PDA

View Full Version : Americas Got Talent


DMAC
06-21-2006, 09:28 PM
This show has secured one conclusion for me...

I HATE DAVID HASSELHOFF.

I am enjoying this show except for him.

I am ashamed I liked him when I was 6 and he was in Knight Rider.:shake:

What an annoying person... :banghead:

Moooo
06-21-2006, 09:30 PM
This show has secured one conclusion for me...

I HATE DAVID HASSELHOFF.

I am enjoying this show except for him.

I am ashamed I liked him when I was 6 and he was in Knight Rider.:shake:

What an annoying person... :banghead:

I knew it was gonna be rough when on the previews, when after seeing some horrible act he says into his wristwatch, "Kit, get me out of here." I knew it wasn't for me to watch...

Moooo

Simplex3
06-21-2006, 09:31 PM
Laughing at him was the best part of the 30 seconds I saw walking through the living room.

DMAC
06-21-2006, 09:33 PM
The producers seriously need to fire his ass immediately. I mean, there are hundreds of "B" celebs out there who are likeable.

Moooo
06-21-2006, 09:35 PM
The producers seriously need to fire his ass immediately. I mean, there are hundreds of "B" celebs out there who are likeable.

But its KILLING in Germany! :)

Moooo

DMAC
06-21-2006, 09:37 PM
But its KILLING in Germany! :)

Moooo
Which again proves my point...Germans love David Hasselhoff.

http://www.saturday-night-live.com/images/weekendupdate/macdonald.gif

big nasty kcnut
06-21-2006, 09:43 PM
They call him lil loser boy.

Bowser
06-21-2006, 09:44 PM
America has got too many bored silly people in it.

Logical
06-21-2006, 09:47 PM
America has got too many bored silly people in it.Granted but since the networks won't give us any real entertainment in the summer, anything that is not a rerun is worth giving a shot.

Moooo
06-21-2006, 09:53 PM
Granted but since the networks won't give us any real entertainment in the summer, anything that is not a rerun is worth giving a shot.

Noooooo! Step away from the TV! Its summer!

TV is like pot. It makes you stupid, I swear. I'm living proof! I have a job that has me working all through prime time, and I love it. Now that I look at TV, I want nothing to do with it, with the exception of Adult Swim on TV, which I will watch every other day or so. Even that is too much for me.

Mooo

Bowser
06-21-2006, 09:55 PM
Noooooo! Step away from the TV! Its summer!

TV is like pot. It makes you stupid, I swear. I'm living proof! I have a job that has me working all through prime time, and I love it. Now that I look at TV, I want nothing to do with it, with the exception of Adult Swim on TV, which I will watch every other day or so. Even that is too much for me.

Mooo


Must.....have....Family Guy.........

Logical
06-21-2006, 09:59 PM
Noooooo! Step away from the TV! Its summer!

TV is like pot. It makes you stupid, I swear. I'm living proof! I have a job that has me working all through prime time, and I love it. Now that I look at TV, I want nothing to do with it, with the exception of Adult Swim on TV, which I will watch every other day or so. Even that is too much for me.

MoooI am tied to a dialysis maching from 8 pm to 6am, kind of hard to step away. Do I get dispensation?

milkman
06-21-2006, 10:20 PM
I am tied to a dialysis maching from 8 pm to 6am, kind of hard to step away. Do I get dispensation?

Excuses. Excuses.

jspchief
06-21-2006, 10:21 PM
I actually kind of enjoyed the show, but by the end of it they were going to commercial after almost every act. Had I not TIVO'd it to skip through the ads, I would have never made it through. It was ridiculous.

Moooo
06-21-2006, 10:30 PM
I am tied to a dialysis maching from 8 pm to 6am, kind of hard to step away. Do I get dispensation?

Yes, but not before I can pity your inability to look away. :)

Moooo

Logical
06-21-2006, 10:32 PM
Yes, but not before I can pity your inability to look away. :)

Moooo

I understand, I read a lot of books but you can only do so much of that as well.

Moooo
06-21-2006, 10:34 PM
I understand, I read a lot of books but you can only do so much of that as well.

One overloads your brain, the other underloads it.

Maybe books about tv shows...

