PDA

View Full Version : happy 21st birthday KchiefsQT


kcfanXIII
03-21-2006, 12:03 AM
its still two hours away for her on the left coast, but what the hell, i won't be awake then. happy birthday kara, and remember, you have to puke on your 21st, otherwise you didn't drink enough.

Simplex3
03-21-2006, 12:04 AM
Happy bday. Don't get so drunk that you do something stupid. Unless you decide to fly out and visit me. Wait, did I say that out loud?

SLAG
03-21-2006, 12:05 AM
Happy Birthday Girl

Rausch
03-21-2006, 12:06 AM
In fairness I'm preparing a pic of my ass in a thong...

KChiefsQT
03-21-2006, 12:18 AM
thank you!!!!!!!!!! Tomorrow night it's gonna be crazy...... so tonight I'm getting plenty of rest. ahhhhhhhhh I'm super excited!

Rausch
03-21-2006, 12:20 AM
thank you!!!!!!!!!! Tomorrow night it's gonna be crazy...... so tonight I'm getting plenty of rest. ahhhhhhhhh I'm super excited!

Wait, now I fear a let down.

Do these shorts make me look fat?...

Simplex3
03-21-2006, 12:21 AM
thank you!!!!!!!!!! Tomorrow night it's gonna be crazy...... so tonight I'm getting plenty of rest. ahhhhhhhhh I'm super excited!
I haven't actually been excited about a birthday since was 25. My car insurance went down. :(

Before that I would have to say it was 16, because I got to drive. Other than that they haven't been real memorable. Not bad, just not much different than any other day except for the cake or pie.

KChiefsQT
03-21-2006, 12:29 AM
I haven't actually been excited about a birthday since was 25. My car insurance went down. :(

Before that I would have to say it was 16, because I got to drive. Other than that they haven't been real memorable. Not bad, just not much different than any other day except for the cake or pie.
Tomorrow night will be memorable... butttt incase I forget anything... I'm charging my camera battery as we speak...errrr... type.

Simplex3
03-21-2006, 12:33 AM
Tomorrow night will be memorable... butttt incase I forget anything... I'm charging my camera battery as we speak...errrr... type.
I prefer video. And none of that grainy, green, s**ty Paris Hilton crap. Give us at least Pam & Tommy quality, though with better attention to the frame of the shot.

Rausch
03-21-2006, 12:34 AM
Tomorrow night will be memorable... butttt .


I like him already.

Send him my regards...

Simplex3
03-21-2006, 12:36 AM
I like him already.

Send him my regards...
Well at least we know she isn't going out with Kotter. :shrug:

Rausch
03-21-2006, 12:38 AM
Well at least we know she isn't going out with Kotter. :shrug:

I suspect she probably is actually...

Fruit Ninja
03-21-2006, 01:18 AM
My drink days were over by the time i was 21. So my 21st kinda sucked. My problem was when i started drinking i got into "other" things. so i had to give it up all together, but have fun girl :)

ChiefButthurt
03-21-2006, 05:29 AM
Happy Birthday QT.

:p :p :p

Pics...we want pics!!

4th and Long
03-21-2006, 05:45 AM
Happy 21st Birthday, Sexxy !!! :)

Remember, if you have photos that need fixin' before you post 'em, I'm your man. ;)

StcChief
03-21-2006, 06:55 AM
Happy 21st. Bday :BLVD:

It's all down hill from here J/K

FAX
03-21-2006, 07:45 AM
There once was a poster named QT
And we all thought that she was a beauty
She would not post her pics
But, on her birthday, for kicks
She showed us a shot of her bootie!!!

FAX

Skip Towne
03-21-2006, 08:08 AM
Happy Bday QT.

big nasty kcnut
03-21-2006, 08:49 AM
hey kara happy bday remember your a big girl now have fun and get crazy

JohnnyV13
03-21-2006, 10:04 AM
Hey Kara,

Did I tell you I am in KC? I get here and promptly get sick. (Poor Me). Happy 21st.

sedated
03-21-2006, 10:12 AM
Is someone gonna give you 21 spanks?

