PDA

View Full Version : Well I Am So Insulted


grandllama
08-18-2006, 07:07 PM
I just happened to log into the planet using Internet Explorer and it still had grandllamajr logged in...

Granted he makes stupid comments and posts, but some of you guys were pretty damn rude...

But I couldn't care less about that... here is the kicker... he's been repped by RedRum....

I've been on this board for almost four years and have never been repped by RedRum.

I'm so hurt. I'm so ashamed. Although the comment about my ex wife was pretty much right on target ROFL ROFL ROFL

burt
08-18-2006, 07:11 PM
I just happened to log into the planet using Internet Explorer and it still had grandllamajr logged in...

Granted he makes stupid comments and posts, but some of you guys were pretty damn rude...

But I couldn't care less about that... here is the kicker... he's been repped by RedRum....

I've been on this board for almost four years and have never been repped by RedRum.

I'm so hurt. I'm so ashamed. Although the comment about my ex wife was pretty much right on target ROFL ROFL ROFL

Jr is an official planeteer!!!!!!!!!! ROFL

ENDelt260
08-18-2006, 07:19 PM
We'd say meaner things to you if you were smaller.

Nzoner
08-18-2006, 07:40 PM
When you're finished checking rep please check your pm's.I've sent you 3 messages(the first on July 20th)and have yet to hear back from you.

Thanks.

Mr. Kotter
08-18-2006, 07:59 PM
We'd say meaner things to you if you were smaller.

So, if I gain another 30-40 lbs....you'll back off of me? :hmmm:

ENDelt260
08-18-2006, 08:00 PM
So, if I gain another 30-40 lbs....you'll back off of me? :hmmm:
Nah, I'll just make more fat jokes.

Mr. Kotter
08-18-2006, 08:02 PM
Nah, I'll just make more fat jokes.

ROFL

I should have guessed.

How the hell you been? Are you gonna make it to Joe's, or not?

Mark M
08-18-2006, 08:06 PM
So, if I gain another 30-40 lbs....you'll back off of me? :hmmm:

If you gain another 30-40 lbs, you'll have your own zip code ...

MM
~~:p

Mr. Kotter
08-18-2006, 08:10 PM
If you gain another 30-40 lbs, you'll have your own zip code ...

MM
~~:p

I already have two. :p

Donger
08-18-2006, 08:11 PM
I'd f*ck you if you were an alpaca instead of a llama.

I'm not sure, however, if that's appealing or not.

Mark M
08-18-2006, 08:12 PM
I already have two. :p

I knew I should've gone with "gravitational field."

:D

Of course, if I gained 30-40 lbs I'd look like ...

well ... an adult.

MM
~~:sulk: :)

go bowe
08-18-2006, 08:13 PM
Nah, I'll just make more fat jokes.have you heard any good ones lately?

my wife needs a good joke to cheer her up...

chop
08-18-2006, 08:17 PM
Go have a disagreement with Wutamess and you'll probably get repped by Redrum.

Mr. Kotter
08-18-2006, 08:18 PM
have you heard any good ones lately?

my wife needs a good joke to cheer her up...

Try this one:

"Oh, yeah? Well, yo mamma is so fat that when she went swimming at the beach the whales all started singin....'We Are Family!'"

burt
08-18-2006, 08:21 PM
Try this one:

"Oh, yeah? Well, yo mamma is so fat that when she went swimming at the beach the whales all started singin....'We Are Family!'"

When I go to the beach, I sell my shade!!!!

burt
08-18-2006, 08:22 PM
Try this one:

"Oh, yeah? Well, yo mamma is so fat that when she went swimming at the beach the whales all started singin....'We Are Family!'"

Me and Kotter. 525lbs of pissed white boys!!!!

Mr. Kotter
08-18-2006, 08:22 PM
When I go to the beach, I sell my shade!!!!

ROFL

Mr. Kotter
08-18-2006, 08:24 PM
Me and Kotter. 525lbs of pissed white boys!!!!

:spock:

Uh, I "only" account for about 245 of that....:hmmm:

go bowe
08-18-2006, 08:25 PM
Try this one:

"Oh, yeah? Well, yo mamma is so fat that when she went swimming at the beach the whales all started singin....'We Are Family!'"eh, while i laughed, she didn't get the we are family reference...

she hasn't ever paid much attention to american music and doesn't listen to the radio much...

still, it was a decent fat joke...

any others?

anybody?

burt
08-18-2006, 08:26 PM
:spock:

Uh, I "only" account for about 245 of that....:hmmm:

I overestimated...I am ONLY 263.....

burt
08-18-2006, 08:27 PM
eh, while i laughed, she didn't get the we are family reference...

she hasn't ever paid much attention to american music and doesn't listen to the radio much...

still, it was a decent fat joke...

any others?

anybody?

I am so fat I have 2 beers orbiting me.

grandllama
08-18-2006, 08:28 PM
When you're finished checking rep please check your pm's.I've sent you 3 messages(the first on July 20th)and have yet to hear back from you.

