PDA

View Full Version : Dick Vermeil called Paul Tagliabue after the game!


Count Alex's Losses
10-22-2005, 04:14 AM
Here's the transcript.

http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgWhat does Carl Peterson look like?
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgWhat?
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgWhat country you from?
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgWhat?
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgWhat ain't no country I ever heard of! They speak English in What?
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgWhat?
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgENGLISH, MOTHERF*CKER! DO - YOU - SPEAK - IT?
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgYes!
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgThen you know what I'm saying!
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgYes!
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgDescribe what Carl Peterson looks like!
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgWhat, I-?
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgSay what again. SAY WHAT AGAIN. I dare you, I DOUBLE DARE YOU, MOTHERF*CKER! Say what ONE MORE GODDAMN TIME!
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgHe's w-w-white...
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgGo on.

Count Alex's Losses
10-22-2005, 04:15 AM
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgHe's not bald...
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgDoes he look like a bitch?
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgWhat?
http://img459.imageshack.us/img459/6808/ljjets3sc.jpg

http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgDOES HE LOOK LIKE A BITCH?
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgNo!
http://img454.imageshack.us/img454/5162/dick20vj.jpgThen why you try to f*ck him like a bitch, Tags?
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgI didn't.
http://img454.imageshack.us/img454/5162/dick20vj.jpgYes you did. Yes you did, Tags! You tried to f*ck him. And Carl Peterson don't like to be f*cked by anybody, except Mrs. Peterson!
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpg You read the bible, tags?
http://img479.imageshack.us/img479/3192/paul0rb.jpgYes.
http://img479.imageshack.us/img479/5928/dick7cw.jpgThere's a passage I got memorized,seems appropriate for this situation: Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is trulY his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great
vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. AND YOU WILL KNOW MY NAME IS THE LORD! WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON THEE!!!!

BLAM!
http://images.nfl.com/u/ap/photos/PPS101102120_lower.jpg
BLAM!
http://img485.imageshack.us/img485/7082/89zu.jpg
BLAM!
http://img485.imageshack.us/img485/5686/72op.jpg

RedDread
10-22-2005, 04:22 AM
ROFL rep

tk13
10-22-2005, 04:46 AM
This strip is rated "R". Children under 17 must be accompanied by an adult. You've been warned.

http://www.stripcreator.com/comics/tk13/318180

FloridaChief
10-22-2005, 04:51 AM
http://www.stripcreator.com/comics/tk13/318180

Awe inspiring. How *do* you do it time after time?

Rausch
10-22-2005, 05:08 AM
I didn't get to watch the game and you did.

For this it has been decided by all of the forces cosmic that you need you ass kicked.

Vedic literature states that Karma is a mother****er, and I have an appreciation for 5,500 year old literature and 40 year old women...

Count Alex's Losses
10-22-2005, 05:09 AM
I didn't get to watch the game and you did.

For this it has been decided by all of the forces cosmic that you need you ass kicked.

Vedic literature states that Karma is a mother****er, and I have an appreciation for 5,500 year old literature and 40 year old women...

I didn't get to watch the game, either.

Mecca
10-22-2005, 05:15 AM
That picture of Larry Johnson amuses me, is he trying to be an airplane?

Rausch
10-22-2005, 05:15 AM
I didn't get to watch the game, either.

Well, I feel better...

HemiEd
10-22-2005, 05:18 AM
I just woke my wife up laughing so hard, nice job GoChiefs. ROFL

Ari Chi3fs
10-22-2005, 05:25 AM
funny shit gochiefs, you silly bastard.

Ultra Peanut
10-22-2005, 05:26 AM
DV: Where's my supersuit? (http://whereismysupersuit.ytmnsfw.com/)

Rausch
10-22-2005, 05:47 AM
DV: Where's my supersuit? (http://whereismysupersuit.ytmnsfw.com/)

Hoover
10-22-2005, 07:39 AM
This is the best thread ever, LMAO

OldTownChief
10-22-2005, 07:57 AM
Good job GC ROFL

tomahawk kid
10-22-2005, 08:17 AM
That was AWESOME.

Scorp
10-22-2005, 08:45 AM
That was AWESOME.

Yes, yes it was. I wake up log on and this is the first post i read. I couldn't stop focking laughing. Uncontrolable laughter. Rep Go Chiefs. :)

PHOG
10-22-2005, 08:51 AM
ROFL ROFL :clap:

alanm
10-22-2005, 09:01 AM
Awe inspiring. How *do* you do it time after time?
If you ever saw Pulp Fiction you'd recognize it.

Boozer
10-22-2005, 09:46 AM
http://www.manshorts.net/images/bk.jpg

Sully
10-22-2005, 10:32 AM
If I had any idea how to give rep, I'd do it.
Nicely done.

Fire Me Boy!
10-22-2005, 10:58 AM
It's the left-most button on the bottom right of every post. Find the one you want to rep GC on and click the little button that looks like a little man talking.

Woodrow Call
10-22-2005, 11:09 AM
ROFL Nice

VonneMarie
10-22-2005, 11:10 AM
OMG! ROFL

go bowe
10-22-2005, 11:18 AM
I didn't get to watch the game and you did.

