PDA

View Full Version : Dominus oppossum poxper biscuits post mortem ebdu detay duwella carberundum!


Dr. Facebook Fever
01-08-2005, 09:34 AM
Amen.

HemiEd
01-08-2005, 09:36 AM
Amen.

huh?

badgirl
01-08-2005, 09:38 AM
huh?
ditto, this is chiefsplanet, not freaking Harvard.com, now speak english damn it :cuss:

AeroSquid
01-08-2005, 09:41 AM
http://www.cert.dfn.de/infoserv/dib/c3_animation.gif

Dr. Facebook Fever
01-08-2005, 10:12 AM
rub-a-dub dub
thanks for the grub
yeah God.

Dr. Facebook Fever
01-08-2005, 10:36 AM
http://www.cert.dfn.de/infoserv/dib/c3_animation.gif
No....I just saw many of the same threads on this morning that were on yesterday....I wanted a new thread.....and I had nothing....................


Think of this as a prayer thread to cleanse your dirty little non-playoff making, wasted offense, stupid coaches, over-priced beer, William Bartee and/or Dexter McCleon are actually starters on this team...soul with.

Dr. Facebook Fever
01-08-2005, 10:52 AM
huh?
exactly.

2bikemike
01-08-2005, 10:55 AM
Dominus oppossum poxper biscuits post mortem ebdu detay duwella carberundum!


Sounds like he is talking about eating possum road kill with biscuits and gravy. :hmmm:

HemiEd
01-08-2005, 10:59 AM
exactly.

After further review, it makes about as much sense as some of the stuff we were saying last night on the night shift...

badgirl
01-08-2005, 11:00 AM
Dominus oppossum poxper biscuits post mortem ebdu detay duwella carberundum!


Sounds like he is talking about eating possum road kill with biscuits and gravy. :hmmm:
I kinda got some of those words trying to read it also, ROFL ROFL rep baby :thumb:

Count Zarth
01-08-2005, 11:06 AM
Lord Opposum?

badgirl
01-08-2005, 11:23 AM
Lord Opposum?
huh?