PDA

View Full Version : Chiefs Priest Holmes on Pros vs. Joes Tonight


catfish307
05-18-2009, 07:34 AM
Priest, Rich Gannon and Adam Jones. 10PM on Spike

seclark
05-18-2009, 07:35 AM
joes
sec

Mr_Tomahawk
05-18-2009, 07:43 AM
Priest don't degrade yourself by co-staring with Pacman....

...come back and give us a few carries. You are never too old to play under Pioli!

MeaTy The Pimp
05-18-2009, 08:53 AM
I bet one of the joes distracts him with a plate of nachos...

Hillbilly Ho' Down
05-18-2009, 09:01 AM
Ol' Priest musta thot they sed the name of the show was "Pros vs. Nachos"...

SNR
05-18-2009, 09:20 AM
Nacho joke

Gonzo
05-18-2009, 09:37 AM
Nacho joke

http://www.crossroadscantina.com/ordereze/images/items/IMAGE27.JPG

CoMoChief
05-18-2009, 10:02 AM
I dont know how much Pac-man Jones has trained or been working out etc, but he's not exactly "past his prime" He's only like 26 I think, he can still bring it.

Jilly
05-18-2009, 10:12 AM
http://www.crossroadscantina.com/ordereze/images/items/IMAGE27.JPG

OH MAN......this is my vice

InChiefsHell
05-18-2009, 10:48 AM
What will they be doing, playing football? I've never watched the show...

Thig Lyfe
05-18-2009, 10:52 AM
What will they be doing, playing football? I've never watched the show...

EATING NACHOS LOL

Demonpenz
05-18-2009, 10:52 AM
What will they be doing, playing football? I've never watched the show...

The basic premise is the the chosen Joe gets a 10 minute head start and the pro's hunt down the joes. Victor is decleared once the Joe is killed and winner gets to keep ears as trophy and a shot at a killing another human next week

Jilly
05-18-2009, 10:53 AM
EATING NACHOS LOL

You laughed out loud really when you typed that, didn't you?!

Demonpenz
05-18-2009, 10:55 AM
sportsracer was being snarky hence the snarky caps

Mr. Krab
05-18-2009, 11:28 AM
How pathetic.

Buehler445
05-18-2009, 11:32 AM
I might watch to see Pacman lay some lumber. Surely that sack of shit will cheapshot one of them.
Posted via Mobile Device

Thig Lyfe
05-18-2009, 11:33 AM
You laughed out loud really when you typed that, didn't you?!

LOL IRL

SNR
05-18-2009, 12:22 PM
It's gotta suck to be Priest. Most rushing yards, TDs, and yards from scrimmage in franchise history, and what's the first thing fans think of when they think of Priest?

Nachos.

okiedokieokoye
05-18-2009, 12:46 PM
anyone made a nacho joke yet? You all should just stop posting and start an "unoriginal nacho joke" thread.

Thig Lyfe
05-18-2009, 12:49 PM
It's gotta suck to be Priest. Most rushing yards, TDs, and yards from scrimmage in franchise history, and what's the first thing fans think of when they think of Priest?

Nachos.

Yep. It's sad.

Pablo
05-18-2009, 01:43 PM
anyone made a nacho joke yet? You all should just stop posting and start an "unoriginal nacho joke" thread.No, there weren't any nacho jokes made in this thread.

Raised On Riots
05-18-2009, 01:52 PM
Finally! TV worth watching.

Phobia
05-18-2009, 02:18 PM
Is this episode being held in a state prison?

Phobia
05-18-2009, 02:19 PM
It's gotta suck to be Priest. Most rushing yards, TDs, and yards from scrimmage in franchise history, and what's the first thing fans think of when they think of Priest?

Nachos.

Fans wondered why he didn't show up at all to games after that. Uh. He was an outcast but not an idiot. You think he didn't know he was destroyed over the nachos thing?

Buehler445
05-18-2009, 02:37 PM
Posted via Mobile Device

KCKID58
05-18-2009, 03:00 PM
Ok I must be a NOOB, but whats with the Nacho's joke. Did I miss something? What's the relationship with Priest and Nachos?

Raised On Riots
05-18-2009, 03:46 PM
Ok I must be a NOOB, but whats with the Nacho's joke. Did I miss something? What's the relationship with Priest and Nachos?

Priest mugged Penz outside a Taco Bell and stole his nachos.

BigVE
05-18-2009, 04:36 PM
I've seen the previews....Pacman makes an ass of himself as usual. Tries to get tough with one of the Joe's.

Jilly
05-18-2009, 05:15 PM
Ok I must be a NOOB, but whats with the Nacho's joke. Did I miss something? What's the relationship with Priest and Nachos?

I don't know, but I want some fucking nachos now!!!

kysirsoze
05-18-2009, 05:29 PM
I am DVRing this! Rep for the heads up. Hopefully it's not too depressing.

RedNeckRaider
05-18-2009, 05:47 PM
Ok I must be a NOOB, but whats with the Nacho's joke. Did I miss something? What's the relationship with Priest and Nachos?

