesh... bashing a fellow gayhawker is in bad form. Not to mention a guy who's been here as long as Skip has.

I see an online barrage of Iowainian proportions in your future.

Skip Towne
12-03-2004, 11:47 PM
well your doing a good job with me on my avatar thread, keep up the good work :thumb:
Uh....I haven't posted on your avatar thread. Must be that imposter.

stevieray
12-03-2004, 11:48 PM
No but he probably circles the nursing home for hours.
Prolly never gets out of the drop off cul de sac.

badgirl
12-03-2004, 11:48 PM
Uh....I haven't posted on your avatar thread. Must be that imposter.
ROFL maaaaby :hmmm:

Skip Towne
12-03-2004, 11:59 PM
ROFL maaaaby :hmmm:
Hey laady, I have no reason to post on that thread. I don't have an avatar and never have had. I can't tell you who did it but his name rhymes with Phobia.

Phobia
12-04-2004, 12:03 AM
Hey laady, I have no reason to post on that thread. I don't have an avatar and never have had. I can't tell you who did it but his name rhymes with Phobia.

Prove it.

Skip Towne
12-04-2004, 12:03 AM
well, of course he wont score it until he reaches your age. ROFL
Did you just shit your pants or do you smell like that all the time?

Phobia
12-04-2004, 12:06 AM
Okay, I'll come clean.... even though it's more fun to play dumb.

Skip was having trouble with his account. He made the mistake of emailing me his password. This thread is my handiwork - possibly a fantasy of mine - or something.

Skip Towne
12-04-2004, 12:07 AM
Prove it.
Had to be you. You're the only one on here obsessed with the tops of womens heads.

Ari Chi3fs
12-04-2004, 12:07 AM
Did you just shit your pants or do you smell like that all the time?

heh. you and KcMizzou are dumbasses. I was insulting goBret... he aint getting laid until 59 1/2... but if you also feel insulted, sweet... bonus. :thumb:

Count Alex's Losses
12-04-2004, 12:08 AM
This is worse than anything I ever receieved..... ROFL

KcMizzou
12-04-2004, 12:18 AM
heh. you and KcMizzou are dumbasses. I was insulting goBret... he aint getting laid until 59 1/2... but if you also feel insulted, sweet... bonus. :thumb: I'm hurt...

No, really....

TheNextStep
12-04-2004, 12:20 AM
I'm sure I wouldn't. But I didn't post that stuff. One of the evil mods must have done it.
You f***ed it up, dude, because she was TOTALLY coming on to you right there...

Demonpenz
12-04-2004, 04:48 AM
Yeah, prolly that drunken Endelt. Ain't no way I'm leaving. I've got a lot of people to piss off yet.


thats what i like to hear

Wile_E_Coyote
12-04-2004, 09:47 AM
merkin mania

Saulbadguy
12-04-2004, 09:51 AM
Howdy, Skip. Please do the honors of the KU-Pacific game thread. I don't want to step on your toes once again.

htismaqe
12-04-2004, 10:01 AM
I can't decide what's funnier.

That Skip emailed Phil his password, that Phil posted this, or that Skip is using WEBTV to surf the Planet!

:D

Good to see you're not leaving, old man.

the Talking Can
12-04-2004, 10:07 AM
we, as a society, have to become more tolerant of people shitting their pants...

Phobia
12-04-2004, 10:16 AM
we, as a society, have to become more tolerant of people shitting their pants...

I'm laughing out loud.

the Talking Can
12-04-2004, 10:19 AM
that was my best myselfish imitation

Baby Lee
12-04-2004, 10:24 AM
No but he probably circles the nursing home for hours.
At least he can circle the building without driving into it.

Phobia
12-04-2004, 10:26 AM
that was my best myselfish imitation

You did that on purpose? You should have that looked at.... immediately.

Baby Lee
12-04-2004, 10:29 AM
we, as a society, have to become more tolerant of people shitting their pants...
Only RWNJs are intolerant of the unique and inspiring fragances of IAs, [incontinent Americans].

Braincase
12-04-2004, 10:35 AM
Isn't there just a little bit of truth behind every good rumor?

Count Alex's Losses
12-04-2004, 10:47 AM
Isn't there just a little bit of truth behind every good rumor?

