PDA

View Full Version : Funny Stuff First picnic tables, now this.....


Mr. Plow
08-08-2008, 09:37 AM
Man Almost Loses Penis Humping Steel Bench (http://www.weirdasianews.com/2008/08/07/man-almost-loses-penis-humping-steel-bench/)

Last night in Hong Kong, the police received a disturbing call from a man in trouble.

Xing, a 41 year-old man, was calling from LanTian park in the middle of the night. The lonely and disturbed man had apparently thought it would be fun to have sex with one of the steel sit-up benches around the park.

The bench has numerous small holes in it, which Xing used to attempt to satisfy himself (http://www.weirdasianews.com/2008/08/07/man-almost-loses-penis-humping-steel-bench/). However, once he became aroused he found that he was stuck and could not get his penis out of the small hole.

He panicked and called the police to help him.

When police arrive they found Xian stuck face down where he had been stuck for some time.

When doctors arrived on the scene they tried to release some of the pressure by removing some of his blood, but the penis was so swollen that they ended up having to cut the entire bench free and take it, with Xian attached, to the hospital.

4 painful hours later, Doctors finally separated Xian from his bench.
Doctors stated that if he had been stuck for even an hour longer, they would have had to remove his penis.

http://www.weirdasianews.com/2008/08/07/man-almost-loses-penis-humping-steel-bench/

Mr. Plow
08-08-2008, 09:38 AM
http://www.weirdasianews.com/wp-content/uploads/2008/08/hk-man-penis02.gif

Phobia
08-08-2008, 09:39 AM
This is the kind of episode that leads up to beheading a man on the bus. They need to keep an eye on Xian.

booyaf2
08-08-2008, 09:41 AM
OMG, it also looks like his toe is stuck. Damn.

Phobia
08-08-2008, 09:43 AM
http://www.weirdasianews.com/wp-content/uploads/2008/08/hk-man-penis02.gif

I'm pretty sure that qualifies as a circle-jerk.

I'm also guessing that the manufacturer of those tables will no longer be marketing them as cauck-rings.

gblowfish
08-08-2008, 09:44 AM
"The table was asking for it. That table should just lay there and enjoy the ride."

Sincerely,
Bobby Knight

CoMoChief
08-08-2008, 10:05 AM
Can you honestly sit there and tell me you've never done that before?


People are acting like this is uncommon and shit.

seclark
08-08-2008, 10:09 AM
tomato tomahto
potato potahto
dog hung dong hung
sec

Pablo
08-08-2008, 10:18 AM
OMG, look how tiny those holes are.

Asian stereotype confirmed.

Rooster
08-08-2008, 10:19 AM
OMG, look how tiny those holes are.

Asian stereotype confirmed.

ROFLROFL

RJ
08-08-2008, 11:10 AM
OMG, look how tiny those holes are.

Asian stereotype confirmed.



Looks like a lawsuit just waiting for a good attorney. Shame on the manufacturer of that product for not making the holes larger, there should at least be a warning label. And shame on the city for putting those dangerous benches in a public park. Yep, there's plenty of blame to go around here.

Gonzo
08-08-2008, 11:12 AM
The bench was lookin at him "all sexy like"

"Bob" Dobbs
08-08-2008, 11:20 AM
Perhaps he should have prayed to Saint-Dic.

RJ
08-08-2008, 11:21 AM
If I ever meet that dude I'm not gonna offer him a donut.

Dicky McElephant
08-08-2008, 12:15 PM
Where did you find the site? www.weirdasiannews.com lol

Mr. Plow
08-08-2008, 12:28 PM
Where did you find the site? www.weirdasiannews.com (http://www.weirdasiannews.com) lol


http://www.fark.com/

Chazno
08-08-2008, 01:08 PM
My brother in law is a urologist. This stuff is a lot more common than you think.

seclark
08-08-2008, 01:09 PM
My brother in law is a urologist. This stuff is a lot more common than you think.

screwing lawn chairs?
sec

Lzen
08-08-2008, 01:45 PM
4 painful hours later, Doctors finally separated Xian from his bench.

Reminds me of the Cialis commercial.

blueballs
08-08-2008, 02:08 PM
the feel of cold hard stationary steel
kinda like his first jewish piece

Chazno
08-08-2008, 02:38 PM
screwing lawn chairs?
sec

Haven't heard that one exactly, but hes removed a Tylenol (or similar) bottle. The guy got it stuck and was too embarrassed to do anything about it so he didn't. He cut off a whole in the other end of the bottle so he could pee. After a while it started turning black..then he went to the hospital... it ended up the bottle wasn't the only thing removed.

After a few stories like this, guys shooting themselves in the dick, golf ball sized tumors and helping old ladies tuck their uteruses back in...I really don't ask much anymore.

KCrockaholic
08-08-2008, 02:43 PM
OMG, look how tiny those holes are.

Asian stereotype confirmed.

i was thinking the same thing. thats sad.

Mr. Plow
08-08-2008, 02:46 PM
Haven't heard that one exactly, but hes removed a Tylenol (or similar) bottle. The guy got it stuck and was too embarrassed to do anything about it so he didn't. He cut off a whole in the other end of the bottle so he could pee. After a while it started turning black..then he went to the hospital... it ended up the bottle wasn't the only thing removed.

After a few stories like this, guys shooting themselves in the dick, golf ball sized tumors and helping old ladies tuck their uteruses back in...I really don't ask much anymore.

I really think the above post needs deleted. I just buckled over in my chair.

RJ
08-08-2008, 03:05 PM
Haven't heard that one exactly, but hes removed a Tylenol (or similar) bottle. The guy got it stuck and was too embarrassed to do anything about it so he didn't. He cut off a whole in the other end of the bottle so he could pee. After a while it started turning black..then he went to the hospital... it ended up the bottle wasn't the only thing removed.

After a few stories like this, guys shooting themselves in the dick, golf ball sized tumors and helping old ladies tuck their uteruses back in...I really don't ask much anymore.



I wish I'd never read that.

seclark
08-08-2008, 03:07 PM
Haven't heard that one exactly, but hes removed a Tylenol (or similar) bottle. The guy got it stuck and was too embarrassed to do anything about it so he didn't. He cut off a whole in the other end of the bottle so he could pee. After a while it started turning black..then he went to the hospital... it ended up the bottle wasn't the only thing removed.

yep...i heard tylenol's bad about that.
sec

Fairplay
08-08-2008, 03:14 PM
I wish I'd never read that.



Let's please not have any pics for that one..........jeez.:spock: