PDA

View Full Version : I have 1500 left to my name.....


tommykat
12-09-2004, 11:05 PM
I've been out of work for a year. I know Phob can understand.....I am so faulking tired of my family.......PLEASE I AM SERIOUS! Is there a warm place to go for the holidays? I would rather be selfish and leave. I am sorry if I dissappoint you...........suggestions please.

GET THIS FAULKING OFF THE PLANET!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cuss:

el borracho
12-09-2004, 11:07 PM
Bob Dole's house?

morphius
12-09-2004, 11:07 PM
Well the bed starts out a little chilly, but I'm sure we could warm it up quickly. LOL!

Other then that, I got nuthin for ya :D

Mr. Kotter
12-09-2004, 11:08 PM
Duhnise may be hiring "domestic" help? Or ENDelt a Gisha-girl....? :hmmm:

Seriously though; I hope things turn around for you....and you still have a Merry Christmas. :)

RedNFeisty
12-09-2004, 11:15 PM
Sweetheart, if we lived closer I would invite you over in a heartbeat. Sorry that you are feeling down. I wish you love and warmth this holiday season.

A little side note, if you would open you eyes to your buddy, you wouldn't be so alone!! :thumb: I don't understand some women, they have the perfect thing and don't even see it! :D

tommykat
12-09-2004, 11:17 PM
Sweetheart, if we lived closer I would invite you over in a heartbeat. Sorry that you are feeling down. I wish you love and warmth this holiday season.

A little side note, if you would open you eyes to your buddy, you wouldn't be so alone!! :thumb: I don't understand some women, they have the perfect thing and don't even see it! :D

Thanks Red...........and you don't?

Mr. Kotter
12-09-2004, 11:17 PM
.. I wish you love and warmth this holiday season...

If you two make this happen, can you video it for our enjoyment.....? :hmmm:

:p

Oooooopppppssss; damn, I keep forgettin' about your aversion to cameras, Red.... :banghead:

:)

morphius
12-09-2004, 11:19 PM
You are still working, right TK?

tommykat
12-09-2004, 11:20 PM
You are still working, right TK?

:shake:

tommykat
12-09-2004, 11:20 PM
PLEASE TAKE THIS THREAD OFF!!!

Mr. Kotter
12-09-2004, 11:21 PM
:shake:

What do you do/have you done? :hmmm:

RedNFeisty
12-09-2004, 11:21 PM
If you two make this happen, can you video it for our enjoyment.....? :hmmm:

:p

Oooooopppppssss; damn, I keep forgettin' about your aversion to cameras, Red.... :banghead:

:)


Keep trying, maybe one day pigs will fly!! :p

Mr. Kotter
12-09-2004, 11:22 PM
PLEASE TAKE THIS THREAD OFF!!!

You can "edit" your posts to nothin'....and we can do the same if it's an emergency....

RedNFeisty
12-09-2004, 11:23 PM
You can "edit" your posts to nothin'....and we can do the same if it's an emergency....

See what you did, tisk tisk, you should be ashamed!

TK, we can certainly delete everything.

Mr. Kotter
12-09-2004, 11:24 PM
Keep trying, maybe one day pigs will fly!! :p

I took this pic on vacation in Montana, last summer.

Can I get one of the first copies of the video? :hmmm:

Mr. Kotter
12-09-2004, 11:25 PM
See what you did, tisk tisk, you should be ashamed!

TK, we can certainly delete everything.

I did, WHAT did I do? :(

morphius
12-09-2004, 11:26 PM
:shake:
I'm sorry TK. Last I heard you had just got a job. Obviously haven't talked for a while. I really do wish I knew of something for you to do, but I just don't know of anything in that area.

Skip Towne
12-09-2004, 11:26 PM
Well the bed starts out a little chilly, but I'm sure we could warm it up quickly. LOL!

Other then that, I got nuthin for ya :D
You're pussywhipped. What makes you think you could take on another gal?

