PDA

View Full Version : Clones vs Huskers


Saulbadguy
10-01-2005, 02:42 PM
On ABC now.

Braincase
10-01-2005, 03:08 PM
Watching. They're picking on every member of the secondary not named Nik Moser.

mlyonsd
10-01-2005, 03:15 PM
This is the only game each year I root for the Cornholers.

Bill Lundberg
10-01-2005, 03:46 PM
Iowa State just caught a huge break

Pitt Gorilla
10-01-2005, 03:46 PM
Sammy Parker's hands >> Nebraska's receivers' hands.

Skip Towne
10-01-2005, 04:03 PM
Perform homosexual acts on the Cornholers. Go ISU.

Frankie
10-01-2005, 04:40 PM
For all you MacCarney supporters. Guess who's outcoaching him. :shake:

Skip Towne
10-01-2005, 04:46 PM
Oh shit. Cornholers score. Where was that POS Nik Moser?

Frankie
10-01-2005, 05:55 PM
Nobody wants to win this game.

Pitt Gorilla
10-01-2005, 06:02 PM
For all you MacCarney supporters. Guess who's outcoaching him. :shake:
I heard that MacCarney coauthored that book recently mentioned in the DC forum.

chiefs4me
10-01-2005, 06:20 PM
Go Big Red.....ROFL

27-20........PBJ

Skip Towne
10-01-2005, 06:21 PM
Go Big Red.....ROFL

27-20........PBJ
Neg rep to you!!

chiefs4me
10-01-2005, 06:22 PM
Iowa State just caught a huge break





you can have breaks all day long...but we will take the W........ROFL

Braincase
10-01-2005, 06:29 PM
Yep. Iowa State loses in Double-Overtime.

Sigh.

Skip Towne
10-01-2005, 06:31 PM
Yep. Iowa State loses in Double-Overtime.

Sigh.
Neg rep Flo. She caused it.

tk13
10-01-2005, 06:33 PM
Bill Callahan for Coach of the Future!!!!

:)

Skip Towne
10-01-2005, 06:35 PM
Bill Callahan for Coach of the Future!!!!

:)
Heh. He just got that job because nobody wanted it. Not even Houston Nutt.

alanm
10-01-2005, 06:37 PM
Huskers prevail with a gritty effort. Go Big Red!! :thumb: :rockon:

alanm
10-01-2005, 06:39 PM
Heh. He just got that job because nobody wanted it. Not even Houston Nutt.
If he could recruit talent like he does at Nebraska to Kansas they'd take him in a heartbeat. You know it Skip. :)

Skip Towne
10-01-2005, 06:39 PM
Huskers prevail with a shitty effort. Go Big Red!! :thumb: :rockon:
Fixed it.

alanm
10-01-2005, 06:42 PM
Fixed it.
Don't matter how they win as long as they win. But you gotta admit the Blackshirts played pretty damn good today. :thumb:

Skip Towne
10-01-2005, 06:50 PM
Don't matter how they win as long as they win. But you gotta admit the Blackshirts played pretty damn good today. :thumb:
Good? They'll get killed by the good teams.

alanm
10-01-2005, 06:54 PM
Good? They'll get killed by the good teams.
We're up against Texas Tech next week in Lincoln. Huskers have been waiting for payback for a long time.
Texas Tech game is gonna be fun. :drool:

chiefs4me
10-01-2005, 08:05 PM
We're up against Texas Tech next week in Lincoln. Huskers have been waiting for payback for a long time.
Texas Tech game is gonna be fun. :drool:




now you know come that game, I won't be able to cheer on your huskers...it will be the red raiders for me....:p

Skip Towne
10-01-2005, 08:21 PM
now you know come that game, I won't be able to cheer on your huskers...it will be the red raiders for me....:p
TT is my favorite team next week. We'll see about any payback. They couldn't pay back Maine.

chiefs4me
10-01-2005, 08:25 PM
TT is my favorite team next week. We'll see about any payback. They couldn't pay back Maine.





I also want TT, so that means we wont be fighting......:evil:

Skip Towne
10-01-2005, 08:27 PM
I also want TT, so that means we wont be fighting......:evil:
No, I still want to fight.

jspchief
10-01-2005, 10:53 PM
Blackshirts did look pretty impressive. It seemed like ISU only moved the ball when Nebraska backed off the QB pressure.

Your offense is in trouble though. ISU's run D is pretty suspect, and the Holers barely ran against them. NU won't be able to throw 55 times every game.

Pitt Gorilla
11-05-2005, 03:26 PM
Good? They'll get killed by the good teams.They'll get killed by marginal teams.