For this it has been decided by all of the forces cosmic that you need you ass kicked.

Vedic literature states that Karma is a mother****er, and I have an appreciation for 5,500 year old literature and 40 year old women...40 year old women are just fine by me... :D :D :D

of course, i'd prefer 18, but i don't seem to be attracting many of those these days... :( :( :(

go bowe
10-22-2005, 11:21 AM
OMG! ROFLsay gurl...

what's shakin'? :D :D :D

ferrarispider95
10-22-2005, 12:23 PM
NICE

Crush
10-22-2005, 12:33 PM
ROFL

Count Alex's Losses
10-22-2005, 04:49 PM
I am shocked so many people like this. I thought it was a little dumb when I was making it.

OldTownChief
10-22-2005, 05:08 PM
I musta saw that movie 10 times and that was one of the best scenes of all time IMO.

ZootedGranny
10-22-2005, 05:14 PM
This may be the most clutch Chiefsplanet post of all time.

elvomito
10-22-2005, 05:17 PM
I am shocked so many people like this. I thought it was a little dumb when I was making it.you should do more stuff that you think is dumb and lay off the stuff you think is ok ROFL

acasas4
10-22-2005, 05:54 PM
Gotta love it! :thumb:

BigMeatballDave
10-22-2005, 06:19 PM
ROFL Awesome!!!

Boyceofsummer
10-22-2005, 06:56 PM
I'll use the concept for my own applications. Sorry for stealing.

jidar
10-22-2005, 06:57 PM
Dicky V is a mushroom cloud layin mother****er, mother****er.

Raiderhader
10-22-2005, 07:21 PM
ROFL Future HOC thread.

Raiderhader
10-22-2005, 07:22 PM
you should do more stuff that you think is dumb and lay off the stuff you think is ok ROFL



HAHAHA!

Count Alex's Losses
10-22-2005, 07:35 PM
.

Count Alex's Losses
10-22-2005, 07:44 PM
.

Logical
10-22-2005, 08:55 PM
The only thing I find more amusing than the concept presented is that in all honesty Carl deserves to be f*cked more than any other NFL executive that I can imagine. So can you really blame Taglibue.

Count Alex's Losses
10-22-2005, 08:57 PM
The only thing I find more amusing than the concept presented is that in all honesty Carl deserves to be f*cked more than any other NFL executive that I can imagine. So can you really blame Taglibue.

Carl deserves to be ****ed by the fans, not the league. When Carl gets ****ed by the league, the fans get ****ed by the league.

Mr. Kotter
10-22-2005, 09:00 PM
Carl deserves to be ****ed by the fans, not the league. When Carl gets ****ed by the league, the fans get ****ed by the league.

gochiefs vs. Vlad....score one for gc. Heh.

Funny chit, BTW. ROFL

Logical
10-22-2005, 09:07 PM
Carl deserves to be ****ed by the fans, not the league. When Carl gets ****ed by the league, the fans get ****ed by the league.I doubt that Tag's has anything against Chiefs fans. I would bet any amount of money Tags hates Carl thus the results. The fans get f*cked by Lamar Hunt who keeps Carl around.

Count Alex's Losses
10-22-2005, 09:25 PM
I doubt that Tag's has anything against Chiefs fans. I would bet any amount of money Tags hates Carl thus the results. The fans get f*cked by Lamar Hunt who keeps Carl around.

Why do you think Tags hates Carl?

BigMeatballDave
10-22-2005, 09:34 PM
So can you really blame Taglibue.It was Tags' decision to play Fri. night. I didn't get to see the game. He ****ed me. I hope the twinkle-toed one who sucks the penis burns in hell...

milkman
10-22-2005, 09:37 PM
I doubt that Tag's has anything against Chiefs fans. I would bet any amount of money Tags hates Carl thus the results. The fans get f*cked by Lamar Hunt who keeps Carl around.

I doubt that Tags has anything against Chiefs fans also.

However, every decision that he makes to **** Carl, has the added effect of ****ing Chief fans.

Logical
10-22-2005, 09:42 PM
Why do you think Tags hates Carl?The same reason everyone who deals with Carl hates him, he is a complete self-absorbed prick.

Count Alex's Losses
10-22-2005, 09:46 PM
The same reason everyone who deals with Carl hates him, he is a complete self-absorbed prick.

ROFL

I would think a professional like Tagliabue would be able to put aside his personal differences with Carl for the benefit of the league.

milkman
10-22-2005, 09:50 PM
ROFL

I would think a professional like Tagliabue would be able to put aside his personal differences with Carl for the benefit of the league.

Paul Tagliabue just doesn't have the professionalism and vision of Pete Rozelle.

Mark M
10-22-2005, 10:15 PM
I am shocked so many people like this. I thought it was a little dumb when I was making it.

Perhaps you should start pulling a Costanza and just do the opposite of your first instinct. You know ... if you think it's funny, it probably isn't ... if you think it's dumb, it's probably funny ... if you think you shouldn't talk to a hot chick ...

well, you probably shouldn't. But I think you get my point.

MM
~~:D

OldTownChief
10-23-2005, 12:00 AM
BUMP This one shouldn't drop off while some of this other crap is still here.