If not, I'd be willing to make that sacrafice.


(I need something else to spank for once)

journeyscarab
03-21-2006, 10:18 AM
Have a great 21st birthday - cause you only get one.

Dave Lane
03-21-2006, 10:59 AM
thank you!!!!!!!!!! Tomorrow night it's gonna be crazy...... so tonight I'm getting plenty of rest. ahhhhhhhhh I'm super excited!

Happy Birthday enjoy being excited about them you have a few more before you go Oh crap!

Dave

Frazod
03-21-2006, 11:02 AM
Happy birthday. :toast:

Make sure you smoke alot while you're drinking. You know how the Kalifornians appreciate that. :)

HarryParatestes
03-21-2006, 11:17 AM
Happy B-day!!!

Have a designated driver lined up ...yes?? :toast:


I spent my 21th BDay...in a fox hole...with an M60...in Korea...watching a freakin rice paddy freeze....

RedNFeisty
03-21-2006, 11:23 AM
Have a fun and safe 21st!!

chefsos
03-21-2006, 11:50 AM
Have a blast on your 21st, qt. Don't worry about coming here with details immediately; we'll read all about it in the papers tomorrow!

greg63
03-21-2006, 12:08 PM
Happy B-day dudette. :D

:toast:

Dunit35
03-21-2006, 12:11 PM
Happy 21st QT. Don't do anything gochiefs wouldn't do.

Nzoner
03-21-2006, 12:17 PM
(I need something else to spank for once)

Fixed that :D


Oh yeah Happy birfday QT

sedated
03-21-2006, 12:31 PM
Happy 21st QT. Don't do anything gochiefs wouldn't do.

i doubt QT wants to spend her birthday sitting in her mom's basement playing with star wars dolls...er, action figures.

Sure-Oz
03-21-2006, 12:34 PM
Happy Bday QT!!! :)

Take pics haha jk!

Spicy McHaggis
03-21-2006, 12:58 PM
Happy birthday QT. Hope your night is one that you'll never remember with people you'll never forget.

KChiefsQT
03-21-2006, 12:59 PM
I think I may just have the best boss in the world.... I get to work this a.m. with a huge bouquet of balloons, wildflowers, cards..including cash... and a bottle of champagne with three glasses on my desk. Had my first official drink of the day at 7 am... what a way to start!!!!!!

RickObie
03-21-2006, 01:01 PM
Don't know where in Cali you are, but from all of us in San Diego Happy 21--Enjoy and may all your wishes come true!!

Nzoner
03-21-2006, 01:02 PM
I think I may just have the best boss in the world.... I get to work this a.m. with a huge bouquet of balloons, wildflowers, cards..including cash... and a bottle of champagne with three glasses on my desk. Had my first official drink of the day at 7 am... what a way to start!!!!!!

I think you should ask for the day off tomorrow too.

KChiefsQT
03-21-2006, 01:05 PM
I think you should ask for the day off tomorrow too.
I have it off... and paid at that!!! :) :) Today is crawling by, I'm gonna use the planet to help the time crawl a little faster... Ughhhh 4 more hours!

Coach
03-21-2006, 01:10 PM
Happy B-day.

plbrdude
03-21-2006, 01:16 PM
have a happy one miss q t. have fun and be safe

luv
03-21-2006, 01:19 PM
Your boss is giving you champagne and a paid day off AND lets you play around on the internet? :hmmm:

Have a good one.

Ari Chi3fs
03-21-2006, 01:36 PM
Yeah, Im her boss... Im just trying to get some 21 year old poonanny.

