PDA

View Full Version : Money I did it! I won the lottery!!!


acesn8s
01-26-2009, 11:09 AM
I won the Lottery! I won $800,000! Woo hoo!!! All I have to do is pay the $220 Security Keeping Fee. :eek: Wow, can you believe it? All I did was open my email and I found this:

Dear Sir/Madam


Congratulations to you as we bring to your notice the results of the World
Bank Promo and your email Address was selected through a computer ballot
system drawn We are happy to inform you that your email won $800.000.00
United States Dollars.

I have been waiting for you since to contact me for your Confirmable Bank
Draft of $800.000.00 United States Dollars, but I did not hear from you
since that time. Then I went and deposited the Draft with FEDEX EXPRESS
DELIVERY, West Africa, I traveled out of the country for a 3 Months Course
and I will not come back till end of March 2009.


What you have to do now is to contact the FEDEX EXPRESS DELIVERY as soon
as possible to know when they will deliver your package to you because of
the expiring date. For your information, i have paid for the delivering
Charges, Insurance premium and Clearance Certificate Fee of the Cheque
showing that it is not a Drug Money or meant to sponsor Terrorist attack
in your Country. Again, I would have paid for the security keeping fee but
they said no because they don't know when you will contact them and in
case of demurrage. You have to contact the FEDEX EXPRESS WEST AFRICA with
the following information:

First name:
Last Name:
Telephone:
Nationality::
Age:
Occupation:
Address:

Contact Person: Mr. Daniel J. Blunt
EmailAddress:fedex-courier-nigeria08@live.com (http://us.mc821.mail.yahoo.com/mc/compose?to=fedex-courier-nigeria08@live.com)
Telephone:+234-8074478251

Finally, make sure that you reconfirm your Postal address; Direct
telephone number; Do send it to them again to avoid any mistake on the
Delivery and ask them to give you the tracking number to enable you track
your package over there and know when it will get to your address. Let me
repeat again, try to contact them as soon as you receive this mail to
avoid any further delay and remember to pay them their Security Keeping
fee of $220.00 US Dollars for their immediate action. You should also let
me know through email as soon as you receive your Draft.

Yours Faithfully,
Mr. Daniel Roberts


Woo hoo! I'm rich!PBJ

DaKCMan AP
01-26-2009, 11:12 AM
Congrats!

MVChiefFan
01-26-2009, 11:13 AM
tell 'em to just take it out of your winnings.

kepp
01-26-2009, 11:14 AM
Spread the wealth! Forward the email!

ClevelandBronco
01-26-2009, 11:15 AM
Wait a damned minute. I've been notified that I won that lottery.

acesn8s
01-26-2009, 11:16 AM
With this extra cash I could get my user name in bold letters on CP.:thumb:

Gonzo
01-26-2009, 11:17 AM
Hey, I tell you what. Go ahead and just send me 100 bucks and I will take care of making sure you get this money.

acesn8s
01-26-2009, 11:18 AM
Wait a damned minute. I've been notified that I won that lottery.But did you pay the Security Keeping fee?

Ebolapox
01-26-2009, 11:19 AM
ROFL

I literally laughed out loud when I read this. good stuff.

Bowser
01-26-2009, 11:19 AM
Should have waited until you got to Cabo to tell us. Joie's gonna take half now.

ClevelandBronco
01-26-2009, 11:20 AM
But did you pay the Security Keeping fee?

Curses.

Gonzo
01-26-2009, 11:22 AM
Curses.

:doh!:

What the hell man!!!!! What's wrong with you?!!!11eleventy!

Ebolapox
01-26-2009, 11:23 AM
Yeah? well? I won the CP lottery. I'M RICH, BITCH!

Goapics1
01-26-2009, 11:23 AM
Don't spend it all in 1 place.

Congrats.

acesn8s
01-26-2009, 11:28 AM
Should have waited until you got to Cabo to tell us. Joie's gonna take half now.She know yet. She can't read CP at work. :evil:

blueballs
01-26-2009, 11:29 AM
shit
this close to a threesome

Demonpenz
01-26-2009, 11:40 AM
Congrats but beware there are scammers out there

Guru
01-26-2009, 11:43 AM
With this extra cash I could get my user name in bold letters on CP.:thumb:Only loosers do that.

crazycoffey
01-26-2009, 11:45 AM
they should go ahead and ask for account numbers and passwords, if someone was stupid enough to respond to this and send all their contact information, then it's possible they would be dumb enough to send that too.....

BigRedChief
01-26-2009, 11:48 AM
With this extra cash I could get my user name in bold letters on CP.:thumb:
slacker.:rolleyes:

Fish
01-26-2009, 11:52 AM
fedex-courier-nigeria08 @ live.com??

Yes.... yes..... totally legit...

