PDA

View Full Version : Oakland vs. San Diego Game Thread


tk13
12-04-2005, 07:26 PM
We neeeed some good mojo. Come on Raydahs.

Count Alex's Losses
12-04-2005, 07:27 PM
Go Raiiiii..

Go Oaklaaaaaaa...

LOSE CHARGERS!

Count Alex's Losses
12-04-2005, 07:27 PM
I think Randy Moss is healthy for this game....

tk13
12-04-2005, 07:28 PM
Yeah, I'm going to have to take a shower or 12 after this one.

Coach
12-04-2005, 07:29 PM
Go umm... R... R.... what's the word again?

Aw f**k it, Go team that is playing aganist the Dolts.

SLAG
12-04-2005, 07:29 PM
Lets go Darkies

KCinNY
12-04-2005, 07:31 PM
Reminds me of '99 when I had to root for the Donks against the Seahawks.

I felt so damn dirty.

Over-Head
12-04-2005, 07:40 PM
Were gonna win!
Them ego flipping Waffle breath, lipless half gunt, puss nutted, sackless, dip shits ainít even gonna know what hit em! :cuss:

(Ya think if I keep repeating it enough times the trashing were about to take wonít hurt as bad? :hmmm: )

Rausch
12-04-2005, 07:42 PM
Were gonna win!)


I can't admit to it being Cheer-for-the-raiders day so I'll go with support-yer-local-maple-leaf day!

Frazod
12-04-2005, 07:43 PM
Were gonna win!
Them ego flipping Waffle breath, lipless half gunt, puss nutted, sackless, dip shits ainít even gonna know what hit em! :cuss:

(Ya think if I keep repeating it enough times the trashing were about to take wonít hurt as bad? :hmmm: )

I'm rooting for you all the way for the rest of the season. I hope you win out!

After all, we don't want you drafting too high..... :evil:

Raiders get on the board first for 3.

NJ Chief Fan
12-04-2005, 07:43 PM
ahh ***** it GO RAIDAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DaKCMan AP
12-04-2005, 07:43 PM
3-0 'duhs

Over-Head
12-04-2005, 07:43 PM
I know were looking great atm, but you just wait and see if we canít clutch defeat right out of the hands of victory! :banghead:

Count Alex's Losses
12-04-2005, 07:44 PM
Lamont Jordan almost let the Chargers pick a pass off. He would have gotten a 1st down, too.

Over-Head
12-04-2005, 07:44 PM
I can't admit to it being Cheer-for-the-raiders day so I'll go with support-yer-local-maple-leaf day!
:thumb:

Over-Head
12-04-2005, 07:46 PM
3 dyslexic dwarfs in wheel chairs could have had better coverage than our special teams unit.

phxchief
12-04-2005, 07:47 PM
I'm excited for this rematch.

Raiders (average at best) offense just marched down the field on SD.

I'm really excited, actually. Can't wait to see them try and stop us with a healthy Roaf, in our house.

Count Alex's Losses
12-04-2005, 07:48 PM
Raiders came to play. This should be good.

Count Alex's Losses
12-04-2005, 07:48 PM
Hold that thought, LT just ran 20 yards on a 3rd and 10.

BigOlChiefsfan
12-04-2005, 07:49 PM
Yeah, it's not so much that I'm rooting for the Faid, I'm just sending good vibes to our buddies Over-Head and RNR. Even treehugging Fugly Duck.

Frazod
12-04-2005, 07:50 PM
I don't know what's worse - watching Tomlinson play or listening to the announcers endlessly blow him.

Count Alex's Losses
12-04-2005, 07:51 PM
ALMOST picked. Damn!

Over-Head
12-04-2005, 07:51 PM
Were making LT look like fu@king Priest Holms on a good day for Christ sakes :banghead: :banghead:

milkman
12-04-2005, 07:51 PM
Hey Paul, it's even harder to bring LdT down if you don't get any hands on him.

Dumbass.

Count Alex's Losses
12-04-2005, 07:52 PM
Kaeding ties it up.

THROW IT TO MOSS!