If I recall correct while he was injured he was watching the game and eating nachos in the press box instead of being on the side lines with his teammates. This caused some outrage from many fans. I thought it was odd as he always seemed like a class guy to me. I do not follow the Chiefs players as close as Chief fans, maybe there is more to the story.

Phobia
05-18-2009, 05:59 PM
If I recall correct while he was injured he was watching the game and eating nachos in the press box instead of being on the side lines with his teammates. This caused some outrage from many fans. I thought it was odd as he always seemed like a class guy to me. I do not follow the Chiefs players as close as Chief fans, maybe there is more to the story.

Close - in a private box. TV camera picked him up eating nachos and fans made a huge deal out of nothing. It was plain silly.

Sure-Oz
05-18-2009, 08:07 PM
I already set my dvr

What about that 4th and long show, seriously??

Direckshun
05-18-2009, 08:09 PM
sportsracer was being snarky hence the snarky caps

I was once in a band called the Snarky Caps.

Buehler445
05-18-2009, 08:10 PM
I already set my dvr

What about that 4th and long show, seriously??

Irvin adds the 53rd man to the Cowboys that will get cut ASAP. It's basically Bobby Sippio on TV.

Sure-Oz
05-18-2009, 08:10 PM
Irvin adds the 53rd man to the Cowboys that will get cut ASAP. It's basically Bobby Sippio on TV.

Sounds like it, all stupid crap to get on tv for jerry

Buehler445
05-18-2009, 08:12 PM
Sounds like it, all stupid crap to get on tv for jerry

I think it more for Michael Irvin.

Pablo
05-18-2009, 09:35 PM
Anyone watching this new Dallas Cowboy tryout show?

It's kind of funny, guys puking everywhere.

Thig Lyfe
05-18-2009, 09:37 PM
Priest mugged Penz outside a Taco Bell and stole his nachos.

Snugga didn't try and stop him?

Blindside58
05-18-2009, 09:41 PM
The Info on my ATT UVERSE box refers to Priest Holmes as the former "Ravens" runningback...WTFITBS?

unothadeal
05-18-2009, 09:43 PM
It's basically Bobby Sippio on TV.

I thought the exact same when i saw the commercial.

Raised On Riots
05-18-2009, 09:45 PM
Snugga didn't try and stop him?

Snugga didn't make it past the first punch.

Bwana
05-18-2009, 11:27 PM
Ok I must be a NOOB, but whats with the Nacho's joke. Did I miss something? What's the relationship with Priest and Nachos?

Heh

Farzin
05-18-2009, 11:37 PM
Re-run coming up at midnight!

Raised On Riots
05-18-2009, 11:38 PM
Re-run coming up at midnight!

I've still got an hour and a half wait for the 1st airing.

Raised On Riots
05-19-2009, 01:21 AM
Pac Man's a fucking douche. And an idiot.

Pablo
05-19-2009, 01:25 AM
Pac Man's a fucking douche. And an idiot.Water is wet.

Raised On Riots
05-19-2009, 01:28 AM
Priest just did his end zone waltz; SWEET! :D

Raised On Riots
05-19-2009, 01:31 AM
Water is wet.

Yeah, but prior to this I never got to experience his Super Doucheiness up close and personal.

Raised On Riots
05-19-2009, 01:32 AM
Water is wet.

I have to ask; Howard the Duck?

Pablo
05-19-2009, 09:18 AM
I have to ask; Howard the Duck?The best horrible movie of all time.

talastan
05-19-2009, 09:34 AM
I have to ask; Howard the Duck?

Lea Thompson was looking pretty good in that film though.

Raised On Riots
05-19-2009, 09:49 AM
The best horrible movie of all time.

Ah, takes me back it does.

Sitting around the pool with my equally lazy friends, boombox pissing off lifeguards, and Rolling Stone in my hand with Howard the Duck on the cover.

So we all went to the movie, and were like:

http://i689.photobucket.com/albums/vv252/raisedonriots/WTF.png

EyePod
05-19-2009, 12:06 PM
Ah, takes me back it does.

Sitting around the pool with my equally lazy friends, boombox pissing off lifeguards, and Rolling Stone in my hand with Howard the Duck on the cover.

So we all went to the movie, and were like:

http://i689.photobucket.com/albums/vv252/raisedonriots/WTF.png

That picture really disturbs me...

crazycoffey
05-20-2009, 02:32 AM
I might watch to see Pacman lay some lumber. Surely that sack of shit will cheapshot one of them.
Posted via Mobile Device

I recorded it, but just watched it. first things first. You called this one.....

Second; Priest, wasn't very motivated, afraid of getting hurt, but still has a step over the never was, or maybe the "ahhh, that's why" group....

Gannon, well. God I hate Elvis Grbac....

Pacman, POS - after he stated how the joes didn't have his training, experience, and time in the NFL, I thought to myself, they don't have the rap sheet either. LOL.....

Now, I shall read the rest of the comments.

crazycoffey
05-20-2009, 02:37 AM
well, that was a waste of time. More talk about the bobby sippio cowboy show thingy. (WTFC about that anyway?)

bdeg
05-20-2009, 03:04 AM
pacman was a pos, but i thought the 'fight' was REALLY overblown

I was expecting someone to connect the way they'd been talking it up