Moooo

KChiefs1
06-21-2006, 10:35 PM
sounds like a version of the Gong Show.

DMAC
06-21-2006, 10:43 PM
sounds like a version of the Gong Show.Yep, America is so creative.

jspchief
06-21-2006, 10:49 PM
Yep, America is so creative.Creative? Not particularly. Entertaining? So far it is.

DMAC
06-21-2006, 11:02 PM
Creative? Not particularly. Entertaining? So far it is.
I meant that it is not an original show.

But, yes, it is entertaining.

jspchief
06-21-2006, 11:33 PM
I meant that it is not an original show.

But, yes, it is entertaining.Yea, I knew what you meant.

My point is simply that I don't always need someone to reinvent the wheel. Sometimes I'm happy with "dance monkey, dance".

CHENZ A!
06-22-2006, 02:47 AM
That broad that you sould put it in her mouth and downstairs AT THE SAME TIME meanwhile she shot a bow and arrow WITH HER ****ING FEET!!!

thats juust crazy man

Jilly
06-22-2006, 08:45 AM
come on? Did you see the guy with the snapping??? Holy crap, that was impressive or I was drunk....I don't know which, but I can tell you my eyes were glued to the TV from that moment on...

morphius
06-22-2006, 09:22 AM
Yep, America is so creative.
Isn't this another of the damn Simon shows?

damn englishman.

NJ Chief Fan
06-22-2006, 09:27 AM
obviously not in soccer
ROFL

jspchief
06-22-2006, 09:29 AM
Did any see the ventriloquist?

That Kung Fu Theater dialogue he did was completely ****ing amazing.

DMAC
06-22-2006, 09:46 AM
Isn't this another of the damn Simon shows?

damn englishman.How come in EVERY show where there are judges...there has to be an englishman now.

DMAC
06-22-2006, 09:47 AM
Did any see the ventriloquist?

That Kung Fu Theater dialogue he did was completely ****ing amazing.I did see that, it was almost unbelievable.

ROYC75
06-22-2006, 09:51 AM
Come on, give Snapper a break. He has been trying to secure a good acting job ever since Y&R.

ck_IN
06-22-2006, 10:59 AM
Wow it took 18 posts before someone mentioned the obvious!

This is the gong show without Chuck Barris, Mean Gene the Dancing Machine, and the Unknown Comic.

I fully expect the recycling of shows but to recycle the Gong Show?! Dayum!

StcChief
06-22-2006, 12:09 PM
flipped thru, watched a minute, just terrible.
73 yo lady butching America The Beautiful

DMAC
06-22-2006, 12:14 PM
Anyone see the rappin granny?? ROFL

Beatlemanu
06-22-2006, 12:17 PM
Anyone see the rappin granny?? ROFL

ROFL ROFL

bogie
06-22-2006, 01:31 PM
Night Rider loved the old male stripper and hated the juggler. People will be tuning in to see how much of an idiot he'll be every week. Unfortunately, he'll help the ratings.

Jilly
06-22-2006, 03:16 PM
Anyone see the rappin granny?? ROFL

completely overrated!

Baby Lee
06-22-2006, 03:43 PM
Americas Got Talent
All I want to know is who named this show?

Guru
07-14-2010, 08:43 PM
WTF?

Dee Snyder"?

CHENZ A!
07-14-2010, 08:49 PM
That broad that you sould put it in her mouth and downstairs AT THE SAME TIME meanwhile she shot a bow and arrow WITH HER ****ING FEET!!!

thats juust crazy man

LMAO those were the days

CrazyPhuD
07-14-2010, 11:16 PM
This show has secured one conclusion for me...

I HATE DAVID HASSELHOFF.

I am enjoying this show except for him.

I am ashamed I liked him when I was 6 and he was in Knight Rider.:shake:

What an annoying person... :banghead:

Hasselhoff needs to do the show drunk...with mel gibson. I'd watch the show all the time then.

Baby Lee
07-15-2010, 07:51 AM
Hasselhoff needs to do the show drunk...with mel gibson. I'd watch the show all the time then.

But you will blow them first!!!

threebag02
07-15-2010, 08:45 AM
Well that Elisabeth Hasselbeck is a hottie