PDA

View Full Version : Help Desk


Phobia
01-17-2005, 01:55 PM
There has been a wealth of computer related information posted at ChiefsPlanet over the years. I know most of us have benefited from the computer knowledge on this site.

Several months ago, I changed our "Questions for mods" forum to include a technical questions from users as well. It never really caught on.

Yesterday, the mgmt team at ChiefsPlanet decided to make the Help Desk forum work better for us. As you can see, it's now a subforum of the Lounge and we hope that will enable everybody to find the computer information they need more readily (especially with the search feature temporarily unavailable).

As you may have noticed, computer related topics are being moved to the help desk.

Finally, I'd like to invite our resident computer professionals to stop by the help desk frequently in order to provide some much needed assistance to our friends at ChiefsPlanet.

BIG_DADDY
01-17-2005, 01:56 PM
Cool

Phobia
01-17-2005, 01:56 PM
FWIW, computer threads aren't being moved because they are too numerous for the lounge, they are being moved to file them away for convenience/reference.

Deberg_1990
01-17-2005, 01:57 PM
Sounds good to me

SBK
01-17-2005, 01:58 PM
Ooooohh, that's so hot. Im horny just thinking about it.

stumppy
01-17-2005, 02:02 PM
WOOD.................................I got wood.

dirk digler
01-17-2005, 02:03 PM
Thanks Phob! Us tech geeks will be very glad to help.

Bob Dole
01-17-2005, 02:04 PM
WOOD.................................I got wood.

Just ****ing great.

Everyone here has already had the joy of experiencing the product of your wood... Please find a way to avoid making another.

Phobia
01-17-2005, 02:05 PM
I'd also like to add that this is Bob Dole's brainchild.

When it flops, please blame him.

Bob Dole
01-17-2005, 02:07 PM
I'd also like to add that this is Bob Dole's brainchild.

When it flops, please blame him.

Bob Dole made the proposal based on comments from KC Jones. KC Jones can take the blame if it's a crap idea.

Phobia
01-17-2005, 02:10 PM
Bob Dole made the proposal based on comments from KC Jones. KC Jones can take the blame if it's a crap idea.

You listened to Eric? Oh hell. We need to start deflecting immediately.

Iowanian
01-17-2005, 02:11 PM
Could I get a mod to move this computer garbage to the help Dump? Thanks.

wutamess
01-17-2005, 02:13 PM
So now we'd post our ?'s in this thread in order to get immediate responses and then mods'll move it to he helpdesk thread.

I like the concept.

stumppy
01-17-2005, 02:13 PM
Just ****ing great.

Everyone here has already had the joy of experiencing the product of your wood... Please find a way to avoid making another.

ROFL
It was an accident.




I damn near named him Houdini .:D

Bob Dole
01-17-2005, 02:15 PM
ROFL
It was an accident.

I damn near named him Houdini .:D


Bob Dole isn't sure why you bothered to name it at all, since it would appear that the best part simply leaked out. :rolleyes:

Phobia
01-17-2005, 02:16 PM
So now we'd post our ?'s in this thread in order to get immediate responses and then mods'll move it to he helpdesk thread.

I like the concept.

Actually, we plan to laugh at your questions and stuff.

Jenny Gump
01-17-2005, 02:32 PM
FWIW, computer threads aren't being moved because they are too numerous for the lounge, they are being moved to file them away for convenience/reference.

Are you moving it because computer threads are too numerous for the lounge?

Cochise
01-17-2005, 02:40 PM
Can we get a subforum for threads about new subforums?

Phobia
01-17-2005, 02:41 PM
Are you moving it because computer threads are too numerous for the lounge?

We're being proactive for the day you get another new computer.

Phobia
01-17-2005, 02:42 PM
Can we get a subforum for threads about new subforums?

Yes. Here you go. Subforum for Cochise (www.nepachiefs.com)

Skip Towne
01-17-2005, 02:42 PM
Will there be a section for webtv?

Phobia
01-17-2005, 02:44 PM
Will there be a section for webtv?

Yes. WebTV and DirectTV subforum (http://www.chiefsplanet.com/BB/private.php?do=newpm&u=537)

wutamess
01-17-2005, 02:46 PM
Actually, we plan to laugh at your questions and stuff.

eh, Not fair! Now GFY!

2bikemike
01-17-2005, 02:47 PM
Cool so now we can jump all over the dumb shits who post computer questions on the main forum.


BTW I am a computer dumb shit.

Phobia
01-17-2005, 02:48 PM
eh, Not fair! Now GFY!

I only wish we had a help forum for those on the board who needed a sense of humor adjustment.

Cochise
01-17-2005, 02:48 PM
Yes. Here you go. Subforum for Cochise (www.nepachiefs.com)

Isn't this the one that Duhnise singlehandedly destroyed?

Cochise
01-17-2005, 02:49 PM
Yes. WebTV and DirectTV subforum (http://www.chiefsplanet.com/BB/private.php?do=newpm&u=537)

Uh... well I've never had either, but I'll try. ROFL

Phobia
01-17-2005, 02:49 PM
Isn't this the one that Duhnise singlehandedly destroyed?

If only we could convince her to register....

No, you're thinking of pigskinpark - which is for sale, BTW.

go bowe
01-17-2005, 03:02 PM
If only we could convince her to register....

No, you're thinking of pigskinpark - which is for sale, BTW.well, we can hope...

Cochise
01-17-2005, 03:03 PM
If only we could convince her to register....

No, you're thinking of pigskinpark - which is for sale, BTW.

Are you trying to tell me something? :harumph: :sulk:

Bob Dole
01-17-2005, 03:18 PM
BTW I am a computer dumb shit.

You don't really need to qualify that by adding "computer."

Sincerely, 1bikebob

Ari Chi3fs
01-17-2005, 03:20 PM
yay! we need more ******ing subforums.

ENDelt260
01-17-2005, 03:39 PM
yay! we need more ******ing subforums.
Eh, there aren't really enough ****ing topics to warrant a subforum dedicated to the subject.

I suppose if we were to create a ****ing subforum, it might spark more ****ing discussion... but, really, I enjoy seeing the ****ing threads on the main board.

KC Jones
01-17-2005, 03:39 PM
Bob Dole made the proposal based on comments from KC Jones. KC Jones can take the blame if it's a crap idea.

I have no idea what this man is talking about. Clearly he is a raving lunatic. I suggest we shoot him before he starts foaming at the mouth and biting noobs (again). At the very least tazer him repeatedly.


...


Unless everyone like the idea in which case I'll gladly accept all accolades. Heck, I might even show some remorse at having Bob Dole unecessarily shot/tazered :D