PDA

View Full Version : I smell pot...


Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:29 PM
...wafting into my apartment and I want to know where it's coming from. Is it you?

Phobia
06-30-2007, 01:31 PM
I just spent 20 minutes on the pot. It may well be me.

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:32 PM
I just spent 20 minutes on the pot. It may well be me.
damn you

siberian khatru
06-30-2007, 01:32 PM
Hey, Beer Me, open up! It's me, Dave. I've got the stuff!

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:33 PM
Hey, Beer Me, open up! It's me, Dave. I've got the stuff!
Doors open... don't make me get up.

BigMeatballDave
06-30-2007, 01:33 PM
bogard

BigMeatballDave
06-30-2007, 01:34 PM
Hey, Beer Me, open up! It's me, Dave. I've got the stuff!Your avatar is disturbing...

siberian khatru
06-30-2007, 01:35 PM
Oh, wait, there's Dave!

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:36 PM
Your avatar is disturbing...
why?

Bowser
06-30-2007, 01:37 PM
Hey, Beer Me, open up! It's me, Dave. I've got the stuff!

Who?

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:38 PM
Who?
Darkwolfe apparently

rad
06-30-2007, 01:38 PM
Smoboke greebeen bubud...............

QuikSsurfer
06-30-2007, 01:40 PM
we must live in the same apt building

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:41 PM
we must live in the same apt building
Is it that chick downstairs?

CoMoChief
06-30-2007, 01:41 PM
...wafting into my apartment and I want to know where it's coming from. Is it you?

No but if you find out who it is tell them to give me a call. jk

the Talking Can
06-30-2007, 01:42 PM
it's me

JimNasium
06-30-2007, 01:42 PM
http://www.filmhai.de/kino/kinoplakat/bilder_0007/cheech_chong_heisse_traeume/gallery1/cheech_chong_001.jpg

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:42 PM
jk
Liar

BigMeatballDave
06-30-2007, 01:42 PM
why?Anything with Rosie in it is disturbing...

QuikSsurfer
06-30-2007, 01:42 PM
Is it that chick downstairs?
the old retarded, white one?

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:43 PM
it's me
You gonna share or be a little bitch?

QuikSsurfer
06-30-2007, 01:43 PM
smell like good bud?
enticing

BigMeatballDave
06-30-2007, 01:44 PM
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/L3eMf9sbssM"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/L3eMf9sbssM" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:44 PM
the old retarded, white one?
No the young black hottie with that drives the VW van.

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:44 PM
smell like good bud?
Ummm yea... I think so.

QuikSsurfer
06-30-2007, 01:45 PM
No the young black hottie with that drives the VW van.
this thread is useless w/out pics

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:46 PM
Anything with Rosie in it is disturbing...
I'm lost.

the Talking Can
06-30-2007, 01:47 PM
You gonna share or be a little bitch?

i'll dedicate the next bowl to you....

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:48 PM
this thread is useless w/out pics
Avatar hottie... I'll look for a pic of the young black one downstairs...

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:49 PM
i'll dedicate the next bowl to you....
little bitch it is....

:)

Demonpenz
06-30-2007, 01:49 PM
drug addicts piss me off

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:50 PM
drug addicts piss me off
Who's are you talking to?

Demonpenz
06-30-2007, 01:51 PM
god gives you a gift and you have to use drugs and piss it all away. On some of this "Marajuana" the kids call it.

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:53 PM
this thread is useless w/out pics
This one... you know her...

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:54 PM
god gives you a gift and you have to use drugs and piss it all away. On some of this "Marajuana" the kids call it.
Who is "you?"

luv
06-30-2007, 01:55 PM
Should be interesting to look in on this thread and see who all smokes pot.

Demonpenz
06-30-2007, 01:55 PM
Who is "you?"


people who use drugs. I see drug use all the time around here. Makes me sick these people ruining their bodies

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:55 PM
people who use drugs. I see drug use all the time around here. Makes me sick these people ruining their bodies
gotcha.

QuikSsurfer
06-30-2007, 01:56 PM
Avatar hottie... I'll look for a pic of the young black one downstairs...
i would do terrible things to her
what's her name?
edit: isn't she that chic from that tattoo show? don't remember the name

QuikSsurfer
06-30-2007, 01:57 PM
god gives you a gift and you have to use drugs and piss it all away. On some of this "Marajuana" the kids call it.
ROFL

luv
06-30-2007, 01:57 PM
i would do terrible things to her
what's her name?
The inked one is Kat Kora (sp?). SHe was on Miami Ink last season.

