PDA

View Full Version : Pick your least favorite celebrity death of 2007


Rain Man
12-31-2007, 11:01 PM
My last poll of 2007 for you, noting that I reside in the Mountain Time Zone. I ask you to pick the five celebrity deaths that were most sad for you to learn about in 2007.

Poll forthcoming, carried by six pallbearers and escorted by a riderless horse.

Blankey
12-31-2007, 11:08 PM
Steve Irwin :(

Edit: Holy Crap that was 2006. Damn time flies.

luv
12-31-2007, 11:09 PM
Barbaro?

luv
12-31-2007, 11:14 PM
What about the football player from Denver?

Rain Man
12-31-2007, 11:18 PM
My list:

1. Dan Fogelberg. Tops on the list by a long shot. I loved this guy's music. We're all the living legacy of the leader of the band.

2. Ron Carey. There goes my hope for a reunion of Barney Miller. This guy was a good cast member on one of the best TV shows ever.

3. Kurt Vonnegut. To be honest, I've never read a Kurt Vonnegut book, but anybody who survived being an American POW in Dresden during the fire bombings and came out of it sane gets a salute from me.

4. Brad Delp. They were definitely not just another band out of Boston.

5. Miyoshi Umeki. Every kid wants an Asian chick housekeeper, even if she was pretty traditional.

Steamboat Springs
12-31-2007, 11:21 PM
Write-in vote for David Halberstam. One of the few respectable sports writers in the world who tragicaly was killed on his way to interview Y.A. Tittle for a book he was writing on the infamous Colts-Giants NFL Championship Game.

Baconeater
12-31-2007, 11:30 PM
How could you forget about John Goodman? :shake:

Rain Man
12-31-2007, 11:30 PM
Ah. Nice suggestion. Alas, he'll have to be a write-in.

And luv, are you talking about the backup player whose name I can't recall while intending no disrespect? Or Darrent Williams? Williams died in 2006, I think. Wasn't it New Year's Eve?

chefsos
12-31-2007, 11:34 PM
I didn't even know that Doherty, DuBrow, Carey, Wagoner, and DeCarlo were dead. Until reading this poll, that is. Buzzkill...

Who'd you miss?
(Blatantly cheating now by perusing my copy of SI)

Eddie Feigner!

cdcox
12-31-2007, 11:34 PM
Some notables not listed (x-denotes someone I probably would have marked on the list above):

Lady Bird Johnson
Jerry Falwell
Joey Bishop - x
Boris Yeltsin

(I knew that subscription to Newsweek would come in handy).

From the sports world:

Bill Walsh - x
Phil Rizzuto
Darrent Williams
Ernie Ladd
Eddie Robinson
Bowin Kuhn
Darryl Stingley
Dick Nolan
Jim Ringo
Max McGee

(I knew that subscription to Sports Illustrated would come in handy.)

Count Zarth
12-31-2007, 11:35 PM
Sean Taylor.

cdcox
12-31-2007, 11:36 PM
Ah. Nice suggestion. Alas, he'll have to be a write-in.

And luv, are you talking about the backup player whose name I can't recall while intending no disrespect? Or Darrent Williams? Williams died in 2006, I think. Wasn't it New Year's Eve?

Morning of the first.

Rain Man
12-31-2007, 11:37 PM
Dammit. How did my sites miss Bishop, Yeltsin, Ringo, Walsh, and McGee? They're indispensible to any dead celebrity list.

Baconeater
12-31-2007, 11:37 PM
1) Evel Knievel-Toughest grittest SOB there ever was.

2) Calvert DeForest-Takes me back to the day when Letterman was at his best.

3) Brad Delp-IIRC it was suicide. Very difficult to understand.

4) Sean Taylor-Senseless.

5)Tom Poston-Because I had to pick 5. I loved Newhart though.

Count Zarth
12-31-2007, 11:39 PM
Rain Man has such a good sense of history.

cdcox
12-31-2007, 11:39 PM
Dammit. How did my sites miss Bishop, Yeltsin, Ringo, Walsh, and McGee? They're indispensible to any dead celebrity list.

You let your subscriptions to Newsweek and Sports Illustrated expire, didn't you?

Rain Man
12-31-2007, 11:41 PM
You let your subscriptions to Newsweek and Sports Illustrated expire, didn't you?

