PDA

View Full Version : QuikSsurfer, wanna know how I know you're gay?


wutamess
01-24-2006, 07:48 PM
Because you let people affect you.

God I'm bored as hell tonight.

gblowfish
01-24-2006, 07:49 PM
Hoooooooo....boy.
To the Romper Room in 3....2....1....

Mr. Kotter
01-24-2006, 07:52 PM
Because you let people affect you.

God I'm bored as hell tonight.

No, because his first thought when someone says pussy....is of a cat.

B2chiefsfan
01-24-2006, 07:55 PM
"Where are you going, William?"

"I'm going to pick a fight."

milkman
01-24-2006, 08:00 PM
Qocksurfer isn't gay.

At 7 years old, he's far to young to have determined a sexual preference yet.

redhed
01-24-2006, 09:44 PM
So what if he is? :shrug:
NTTAWWT

Deberg_1990
01-24-2006, 09:45 PM
I wonder if he has any framed posters of "ASIA" in his living room??

redhed
01-24-2006, 09:55 PM
I wonder if he has any framed posters of "ASIA" in his living room??

Nah, this guy's Air Supply all the way!

Dunit35
01-24-2006, 11:59 PM
Whats up with all the hatred towards this guy?

greg63
01-25-2006, 12:02 AM
Qocksurfer isn't gay.

At 7 years old, he's far to young to have determined a sexual preference yet.


ROFLROFLROFL

KChiefsQT
01-25-2006, 12:26 AM
Wanna know how I know all of you are gay?????

You'd rather be on the planet at this time of the night when you should be in bed having your way with the woman.

greg63
01-25-2006, 12:28 AM
Wanna know how I know all of you are gay?????

You'd rather be on the planet at this time of the night when you should be in bed having your way with the woman.


...Says the one posting right along with the rest of us. :p :D

Dunit35
01-25-2006, 12:28 AM
Wanna know how I know all of you are gay?????

You'd rather be on the planet at this time of the night when you should be in bed having your way with the woman.

I'm actually on a xxx site to. So yeah.

KChiefsQT
01-25-2006, 12:31 AM
...Says the one posting right along with the rest of us. :p :D
Okay.... you got me. I'M GAYYYYYYYYYYYYYY.

KChiefsQT
01-25-2006, 12:31 AM
I'm actually on a xxx site to. So yeah.
ROFL too much.

greg63
01-25-2006, 12:33 AM
Okay.... you got me. I'M GAYYYYYYYYYYYYYY.

ROFLROFLROFLROFL


...So, you’re a happy, jovial person too. :)

Rausch
01-25-2006, 12:36 AM
I'm actually on a xxx site to. So yeah.

KChiefsQT
01-25-2006, 12:38 AM
ROFLROFLROFLROFL


...So, you’re a happy, jovial person too. :)
Something like that. :)

tk13
01-25-2006, 12:39 AM
ROFLROFLROFLROFL


...So, you’re a happy, jovial person too. :)
No, she likes sticking her tongue down other women's throats.

KChiefsQT
01-25-2006, 12:45 AM
No, she likes sticking her tongue down other women's ....

I wasn't expecting ...."throats". Then again I forgot you are in the PG-13 mode. Hahahha love ya.

tk13
01-25-2006, 12:46 AM
I wasn't expecting ...."throats". Then again I forgot you are in the PG-13 mode. Hahahha love ya.
Actually I had that originally, but I erased it out of niceitude. I'm getting soft in my old age. Personality-wise, I mean.

Rausch
01-25-2006, 12:49 AM
Actually I had that originally, but I erased it out of niceitude. I'm getting soft in my old age. Personality-wise, I mean.

*ahem!*

Let me step in a moment, if you would...

tk13
01-25-2006, 12:50 AM
*ahem!*

Let me step in a moment, if you would...
You back the eff off, tiny dancer. Go play with Sargent Bags O'Crap on the other thread.

:)

greg63
01-25-2006, 12:54 AM
ROFL ROFL ROFL ROFL

Gotta turn in early tonight.

Nite Planet!

Halfcan
01-25-2006, 11:17 PM
Bumb!

Bacon Cheeseburger
01-25-2006, 11:19 PM
I don't think he's coming back.

SPchief
01-25-2006, 11:20 PM
He did start an I'm leaving thread.

Chiefs Pantalones
01-25-2006, 11:21 PM
I'm going to bed naked tonight.

Rausch
01-25-2006, 11:25 PM
I'm going to bed naked tonight.

And you're the germ warfare general?