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:57 PM
i would do terrible things to her
what's her name?
Kat Von D from Miami Ink... and now LA Ink...

shakesthecat
06-30-2007, 01:57 PM
people who use drugs. I see drug use all the time around here. Makes me sick these people ruining their bodies

Damn straight!
Those people should be doing productive shit like fake MMA with their buddies.

luv
06-30-2007, 01:58 PM
Kat Von D from Miami Ink... and now LA Ink...
Oops. I got the last name completely off.

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 01:59 PM
Oops. I got the last name completely off.
It's ok... I kinda like Kora.

QuikSsurfer
06-30-2007, 01:59 PM
The inked one is Kat Kora (sp?). SHe was on Miami Ink last season.
that's it
couldn't think of the show. a friend made me watch it a few weeks ago.. i just don't watch that kinda television.
but she is very sexy

CHENZ A!
06-30-2007, 01:59 PM
people who use drugs. I see drug use all the time around here. Makes me sick these people ruining their bodies

good thing pot's not a drug LMAO

Demonpenz
06-30-2007, 01:59 PM
Damn straight!
Those people should be doing productive shit like fake MMA with their buddies.


I wouldn't go that far. MMA can be almost or as hard on a body as Marajunia. They both can be illegal too.

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 02:17 PM
I wouldn't go that far. MMA can be almost or as hard on a body as Marajunia. They both can be illegal too.
mmmkay I'll show my stupidity. What's MMA?

QuikSsurfer
06-30-2007, 02:20 PM
mixed martial arts

BigMeatballDave
06-30-2007, 02:20 PM
Should be interesting to look in on this thread and see who all smokes pot.Its been 12 yrs since I have used it on a regular basis. Nearly 5 yrs since I smoked any at all...

Bacon Cheeseburger
06-30-2007, 02:21 PM
Should be interesting to look in on this thread and see who all smokes pot.
If posting in this thread means you smoke it, you're on the list now too.

Braincase
06-30-2007, 02:21 PM
Hey, Beer Me, open up! It's me, Dave. I've got the stuff!

Dave's not here, man...

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 02:23 PM
Dave's not here, man...
****in Dave...

BigMeatballDave
06-30-2007, 02:23 PM
Actually, you would have to use weed at one point to be a Chiefs fan...

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 02:23 PM
mixed martial arts
ah yes... thanks.

Eric
06-30-2007, 02:25 PM
Should be legalized.

The right wing who have never tried it don't understand alcohol is way more dehabilitating.

Buck
06-30-2007, 02:26 PM
Maybe its coming from me.

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 02:27 PM
Maybe its coming from me.
Yo Ahab... can I bum my doobage...?

Braincase
06-30-2007, 02:28 PM
Soft knocks at the door)
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's me, Dave. Open up, man, I got the stuff.
(More knocks)
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's me, Dave, man. Open up, I got the stuff.
CHONG: Who?
CHEECH: It's, Dave, man. Open up, I think the cops saw me come in here.
(More knocks)
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's, Dave, man. Will you open up, I got the stuff with me.
CHONG: Who?
CHEECH: Dave, man. Open up.
CHONG: Dave?
CHEECH: Yeah, Dave. C'mon, man, open up, I think the cops saw me.
CHONG: Dave's not here.
CHEECH: No, man, I'm Dave, man.
(Sharp knocks at the door)
CHEECH: Hey, c'mon, man.
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's Dave, man. Will you open up? I got the stuff with me.
CHONG: Who?
CHEECH: Dave, man. Open up.
CHONG: Dave?
CHEECH: Yeah, Dave.
CHONG: Dave's not here.
CHEECH: What the hell? No, man, I am Dave, man. Will you...
(More knocks)
CHEECH: C'mon! Open up the door, will you? I got the stuff with me, I think the cops saw me.
CHONG: Who is it?
CHEECH: Oh, what the hell is it...c'mon. Open up the door! It's Dave!
CHONG: Who?
CHEECH: Dave! D-A-V-E! Will you open up the goddam door!
CHONG: Dave?
CHEECH: Yeah, Dave!
CHONG: Dave?
CHEECH: Right, man. Dave. Now will you open up the door?
CHONG: Dave's not here

Buck
06-30-2007, 02:29 PM
Yo man... can I bum my doobage...?

Just dont bogart that joint, my friend.