KChiefsQT
03-21-2006, 01:46 PM
Your boss is giving you champagne and a paid day off AND lets you play around on the internet? :hmmm:

Have a good one.
You wish you had a boss like mine.

luv
03-21-2006, 02:33 PM
You wish you had a boss like mine.
A boss like that would get me fired. lol

1. No internet for personal use.
2. No alcohol on company premises.

But you're right. If I could, then it would be pretty cool.

leviw
03-21-2006, 04:58 PM
Have a great 21st, QT. I sincerly hope it turns out better than mine...

http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?p=2792750#post2792750

:shake:

Sure-Oz
03-21-2006, 05:04 PM
If your boss is a dude he wants your underpants, if its a chick she wants your underpants.

JohnnyV13
03-21-2006, 05:14 PM
Have a great 21st birthday - cause you only get one.


You obviously don't know very many women

JohnnyV13
03-21-2006, 05:24 PM
Is someone gonna give you 21 spanks?

If not, I'd be willing to make that sacrafice.


(I need something else to spank for once)


I get the sneaking suspicion you have NO idea just how "big" a job that would be. Remember, my life goal is to paint a portrait of QT's ass, and I have two canvases reserved for the job.

tk13
03-21-2006, 06:18 PM
Happy Birthday.

To youuuu.

:)

Katipan
03-21-2006, 06:34 PM
There are only roughly 3 hours of my 21st birthday that I can't remember.

I hope you have many many more.

Happy birthday, lady.

Frankie
03-21-2006, 06:38 PM
Happy Birthday QT.
If only I were 10 years younger and you were 10 years older............ :banghead:
























.... you'd be 31.

Calcountry
03-21-2006, 07:46 PM
Don't know where in Cali you are, but from all of us in San Diego Happy 21--Enjoy and may all your wishes come true!!Wishing you a happy California birthday.

Halfcan
03-21-2006, 09:22 PM
Happy B-day! I hope you have a good one.

KChiefsQT
03-22-2006, 10:03 AM
Thanks for the birthday wishes everyone. Last night was so much fun, feeling the wrath of it now... but that's okay. Here's some shots from my 21st:
http://i16.photobucket.com/albums/b34/KChiefsQT/21st00300.jpg

One......

http://i16.photobucket.com/albums/b34/KChiefsQT/21st00500.jpg


Two, Three, Four, FIVE!!!!!!
http://i16.photobucket.com/albums/b34/KChiefsQT/21st007.jpg

The Bad Guy
03-22-2006, 10:09 AM
Looks like someone did a lot of Red Bull and Jager.

Katipan
03-22-2006, 10:28 AM
haahahahahaah creepy old dude alert.

KChiefsQT
03-22-2006, 10:42 AM
haahahahahaah creepy old dude alert.
ROFL LMAO... He's my neighbor, and a regular at the pub. But yeahh.. I guess he looks a little creeeepy.

Katipan
03-22-2006, 10:58 AM
ooo i sowwy. just see old guy gawking at cute chick and i assume the worst. :P

Mr. Kotter
03-22-2006, 10:58 AM
Here's wishing you a belated Happy BD, QT. :toast:

Lzen
03-22-2006, 11:00 AM
Happy B-day (belated). Looks like you had a great time.

4th and Long
03-22-2006, 11:02 AM
Where's the pictures of QT dancing naked on the tables? :shrug:

ChiefButthurt
03-22-2006, 11:18 AM
Where's the pictures of QT dancing naked on the tables? :shrug:

yeah.... :p :p :clap:

JohnnyV13
03-22-2006, 01:18 PM
Where's the pictures of QT dancing naked on the tables? :shrug:

I have that one. I told her not to let you yahoos see it.

Nzoner
03-22-2006, 11:04 PM
haahahahahaah creepy old dude alert.

heh,my first thought when seeing the pic was holy shit there's Delt in 35 years.

Katipan
03-22-2006, 11:22 PM
heh,my first thought when seeing the pic was holy shit there's Delt in 35 years.

Which would make the girl in the picture my daughter.

Nzoner
03-23-2006, 12:10 AM
Which would make the girl in the picture my daughter.

I'm not gonna touch that one.