RedNFeisty
12-09-2004, 11:26 PM
I took this pic on vacation in Montana, last summer.

Can I get one of the first copies of the video? :hmmm:

ROFL

You are a classic!!

morphius
12-09-2004, 11:29 PM
You're pussywhipped. What makes you think you could take on another gal?
LOL! Yup, I keep forgetting you are the only person who has ever talked to my wife from the BB.

OldTownChief
12-09-2004, 11:31 PM
How many cats do you have TK?

Logical
12-09-2004, 11:37 PM
Done, but you will have to delete your quote for it to be successful.

tommykat
12-09-2004, 11:38 PM
tommykat,

I wish I knew what to say to cheer you up. But even if I did I know the kind of mood as I have been there in the past and you most likely would not be ready to hear it. Know that there are many of us out here who care and wish you the very best. May your spirits be lifted and may all the difficulties turn into successes.

Your friend Vlad

I care about you Logical mucho.............but please take this off!

OldTownChief
12-09-2004, 11:38 PM
Vlad
:thumb:

Logical
12-09-2004, 11:43 PM
:thumb:Thanks but please do Tommykat the kindness of removing the quote. I have removed the original at her request.

Thanks

Joe Seahawk
12-09-2004, 11:43 PM
What the Faulk is going on here?

tommykat
12-09-2004, 11:44 PM
Thanks but please do Tommykat the kindness of removing the quote. I have removed the original at her request.

Thanks

Thank you so much.........

Mr. Kotter
12-09-2004, 11:46 PM
Do I need to delete my individual posts for tk? I'm happy to if that's what needs to happen...

OldTownChief
12-09-2004, 11:49 PM
Thanks but please do Tommykat the kindness of removing the quote. I have removed the original at her request.

Thanks

Done

Logical
12-09-2004, 11:50 PM
Done

Thanks, hopefully she will remember to delete the quote in her post.

tommykat
12-11-2004, 12:56 AM
I've been out of work for a year. I know Phob can understand.....I am so faulking tired of my family.......PLEASE I AM SERIOUS! Is there a warm place to go for the holidays? I would rather be selfish and leave. I am sorry if I dissappoint you...........suggestions please.

GET THIS FAULKING OFF THE PLANET!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cuss:

tommykat
12-11-2004, 12:57 AM
[QUOTE=tommykat]I've been out of work for a year. I know Phob can understand.....I am so faulking tired of my family.......PLEASE I AM SERIOUS! Is there a warm place to go for the holidays? I would rather be selfish and leave. I am sorry if I dissappoint you...........suggestions please.

tommykat
12-11-2004, 01:00 AM
GET THIS FAULKING OFF THE PLANET!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cuss:[/QUOTE]

FloridaChief
12-11-2004, 02:03 AM
How drunk are you?

KcMizzou
12-11-2004, 04:13 AM
How drunk are you? You mean right at this moment?... or just on average...

Over-Head
12-11-2004, 09:23 AM
Come on up hewre to Nfld TK. My better half said it'd fix ya right up.
Warm?...Now sweat the mom in law has the old kitchen oil stove at 100' pluss all day long!
You'll NEVER forget a Newfie x-mass :thumb:


***play yer cards right and we might even "Screech ya in".....you wouldn't mind kissing a Cod fish while your drunk would ya? :hmmm:

Skip Towne
12-11-2004, 09:30 AM
Come on up hewre to Nfld TK. My better half said it'd fix ya right up.
Warm?...Now sweat the mom in law has the old kitchen oil stove at 100' pluss all day long!
You'll NEVER forget a Newfie x-mass :thumb:


***play yer cards right and we might even "Screech ya in".....you wouldn't mind kissing a Cod fish while your drunk would ya? :hmmm:
Newfies are very strange people.

Brock
12-11-2004, 09:59 AM
WTF is going on here? :cuss:

Over-Head
12-11-2004, 12:46 PM
Newfies are very strange people.

But the world loves us anyway ROFL

Mr. Laz
12-11-2004, 02:03 PM
im confused


she post something, then says "take it off the planet" even though she can just delete it herself... :shrug:



then she quotes herself to make sure it DOESN'T get taking off



then she says "take it off the planet" again



i'm missing something apparently

Skip Towne
12-11-2004, 02:24 PM
im confused


she post something, then says "take it off the planet" even though she can just delete it herself... :shrug:



then she quotes herself to make sure it DOESN'T get taking off



then she says "take it off the planet" again



i'm missing something apparently
You either have to get a decoder ring or ask Joe Seahawk to translate for you.

Calcountry
12-11-2004, 02:40 PM
im confused


she post something, then says "take it off the planet" even though she can just delete it herself... :shrug:



then she quotes herself to make sure it DOESN'T get taking off



then she says "take it off the planet" again



i'm missing something apparently
Then you get logical posting as if it is done deal.

I am totally confused. :shrug:

Calcountry
12-11-2004, 02:42 PM
You either have to get a decoder ring or ask Joe Seahawk to translate for you.
Be sure to drink you OVALTINE.

Ohhhh, I get it. Thanks for letting me know I needed the little Orphan Annie secret decoder pen. It sure was hard taking my puter into the head to decode. A wireless laptop sure would have came in handy. Hey Santa, I betcha can't guess what I want for Christmans???

Baby Lee
12-11-2004, 03:18 PM
Be sure to drink you OVALTINE.

Ohhhh, I get it. Thanks for letting me know I needed the little Orphan Annie secret decoder pen. It sure was hard taking my puter into the head to decode. A wireless laptop sure would have came in handy. Hey Santa, I betcha can't guess what I want for Christmans???
ROFL - OMG!! tkitis is CONTAGIOUS!!!

JimNasium
12-11-2004, 03:22 PM
Dammit Carl?

TheNextStep
12-11-2004, 04:37 PM
Don't know what the hell happened, what the hell is happening, or what the hell will happen with this whole thread...

But, TK, I hope that things start looking up for you. Merry Christmas.

Iowanian
12-11-2004, 04:41 PM
There are all kinds of seasonal jobs.

There is no reason to not have any kind of work this time of year.

Rausch
12-11-2004, 04:51 PM
Um.....Yeah. That....

badgirl
12-11-2004, 06:26 PM
There are all kinds of seasonal jobs.

There is no reason to not have any kind of work this time of year.Thats very insensitive, evidentually, you have never had really hard times.I had a minimum wage job not too long ago and you get paid about 100 bucks a week, cause usually these minimum wage jobs are part time, what the hell would you do with that, yea its better than nothing, but far as pretty good paying jobs, depending on what you do, the holidays are the worse time to get work, a lot of places lay off during the holidays and pick back up in the spring. Don't be so quick to judge till you have been in other peoples shoes. :harumph:

stumppy
12-11-2004, 06:30 PM
Thats very insensitive, evidentually, you have never had really hard times.I had a minimum wage job not too long ago and you get paid about 100 bucks a week, cause usually these minimum wage jobs are part time, what the hell would you do with that, yea its better than nothing, but far as pretty good paying jobs, depending on what you do, the holidays are the worse time to get work, a lot of places lay off during the holidays and pick back up in the spring. Don't be so quick to judge till you have been in other peoples shoes. :harumph:

Check your personal messages sweetie.

badgirl
12-11-2004, 06:43 PM
Check your personal messages sweetie.
did you get mine? :p

Ultra Peanut
12-11-2004, 07:29 PM
1500 what?

What does Marshall Faulk have to do with anything?

Skip Towne
12-11-2004, 07:34 PM
1500 what?

What does Marshall Faulk have to do with anything?
Go away. You're too dense for such high level technical discussions.