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 02:30 PM
Soft knocks at the door)
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's me, Dave. Open up, man, I got the stuff.
(More knocks)
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's me, Dave, man. Open up, I got the stuff.
CHONG: Who?
CHEECH: It's, Dave, man. Open up, I think the cops saw me come in here.
(More knocks)
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's, Dave, man. Will you open up, I got the stuff with me.
CHONG: Who?
CHEECH: Dave, man. Open up.
CHONG: Dave?
CHEECH: Yeah, Dave. C'mon, man, open up, I think the cops saw me.
CHONG: Dave's not here.
CHEECH: No, man, I'm Dave, man.
(Sharp knocks at the door)
CHEECH: Hey, c'mon, man.
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's Dave, man. Will you open up? I got the stuff with me.
CHONG: Who?
CHEECH: Dave, man. Open up.
CHONG: Dave?
CHEECH: Yeah, Dave.
CHONG: Dave's not here.
CHEECH: What the hell? No, man, I am Dave, man. Will you...
(More knocks)
CHEECH: C'mon! Open up the door, will you? I got the stuff with me, I think the cops saw me.
CHONG: Who is it?
CHEECH: Oh, what the hell is it...c'mon. Open up the door! It's Dave!
CHONG: Who?
CHEECH: Dave! D-A-V-E! Will you open up the goddam door!
CHONG: Dave?
CHEECH: Yeah, Dave!
CHONG: Dave?
CHEECH: Right, man. Dave. Now will you open up the door?
CHONG: Dave's not here
Classic... ROFL

rad
06-30-2007, 02:30 PM
Should be legalized.

The right wing who have never tried it don't understand alcohol is way more dehabilitating.

You might mean "debilitating"

****ing pothead.

Buck
06-30-2007, 02:31 PM
Im about to smoke a bowl of the Sweet Tooth.

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 02:32 PM
Just dont bogart that joint, my friend.
In the words of Jolly Roger... (my brothers band)... impact... reach back... let it buuuuurrrrrrrnnnnn....

Dr. Facebook Fever
06-30-2007, 02:32 PM
You might mean "debilitating"

****ing pothead.
ROFL

crazycoffey
06-30-2007, 03:19 PM
Soft knocks at the door)
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's me, Dave. Open up, man, I got the stuff.
(More knocks)
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's me, Dave, man. Open up, I got the stuff.
CHONG: Who?
CHEECH: It's, Dave, man. Open up, I think the cops saw me come in here.
(More knocks)
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's, Dave, man. Will you open up, I got the stuff with me.
CHONG: Who?
CHEECH: Dave, man. Open up.
CHONG: Dave?
CHEECH: Yeah, Dave. C'mon, man, open up, I think the cops saw me.
CHONG: Dave's not here.
CHEECH: No, man, I'm Dave, man.
(Sharp knocks at the door)
CHEECH: Hey, c'mon, man.
CHONG: Who is it?
CHEECH: It's Dave, man. Will you open up? I got the stuff with me.
CHONG: Who?
CHEECH: Dave, man. Open up.
CHONG: Dave?
CHEECH: Yeah, Dave.
CHONG: Dave's not here.
CHEECH: What the hell? No, man, I am Dave, man. Will you...
(More knocks)
CHEECH: C'mon! Open up the door, will you? I got the stuff with me, I think the cops saw me.
CHONG: Who is it?
CHEECH: Oh, what the hell is it...c'mon. Open up the door! It's Dave!
CHONG: Who?
CHEECH: Dave! D-A-V-E! Will you open up the goddam door!
CHONG: Dave?
CHEECH: Yeah, Dave!
CHONG: Dave?
CHEECH: Right, man. Dave. Now will you open up the door?
CHONG: Dave's not here


:clap: - Classic skit....

DenverChief
06-30-2007, 03:46 PM
WTF is going on here?

bdeg
06-30-2007, 03:47 PM
Im about to smoke a bowl of the Sweet Tooth.
Excellent choice.

Gotta love that smell

bdeg
06-30-2007, 03:51 PM
WTF is going on here?
http://www.usatoday.com/news/nation/2005-11-03-pot_x.htm

I've always been curious since reading about your city's legalization. Since I've got the opportunity to ask, now that the city has legalized MJ are state/fed laws still commonly enforced?

DenverChief
06-30-2007, 03:56 PM
http://www.usatoday.com/news/nation/2005-11-03-pot_x.htm

I've always been curious since reading about your city's legalization. Since I've got the opportunity to ask, now that the city has legalized MJ are state/fed laws still commonly enforced?


Of course a city ordinance means jack squat when state and federal law trumps it...of course Colorado has always been liberal on marijuana possession compared to places like Mississippi an Texas

Predarat
06-30-2007, 03:57 PM
I bet its just fireworks.

bdeg
06-30-2007, 03:58 PM
I realize it's able to be enforced, but I was asking whether or not it was still commonly enforced.

ie. If you smelled marijuana would you not worry about it or go after the guy?