Over-Head
12-04-2005, 07:56 PM
Kaeding ties it up.

THROW IT TO MOSS!
It only took 3 years but you FINALLY made an intelligent post :clap: :clap:

Count Alex's Losses
12-04-2005, 07:56 PM
It only took 3 years but you FINALLY made an intelligent post :clap: :clap:

Meanwhile you still haven't made one.

Frazod
12-04-2005, 08:03 PM
Raiders just choked themselves out of FG range on a huge sack of Bledsoe.. er, I mean Collins.

Same difference, I guess. :shake:

Count Alex's Losses
12-04-2005, 08:04 PM
Did anyone else see Jerry Porter wide open?

RINGLEADER
12-04-2005, 08:06 PM
But the Raiders are doing a better job on both sides of the ball then I thought they would...

unlurking
12-04-2005, 08:07 PM
nice sack

morphius
12-04-2005, 08:07 PM
Terd!!!

Spott
12-04-2005, 08:07 PM
Kind of ironic that are arch rival could be an x factor that could help us get into the playoffs. Hard to root for the jailbirds, but maybe I can just root for their opponents to lose.

RINGLEADER
12-04-2005, 08:07 PM
Man, the Raiders are shutting down the Bolts...TURDELL comes up big in Sapp's place...

RINGLEADER
12-04-2005, 08:08 PM
WOW. Net 71 yard punt.

tk13
12-04-2005, 08:09 PM
Man, you gotta fair catch that at least. Don't let the punt roll another 20 yards....

Count Alex's Losses
12-04-2005, 08:11 PM
Collins sucks.

HAVE THESE GUYS HEARD OF RANDY MOSS?

Count Alex's Losses
12-04-2005, 08:11 PM
OH SHIT THERE'S RANDY MOSS! ALL 8 YARDS OF HIM!

unlurking
12-04-2005, 08:13 PM
damn, fakers O is absolutely horrid

greg63
12-04-2005, 08:17 PM
GO FADERS!!! BEAT THE DOLTS!

unlurking
12-04-2005, 08:18 PM
nice D

Fakers are a strange looking team tonight

tk13
12-04-2005, 08:33 PM
Touchdown Oakland.

greg63
12-04-2005, 08:35 PM
WOOOHOOO!

the Talking Can
12-04-2005, 08:43 PM
Turdell Sands!

keg in kc
12-04-2005, 08:44 PM
Holy hell, big terd sighting.

Miles
12-04-2005, 08:45 PM
Turdell Sands!

Yeah he even managed a sack earlier.

Frazod
12-04-2005, 08:51 PM
Bolts get 7 right before the half. Shit. :cuss:

tk13
12-04-2005, 08:56 PM
Janikowski misses a 61 yarder before halftime. 17-10 SD. They scored that last TD with LT sitting out of the game too...

Frazod
12-04-2005, 09:03 PM
Janikowski misses a 61 yarder before halftime. 17-10 SD. They scored that last TD with LT sitting out of the game too...

They still haven't said what's wrong with Tomlinson. If he's hurt, that could work out better for us that a Raiders win.

leviw
12-04-2005, 09:06 PM
Janikowski misses a 61 yarder before halftime. 17-10 SD.

"It's JUUUUSSST short and a LITTLE wide." - Mike Patrick

Are you serious? Two more yards to the right and it would have been in LA.

VonneMarie
12-04-2005, 09:11 PM
They haven't said anything on LT?

phxchief
12-04-2005, 09:13 PM
How much longer will the San Diego ballwashing go on for?

They don't look all that to me.

keg in kc
12-04-2005, 09:17 PM
I wonder how good Moss would be if he had any heart.

Guru
12-04-2005, 09:20 PM
Jeez, rolling stones for SB halftime. At least there won't be a "wardrobe malfunction" maybe a bowell malfunction though.

Guru
12-04-2005, 09:21 PM
I wonder how good Moss would be if he had any heart.

Moss? Heart? That will never happen. It is not very often that I want to see him have a monster game.

VonneMarie
12-04-2005, 09:22 PM
SD losing their cool.

