PDA

View Full Version : UGH.. I think I'm going to be sick


Jim Jones
03-18-2006, 09:07 PM
I get this explains why they wanted to hold off on the announcement.. TO had to get his vocals perfected.

http://www.terrellowens.com/


Make sure you have your speakers on.

And a barf bag..

Sure-Oz
03-18-2006, 09:08 PM
Worst Rap EVER....well behind that colts kid.

Sure-Oz
03-18-2006, 09:10 PM
Ok, im real glad we didn't sign him i would hate to hear his ummmmm backkkk chiefs rap damn

Portis&Taylor
03-18-2006, 09:12 PM
wow what a punk same T.O as always

Ari Chi3fs
03-18-2006, 09:29 PM
shit im just glad he aint in Denver.... nice how he launched the site today as he got signed...

Fruit Ninja
03-18-2006, 09:31 PM
I been a T.O fan for a while. Now he gets to play eagles 2 times a year. haha

RINGLEADER
03-18-2006, 09:58 PM
That's why they had to hold off on the announcement...

Hey Terrell...

<div align="center"><img src="http://www.geocities.com/ibniblis/images/penn.gif" border="0" alt="" /> </div>

Sure-Oz
03-18-2006, 10:00 PM
I been a T.O fan for a while. Now he gets to play eagles 2 times a year. haha
They are going to bust him a new grill guaranteed...

He will likely get shit thrown his way in Philly.

Fruit Ninja
03-18-2006, 11:20 PM
They are going to bust him a new grill guaranteed...

He will likely get shit thrown his way in Philly.
Thats what he thrives off of. Prepare for hm to spike the ball on the eagle. lol

beer bacon
03-18-2006, 11:25 PM
Someone needs to e-mail this to Larry Johnson so he can do his very own Chiefs rap.

Ultra Peanut
03-19-2006, 04:59 AM
We should sign Lil' Ronnie.

Saul Good
03-19-2006, 09:38 AM
...the way he rhymed "Cowboy" with "wow, boy"...brilliant. Then did he?...HE DID! He rhymed "money" with "funny." The man is way too gifted a singer/songwriter to waste his talents in the NFL.

PHOG
03-19-2006, 09:52 AM
shit im just glad he aint in Denver.... nice how he launched the site today as he got signed...

That's what I get out of the whole thing, also..Glad he's not in Donkeyland, and we won't see him lining up against us.

Kinda like that article that said our free agency season is off to a good start. :rolleyes:

StcChief
03-19-2006, 10:06 AM
Hope the Tuna busts his bad attitude down.

Ultra Peanut
03-19-2006, 10:19 AM
We should <strike>sign</strike> shoot Lil' Ronnie in the face.FMP

Demonpenz
03-19-2006, 06:50 PM
anyone hear Allen iverson rap

Otter
03-19-2006, 06:58 PM
UGH.. I think I'm going to be sick

Do you provide free marketing for things that make you sick often?