PDA

View Full Version : So now the Rep boxes are Raider gray?


banyon
10-21-2006, 01:22 PM
WTF? :shrug:

VonneMarie
10-21-2006, 01:40 PM
WTF? :spock:

SNR
10-21-2006, 01:42 PM
WTF? :mad:

SNR
10-21-2006, 01:42 PM
WTF? :p

KcMizzou
10-21-2006, 01:42 PM
WTF! PBJ

SNR
10-21-2006, 01:42 PM
WTF? :spank:

SNR
10-21-2006, 01:43 PM
WTF? :Pimp:

SNR
10-21-2006, 01:43 PM
WTF! PBJ
WTF? :hmmm:

Count Zarth
10-21-2006, 01:44 PM
Ghey

WilliamTheIrish
10-21-2006, 01:45 PM
Ghey

No. Gray

SNR
10-21-2006, 01:48 PM
Ghey
WTF? :thailor:

Sure-Oz
10-21-2006, 01:49 PM
too much time on someones hands

SNR
10-21-2006, 01:51 PM
too much time on someones hands
WTF? :harumph:

Thig Lyfe
10-21-2006, 01:52 PM
WTF? :bravo:

oaklandhater
10-21-2006, 02:03 PM
WTF

JBucc
10-21-2006, 02:04 PM
WHAT THA FUKC

VonneMarie
10-21-2006, 02:07 PM
FTW? :hmmm:

Thig Lyfe
10-21-2006, 02:07 PM
WHAT THA FUKC

Its like he was going YEAH YEAH GO! NOOOOOOO! NOOOOO!

VonneMarie
10-21-2006, 02:09 PM
TF'NW? :shrug:

Cntrygal
10-21-2006, 02:33 PM
Isn't that worse than red? Red kinda means you've pissed off a group of people, or someone is ****ing with ya. Gray is just kinda... "blah - who gives a damnish".

morphius
10-21-2006, 02:34 PM
I was just goofing around till I got the really ugly ones done...

morphius
10-21-2006, 02:39 PM
FTW? :hmmm:
For the whiners, exactly.

JBucc
10-21-2006, 02:40 PM
It's like little candy corns. Perfect for Halloween.

scott free
10-21-2006, 02:45 PM
I dunno, it maybe has a kind of understated classiness to it.......or not WTF.

Cntrygal
10-21-2006, 02:47 PM
I was just goofing around till I got the really ugly ones done...


:clap:

VonneMarie
10-21-2006, 02:49 PM
Candy Corn!!!!!!!!!!!!!!!!!

morphius
10-21-2006, 02:53 PM
The neg ones are even uglier.

But the rainbow button for those that have them turned off are the same...

Ari Chi3fs
10-21-2006, 03:01 PM
ugly graphics are Morphius' specialty.

Bill Parcells
10-21-2006, 03:03 PM
I was just goofing around till I got the really ugly ones done...
Damnit Morphius!!! :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :p

Bill Parcells
10-21-2006, 03:04 PM
I still see red for icon status..WTF??

I see no grey..I'm drunk and confused :cuss: :cuss: :deevee:

JBucc
10-21-2006, 03:05 PM
Can you do it to where Pos rep is little Arrowheads ad neg rep is poop?

Count Zarth
10-21-2006, 03:05 PM
I like these. They look like pills.

Bill Parcells
10-21-2006, 03:07 PM
Can you do it to where Pos rep is little Arrowheads ad neg rep is poop?
Thats a great idea!!!! ROFL

DaFace
10-21-2006, 03:13 PM
I like these. They look like pills.

Yep. Reminds me of Dr. Mario on Super Nintendo.

I'd vote for the arrowheads and poop. That would be awesome.

Calcountry
10-21-2006, 03:20 PM
Yep. Reminds me of Dr. Mario on Super Nintendo.

I'd vote for the arrowheads and poop. That would be awesome.Yep, that'd be coo.

StcChief
10-21-2006, 03:33 PM
gray vs. red? PC aid for the color blind

scott free
10-21-2006, 03:34 PM
Can you do it to where Pos rep is little Arrowheads ad neg rep is poop?
Thats a KILLER idea JBucc.

milkman
10-21-2006, 03:36 PM
Thats a KILLER idea JBucc.

No, it's a shitty idea.

Cntrygal
10-21-2006, 03:37 PM
Candy Corn = Pos
Green = Neg
blue/black = ?

Bill Parcells
10-21-2006, 03:42 PM
Candy Corn = Pos
Green = Neg
blue/black = ?
I am all confused now..Damnit Morphius!! :cuss: :cuss: :cuss: :D

scott free
10-21-2006, 03:42 PM
No, it's a shitty idea.
:harumph:

runnercyclist
10-21-2006, 04:06 PM
WTF?

chiefqueen
10-21-2006, 04:38 PM
Shouldn't neg rep be blue and orange or silver and black?

Bowser
10-21-2006, 04:40 PM
''''

VonneMarie
10-21-2006, 04:51 PM
''''
WTF???

Bowser
10-21-2006, 05:00 PM
WTF???

Whiskey
Tango
Foxtrot

OVER!

scott free
10-21-2006, 05:13 PM
I nominate Bowser for the guy who always has the perfect pic for any given scenario :clap:

chiefs4me
10-21-2006, 05:20 PM
I love the new colors.......chiefs colors they are!!!!

Calcountry
10-21-2006, 05:26 PM
I love the new colors.......chiefs colors they are!!!!You've got no chance in hockey this year, heehehh.

chiefs4me
10-21-2006, 05:33 PM
You've got no chance in hockey this year, heehehh.






please........did you see that game last night, well did you??????

those fish you love are going down....cat food to be exact!!!!!ROFL