Mecca
12-04-2005, 09:23 PM
Moss has a bruised Pelvis, pulled groin, and a broken rib. Yet people bitch that he's playing with no heart........he's not running hard because he can't.

phxchief
12-04-2005, 09:24 PM
I've got the TV on mute 'cause i'm sick of this LT lovefest. And you thought the Favre incarnation was bad?

Still, with that said, Brees is nothing without LT.

Guru
12-04-2005, 09:26 PM
Moss has a bruised Pelvis, pulled groin, and a broken rib. Yet people bitch that he's playing with no heart........he's not running hard because he can't.

Point taken, Mecca. It is just so easy to rag on him after his "I play when I want to play" rant.

chiefsfan987
12-04-2005, 09:27 PM
this game is over...

Guru
12-04-2005, 09:27 PM
Brees looked great on that pass. Wow

ChiefsCountry
12-04-2005, 09:27 PM
Dang Raiduhs

Guru
12-04-2005, 09:29 PM
Damn, SD is going to win this.

VonneMarie
12-04-2005, 09:29 PM
There's the dagger. :banghead:

Mecca
12-04-2005, 09:30 PM
The FCC should step in, this verbal blowjob of the Chargers by these announcers has to violate something.

keg in kc
12-04-2005, 09:32 PM
I'd rather we knock SD out ourselves. F*ck martyocre.

Guru
12-04-2005, 09:32 PM
The FCC should step in, this verbal blowjob of the Chargers by these announcers has to violate something.

ROFLROFL:clap::clap:

alanm
12-04-2005, 09:33 PM
F*cking Oakland, You can't count on them for shit! :banghead: :cuss: :banghead: :cuss: :mad:

Deberg_1990
12-04-2005, 09:35 PM
That Chiefs/Chargers matchup in 3 weeks will essentially be the 1st round of the playoffs.

Calcountry
12-04-2005, 09:36 PM
Jeez, rolling stones for SB halftime. At least there won't be a "wardrobe malfunction" maybe a bowell malfunction though.Hey, Skip Towne grew up listening to the Stones.

keg in kc
12-04-2005, 09:36 PM
Damn, Lechler sucked on that one.

keg in kc
12-04-2005, 09:37 PM
Hey, Skip Towne grew up listening to the Stones.He grew up listening to cave men beating on stones.

Frazod
12-04-2005, 09:37 PM
Not even Lechler is immune to this suckfest. F#cking useless-ass Raiders. :shake:

VonneMarie
12-04-2005, 09:40 PM
The FCC should step in, this verbal blowjob of the Chargers by these announcers has to violate something.
ROFL

VonneMarie
12-04-2005, 09:41 PM
Turds with IC. :banghead:

Frazod
12-04-2005, 09:44 PM
Oh well. The good news is I think I won my office pool. Obviously I took San Diego big. :D

Miles
12-04-2005, 09:58 PM
Another nice play by Turd.

digi2fish
12-04-2005, 10:13 PM
we were wrong to put any hope with the Raiders...

Frazod
12-04-2005, 10:13 PM
The Chargers have really degenerated into punks.

Coach
12-04-2005, 10:14 PM
F**king useless Raiders. Same old shit.

"Just Lose Baby."

Garcia Bronco
12-04-2005, 10:15 PM
Who's Oakland?

Garcia Bronco
12-04-2005, 10:16 PM
Nevermind...'Randy Moss and the Raiders'

Frazod
12-04-2005, 10:16 PM
Who's Oakland?

Oh stop it. Like you weren't hoping they'd win same as us.

Frazod
12-04-2005, 10:17 PM
Nevermind...'Randy Moss and the Raiders'

Oops. Missed the irony. :D

chiefsfan987
12-04-2005, 10:20 PM
Can somebody tell me who wins the division if KC, Denver & SD ties with all three going 4-2 in the division and 1-1 against each other AND all finish at 9-3 in the AFC?

funk monkey
12-05-2005, 12:41 PM
Ya...the only time i would root for the raiders is when it would help the chiefs...and they got anilated, the only reciever that could catch a pass is moss, and the qarterback coundt throw at all that game