Ultra Peanut
12-11-2004, 07:44 PM
Go away. You're too dense for such high level technical discussions.shut up you troll

chiefs4me
12-11-2004, 07:45 PM
Thats very insensitive, evidentually, you have never had really hard times.I had a minimum wage job not too long ago and you get paid about 100 bucks a week, cause usually these minimum wage jobs are part time, what the hell would you do with that, yea its better than nothing, but far as pretty good paying jobs, depending on what you do, the holidays are the worse time to get work, a lot of places lay off during the holidays and pick back up in the spring. Don't be so quick to judge till you have been in other peoples shoes. :harumph:



Oh boy,,,,go girl go :thumb:

badgirl
12-11-2004, 07:57 PM
Oh boy,,,,go girl go :thumb:
Thanks :thumb:

David.
12-11-2004, 08:24 PM
WHOO FEMINIST HIGH FIVE!

Ultra Peanut
12-11-2004, 08:25 PM
WHOO FEMINIST HIGH FIVE!YOU GO HOMEGIRL

David.
12-11-2004, 08:26 PM
PENIS'S ARE BAD!

Skip Towne
12-11-2004, 08:28 PM
WHOO FEMINIST HIGH FIVE!
The feminazis are uniting. They should be band.

morphius
12-11-2004, 08:28 PM
PENIS'S ARE BAD!
It may be bad, but that doesn't give you any right to spank it while on CP.

David.
12-11-2004, 08:30 PM
The feminazis are uniting. They should be band.

definitely. We can't let them get too unified.

OH I got a good joke.


Why are womens feet smaller than mens?











so they can stand closer to the oven!!!

David.
12-11-2004, 08:30 PM
Why shouldn't women get licenses?










there's no road from the kitchen to the bedroom! ROFL

TheNextStep
12-11-2004, 08:38 PM
What would be the best thing about having a woman for president?















We wouldn't have to pay her as much.

badgirl
12-11-2004, 09:55 PM
hey boys you don't want all the females on the planet on your ass, we do PMS you know, and there will be hell to pay then boys ROFL :p

David.
12-11-2004, 09:56 PM
hey boys you don't want all the females on the planet on your ass, we do PMS you know, and there will be hell to pay then boys ROFL :p

http://forums.breakthetrend.com/images/smilies/uhh.gif

badgirl
12-11-2004, 09:57 PM
http://forums.breakthetrend.com/images/smilies/uhh.gif
I thought so, be afraid, be very afraid :cuss: :)

David.
12-11-2004, 09:57 PM
holy shit. I swear to god, I thought you were going to post that word for word.

badgirl
12-11-2004, 10:08 PM
holy shit. I swear to god, I thought you were going to post that word for word.post what word for word :hmmm:

David.
12-11-2004, 10:09 PM
your last post.

badgirl
12-11-2004, 10:14 PM
your last post.
uh, no why would I do that David? Huh you tell me WHY!!! oh sorry i got a little carried away :p

David.
12-11-2004, 10:20 PM
uh, no why would I do that David? Huh you tell me WHY!!! oh sorry i got a little carried away :p

....no I was thinking "I thought so, be afraid, be very afraid" as something you might post before I clicked on the thread. Then it blew my mind when it actually happened. Pretty trippy.

Skip Towne
12-11-2004, 10:31 PM
definitely. We can't let them get too unified.

OH I got a good joke.


Why are womens feet smaller than mens?











so they can stand closer to the oven!!!
Uh, that would be closer to the sink. Why would she want to get closer to the oven?

David.
12-11-2004, 10:32 PM
Uh, that would be closer to the sink. Why would she want to get closer to the oven?

