PDA

View Full Version : Life so i was high as **** last night


reiko57
10-22-2009, 05:23 PM
and there were these two cops in the convienient store, i forgot i was high and said "how many bullets do you get" while staring intently at his gun, he just kinda looked at me and said, "46, 15 bullets in 3 clips, plus one in the chamber" (what a blowhard) anyway they followed me all the way home (cul de sac, lol dumbasses)

i felt a sense of panic when i realized i was high talking to the cop, since, a) i didn't need to be, and b) cops spot high

why didn't they arrest me? or at least pull me over...

Fritz88
10-22-2009, 05:24 PM
and there were these two cops in the convienient store, i forgot i was high and said "how many bullets do you get" while staring intently at his gun, he just kinda looked at me and said, "46, 15 bullets in 3 clips, plus one in the chamber" (what a blowhard) anyway they followed me all the way home (cul de sac, lol dumbasses)

i felt a sense of panic when i realized i was high talking to the cop, since, a) i didn't need to be, and b) cops spot high

why didn't they arrest me? or at least pull me over...

Yup. You are out of it.

Reerun_KC
10-22-2009, 05:25 PM
Where do we come up with such quality posters????

JimNasium
10-22-2009, 05:26 PM
I like stores that are convienient.
Posted via Mobile Device

Buck
10-22-2009, 05:26 PM
High on meth or what?

Mr. Flopnuts
10-22-2009, 05:28 PM
They were probably more interested in finding out where you live so they can watch you and try to pop you doing something more serious that will result in a higher profile bust with more prison time. Watch your back dog. You're on front street.

Buck
10-22-2009, 05:28 PM
They were probably more interested in finding out where you live so they can watch you and try to pop you doing something more serious that will result in a higher profile bust with more prison time. Watch your back dog. You're on front street.

Hes right you know. Thats the kind of shit cops do.

Pants
10-22-2009, 05:29 PM
They were probably more interested in finding out where you live so they can watch you and try to pop you doing something more serious that will result in a higher profile bust with more prison time. Watch your back dog. You're on front street.

Yeah, dude, if you deal - I wouldn't do it for a while...

kstater
10-22-2009, 05:30 PM
Hes right you know. Thats the kind of shit cops do.

And with guys like Reiko out there, it's worth it.

JimNasium
10-22-2009, 05:30 PM
Just out of curiosity, how does one forget they are high?
Posted via Mobile Device

Pants
10-22-2009, 05:31 PM
Just out of curiosity, how does one forget they are high?
Posted via Mobile Device

Getting high, I guess. lol

JD10367
10-22-2009, 05:33 PM
Is it safe to keep one in the chamber?

Mr. Flopnuts
10-22-2009, 05:34 PM
One other thing. Cops hate gingers. Shave your head.

Pants
10-22-2009, 05:34 PM
One other thing. Cops hate gingers. Shave your head.

Who doesn't though?

L.A. Chieffan
10-22-2009, 05:37 PM
.

Skip Towne
10-22-2009, 05:38 PM
Just out of curiosity, how does one forget they are high?
Posted via Mobile Device

I don't know. I forgot.

JASONSAUTO
10-22-2009, 05:38 PM
They were probably more interested in finding out where you live so they can watch you and try to pop you doing something more serious that will result in a higher profile bust with more prison time. Watch your back dog. You're on front street.

ROFL

Mr. Flopnuts
10-22-2009, 05:39 PM
Who doesn't though?

Good point. He should've shaved his head a long time ago.

KCChiefsMan
10-22-2009, 05:39 PM
Just out of curiosity, how does one forget they are high?
Posted via Mobile Device

short term memory loss

Hog Farmer
10-22-2009, 05:45 PM
What a fucking moron, Why would't they keep three clips plus one in the chamber. Anybody with any sense does that. You keep full fire power avaliabale at all times just for morons like you !

Pablo
10-22-2009, 05:49 PM
You shoulda gave them a sample CD of your music, brah.

Then they would have arrested you for violating their eardrums.

Pants
10-22-2009, 05:51 PM
Sup with everybody being a dick to this kid? What'd he do?

RJ
10-22-2009, 05:51 PM
I never got the memo about being bought out by Raiders Planet.

Pablo
10-22-2009, 05:52 PM
Sup with everybody being a dick to this kid? What'd he do?Check up on some of the other threads he's made. He makes terrible threads and posts...and music for that matter.

Pants
10-22-2009, 05:54 PM
Check up on some of the other threads he's made. He makes terrible threads and posts...and music for that matter.

