PDA

View Full Version : 'Y'all fat, and y'all eat too much


penguinz
01-03-2008, 08:51 AM
Ricky Labit, a disabled offshore worker, said he had been a regular for eight months at the Manchuria Restaurant in Houma, eating there as often as three times a week.

On his most recent visit, he said, a waitress gave him and his wife's cousin, 44-year-old Michael Borrelli, a bill for $46.40, roughly double the buffet price for two adults.

"She says, 'Y'all fat, and y'all eat too much,'" Labit said.

Labit and Borrelli said they felt discriminated against because of their size. "I was stunned, that somebody would say something like that. I ain't that fat, I only weigh 277," Borrelli said, adding that a waitress told him he looked like he a had a "baby in the belly."

http://blogs.kansascity.com/crime_scene/2008/01/police-called-a.html

DaKCMan AP
01-03-2008, 08:52 AM
a waitress told him he looked like he a had a "baby in the belly."

HAHAHAhahahahaha LMAO

ROYC75
01-03-2008, 09:02 AM
Somewhat inline with the shenanigans in the movie " Waiting " ........

Every wonder how much crap goes down in some place like this ?

Pushead2
01-03-2008, 09:07 AM
LMAO , amazing story I read it this morning!!!

LiL stumppy
01-03-2008, 09:08 AM
lmao

Delano
01-03-2008, 09:11 AM
"I was stunned, that somebody would say something like that. I ain't that fat, I only weigh 277," Borrelli said, adding that a waitress told him he looked like he a had a "baby in the belly."

Only 277?

DaKCMan AP
01-03-2008, 09:12 AM
Only 277?

That's almost 2 DaKCMan AP's!!

Baby Lee
01-03-2008, 09:15 AM
You go now!! You be heah foe ow-ahh!!!!

chasedude
01-03-2008, 09:17 AM
You go now!! You be heah foe ow-ahh!!!!

Wasn't that a Louie Anderson bit? No mo food fo you!

Sure-Oz
01-03-2008, 09:18 AM
I wouldn't be as nice, do they want to die early good lord

Cochise
01-03-2008, 09:19 AM
"only" 277 pounds. LMAO

Baby Lee
01-03-2008, 09:33 AM
Wasn't that a Louie Anderson bit? No mo food fo you!
John Pinette

Stewie
01-03-2008, 09:36 AM
They should send Joey Chestnut there and really piss them off. "You skinny man, but eat more than man who look like have baby in his belly!"

Stinger
01-03-2008, 09:37 AM
Old School

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BDPk6OQkpeI&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BDPk6OQkpeI&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

RJ
01-03-2008, 09:41 AM
In fairness, it's sorta dumb for a restaurateur to offer a AYCE buffet and then put food out there she doesn't want people to eat. I'm sure it balances out. She loses her ass on those guys and wants to charge them more but I doubt she offers a discount to someone who only fills one plate.

Stinger
01-03-2008, 09:41 AM
Wasn't that a Louie Anderson bit? No mo food fo you!

John Pinette

Won't let me embedd video so here is a link

http://youtube.com/watch?v=TdwuiyO7hOU&feature=related

Bugeater
01-03-2008, 10:13 AM
In fairness, it's sorta dumb for a restaurateur to offer a AYCE buffet and then put food out there she doesn't want people to eat. I'm sure it balances out. She loses her ass on those guys and wants to charge them more but I doubt she offers a discount to someone who only fills one plate.
I totally agree, but a buffet is going to attract more big eaters than skinny people. They should've known that when they chose to operate in that manner and been prepared for it.

gblowfish
01-03-2008, 10:13 AM
MORE FROG LEGS....BEOTCH!!!

Micjones
01-03-2008, 10:14 AM
Their pockets are going to be "fat".