I'd say so. For instance, I'm not gay. But I just listened to "Bibbidi Bobbidi Boo."

chiefs4me
12-04-2004, 10:58 AM
Yeah, prolly that drunken Endelt. Ain't no way I'm leaving. I've got a lot of people to piss off yet.


I almost creied when I thought you were leaving,,,,,,,,,,,NOT,;) No I am kidding, glad your staying and I know this line was written for me.

Calcountry
12-04-2004, 11:12 AM
Yeah, I never liked that bastard either.
You say LIKED as in past tense. Delt aint going anywhere man, this IS his fuggin home away from home, which of course is his favorite titty bar.

Fairplay
12-04-2004, 11:22 AM
See ya late Skiptowne, hope to see you back.

Skip Towne
12-04-2004, 11:23 AM
I almost creied when I thought you were leaving,,,,,,,,,,,NOT,;) No I am kidding, glad your staying and I know this line was written for me.
Where were you yesterday? We were looking for you. Well, actually we were laying in wait.

Fairplay
12-04-2004, 11:24 AM
Where were you yesterday? We were looking for you. Well, actually we were laying in wait.



Like a predator awaitng its prey.

chiefs4me
12-04-2004, 11:27 AM
Where were you yesterday? We were looking for you. Well, actually we were laying in wait.

I was here,,,,freezing my butt off waiting for that dam iowian to bring my corn and blanket,,,,of course he had to stomp the heads off the cats first,,maybe one got him.ROFL I also did a little xmas shopping and watched my 14 year old play in his basketball game. DID YOU MISS ME?:hmmm:

Skip Towne
12-04-2004, 11:33 AM
I was here,,,,freezing my butt off waiting for that dam iowian to bring my corn and blanket,,,,of course he had to stomp the heads off the cats first,,maybe one got him.ROFL I also did a little xmas shopping and watched my 14 year old play in his basketball game. DID YOU MISS ME?:hmmm:
Yeah, I had a lot of good stuff stored up. Then the Planet kicked me off about 1:00 and I didn't get back on till 10 or so. I thought I was band (CPS©).

chiefs4me
12-04-2004, 11:38 AM
So what you doing today skip? I have to go mow and rake leaves,,,,here it is dec 4th and I still have to cut the dam grass. Wanna help?

chiefs4me
12-04-2004, 11:39 AM
Yeah, I had a lot of good stuff stored up. Then the Planet kicked me off about 1:00 and I didn't get back on till 10 or so. I thought I was band (CPS©).


mmmmmm,,good stuff stored up,,,,for me?ROFL

Skip Towne
12-04-2004, 11:44 AM
mmmmmm,,good stuff stored up,,,,for me?ROFL
Yeah. Now I'm waiting for you to fall in my trap.

chiefs4me
12-04-2004, 11:46 AM
Yeah. Now I'm waiting for you to fall in my trap.


Well did you set it?

Wile_E_Coyote
12-04-2004, 12:11 PM
coma coma coma chameleon

~now others can feel my pain

Skip Towne
12-04-2004, 01:00 PM
coma coma coma chameleon

~now others can feel my pain
Chiefs4meme can't help it. She's retarted (CPS©).

chiefs4me
12-04-2004, 02:30 PM
Chiefs4meme can't help it. She's retarted (CPS©).


:(

Mr. Kotter
12-04-2004, 02:32 PM
See Skip, I told you; tokin' all those years killed a lot of brain cells.

Some of the last to go involve bladder and bowell control. :p

Skip Towne
12-04-2004, 02:37 PM
See Skip, I told you; tokin' all those years killed a lot of brain cells.

Some of the last to go involve bladder and bowell control. :p
You seem quite well versed on the subject. :p

Rausch
12-04-2004, 02:39 PM
You seem quite well versed on the subject. :p

Skip has mad cow! Skip has mad cow!

Herzig
12-04-2004, 02:41 PM
You might think about buying some stock in Depends Undergarnments. ROFL

Jenny Gump
12-04-2004, 10:33 PM
Damn. I thought I was finally going to get to meet Skip.

Straight, No Chaser
12-04-2004, 11:05 PM
Skip has mad cow! Skip has mad cow!

Actually, I think it's called Creutzfeldt-Jakob disease, a variant of mad cow disease that affects natives of Ar-Kentucky with a history of eating squirrel brains. Symptoms include loss of muscle control and dementia.

Sounds about what is described in the thread starter.



---->