*For example, I know in California they don't enforce the laws against medical card holders even though they are still breaking federal laws.

Buck
06-30-2007, 04:00 PM
Excellent choice.

Gotta love that smell
expensive though.

DenverChief
06-30-2007, 04:02 PM
I realize it's able to be enforced, but I was asking whether or not it was still commonly enforced.

ie. If you smelled marijuana would you not worry about it or go after the guy?

It just depends on situations and circumstances, I don't work in the city of Denver so I can't speak for them but I can say that I don't actively look for it, if I see it I am required to do something about it unless there is another pressing issue at hand....kinda like seeing someone running a stop sign while on your way to a burg in progress....priorities

Bacon Cheeseburger
06-30-2007, 04:17 PM
Are the cops gone now?

KurtCobain
06-30-2007, 04:28 PM
He who stands on a toilet, is indeed high on pot.

Bacon Cheeseburger
06-30-2007, 04:30 PM
He who stands on a toilet, is indeed high on pot.
What are you doing here? I thought you were losing your internet service.

HemiEd
06-30-2007, 04:31 PM
Juan, Jaun Motai?

KurtCobain
06-30-2007, 04:33 PM
What are you doing here? I thought you were losing your internet service.

It's still going. Probably gonna lose it before the first(tommorrow) but for now I got it. But of course god curses my online abililties, and my year old daughter broke the hinges on my laptop this morning. Got it ghetto rigged on a table and ducktaped to a wall. Pathetic.

QuikSsurfer
06-30-2007, 04:34 PM
WTF is going on here?
ROFL

QuikSsurfer
06-30-2007, 04:35 PM
Im about to smoke a bowl of the Sweet Tooth.
my bro-in-law gave me some AK47 for my 24th last week :)
smells like a skunk run over twice

KurtCobain
06-30-2007, 04:36 PM
my bro-in-law gave me some AK47 for my 24th last week :)
smells like a skunk run over twice

I've been scrapin resin from my bong because I'm flat ****ing broke. Any other time I smoke that ditch weed bitch.

QuikSsurfer
06-30-2007, 04:38 PM
I've been scrapin resin from my bong because I'm flat ****ing broke. Any other time I smoke that ditch weed bitch.
you can get really, really high off resin
roll ya up a ball and stick it in the freezer for about 20 minutes

CoMoChief
06-30-2007, 04:40 PM
http://blogs.salon.com/0002762/stories/2003/12/22/whyIsMarijuanaIllegal.html

CoMoChief
06-30-2007, 04:41 PM
you can get really, really high off resin
roll ya up a ball and stick it in the freezer for about 20 minutes

Yes, that indeed it does.

Ari Chi3fs
06-30-2007, 06:06 PM
I smoke two joints in the morning.
I smoke two joints at night.
I smoke two joints in the afternoon, it makes me feel alright
I smoke two joints in time of peace, and two in time of war
I smoke two joints before I smoke two joints,
And then I smoke two more

Simply Red
06-30-2007, 06:48 PM
Seven years ago it may have been me.

No longer.

Skip Towne
07-22-2007, 05:07 PM
You might mean "debilitating"

****ing pothead.
I think he is dehabilitated.

Buck
07-22-2007, 05:08 PM
Mmmmmmmmmm...

Sweet Orange Kush.

The Red Sea
07-22-2007, 06:31 PM
Hmmm not me my kids arent asleep yet!

:bong:

QuikSsurfer
07-22-2007, 06:37 PM
lol

Dr. Facebook Fever
07-22-2007, 06:42 PM
It's weird that so many of my old threads are getting bumped lately. I feel loved.

Bowser
07-22-2007, 06:46 PM
It's weird that so many of my old threads are getting bumped lately. I feel loved.

Shut up bitch. Go get us some beer.

blueballs
07-22-2007, 07:22 PM
What does a quarter ounce go for these days
it's been a few years

kcfanXIII
07-22-2007, 07:28 PM
20-35 for regular shit. you can get a quarter of good shit for 100+.

QuikSsurfer
07-22-2007, 07:34 PM
What does a quarter ounce go for these days
it's been a few years
$120 for the good stuff

QuikSsurfer
07-22-2007, 07:35 PM
that's street price thou - ****in middle men.. u could probably find it 4 cheaper if u looked hard enough

Skip Towne
07-22-2007, 07:45 PM
that's street price thou - ****in middle men.. u could probably find it 4 cheaper if u looked hard enough
Did anybody understand this?

Bowser
07-22-2007, 07:46 PM
Did anybody understand this?

