PDA

View Full Version : News Holy Crap -- Santa Barbara Just Went Up In Flames!


RINGLEADER
05-06-2009, 06:53 PM
There's been a fire on the outskirts of Santa Barbara since last night and in the past hour or so it went from 0 houses impacted to this huge fire rolling through the center of town. Scary stuff.

RINGLEADER
05-06-2009, 06:54 PM
You can watch live here...

http://abclocal.go.com/kabc/livenow?id=6799999

EyePod
05-06-2009, 06:58 PM
I wish it was in LA....

RINGLEADER
05-06-2009, 07:01 PM
I wish it was in LA....

Yeah, well by tomorrow it might be. Temps in Burbank went up 20 degrees in the past hour.

FAX
05-06-2009, 07:03 PM
Wow. That looks bad. Really bad. Billions in damage before the last ember dies, I suppose.

Dang.

FAX

Hog Farmer
05-06-2009, 07:33 PM
Man , that really looks scary. The smoke is so thick theres no way to survive if you get caught in it.

Cannibal
05-06-2009, 07:38 PM
I wish it was in LA....

I wish it was in Philly.

CrazyPhuD
05-06-2009, 07:42 PM
Got Marshmallows?

(yes I'm an insensitive clod)

EyePod
05-06-2009, 07:47 PM
I wish it was in Philly.

Me too, I fucking hate most of Philly. But my school is good and I will hopefully have a job in the area... but as long as it takes out a bunch of stupid Philly sports fans (I guess the stupid is kind of implied and unnecessary) I would be happy....

Raised On Riots
05-06-2009, 08:21 PM
Texas. Send that shit to Texas.

L.A. Chieffan
05-06-2009, 08:30 PM
it's their own fault for living in southern california, what do they expect? im not gonna feel bad for them, and they sure as hell better not delay my programming

Redrum_69
05-06-2009, 08:33 PM
Maybe God is really dyslexic...and thought Santa Barbara was Satan Barbara

Cannibal
05-06-2009, 08:42 PM
it's their own fault for living in southern california, what do they expect? im not gonna feel bad for them, and they sure as hell better not delay my programming

I assume you feel the same way about midwesterners that have their homes destroyed by flood and tornados correct?

StcChief
05-06-2009, 09:04 PM
I assume you feel the same way about midwesterners that have their homes destroyed by flood and tornados correct?nope we love our guns and religion so much we just cling to it.... The city of lost angels....AMF.

RINGLEADER
05-06-2009, 09:04 PM
The winds have died down but it's still eating houses. A couple of firefighters got burned too. :(

There were rumors it jumped Foothill (a main drag that separates the hills from the center of town) but so far it seems like it has kept itself up in the mountains.

Dante84
05-06-2009, 11:26 PM
My good friend just had to evacuate his house... bad stuff