TO COOK FOOL!

badgirl
12-11-2004, 10:43 PM
....no I was thinking "I thought so, be afraid, be very afraid" as something you might post before I clicked on the thread. Then it blew my mind when it actually happened. Pretty trippy.
wow that is pretty freaky you must have telepathy or something :hmmm:

Skip Towne
12-11-2004, 10:48 PM
TO COOK FOOL!
If you got closer to the oven you couldn't open the door. Now who's the fool, fool?

badgirl
12-11-2004, 10:50 PM
If you got closer to the oven you couldn't open the door. Now who's the fool, fool?
I beleive he means cooking on top of the stove not baking :rolleyes:

David.
12-11-2004, 10:50 PM
If you got closer to the oven you couldn't open the door. Now who's the fool, fool?

not if she's using the burners on TOP! OOH DAVID 1 SKIP 0

tk13
12-11-2004, 10:50 PM
If you got closer to the oven you couldn't open the door. Now who's the fool, fool?
ROFL You've been owned by Skip.

David.
12-11-2004, 10:50 PM
I beleive he means cooking on top of the stove not baking :rolleyes:

damnit how'd you beat me, I typed that in like 2 seconds.

David.
12-11-2004, 10:51 PM
ROFL You've been owned by Skip.

PFT, TK GETS NEGATIVE ONE AS WELL!


ROFL

badgirl
12-11-2004, 10:56 PM
damnit how'd you beat me, I typed that in like 2 seconds.
uh 2 things we thought of at the same time both times are 10:30 so what do you think that means?:Poke:

Otter
12-11-2004, 10:57 PM
You can be my proof reader anytime

David.
12-11-2004, 10:58 PM
uh 2 things we thought of at the same time both times are 10:30 so what do you think that means?:Poke:

I think it means stumppys time is up. ;)

You know what they say, once you go teen, you'll.....never turn....green................:shrug: I got nothin.

badgirl
12-11-2004, 10:59 PM
I think it means stumppys time is up. ;)

You know what they say, once you go teen, you'll.....never turn....green................:shrug: I got nothin.
ROFL ROFL ROFL nah but its pretty funny anyway :p

Skip Towne
12-11-2004, 11:01 PM
I beleive he means cooking on top of the stove not baking :rolleyes:
Then he should have said stove, not oven. Duh!

David.
12-11-2004, 11:03 PM
Then he should have said stove, not oven. Duh!

sshhhhhhhhh

badgirl
12-11-2004, 11:04 PM
Then he should have said stove, not oven. Duh!
well I guess you would be standing closer to the oven in order to reach the burners, I mean if you stood far away back from the oven you couldn't reach the top of the stove to cook, right :hmmm: :)

Skip Towne
12-11-2004, 11:07 PM
well I guess you would be standing closer to the oven in order to reach the burners, I mean if you stood far away back from the oven you couldn't reach the top of the stove to cook, right :hmmm: :)
Shut up, woman, men are talking.

David.
12-11-2004, 11:08 PM
Shut up, woman, men are talking.

ROFL rep

badgirl
12-11-2004, 11:18 PM
ROFL rep
hey you gave him rep, when I was backing you up, thats it for you, now your on my shit list and that is no fun place to be boy. :mad: :)

badgirl
12-11-2004, 11:19 PM
Shut up, woman, men are talking.
Men? David is a man? :rolleyes:

David.
12-11-2004, 11:21 PM
hey you gave him rep, when I was backing you up, thats it for you, now your on my shit list and that is no fun place to be boy. :mad: :)

hey, I already gave you rep. I had to give rep to Skip, I didn't want him to feel TOO bad for getting owned by a new girl.

David.
12-11-2004, 11:21 PM
Men? David is a man? :rolleyes:

well....legally anyways

badgirl
12-11-2004, 11:21 PM
hey, I already gave you rep. I had to give rep to Skip, I didn't want him to feel TOO bad for getting owned by a new girl.ok forgiven your on my good side again, and damn good thing :thumb:

Over-Head
12-12-2004, 06:34 AM
....no I was thinking "I thought so, be afraid, be very afraid" as something you might post before I clicked on the thread. Then it blew my mind when it actually happened. Pretty trippy.


Here man...have another hit :bong: