PDA

View Full Version : Looking for some...


greg63
06-30-2006, 12:57 AM
The league slots are all taken.

Moooo
06-30-2006, 01:03 AM
Fantasy football fanatics! …Any takers?



http://www.chiefscrowd.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=78&forum=2&post_id=1229#forumpost1229


Tell me more about this... "football..."

Moooo

Mecca
06-30-2006, 01:04 AM
I hope you don't plan on drafting for 2 months.

Guru
06-30-2006, 01:06 AM
I hope you don't plan on drafting for 2 months.
8/26/2006 9pm

greg63
06-30-2006, 01:07 AM
Tell me more about this... "football..."

Moooo

Follow the link Moooo; follow the link.

Guru
06-30-2006, 01:12 AM
Follow the link Moooo; follow the link.
Why do I hear a munchkin voice on that. ROFL

Moooo
06-30-2006, 01:13 AM
Why do I hear a munchkin voice on that. ROFL

Probably cause greg is a member of the lollipop guild...

Moooo

Guru
06-30-2006, 01:15 AM
Probably cause greg is a member of the lollipop guild...

Moooo
ROFL

greg63
06-30-2006, 05:24 AM
I am, unfortunately, from Kansas.

StcChief
06-30-2006, 07:25 AM
I'm in.

stumppy
06-30-2006, 07:45 AM
I guess i screwed up. Tried to sign in to the ChiefsCrowd group and created a damn team named ChiefsCrowd.:banghead:

Ya want to provide a link directly to the right page to sign up? Unless, of course, you're afraid of a little more competition than you're used to.:p

morphius
06-30-2006, 08:10 AM
I love keeper leagues and joined, but damn, 12 league keeper. That's gonna be a tough one.

stumppy
06-30-2006, 08:23 AM
I love keeper leagues and joined, but damn, 12 league keeper. That's gonna be a tough one.

I joined the same division as you morph. Good Luck.

greg63
06-30-2006, 10:23 AM
I'm in.

Cool! :thumb:

greg63
06-30-2006, 10:24 AM
I guess i screwed up. Tried to sign in to the ChiefsCrowd group and created a damn team named ChiefsCrowd.:banghead:

Ya want to provide a link directly to the right page to sign up? Unless, of course, you're afraid of a little more competition than you're used to.:p

Sorry about that; the dirictions are listed on the link that was provided.

greg63
06-30-2006, 10:25 AM
I love keeper leagues and joined, but damn, 12 league keeper. That's gonna be a tough one.


I joined the same division as you morph. Good Luck.

Thanks!

Predarat
06-30-2006, 10:36 AM
Ive played a lot of fantasy football but never a keeper league. This one looks good!

greg63
06-30-2006, 10:44 AM
Ive played a lot of fantasy football but never a keeper league. This one looks good!

It should be interesting.

greg63
06-30-2006, 10:58 AM
Here are the teams at this point.

RedNFeisty
06-30-2006, 11:04 AM
See, I would but the last time I had a team I kicked ass and took names until the very last game which I lost and in return lost the season and to me that sucked ass. Needless to say I was a little mad.

Moooo
06-30-2006, 11:05 AM
See, I would but the last time I had a team I kicked ass and took names until the very last game which I lost and in return lost the season and to me that sucked ass. Needless to say I was a little mad.

ITs no fun if you care about winning...

Moooo

Predarat
06-30-2006, 11:12 AM
See, I would but the last time I had a team I kicked ass and took names until the very last game which I lost and in return lost the season and to me that sucked ass. Needless to say I was a little mad.
Yep-one team walks away happy the rest walk away sad, pist or a little of both. I had one team that kicked ass and took names all season, the preist gets hurt and I lost in the superbowl.

greg63
06-30-2006, 11:12 AM
See, I would but the last time I had a team I kicked ass and took names until the very last game which I lost and in return lost the season and to me that sucked ass. Needless to say I was a little mad.

Comon Red take that next step and give it another shot! There's no shame in falling down; only staying down and giving up. :D

red, Red, REd, RED, RED, RED!!!....

greg63
06-30-2006, 11:14 AM
ITs no fun if you care about winning...

Moooo

Have you joined yet Moooo??

Moooo
06-30-2006, 11:16 AM
Have you joined yet Moooo??

I'm thinking about it... I've never really been big into the fantasy football thing, cause the last thing I want is to be able to colsole the loss of my Chiefs team with, "Well at least Tory Holt got 200 yards and 3 TDs, that'll make my fantasy team great!"

Moooo

greg63
06-30-2006, 11:17 AM
Glad you decided to join SLAG!

SLAG
06-30-2006, 11:17 AM
i'm in

greg63
06-30-2006, 11:18 AM
I'm thinking about it... I've never really been big into the fantasy football thing, cause the last thing I want is to be able to colsole the loss of my Chiefs team with, "Well at least Tory Holt got 200 yards and 3 TDs, that'll make my fantasy team great!"

Moooo

Comon Moooo; you know you want to.


Do I need to chant "Moooo" like I did with Red???

SPchief
06-30-2006, 11:23 AM
I'm in.

Btw whats up with the password??

greg63
06-30-2006, 11:25 AM
I'm in.

Btw whats up with the password??

Cool! :thumb:


You'll have to ask guru about the password.

greg63
06-30-2006, 11:27 AM
Here are the Rules.

greg63
06-30-2006, 11:31 AM
Two Divisions filled; four more team slots left.

Predarat
06-30-2006, 12:03 PM
ITs no fun if you care about winning...

