PDA

View Full Version : I'm going to start posting...finally!


Rexx
03-05-2008, 03:51 PM
Hey Chieffans, I've been a member here since 2001 and have a total of 28 posts. I guess you could say I'm the true definition of a lurker. I'm going to try to post more and become more active in this forum. I've been a fan since the days of Joe Delaney, Art Still, Mike Bell and so on.

I'm not a Herm backer as I think his game and clock management suck. My faith may turn once we get an offensive line and a capable quarterback. Being a Chiefs fan is rough deal...so many disappointments over the last 20 years.

I am familiar with most of the prominent posters here...so make me feel right at home and tell me how pathetic I am for not posting in a 7 year span. See ya and bring on the draft!

Fish
03-05-2008, 03:55 PM
Welcome.....

milkman
03-05-2008, 03:55 PM
I've been a fan since the days of Joe Delaney, Art Still, Mike Bell and so on.

Noob

BigVE
03-05-2008, 03:58 PM
Cool. Post away.

Deberg_1990
03-05-2008, 04:00 PM
Why after 7 years you just now decided now is a good time to start posting?

Pestilence
03-05-2008, 04:09 PM
Noob

n00b

MIAdragon
03-05-2008, 04:10 PM
http://www.unreal.ie/images/yay.jpg

Thig Lyfe
03-05-2008, 04:12 PM
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/10/loldog-funny-pictures-you-got-it-babe.jpg

BigVE
03-05-2008, 04:20 PM
I was going to send some rep your way but your such a noob it would not allow it.

'Hamas' Jenkins
03-05-2008, 04:21 PM
You are either with Jake Long, or you are with the terrorists/findthedr

kstater
03-05-2008, 04:30 PM
:skip:

Rexx
03-05-2008, 04:36 PM
Why after 7 years you just now decided now is a good time to start posting?

I have no idea....I'll probably get busy at work and home and still never post. I guess I feel obligated to post my Chief frustration somewhere!

beach tribe
03-05-2008, 04:37 PM
Being a Chief fan sucks. Welcome.

Skip Towne
03-05-2008, 04:37 PM
:skip:

Watch it sucker.

DBO82
03-05-2008, 04:37 PM
Where from?

Married?

If so...you must get her an account on here.

MIAdragon
03-05-2008, 04:57 PM
Where from?

Married?

If so...you must get her an account on here.

no, you just need to post pics :D

Iowanian
03-05-2008, 05:05 PM
Let it rip.

You don't have to be the fastest wildebeast to keep the lions from eating you, just not the slowest....and with some of the drooling morAns we're sporting you should have clear sailing to the water hole. Watch out for the crocs.

Buehler445
03-05-2008, 05:34 PM
I guess I feel obligated to post my Chief frustration somewhere!

Yep.

Post away.

KcMizzou
03-05-2008, 05:36 PM
Welcome aboard. :thumb:

the Talking Can
03-05-2008, 06:00 PM
Let it rip.

You don't have to be the fastest wildebeast to keep the lions from eating you, just not the slowest....and with some of the drooling morAns we're sporting you should have clear sailing to the water hole. Watch out for the crocs.

ROFL


so true

the Talking Can
03-05-2008, 06:02 PM
oh yeah, welcome...

siberian khatru
03-05-2008, 06:03 PM
This thread is worthless without pics of your hot wife/girlfriend/sister/daughter.

blueballs
03-06-2008, 01:22 AM
It took you this long to remember your login
must have gotten boozed up again and forgot to log off before passing out

Hog Farmer
03-06-2008, 06:29 AM
Posting is overrated!

Ultra Peanut
03-06-2008, 06:37 AM
This idea is the worst idea.

Posting is overrated!Take this sentiment to heart, Hog Farmer.

Iowanian
03-06-2008, 06:39 AM
Quick REX!

There's one with a limp....double dutch into the line ahead of that one and you're good to go, at least until you get a hook in your nut.

chagrin
03-06-2008, 06:49 AM
Hey dude, welcome - don't forget to check out the live Africa cam - it's tits!

ROYC75
03-06-2008, 07:33 AM
7 years to make a move ? I mean, what were you waiting for ? You have missed alot, maybe someone here can give you cliff notes.

Hog Farmer
03-06-2008, 07:39 AM
This idea is the worst idea.

Take this sentiment to heart, Hog Farmer.


Suck my, oh wait . nevermind!

alpha_omega
03-06-2008, 08:12 AM
Welcome to the jungle....you're gonna die!

StcChief
03-06-2008, 08:15 AM
Welcome Rexx....you must be shy. basically lurking since 2001? or is the peyote buttons in NM.

smittysbar
03-06-2008, 09:15 AM
Herm is the gReaTesT

ChiefButthurt
03-06-2008, 10:23 AM
This thread is worthless without pics of your hot wife/girlfriend/sister/daughter.


Yeah...everybody posts those pics when they start their first thread. We'll wait while you scan them.

Mr. Kotter
03-06-2008, 10:32 AM
Welcome aboard, "noob"..... :thumb:

alanm
03-06-2008, 10:35 AM
You better be a chick and have big breastesses. Posting pics of said breastesses will garner you much rep. :thumb:

TrebMaxx
03-06-2008, 10:42 AM
Rexx, you took lurking to another level. There should be a lurkers Hall of Fame.

blueballs
03-06-2008, 10:44 AM
Casey decided to retire

AndChiefs
03-06-2008, 10:45 AM
yay for lurking

Ebolapox
03-06-2008, 10:46 AM
another n00b? wtf, I thought we had them all radio-tagged for easy location?

Rexx
03-06-2008, 10:55 AM
Sorry kids, no chick here...of course I think my wife is cute, but I have to say that right?

I've posted on back to back days and have even loaded an avatar....how exciting! Back to work.

Donger
03-06-2008, 10:57 AM
Come over to fatchatter.com. This place sucks.

J Diddy
03-08-2008, 02:08 AM
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/10/loldog-funny-pictures-you-got-it-babe.jpg
that's awesome

Bacon Cheeseburger
03-08-2008, 08:18 AM
Come over to fatchatter.com. This place sucks.
Fatchatter? Is that a site where you chat with fat chicks?

BigMeatballDave
03-08-2008, 08:31 AM
Welcome. Misery loves company...

Skip Towne
03-08-2008, 09:22 AM
Fatchatter? Is that a site where you chat with fat chicks?

I heard fatchatter might suck.