PDA

View Full Version : Herm gonna rest...


Mr. Laz
08-28-2006, 06:06 PM
Larry johnson and Dee Brown for the final preseason game?



i understand LJ .... but Dee Brown????



why isn't Brown fighting for his roster spot life against Smith?



:shake:

PastorMikH
08-28-2006, 06:10 PM
I think they've seen enough of Dee Brown to make up their minds about him.

Frazod
08-28-2006, 06:17 PM
Yeah, Dee, you're getting rested. But first, stop by Herm's office, and bring your playbook. :grr:

Mr. Laz
08-28-2006, 06:21 PM
I think they've seen enough of Dee Brown to make up their minds about him.
i hope that means they have seen enough to know they're gonna cut him.


Smith is faster,quicker and runs with more violence. He can return kicks and be a lead blocker on kicker returns ala Derrick Blaylock.


he's 2 inches,10lbs smaller than brown is the only thing i see that's an issue.

Deberg_1990
08-28-2006, 06:26 PM
Resting LJ?? WTF?????

He hasnt proved anything to me yet!!!!

Saulbadguy
08-28-2006, 06:33 PM
Resting LJ?? WTF?????

He hasnt proved anything to me yet!!!!
Hehe.

Baby Lee
08-28-2006, 06:35 PM
Resting LJ?? WTF?????

He hasnt proved anything to me yet!!!!
Can't risk diaper rash at this point.

DaFace
08-28-2006, 06:38 PM
I think that Herm mentioned in his PC something about Brown tweaking his shoulder or something, but I'm not about to rewatch the 20-minute interview to find out.

hypersensitiveZO6
08-28-2006, 06:41 PM
I'd be pissed if I was Mckensi (sp?) Smith.

I'll be cheering for him this thursday.

He hasn't been given a chance and basically has nothing to play for.

morphius
08-28-2006, 06:48 PM
Herm learned that mmaddog took Dee in the first round of Saturday nights draft and he is wanting to help the poor guy out.

morphius
this is too easy

tiptap
08-28-2006, 07:24 PM
There are several teams looking for RB's. You want to trade, you don't put the merchandise in danger. I suspect they are holding him more as trade bait than anything else. One of the teams needing a RB may be willing to trade whether than let him go through waivers.

StcChief
08-28-2006, 07:36 PM
Play M.Smith let's see what he can do behind Cruz.

stumppy
08-28-2006, 07:42 PM
Herm learned that mmaddog took Dee in the first round of Saturday nights draft and he is wanting to help the poor guy out.

morphius
this is too easy

I hate you.:cuss:

morphius
08-28-2006, 07:46 PM
I hate you.:cuss:
I saw the name maddawgs and thought mmaddog, damn it.

Just so you know that will be a running joke for YEARS!!! OMG was that funny.

If I was super rich you would be the proud owner of the only Dee Brown jersey not owned by one of his family members.

Mr. Laz
08-28-2006, 07:57 PM
I hate you.:cuss:
oh dear lord ........ you actually drafted Dee Brown?!?!?

:eek:


what an ultra maroon ROFL ROFL


what a nin-cow-poopoo

http://img172.imageshack.us/img172/8990/b05ow6.png

Frazod
08-28-2006, 08:01 PM
oh dear lord ........ you actually drafted Dee Brown?!?!?

:eek:


what an ultra maroon ROFL ROFL


what a nin-cow-poopoo

http://img172.imageshack.us/img172/8990/b05ow6.png

On the advice of his new girlfriend, who should start posting here any time now.



:evil:

Mr. Laz
08-28-2006, 08:04 PM
On the advice of his new girlfriend, who should start posting here any time now.
LMAO LMAO

stumppy
08-28-2006, 08:11 PM
I saw the name maddawgs and thought mmaddog, damn it.

Just so you know that will be a running joke for YEARS!!! OMG was that funny.

If I was super rich you would be the proud owner of the only Dee Brown jersey not owned by one of his family members.
nlm :moon:

:banghead:

I'll say it again. So you and the entire planet will know.

I DID NOT DRAFT DEE BROWN OR ANY OF THE OTHER NO NAME MOFO'S I GOT STUCK WITH.

The first night after I joined the league I was messing around with the player list. Thought maybe I'd group the players by team. So I could have a visual of who all the 1st string, backups, etc. were on all the teams.
That was the one and only time i messed with the player list. Little did I know that it would automatically que up that list if I were not at the draft. Lo and behold, I miss the 1st 8 rounds of our draft. Getting stuck with what could be the worst all time FF team in history.

Laugh while you can. It might take me a couple of years to build a team out of this pile of crap I have now. But I will get it to where I want it.



Ah, who am I kidding. It's probably gonna take a decade to rebuild it.
:banghead:

stumppy
08-28-2006, 08:13 PM
On the advice of his new girlfriend, who should start posting here any time now.



:evil:


I hope you know..........this means WAR.


:D

morphius
08-28-2006, 08:18 PM
oh dear lord ........ you actually drafted Dee Brown?!?!?

The best part was that it was like the 6th overall pick. It was obviously one automated draft, you could see who was logged in. But shit that was funny.

Stump - We may have to rename you the Raiders :D


morphius
glad I'm not sitting close enough to get my ass pummeled

Skip Towne
08-28-2006, 08:23 PM
The best part was that it was like the 6th overall pick. It was obviously one automated draft, you could see who was logged in. But shit that was funny.

Skip - We may have to rename you the Raiders :D


morphius
glad I'm not sitting close enough to get my ass pummeled
Who me? I'm not in any FF leagues.

morphius
08-28-2006, 08:25 PM
Who me? I'm not in any FF leagues.
Shit I'm all ****ed up tonight.

morphius
kill me kill me