Hog Farmer
01-26-2009, 11:55 AM
WoW.....You're one lucky SOB!!!

acesn8s
01-26-2009, 12:06 PM
they should go ahead and ask for account numbers and passwords, if someone was stupid enough to respond to this and send all their contact information, then it's possible they would be dumb enough to send that too.....Your just jealous that I won and you didn't.:p

Coach
01-26-2009, 12:20 PM
Hmm... it looks like a scam...

Darth CarlSatan
01-26-2009, 12:22 PM
John Houseman would not be pleased with this...

PhillyChiefFan
01-26-2009, 12:27 PM
fedex-courier-nigeria08 @ live.com??

Yes.... yes..... totally legit...

That's how you know it's true. I mean it's IN his email address, it has to be legit.

Skip Towne
01-26-2009, 12:35 PM
I want in on this. If I pay the security fee will you cut me in?

FishingRod
01-26-2009, 12:42 PM
You know back in 95 I could not only chuck the pigskin a country mile but, I got an e-mail from Bill Gates. I forwarded that e-mail and have been getting huge checks every month since then. I just work because I really like people.

arrowheadnation
01-26-2009, 12:43 PM
String him along and milk some money out of him p-p-p-p-powerbook style.

http://www.zug.com/pranks/powerbook/

Pablo
01-26-2009, 12:43 PM
Hmm... it looks like a scam...Looks totally legit to me dude.

Congrats man, go buy a Strech Hummer with a truck bed welded onto the frame and put your gold-plated Waverunner in the back.

Totally wicked sweet.

Coach
01-26-2009, 12:53 PM
Looks totally legit to me dude.

Congrats man, go buy a Strech Hummer with a truck bed welded onto the frame and put your gold-plated Waverunner in the back.

Totally wicked sweet.

From nigeria08@live.com?

I have my doubts on that.

KCwolf
01-26-2009, 01:19 PM
From nigeria08@live.com?

I have my doubts on that.

Quit trying to steal the guys thunder, quit pissing on his parade!
He's WON the LOTTERY!

reiko57
01-26-2009, 01:29 PM
lol tarp

El Jefe
01-26-2009, 01:30 PM
I won the Lottery! I won $800,000! Woo hoo!!! All I have to do is pay the $220 Security Keeping Fee. :eek: Wow, can you believe it? All I did was open my email and I found this:




Woo hoo! I'm rich!PBJ

Wow!!11!!! Some people get all the luck.

Sofa King
01-26-2009, 02:08 PM
i wonder if you send him double the Security Keeping Fee if you get it twice as fast! it's worth a shot!

Pioli Zombie
01-26-2009, 02:54 PM
My wife once got one asking if she wanted a Penis enlarger.

bowener
01-26-2009, 03:07 PM
tell 'em to just take it out of your winnings.

This, and mail them a phot of you shitting on their email... but first get them to send you a box that they will have to pay the return shipment for.... then load it full of scrap metal and the photo, mail it to 12 locations first, then back to them.

JOhn
01-26-2009, 03:14 PM
My wife once got one asking if she wanted a Penis enlarger.

Did she get it?


ROFL



Sorry couldn't resist

BWillie
01-26-2009, 04:09 PM
My wife once got one asking if she wanted a Penis enlarger.

I've ordered devices like that before - wasted a pretty penny, I don't mind telling you. And if The Penis Mightier works, I'll order a dozen. Whatever company that is, is sitting on a gold mine! My only regret in life is not coming up with the Penis Mightier first.

BWillie
01-26-2009, 04:10 PM
BTW, this sounds totally like a scam. The person is trying to jack you out of 220.00. I've gotten this same email before, or one very similar to it. But hey, couldn't hurt to investigate it. If it is really legit I'd get these jokers phone # and talk to them in person

Micjones
01-26-2009, 04:11 PM
Wait until you get a load of how much money the Prince of Nairobi's giving me...
Just wait until the check clears my bank.

Taco John
01-26-2009, 04:15 PM
It's actually $800. There's a decimal there.

$800.

HemiEd
01-26-2009, 04:51 PM
BTW, this sounds totally like a scam. The person is trying to jack you out of 220.00. I've gotten this same email before, or one very similar to it. But hey, couldn't hurt to investigate it. If it is really legit I'd get these jokers phone # and talk to them in person

No way, they wouldn't do that on the internet [/Murray]

acesn8s
01-29-2009, 11:38 AM
My wife once got one asking if she wanted a Penis enlarger.What does that say about you?:hmmm:

Buck
01-29-2009, 11:40 AM
Please tell me you are going to try and fuck with him?

If you've got time on your hands, the best thing to do is waste their time.

acesn8s
01-29-2009, 11:55 AM
Please tell me you are going to try and **** with him?

If you've got time on your hands, the best thing to do is waste their time.I don't have that much time these days.