I could only keep one, and I picked Tiger Beat.

Mr. Flopnuts
01-01-2008, 12:05 AM
Usually I don't feel bad when old people die. It's a part of life, and I believe in eternity. That said, definately, definately, definately saddened the day I learned that Bill Walsh died.

Thig Lyfe
01-01-2008, 12:33 AM
GOULET

BigMeatballDave
01-01-2008, 12:36 AM
Marcel Marceau died quietly...

Chiefs_5627
01-01-2008, 01:18 AM
How could you forget about John Goodman? :shake:



Maybe cuz.........he's not dead. :p

Chiefs_5627
01-01-2008, 01:20 AM
Gotta say Sean Taylor was the most shocking to me. Bill Walsh dying sucked bad as well, i was actually hoping he would come back in some capacity for some team before he passed.

88TG88
01-01-2008, 01:24 AM
How could you forget about John Goodman? :shake:
I'm still not over that senseless tragedy.

Chiefs_5627
01-01-2008, 01:25 AM
I'm still not over that senseless tragedy.



......not dead.

Buck
01-01-2008, 01:26 AM
I picked Evel Knevil, but If I could go back, I would choose Sean Taylor and Darrent Williams too.

RIP to all.

Baconeater
01-01-2008, 01:28 AM
Maybe cuz.........he's not dead. :p
Yes he is, but it was actually back in 2005.

http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=108728

Still seems like yesterday to me.

Chiefs_5627
01-01-2008, 01:31 AM
Yes he is, but it was actually back in 2005.

http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=108728

Still seems like yesterday to me.


From your link:

http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=108728&page=16&pp=15

http://www.museumofhoaxes.com/hoax/weblog/comments/2311/

...not dead. :)

Chiefs_5627
01-01-2008, 01:34 AM
Yes he is, but it was actually back in 2005.

http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=108728

Still seems like yesterday to me.



One more for good measure:

http://www.imdb.com/title/tt0389790/


"Bee-Movie" Released in 2007 :)

Frazod
01-01-2008, 01:34 AM
The two main ones were Brad Delp (one of my favorite rock vocalists) and Richard Jeni (probably my favorite comedian). Both suicides within a day of each other. I was pretty bummed about that. :(

Baconeater
01-01-2008, 01:36 AM
From your link:

http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=108728&page=16&pp=15

http://www.museumofhoaxes.com/hoax/weblog/comments/2311/

...not dead. :)
Look n00b, I'd suggest you don't start making waves here. He's dead.

Chiefs_5627
01-01-2008, 01:36 AM
The two main ones were Brad Delp (one of my favorite rock vocalists) and Richard Jeni (probably my favorite comedian). Both suicides within a day of each other. I was pretty bummed about that. :(



Jeni was awesome. "Ya got a dog named "Spot" in the corner but that wasnt his name when ya got him." (The addicted to porn skit :) )


RIP

Chiefs_5627
01-01-2008, 01:40 AM
Look n00b, I'd suggest you don't start making waves here. He's dead.


HAHA, get your story straight then.


"Dont start making waves". ROFL ROFL ROFL

Baconeater
01-01-2008, 01:51 AM
HAHA, get your story straight then.


"Dont start making waves". ROFL ROFL ROFL
I'll bet you're one of those people who run around telling little kids Santa Claus isn't real.

Chiefs_5627
01-01-2008, 01:55 AM
I'll bet you're one of those people who run around telling little kids Santa Claus isn't real.



Dang, ya figured me out. ROFL

deadbabyseal
01-01-2008, 02:00 AM
Yes he is, but it was actually back in 2005.

http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=108728

Still seems like yesterday to me.

The pain still feels fresh because he died in 2006 and 2007 as well.

Frankie
01-01-2008, 02:10 AM
The most shocking to me was Benazir Bhutto. She was half-Iranian, btw.

Frankie
01-01-2008, 02:33 AM
How could you forget to include the greatest Tarzan of all, Gordon Scott?


http://www.geocities.com/Hollywood/4847/gscot001.jpg

Rain Man
01-01-2008, 03:11 AM
Maybe cuz.........he's not dead. :p

In part, that's why the funeral and burial were so traumatic.