He hates Big Pot.

luv
07-22-2007, 07:46 PM
Did anybody understand this?
thou = though

kcfanXIII
07-22-2007, 07:47 PM
Did anybody understand this?

scary, but yes i could. he's saying you could find a better deal if you get closer to the supplier. that takes networking that some are too lazy to do.

Bacon Cheeseburger
07-22-2007, 07:48 PM
Did anybody understand this?
I think he's saying he doesn't have any street cred.

QuikSsurfer
07-22-2007, 07:53 PM
I think he's saying he doesn't have any street cred.
ROFL
that's exactly what i'm saying.

the Talking Can
07-22-2007, 08:18 PM
just scored a fat sack

Dr. Facebook Fever
07-22-2007, 08:42 PM
He hates Big Pot.
ROFL

Dr. Facebook Fever
07-22-2007, 08:42 PM
just scored a fat sack
nttawwt

DaFace
07-22-2007, 08:43 PM
just scored a fat sack

That's what she said. :shrug:

Mr. Flopnuts
07-22-2007, 10:02 PM
$80. But it's always chronic. Seattle has some of the best pot around. You can't get dirt weed out here. There is no market for it. Minimum wage is like $50 an hour. $80 isn't shit.

Raiderhater58
07-22-2007, 10:20 PM
"Sweet Tooth" "AK47"

Ive been outta the mix far to long. Nice to see the prices have stayed about the same tho, maybe a little higher.

QuikSsurfer
07-22-2007, 10:38 PM
"Sweet Tooth" "AK47"

Ive been outta the mix far to long. Nice to see the prices have stayed about the same tho, maybe a little higher.
had some AK47 (my fav) a few weeks ago.
bought some sweet tooth before i moved up here to kc

DenverChief
07-22-2007, 10:39 PM
do you f8ckin potheads ever give up?

Smed1065
07-22-2007, 10:46 PM
do you f8ckin potheads ever give up?

Job security.

Revenue.



:)

DenverChief
07-22-2007, 10:50 PM
Job security.

Revenue.



:)

:LOL: yeah I know but I would rather spend my time crackin skulls of more deserving people

Smed1065
07-22-2007, 10:52 PM
:LOL: yeah I know but I would rather spend my time crackin skulls of more deserving people

Money is money?

Law is law.

Smed1065
07-22-2007, 10:53 PM
:LOL: yeah I know but I would rather spend my time crackin skulls of more deserving people

Cracking heads of stoners can not be to hard?

:)






I am just messing with ya. :)

Slow tonight.

DenverChief
07-22-2007, 10:55 PM
Cracking heads of stoners can not be to hard?

:)






I am just messing with ya. :)

Slow tonight.


:D


It's cool

Oh Snap
07-23-2007, 12:06 PM
This one... you know her...
why do you have a pic like that of your neighbor? Nice tight body...

Oh Snap
07-23-2007, 12:07 PM
people who use drugs. I see drug use all the time around here. Makes me sick these people ruining their bodies
yes. i used to smoke a lil bud when i was younger.. now i care about my health and body to much.. ill drink but rarely.. bad for the muscles...

CoMoChief
07-23-2007, 12:11 PM
why do you have a pic like that of your neighbor? Nice tight body...

That's a pornstar, not his neighbor.

Dr. Facebook Fever
07-23-2007, 12:16 PM
why do you have a pic like that of your neighbor? Nice tight body...
We're good friends... good friends...

Dr. Facebook Fever
07-23-2007, 12:17 PM
That's a pornstar, not his neighbor.
NNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO she's my neighbor. She may or may not be a pornstar too... but she is my neighbor.

StcChief
07-23-2007, 12:18 PM
NNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO she's my neighbor. She may or may not be a pornstar too... but she is my neighbor.ROFL Now I know why you smell weed.

Dr. Facebook Fever
07-23-2007, 12:21 PM
ROFL Now I know why you smell weed.
Why? She shaves.

StcChief
07-23-2007, 12:24 PM
Why? She shaves.
ROFL I didn't say weed patch.

bogie
07-23-2007, 12:28 PM
$120 for the good stuff

Agreed.

Oh Snap
07-23-2007, 12:29 PM
Why? She shaves.
pics???

Felch83
07-23-2007, 12:36 PM
do you f8ckin potheads ever give up?

I smell bacon. :)

KcMizzou
07-23-2007, 12:38 PM
I smell bacon. :)Mmmmm, bacon.

StcChief
07-23-2007, 12:40 PM
I smell DnF food. damn it Carl. :cuss:

Dr. Facebook Fever
07-23-2007, 12:52 PM
pics???
If I wanted to get banned.

Oh Snap
07-23-2007, 12:58 PM
do you want to?