Thanks.

shit, this thing never notifies me... checking now.

grandllama
08-18-2006, 08:29 PM
We'd say meaner things to you if you were smaller.


soooo... now is not a good time to mention I've lost 75lbs since the last time you saw me ROFL

burt
08-18-2006, 08:32 PM
I am so fat that if I am hanging out, I have to check my wardrobe in 5 different places...

burt
08-18-2006, 08:34 PM
I am so fat I have a KC and St. Jo zip code......

hypersensitiveZO6
08-18-2006, 08:37 PM
Rhondzilla challenges YOU to a heavyweight westling match!

ENDelt260
08-18-2006, 08:42 PM
ROFL

I should have guessed.

How the hell you been? Are you gonna make it to Joe's, or not?
Getting better every day.

I won't be at Joe's this year, I'm afraid. I'll be in Rolla that day drinking more than is advisable and generally showing my ass.

ENDelt260
08-18-2006, 08:44 PM
soooo... now is not a good time to mention I've lost 75lbs since the last time you saw me ROFL
I'm sure you're still ugly.

Rausch
08-18-2006, 08:45 PM
I am so fat I have 2 beers orbiting me.

If you drink one does another magically appear?...

Mr. Kotter
08-18-2006, 08:46 PM
Getting better every day.

I won't be at Joe's this year, I'm afraid. I'll be in Rolla that day drinking more than is advisable and generally showing my ass.

Good to hear. Enjoy Rolla with your college buddies. Good to know, you'll be doing what you'd be doing anyway....heh. ;)

Rausch
08-18-2006, 08:47 PM
I won't be at Joe's this year, I'm afraid. I'll be in Rolla that day drinking more than is advisable...

Sweet!

I'd love to make it down this year and-

and generally showing my ass.

Pass...

ENDelt260
08-18-2006, 08:47 PM
Good to hear. Enjoy Rolla with your college buddies. Good to know, you'll be doing what you'd be doing anyway....heh. ;)
Mom always said to go with your strengths.

Rausch
08-18-2006, 08:47 PM
I am so fat I have a KC and St. Jo zip code......

And my old avatar.

B@st@rd...

ENDelt260
08-18-2006, 08:48 PM
Sweet!

I'd love to make it down this year and-



Pass...
I'll be *figuratively* showing my ass.

Ah, hell, who am I kidding? Probably literally, too.

Mr. Kotter
08-18-2006, 08:49 PM
Mom always said to go with your strengths.

Mom also said lots of shit we ignore too, eh?

Gotta pick and choose I guess, though. :)

stevieray
08-18-2006, 08:50 PM
I'll be *figuratively* showing my ass.

Ah, hell, who am I kidding? Probably literally, too.

honest as a boy scout!

ENDelt260
08-18-2006, 08:50 PM
Mom also said lots of shit we ignore too, eh?

Gotta pick and choose I guess, though. :)
I'm not sure Mom ever really said that actually. It just sounds better that way.

Rausch
08-18-2006, 08:52 PM
I'm not sure Mom ever really said that actually. It just sounds better that way.

Your mom didn't say much when I was there either, she just watched me out of the corner of her eye and clutched her purse in her lap... :hmmm:

ENDelt260
08-18-2006, 08:56 PM
Your mom didn't say much when I was there either, she just watched me out of the corner of her eye and clutched her purse in her lap... :hmmm:
She does have somewhat of an irrational fear of "little people".

stevieray
08-18-2006, 08:58 PM
She does have somewhat of an irrational fear of "little people".

He stared at my wife for ten minutes, she thought he needed a hug, but then realized where his face would end up.

Rausch
08-18-2006, 09:00 PM
She does have somewhat of an irrational fear of "little people".

Hollywood really has mislead America about what happens when a shorty leads your child off for adventure...

chagrin
08-18-2006, 09:58 PM
sorry llama i was just playing around i still think with larry johnson the chiefs are going to the playoff ya know what i mean oh and dont worry llamajr is cool dude just a trial by fire

JazzzLovr
08-19-2006, 10:07 AM
Getting better every day.

I won't be at Joe's this year, I'm afraid. I'll be in Rolla that day drinking more than is advisable and generally showing my ass.

So basically... Same thing, different place.

Calcountry
08-19-2006, 10:19 AM
When I go to the beach, I sell my shade!!!!Yeah, well YO mama is so fat, don't even bother going to the beach.

Calcountry
08-19-2006, 10:22 AM
She does have somewhat of an irrational fear of "little people".I thought it was so she could yank it out of the way of the puke. He is the "angry puking German" after all .

patteeu
08-19-2006, 10:50 AM
And my old avatar.

B@st@rd...

Everytime I see DM post now I think it's you. Now I realize why.

grandllamajr
08-31-2006, 02:12 PM
Ok its the Jr. im tellin you all right know that im just as big as Sr.