Moooo
I think you can care about winning and have fun. I've always had fun but I still care about winning. I guess its on fun if you only care about winning. The funnest Fantasy Football experience is the live live draft. But its hard to find local people that you can all get together with at the same time. And the more beer I drink the more risky the picks I make but I've had some turn out to be jewels! It can be fun even if you start out crappy to try to pick up some late season sleepers and attempt to turn the team around and make a run.

58-4ever
06-30-2006, 12:05 PM
I love keeper leagues and joined, but damn, 12 league keeper. That's gonna be a tough one.

I play in a 16 team, 1 player keeper.

greg63
06-30-2006, 12:09 PM
For me it's just all about having fun.

greg63
06-30-2006, 12:10 PM
I play in a 16 team, 1 player keeper.


Step on over 58-4ever!

Rausch
06-30-2006, 12:20 PM
The Dirty Krauts are in division III.

Wish the rosters were bigger but we'll manage.

Got a link to full rules n' scoring?

greg63
06-30-2006, 12:31 PM
The Dirty Krauts are in division III.

Wish the rosters were bigger but we'll manage.

Got a link to full rules n' scoring?

Cool!


I'll look for the link; it's guru's show, he'd know for sure. I could e-mail you the complete rules he sent me if ya like.

Predarat
06-30-2006, 12:41 PM
Those rules are not in stone yet but provide a solid base. This is from the league message board
Posted by Bulldogs kcchiefsguru (Rm) Thu, 06/29/06 @ 12:34 AM
Here's to a great season of fantasy football.

Please keep in mind, most of the league settings I have out here are not set in stone yet. I plan to take some polls once we fill up to solidify some rules.

Rausch
06-30-2006, 12:46 PM
Just a suggestion, but our keeper league had a salary cap. Since our rosters are 15 players I'll change it to reflect that.

Say the cap is $30. Every year you keep a player their price doubles. 1st year everyone is 1$, 2nd year $2, 3rd year $4, etc. That way you can keep players for years but, say, you can't lock up someone like Manning or LJ or Tomlinson for a decade without sacrificing other spots.

We also had a rule where the last 2 teams could use their 1st round pick the next year to steal any player from any team, but they also had to keep that same cap number.

greg63
06-30-2006, 12:49 PM
Just a suggestion, but our keeper league had a salary cap. Since our rosters are 15 players I'll change it to reflect that.

Say the cap is $30. Every year you keep a player their price doubles. 1st year everyone is 1$, 2nd year $2, 3rd year $4, etc. That way you can keep players for years but, say, you can't lock up someone like Manning or LJ or Tomlinson for a decade without sacrificing other spots.

We also had a rule where the last 2 teams could use their 1st round pick the next year to steal any player from any team, but they also had to keep that same cap number.

Sounds like good ideas; I'll make sure to get 'em to guru.

greg63
06-30-2006, 12:54 PM
Well, I'm off to work.



Three slots remaining.

Guru
06-30-2006, 01:09 PM
I'm in.

Btw whats up with the password??

Well, if the song is in your head, then the password worked. If it is not in your head, then you are too young for this league. :hmmm: ROFL

Moooo
06-30-2006, 01:10 PM
Well, if the song is in your head, then the password worked. If it is not in your head, then you are too young for this league. :hmmm: ROFL

This has "Tainted Love" written all over it.

Moooo

Guru
06-30-2006, 01:11 PM
See, I would but the last time I had a team I kicked ass and took names until the very last game which I lost and in return lost the season and to me that sucked ass. Needless to say I was a little mad.

Been there and done that my friend. It sucks. But it was a great season anyway. To make it all better, I turned around and won the league the following year.

Moooo
06-30-2006, 01:16 PM
This has "Tainted Love" written all over it.

Or is it "My Sharona?"

Moooo

Guru
06-30-2006, 01:19 PM
Or is it "My Sharona?"

Moooo
Come on Eileen

Guru
06-30-2006, 01:19 PM
One more slot

Moooo
06-30-2006, 01:22 PM
Come on Eileen

Damn you Dexy's Midnight Runners!!!

Moooo

Guru
06-30-2006, 01:23 PM
Damn you Dexy's Midnight Runners!!!

Moooo


ROFL

greg63
07-02-2006, 11:31 PM
All slots have now been taken, and the league teams are as follows:

stumppy
07-02-2006, 11:47 PM
Cool!! :thumb:

I've played every year for the last 6 years or so but have never been in a keeper league.

:toast: Heres to an injury free season.
Well, injury free except for the injured pride and butt kickings I'll be dishing out. :D

greg63
07-02-2006, 11:50 PM
Cool!! :thumb:

I've played every year for the last 6 years or so but have never been in a keeper league.

:toast: Heres to an injury free season.
Well, injury free except for the injured pride and butt kickings I'll be dishing out. :D

This, too, is my first experience with a keeper league.

morphius
07-24-2006, 01:02 PM
Just a suggestion, but our keeper league had a salary cap. Since our rosters are 15 players I'll change it to reflect that.

Say the cap is $30. Every year you keep a player their price doubles. 1st year everyone is 1$, 2nd year $2, 3rd year $4, etc. That way you can keep players for years but, say, you can't lock up someone like Manning or LJ or Tomlinson for a decade without sacrificing other spots.

We also had a rule where the last 2 teams could use their 1st round pick the next year to steal any player from any team, but they also had to keep that same cap number.
We have a 10 team, 2 keeper league that does something fairly similar. This year we will have our first year of RFA, which is gonna add a neat twist. Basically you have contracts on your keeper for two years, after that he becomes an RFA. Everyone else gets to bid on the player, and at the end, if you want to match the price you can.

10 keepers for this leauge is gonna be a lot. Should make other drafts shorter.