:shake:

KChiefsQT
01-25-2006, 11:26 PM
I'm going to bed naked tonight.
We have a live one folks.

Chiefs Pantalones
01-25-2006, 11:27 PM
And you're the germ warfare general?

:shake:

I've cooled off on that.

In some ways, he's gonna be better than DV, I'm starting to think.

SPchief
01-25-2006, 11:27 PM
We have a live one folks.

Question is, are You going to bed naked tonight??

Bacon Cheeseburger
01-25-2006, 11:28 PM
I haven't won a home playoff game in 30 years.

KChiefsQT
01-25-2006, 11:29 PM
Question is, are You going to bed naked tonight??

ROFL What if I told you I already was.














Kara, Has anybody ever called you a tease?
"Story of my life."

Chiefs Pantalones
01-25-2006, 11:29 PM
We have a live one folks.

So where has your ass been? I haven't seen it in awhile...


ps. boobies

KChiefsQT
01-25-2006, 11:33 PM
So where has your ass been? I haven't seen it in awhile...


ps. boobies

Nothing to see here... my ass seemed to melt off on the treadmill. I've looked for it.... but have yet to find it.

Chiefs Pantalones
01-25-2006, 11:36 PM
Nothing to see here... my ass seemed to melt off on the treadmill. I've looked for it.... but have yet to find it.

Did your boobies go with them?

I DIDN'T THINK SO!!!

PICS!!!!!!

;)

KChiefsQT
01-25-2006, 11:36 PM
Did your boobies go with them?

I DIDN'T THINK SO!!!

PICS!!!!!!

;)

Actually... they did.

Mecca
01-25-2006, 11:38 PM
Nothing to see here... my ass seemed to melt off on the treadmill. I've looked for it.... but have yet to find it.

So are you claiming your ass no longer resembles the one you had from that picture.......... :deevee:

Chiefs Pantalones
01-25-2006, 11:39 PM
Actually... they did.

Prove it.

Rausch
01-25-2006, 11:42 PM
Actually... they did.

I see your problem.

WTF could a girl get massive hoots in Cali?...

KChiefsQT
01-25-2006, 11:55 PM
Prove it.
When I get a set of hand-picked tits... I'll show you. How's that?

Chiefs Pantalones
01-25-2006, 11:55 PM
When I get a set of hand-picked tits... I'll show you. How's that?

You know how I know you're gay? You won't show me your boobies.

KChiefsQT
01-25-2006, 11:55 PM
So are you claiming your ass no longer resembles the one you had from that picture.......... :deevee:
No... I just don't feel like listening to the women of the planet bitch about me plastering my body parts all over the board. :)

KChiefsQT
01-25-2006, 11:57 PM
You know how I know you're gay? You won't show me your boobies.
You know how I know you're teh ghey?

You want to see boobies that an average 14 year old boy has blossomed... trust me there's nothing to see.

Chiefs Pantalones
01-25-2006, 11:59 PM
No... I just don't feel like listening to the women of the planet bitch about me plastering my body parts all over the board. :)

Do it. It's a good idea. :)

Mecca
01-26-2006, 12:00 AM
No... I just don't feel like listening to the women of the planet bitch about me plastering my body parts all over the board. :)

Plastering your body parts all over the board isn't a bad thing.........it's a good thing.

Chiefs Pantalones
01-26-2006, 12:00 AM
You know how I know you're teh ghey?

You want to see boobies that an average 14 year old boy has blossomed... trust me there's nothing to see.
I'm sure they're not that bad...

KChiefsQT
01-26-2006, 12:00 AM
I'm sure they're not that bad...
Ohhh just take my word for it already.

Mecca
01-26-2006, 12:01 AM
What if I find that avatar picture and put it up as my AV........using another members ass as my AV would be amusing.

Chiefs Pantalones
01-26-2006, 12:02 AM
Ohhh just take my word for it already.

Just like that old saying goes...The proof is in the boobies.

Rausch
01-26-2006, 12:02 AM
You want to see boobies that an average 14 year old boy has blossomed...

There is no correct answer to this question...

QuikSsurfer
02-07-2006, 10:39 PM
Because you let people affect you.

God I'm bored as hell tonight.

wtf?

Halfcan
02-07-2006, 10:51 PM
He likes BALLS!

Ari Chi3fs
02-07-2006, 11:17 PM
Actually I had that originally, but I erased it out of niceitude. I'm getting soft in my old age. Personality-wise, I mean.


niceitude... what a nice sounding fake word.

KcMizzou
02-08-2006, 12:48 AM
niceitude... what a nice sounding fake word.Don't be dissergerant.