PDA

View Full Version : Why you don't stay up all night drinking before an early morning TV interview


KCN
12-14-2004, 04:02 PM
http://hyperreal.org/~rkumar/tyrone.mov

Saulbadguy
12-14-2004, 04:05 PM
Haha. MU student.

ENDelt260
12-14-2004, 04:05 PM
Sweet.

Mr. Kotter
12-14-2004, 04:05 PM
Nice... ROFL

Mr. Kotter
12-14-2004, 04:06 PM
Sweet.

He kinda looked like you....any relation?

HC_Chief
12-14-2004, 04:10 PM
HAHAHA :D

Demonpenz
12-14-2004, 04:16 PM
did that guy throw up? My tint is messed up

ENDelt260
12-14-2004, 04:17 PM
I tried out for the Jeopardy College Tournament after staying up all night drinking.

I didn't make it.

Duck Dog
12-14-2004, 04:18 PM
Haha on the animal rights f aggot.

Spicy McHaggis
12-14-2004, 04:31 PM
I tried out for the Jeopardy College Tournament after staying up all night drinking.

I didn't make it.

Diarrhea. Oh I'm sorry I mean, what is diarrhea?

Dartgod
12-14-2004, 04:34 PM
Diarrhea. Oh I'm sorry I mean, what is diarrhea?
I'm sorry. The correct response would have been, "what is explosive diarrhea?".

ENDelt260
12-14-2004, 04:34 PM
Diarrhea. Oh I'm sorry I mean, what is diarrhea?
Nah.

But the drive from StL to KC after the test kinda sucked.

stevieray
12-14-2004, 04:35 PM
I'm sorry. The correct response would have been, "what is explosive diarrhea?".


That'll get you out of going to work.

Bob Dole
12-14-2004, 04:41 PM
The profuse sweating is another good reason.

Just not quite as disgusting (or funny) as this one.

KcMizzou
12-14-2004, 05:48 PM
ROFL That's hilarious.