I laughed at this thread... :shrug:

Weed is so innocent... we have a thread about a guy who's worried about dying from alcoholism and how horrible it makes his life at times, yet that shit is legal while the ganj still puts innocent kids in jail.

Pablo
10-22-2009, 05:56 PM
I laughed at this thread... :shrug:

Weed is so innocent... we have a thread about a guy who's worried about dying from alcoholism and how horrible it makes his life at times, yet that shit is legal while the ganj still puts innocent kids in jail.Oh, I don't care about weed at all man. People can smoke as much or as little as they like.

He made a thread a couple weeks ago calling everyone out as 'pacifist pussies'; I'm pretty sure that's what set it off.

Pants
10-22-2009, 05:58 PM
Oh, I don't care about weed at all man. People can smoke as much or as little as they like.

He made a thread a couple weeks ago calling everyone out as 'pacifist pussies'; I'm pretty sure that's what set it off.

ROFL

I need to find that shit.

Pablo
10-22-2009, 05:59 PM
http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=215788

There ya go, Metrolike.

L.A. Chieffan
10-22-2009, 06:00 PM
how come he didnt say fuck in the title? what a puss

LaChapelle
10-22-2009, 06:01 PM
That was the mop and broom in your mom's pantry, asswipe.

Bwana
10-22-2009, 06:02 PM
Way to go dipshit. You are lucky they didn't Glock you up.


http://echosphere.net/star_trek_insp/insp_expendability.jpg

Skip Towne
10-22-2009, 06:02 PM
I've never heard of this guy. But he has a lot of red rep for some reason.

Pablo
10-22-2009, 06:03 PM
Hey reiko..I'm not sure if you're trying to pos. or neg. rep me; but your rep is ineffective.

Just FYI...probably has something to do with the glowing red bar and lowest negative rep level you're currently at.

Skip Towne
10-22-2009, 06:04 PM
Hey reiko..I'm not sure if you're trying to pos. or neg. rep me; but your rep is ineffective.

Just FYI...probably has something to do with the glowing red bar and lowest negative rep level you're currently at.

I don't think you can give rep when you are red like that.

Pablo
10-22-2009, 06:05 PM
I don't think you can give rep when you are red like that.Yeah. Pretty much.

reiko57
10-22-2009, 06:06 PM
lol thats why im doing it, i can talk to people without my post count inflating, and they get nothing for it, but that really was the funniest thing i've seen here on the electronical einterweb, the board is alot funnier now that i've induced honesty

Pants
10-22-2009, 06:13 PM
Your ****ing delusional...

Nah, he's just probably high.

BTW, true story - I usually hate ROR, but he makes me laugh till I cry when I browse the CP stoned. It's like a whole new world opens up, hahaha.

bigbucks24
10-22-2009, 06:14 PM
and there were these two cops in the convienient store, i forgot i was high and said "how many bullets do you get" while staring intently at his gun, he just kinda looked at me and said, "46, 15 bullets in 3 clips, plus one in the chamber" (what a blowhard) anyway they followed me all the way home (cul de sac, lol dumbasses)

i felt a sense of panic when i realized i was high talking to the cop, since, a) i didn't need to be, and b) cops spot high

why didn't they arrest me? or at least pull me over...

With this kind of OP, you guys question why pot is illegal?? ROFL

bigbucks24
10-22-2009, 06:16 PM
lol thats why im doing it, i can talk to people without my post count inflating, and they get nothing for it, but that really was the funniest thing i've seen here on the electronical einterweb, the board is alot funnier now that i've induced honesty

No further questions, Your Honor. The prosecution rests.

BossChief
10-22-2009, 06:20 PM
With this kind of OP, you guys question why pot is illegal?? ROFL

that white stuff aint weed, bud.

reiko57
10-22-2009, 06:21 PM
You shoulda gave them a sample CD of your music, brah.

Then they would have arrested you for violating their eardrums.

ROFL obviously not a fan

Bwana
10-22-2009, 06:23 PM
Dear mods, please take away this idiots thread starting privileges.

XOXOXO

The Planet Members who don't smoke crack.
<!-- / message --><!-- sig -->

Groves
10-22-2009, 06:35 PM
Is it safe to keep one in the chamber?

If there's not one in the chamber, you might as well not have a gun.

I do suppose that when playing Madden Policeman you could pause life and load one, if you find yourself in that fantasy world.

Bwana
10-22-2009, 06:35 PM
He told me it would take till christmas to put him in the red.


LMAO

heh :evil:

Rausch
10-22-2009, 06:37 PM
why didn't they arrest me? or at least pull me over...

I was always told that God looks after drunks and fools...for a time.

boogblaster
10-22-2009, 06:48 PM
High on life ... low on sence ....

StcChief
10-22-2009, 07:11 PM
were they getting donuts there...or following you out with your munchies?

Iowanian
10-22-2009, 07:13 PM
I have a feeling life is getting ready to cock punch you soon.


I mean, its going to hold you down and have sex with you. Life's friends are going to laugh at it when it tells them you had so much body acne that it sounded like bubble wrap popping when it drilled you.

rad
10-22-2009, 07:31 PM
If there's not one in the chamber, you might as well not have a gun.

I do suppose that when playing Madden Policeman you could pause life and load one, if you find yourself in that fantasy world.

These........you may as well be carrying a cordless drill in your holster without one in the tube. And I don't mean a Hitachi or Dewalt 18 volt either, I'm talkin' one of those pussy-ass 9.6 volt Black & Decker joints......

rad
10-22-2009, 07:34 PM
short term memory loss

Not only that, but short term memory loss as well.

CHENZ A!
10-22-2009, 07:36 PM
It's all gooooood dude. Got yourself some taquitos didn't you? Taquitos from the QT are bomb as fuck son.

Ebolapox
10-22-2009, 07:38 PM
Dave. DAVE!... it's the goddamned cops. I'm gonna ask them for directions!

CHENZ A!
10-22-2009, 07:41 PM
Dave. DAVE!... it's the goddamned cops. I'm gonna ask them for directions!

exaaaaaactly man.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WT1LXhgXPWs&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WT1LXhgXPWs&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Ebolapox
10-22-2009, 07:50 PM
exaaaaaactly man.

<object width="425" height="344">


<embed src="http://www.youtube.com/v/WT1LXhgXPWs&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></object>

...I'm gonna race em'!

Marcellus
10-22-2009, 08:05 PM
If there's not one in the chamber, you might as well not have a gun.

I do suppose that when playing Madden Policeman you could pause life and load one, if you find yourself in that fantasy world.

Yup. Just ask Plaxico.

Seriously, how long does it take to chamber a round? Give me a break.

Marcellus
10-22-2009, 08:07 PM
Yup. Just ask Plaxico.

Seriously, how long does it take to chamber a round? Give me a break.

Also you have to take into account what type of fire arm you are carrying.

Is it a Glock with no safety or say a Sig or Smith with a safety.

Makes a big difference.

Skip Towne
10-22-2009, 08:09 PM
...I'm gonna race em'!

Yeah, race 'em. Cops love to race.

salame
10-22-2009, 09:22 PM
http://media.funlol.com/content/img/whos-awesome.jpg

nstygma
10-22-2009, 09:28 PM
Yup. Just ask Plaxico.

Seriously, how long does it take to chamber a round? Give me a break.

Also you have to take into account what type of fire arm you are carrying.

Is it a Glock with no safety or say a Sig or Smith with a safety.

Makes a big difference.i'm pretty sure he wasn't carrying a glock. it would be pretty hard to accidentally fire one even without a safety

Ari Chi3fs
10-22-2009, 09:33 PM
Nah, he's just probably high.

BTW, true story - I usually hate ROR, but he makes me laugh till I cry when I browse the CP stoned. It's like a whole new world opens up, hahaha.

SOmeone would need to give me a couple pounds of weed for FREE for me to even consider taking him off ignore.

Psyko Tek
10-23-2009, 12:58 AM
Stoned and stupid is no way to go through life son...

he can stop getting stoned, but
stoopid lasts a lifetime

kcfanXIII
10-23-2009, 01:11 AM
so this guy is an idiot. has to be. i chased down a bike cop one time when i was high to ask him what kind of bike he was on. we ended up talking about bikes, and riding for about 30 min. here's the thing, when we were done talking, HE went into the chinese buffet, and I went to work. funny when the stereotypes aren't true, isn't it?

Tribal Warfare
10-23-2009, 02:40 AM
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jPSra3AccE0&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jPSra3AccE0&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

You know your high when you see everything as a cartoon and your best buddy is Hulk Hogan but your being chased by Rowdy Roddy Piper and the Sheik( and hope he won't fuck you up the ass)

Saccopoo
10-23-2009, 03:37 AM
Also you have to take into account what type of fire arm you are carrying.

Is it a Glock with no safety or say a Sig or Smith with a safety.

Makes a big difference.

"I don't know what it's called. I only know the sound it makes when it kills a man."

- Sgt. Four Leaf Tayback

blaise
10-23-2009, 07:27 AM
Just out of curiosity, how does one forget they are high?
Posted via Mobile Device

The low IQ trumps the buzz.

crispystl420
10-23-2009, 06:49 PM
[QUOTE=boogblaster;6197202]High on life ... low on sence ....[/QUOte

Kettle calling pot black!

KCChiefsMan
10-23-2009, 06:51 PM
I always hit the quick trip or the grocery store and get all of the things I like when I'm high, before I get high.

Over-Head
10-23-2009, 08:20 PM
and there were these two cops in the convienient store, i forgot i was high and said "how many bullets do you get" while staring intently at his gun, he just kinda looked at me and said, "46, 15 bullets in 3 clips, plus one in the chamber" (what a blowhard) anyway they followed me all the way home (cul de sac, lol dumbasses)

i felt a sense of panic when i realized i was high talking to the cop, since, a) i didn't need to be, and b) cops spot high

why didn't they arrest me? or at least pull me over...
oK, REPEAT AFTER ME
"walk out of the house out to the shed
spark one :bong:
Walk back from the shed to the house"
NO COPS INVOLVED :shake:

Delano
10-23-2009, 08:22 PM
oK, REPEAT AFTER ME
"walk out of the house out to the shed
spark one :bong:
Walk back from the shed to the house"
NO COPS INVOLVED :shake:

:clap:

Bwana
10-23-2009, 08:29 PM
oK, REPEAT AFTER ME
"walk out of the house out to the shed
spark one :bong:
Walk back from the shed to the house"
NO COPS INVOLVED :shake:

ROFL

Dude, it anyone would Know. I think he is to much of a dim bulb to listen to you OH and will end up with a Darwin Award at some point.

reiko57
10-24-2009, 11:45 AM
ROFL

Dude, it anyone would Know. I think he is to much of a dim bulb to listen to you OH and will end up with a Darwin Award at some point.

ouchies, my e-feelings
Posted via Mobile Device

Bwana
10-24-2009, 11:49 AM
ouchies, my e-feelings
Posted via Mobile Device

http://theuniverseexistsformyamusement.files.wordpress.com/2009/03/darwin-awards.jpg

Stewie
10-24-2009, 12:02 PM
Dave. DAVE!... it's the goddamned cops. I'm gonna ask them for directions!

Dave's not here
No, man, I'm Dave, man
Hey, c'mon, man
Who is it?
It's Dave, man, will you open up? I got the stuff with me

Who?
Dave, man, open up
Dave?
Ya, Dave
Dave's not here

No, man, I am Dave, man, will you?
C'mon, open up the door, will you?
I got the stuff with me, I think the cops saw me
Who is it?
Oh, what the hell is it c'mon open up the door, it's Dave

Who?
Dave, D A V E, will you open up the goddamn door
Dave?
Ya, Dave

Dave?
Right, man, Dave, now will you open up the door?
Dave's not here
...

reiko57
10-24-2009, 03:42 PM
http://theuniverseexistsformyamusement.files.wordpress.com/2009/03/darwin-awards.jpg

sorry but anyone who lives in Montana automatically loses 50 IQ points, so maybe you would have a point, if you weren't drooling..

btlook1
10-24-2009, 04:15 PM
sorry but anyone who lives in Montana automatically loses 50 IQ points, so maybe you would have a point, if you weren't drooling..

This should be entertaining when Bwana hands you a beat down!

Misplaced_Chiefs_Fan
10-24-2009, 04:28 PM
Ah the classic newbie mistake.

Failing to observe the battlefield before entering the field of battle.

I'm seeing nerf sword vs. Claymore here.

It's likely to be swift and bloody.

milkman
10-24-2009, 04:30 PM
This is your brain on drugs.

Dave Lane
10-24-2009, 05:12 PM
Dear mods, please take away this idiots thread starting privileges.

XOXOXO

The Planet Members who don't smoke crack.
<!-- / message --><!-- sig -->

REPOST!! :)

Johnny Vegas
10-24-2009, 05:15 PM
sorry but anyone who lives in Montana automatically loses 50 IQ points, so maybe you would have a point, if you weren't drooling..

go suck a fart out of your moms ass while she's still giving you money to go buy your dope. you fuckin C U N T knuckle mole hair.

Pioli Zombie
10-24-2009, 05:16 PM
What did he get at the convenience store. Cheetos I bet. Doritos too. And 4 of those wetfart rolls that sit there all day.
Posted via Mobile Device

Dave Lane
10-24-2009, 05:23 PM
go suck a fart out of your moms ass while she's still giving you money to go buy your dope. you ****in C U N T knuckle mole hair.

Well thats certainly a rousing endorsement for Montana.

Fairplay
10-24-2009, 05:58 PM
98% chance this thread is bogus.

Bwana
10-24-2009, 06:02 PM
sorry but anyone who lives in Montana automatically loses 50 IQ points, so maybe you would have a point, if you weren't drooling..

So let me get this straight you cum guzzling, pill popping, weed sucker, you're calling me out on IQ Points after posting this?
and there were these two cops in the convienient store, i forgot i was high and said "how many bullets do you get" while staring intently at his gun, he just kinda looked at me and said, "46, 15 bullets in 3 clips, plus one in the chamber" (what a blowhard) anyway they followed me all the way home (cul de sac, lol dumbasses)

i felt a sense of panic when i realized i was high talking to the cop, since, a) i didn't need to be, and b) cops spot high

why didn't they arrest me? or at least pull me over...

Douche bag, the only thing that will knock down my IQ points, is reading more of your posts, you homeless ****ing meth monkey. Now go crawl back into your dumpster, you drag on society, brain dead, useless lowlife. :shake:

http://i114.photobucket.com/albums/n275/wingman19/BeavisTheMethHead.jpg
http://i278.photobucket.com/albums/kk115/shoguncdn/college/dumpster-diving.jpg
<!-- / message -->

Bwana
10-24-2009, 06:04 PM
REPOST!! :)

stfu Dave. :D

King_Chief_Fan
10-24-2009, 07:05 PM
and there were these two cops in the convienient store, i forgot i was high and said "how many bullets do you get" while staring intently at his gun, he just kinda looked at me and said, "46, 15 bullets in 3 clips, plus one in the chamber" (what a blowhard) anyway they followed me all the way home (cul de sac, lol dumbasses)

i felt a sense of panic when i realized i was high talking to the cop, since, a) i didn't need to be, and b) cops spot high

why didn't they arrest me? or at least pull me over...

I don't know........all of you ignorant dick brained druggies need o be arrested...bunch of shit holes

reiko57
10-24-2009, 08:51 PM
go suck a fart out of your moms ass while she's still giving you money to go buy your dope. you ****in C U N T knuckle mole hair.

case in point

Delano
10-24-2009, 08:54 PM
Epic troll is epic.

vailpass
10-24-2009, 08:56 PM
sorry but anyone who lives in Montana automatically loses 50 IQ points, so maybe you would have a point, if you weren't drooling..

Yeah anyone who lives in one of the most beautiful spots on Earth is clearly slow.

reiko57
10-24-2009, 08:56 PM
stfu Dave. :D

shit, you wish you were me, you wish your dumbass didn't have to live in montana with your disgusting wife (who i'm generously putting at a deuce fifty) who barks at you what you need to pick up from wal mart lol, you wish your dumbass didn't have to live in a place where theres more animal fuckers than people fuckers (if i strike a nerve here, feel free to fly off the handle, i'd be pissed if someone called me on something that was actually true too), you wish your dumbass has one single noticable talent, anything, people who can weave are more important in society than you. and you're not even the biggest loser in montana, oh no that title is reserved for your son, i bet hes a 26 year old virgin with extream acne scarring and a baby dick, ya know like father like son heheheh, too bad when the cliches are true ehh bwanasucker

Pioli Zombie
10-24-2009, 09:05 PM
shit, you wish you were me, you wish your dumbass didn't have to live in montana with your disgusting wife (who i'm generously putting at a deuce fifty) who barks at you what you need to pick up from wal mart lol, you wish your dumbass didn't have to live in a place where theres more animal fuckers than people fuckers (if i strike a nerve here, feel free to fly off the handle, i'd be pissed if someone called me on something that was actually true too), you wish your dumbass has one single noticable talent, anything, people who can weave are more important in society than you. and you're not even the biggest loser in montana, oh no that title is reserved for your son, i bet hes a 26 year old virgin with extream acne scarring and a baby dick, ya know like father like son heheheh, too bad when the cliches are true ehh bwanasucker
That was pretty good!!
Posted via Mobile Device

JOhn
10-24-2009, 10:23 PM
That was pretty good!!
Posted via Mobile Device

maybe for a n00b.

Profanity laced cliches', yea pretty original. Shit i bet if you searched hard enough he probably stole it off another BB somewhere. :shake:

Bwana
10-24-2009, 11:13 PM
shit, you wish you were me, you wish your dumbass didn't have to live in montana with your disgusting wife (who i'm generously putting at a deuce fifty) who barks at you what you need to pick up from wal mart lol, you wish your dumbass didn't have to live in a place where theres more animal ****ers than people ****ers (if i strike a nerve here, feel free to fly off the handle, i'd be pissed if someone called me on something that was actually true too), you wish your dumbass has one single noticable talent, anything, people who can weave are more important in society than you. and you're not even the biggest loser in montana, oh no that title is reserved for your son, i bet hes a 26 year old virgin with extream acne scarring and a baby dick, ya know like father like son heheheh, too bad when the cliches are true ehh bwanasucker

ROFL

That's all you have Howdy Doody? The old, I wish I was you smack and a tired Montana rant? BA-HAHAHA dude seriously. There isn't enough spray paint in your average paint shop to sniff to knock me down to that level. Yes, it is my desire in life to be a lowlife Meth head that lives in a dumpster and goes around messing with cops until they decide to shoot my sorry pathetic ass. No doubt another redeeming quality of "being you," would be getting to blow pimps http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:b4Q8ErYIh2hj9M:http://laeastside.com/wp-content/uploads/2008/05/pimp-my-taco-truck.jpg (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://laeastside.com/wp-content/uploads/2008/05/pimp-my-taco-truck.jpg&imgrefurl=http://laeastside.com/2008/05/pimp-my-taco-truck/&usg=__RsYC--jU7qHk-w_oLn_3l1MdA28=&h=344&w=500&sz=167&hl=en&start=11&um=1&tbnid=b4Q8ErYIh2hj9M:&tbnh=89&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dpimp%2Bcrack%26hl%3Den%26sa%3DG%26um%3D1)
in excange for a spare meth rock or two! Yes, you sound like the sage of crackville and the king of the meth whores, congrats! Now when you're done licking poles, http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:i7JUph2kNU_2_M:http://i220.photobucket.com/albums/dd14/Megatwats/303_0039.jpg (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://i220.photobucket.com/albums/dd14/Megatwats/303_0039.jpg&imgrefurl=http://www.flashflashrevolution.com/vbz/showthread.php%3Ft%3D111421%26page%3D5&usg=__4hl6K3bBxMbmlNsvXd_4jSE212E=&h=768&w=1024&sz=68&hl=en&start=36&um=1&tbnid=i7JUph2kNU_2_M:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dlicking%2Blight%2Bpole%26ndsp%3D20%26hl%3Den%26sa%3DN%26start%3D20%26um%3D1)
go do your drugs http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:iEs_qngcrddjKM:http://meth-kills.org/images/meth-pipe.jpg (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://meth-kills.org/images/meth-pipe.jpg&imgrefurl=http://meth-kills.org/faqs/what-does-meth-look-like.html&usg=__543M8PDqPlUhIN3SE_kZH6LK3To=&h=151&w=200&sz=10&hl=en&start=6&um=1&tbnid=iEs_qngcrddjKM:&tbnh=79&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dmeth%2Brock%2Bpipe%26hl%3Den%26sa%3DN%26um%3D1)
and crawl back into your slime infested dumpster. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:se0JvtEgoAzIfM:http://www.milespowerwashing.com/images/dumpsterbefore.gif (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.milespowerwashing.com/images/dumpsterbefore.gif&imgrefurl=http://www.milespowerwashing.com/propertycleaning.htm&usg=__IPjia9EHpFzrAlLSP9MqcT7F9T4=&h=450&w=600&sz=181&hl=en&start=6&um=1&tbnid=se0JvtEgoAzIfM:&tbnh=101&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Ddirty%2Bdumpster%26hl%3Den%26sa%3DG%26um%3D1)

Be sure to stop by here and knock out a few of your incoherent threads before you go night night meth monkey. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:4bcjKidL4BsEzM:http://www.apekillape.co.uk/b3taSite/images/b3ta/monkeys/drugMonkey.jpg (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.apekillape.co.uk/b3taSite/images/b3ta/monkeys/drugMonkey.jpg&imgrefurl=http://www.apekillape.co.uk/b3taSite/page06.htm&usg=__6UKCNU773ugd03UXOxpCqwoPc7w=&h=318&w=240&sz=10&hl=en&start=2&um=1&tbnid=4bcjKidL4BsEzM:&tbnh=118&tbnw=89&prev=/images%3Fq%3Ddrug%2Bmonkey%26hl%3Den%26um%3D1)



Oh and nice picture of you in your profile "Howdy Doody." WTF? http://www.chiefsplanet.com/BB/member.php?u=10694 Although it looks like Howdy Doody taking a dump, or Howdy Doody rubbing one out, but Howdy Doody non the less. Hell, you could put up your real life picture in a thread stating "Caption This Picture" and draw 100+ posts, you goofy looking bastard. I guess if I looked like the spawn of a blow up doll getting it on with a circus clown, like yourself in real life, I would be pissed off and do drugs 24/7 too. :) Nighty night and give Buffalo Bob our best...."Howdy!"

http://www.chiefsplanet.com/BB/customprofilepics/profilepic10694_1.gif
This = This = WTF!?
http://www.5bayside.com/images/celebs/Howdy_Doody_B.gif

Basileus777
10-25-2009, 12:03 AM
I can't be the only person highly entertained by reiko's posts.

btlook1
10-25-2009, 12:06 AM
Your not...I love watching the "homeless meth monkey" dig a hole. We all know Bwana is going to own him however we will see how deep his hole gets first before he stops...

Fairplay
10-25-2009, 12:37 AM
I still believe this is a weak attempt to get us riled up but any way a tribute to our meth head.

Rausch
10-25-2009, 12:38 AM
Your not...I love watching the "homeless meth monkey" dig a hole. We all know Bwana is going to own him however we will see how deep his hole gets first before he stops...

Bwana will take the boy to task in time.

Fairplay
10-25-2009, 12:39 AM
I still believe this is a weak attempt to get us riled up but anyway a tribute to our meth head.


http://4.bp.blogspot.com/_aWNUoaQmjqo/SQdLE6NTn9I/AAAAAAAADXY/AFVzcj4djBw/s400/skin+copy-1.jpg

Bwana
10-25-2009, 12:42 AM
I still believe this is a weak attempt to get us riled up but any way a tribute to our meth head.

You may be right, but I think this one (Howdy Doody) is for real. I hope YOU are right, because the thought of something that stupid above ground, is a sobering thought.

Redrum_69
10-25-2009, 01:35 AM
and there were these two cops in the convienient store, i forgot i was high and said "how many bullets do you get" while staring intently at his gun, he just kinda looked at me and said, "46, 15 bullets in 3 clips, plus one in the chamber" (what a blowhard) anyway they followed me all the way home (cul de sac, lol dumbasses)

i felt a sense of panic when i realized i was high talking to the cop, since, a) i didn't need to be, and b) cops spot high

why didn't they arrest me? or at least pull me over...



those cops should have tazered you in the parking lot for harrassment

CoMoChief
10-25-2009, 01:45 AM
shit, you wish you were me, you wish your dumbass didn't have to live in montana with your disgusting wife (who i'm generously putting at a deuce fifty) who barks at you what you need to pick up from wal mart lol, you wish your dumbass didn't have to live in a place where theres more animal ****ers than people ****ers (if i strike a nerve here, feel free to fly off the handle, i'd be pissed if someone called me on something that was actually true too), you wish your dumbass has one single noticable talent, anything, people who can weave are more important in society than you. and you're not even the biggest loser in montana, oh no that title is reserved for your son, i bet hes a 26 year old virgin with extream acne scarring and a baby dick, ya know like father like son heheheh, too bad when the cliches are true ehh bwanasucker

ROFL.......baby dick.......thats funny...

CoMoChief
10-25-2009, 01:45 AM
those cops should have tazered you in the parking lot for harrassment

:spock:

reiko57
10-25-2009, 06:07 AM
i didn't even read your post bwana, if you think perusing the interent all day for pictures to post on chiefsplanet makes you funny or original, just remember this- its been done, its been done to death and its pathetic, all you morons who have bwanas back need to find a new dick to suck because its getting dirty and i would be embarrassed if i were yall, i'm embarrassed just watching, i have throughly owned bwana and now i'm bored

so, final thoughts- bwana enjoy your 250 pound wife, ugly disrespectful kids, and when you get ned beatty'd out in the wild, just remember- ole reiko told you so

milkman
10-25-2009, 06:15 AM
i didn't even read your post bwana, if you think perusing the interent all day for pictures to post on chiefsplanet makes you funny or original, just remember this- its been done, its been done to death and its pathetic, all you morons who have bwanas back need to find a new dick to suck because its getting dirty and i would be embarrassed if i were yall, i'm embarrassed just watching, i have throughly owned bwana and now i'm bored

so, final thoughts- bwana enjoy your 250 pound wife, ugly disrespectful kids, and when you get ned beatty'd out in the wild, just remember- ole reiko told you so

It's always a great thing to see someone that is so stupid that he thinks he "owned" someone.

Nobody had Bwana's back, dumbass.

You're just a stupid fucker on drugs who needs to have your ass thrown in jail, where "Bubba" will find your ass useful.

Fucking dumb shit.

big nasty kcnut
10-25-2009, 06:44 AM
This guy gone full retart and rattling the cage of a crazed dog. This guy dead meat.
Posted via Mobile Device

Skip Towne
10-25-2009, 06:46 AM
Where did this moron come from?

reiko57
10-25-2009, 07:47 AM
i've been here for a year you fuckin retards

reiko57
10-25-2009, 07:48 AM
It's always a great thing to see someone that is so stupid that he thinks he "owned" someone.

Nobody had Bwana's back, dumbass.

You're just a stupid ****er on drugs who needs to have your ass thrown in jail, where "Bubba" will find your ass useful.

****ing dumb shit.

not just someone, everyone, its funny to see someone so stupid that they think weed is a drug, yeah and osama bin laden blew up the world trade center.. from a cave, drink the kool aid moron

reiko57
10-25-2009, 07:51 AM
This guy gone full retart and rattling the cage of a crazed dog. This guy dead meat.
Posted via Mobile Device

bring it, i've had it with you pussies, you're all so weak it makes me sick, if i believed in god, i'd ask him to send someone to rape your wives in front of you, toughen you all up a bit

milkman
10-25-2009, 07:59 AM
not just someone, everyone, its funny to see someone so stupid that they think weed is a drug, yeah and osama bin laden blew up the world trade center.. from a cave, drink the kool aid moron

Holy shit!

Weed isn't a drug!

LMAO

Bwana
10-25-2009, 08:21 AM
meth induced rant.... blah blah blah

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:_yKbCrWkrrB-PM:http://www.changetowin.org/connect/moron.jpg (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.changetowin.org/connect/moron.jpg&imgrefurl=http://www.changetowin.org/connect/2008/07/dept_of_news_most_of_us_had_al.html&usg=__D2_NEuo9QdoOF47urcxiP5clM0Y=&h=533&w=400&sz=26&hl=en&start=7&um=1&tbnid=_yKbCrWkrrB-PM:&tbnh=132&tbnw=99&prev=/images%3Fq%3Dmoron%26hl%3Den%26sa%3DN%26um%3D1)

Good morning meth monkey. How's it going Howdy Doody! You owned me? ROFL Translation, I bit off more than I can chew, so I better GTFO! Trust me Jr, I didn't even get warmed up on you. VERY entertaining reading though. (calling out the board?) What's next, a butt hurt, "I'm leaving forever" thread? You must have smoked a "bonus rock" last night and judging from your posts this morning, it is abundently obvious you started your day the same way!



Give Buffalo Bob my best Howdy and spray out your dumpster, because your low rent posts are starting to stink. :)

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:zLGeABKmhmvHfM:http://www.fiftiesweb.com/tv/howdy-doody-c.jpg (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.fiftiesweb.com/tv/howdy-doody-c.jpg&imgrefurl=http://www.fiftiesweb.com/tv/howdy-doody.htm&usg=__czt-kmG6wr37PWwrpUMrrXHKWDI=&h=219&w=191&sz=11&hl=en&start=4&um=1&tbnid=zLGeABKmhmvHfM:&tbnh=107&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Dbuffalo%2Bbob%26hl%3Den%26sa%3DN%26um%3D1)

btlook1
10-25-2009, 09:03 AM
bring it, i've had it with you pussies, you're all so weak it makes me sick, if i believed in god, i'd ask him to send someone to rape your wives in front of you, toughen you all up a bit

Dude you aren't even in the same state as Bwana while trying to keep up talking shit with him. You have been owned now enjoy it and stfu before you get a permanent vacation from the planet.

Pink Paradise 2010
10-25-2009, 09:53 AM
LMAO i cant believe that he just let ya go...... LMAO what a crappy cop LMAO

reiko57
10-25-2009, 10:43 AM
Dude you aren't even in the same state as Bwana while trying to keep up talking shit with him. You have been owned now enjoy it and stfu before you get a permanent vacation from the planet.

meh its boring anyway, i gotta go watch the chiefs on a 55 inch widescreen, i had alot of extra money because my wife didn't eat it all, just so you know, that feels good

reiko57
10-25-2009, 10:45 AM
and really, nothing you pussies say matters, you have bwanas back even though i own him you wont admit it, for two reasons, i think you're all pussies, and bwana would suck all your dicks, simple as that. so take your bias elsewhere and realize who the true champ is

good night sissies

milkman
10-25-2009, 10:47 AM
I would hate to meet the woman that married your dumb ass.

And seriously, get off the weed and get some perspective.

Your dumb ass couldn't own the dumbest monkey at the San Diego Zoo.

Bwana
10-25-2009, 10:52 AM
and really, nothing you pussies say matters, you have bwanas back even though i own him you wont admit it, for two reasons, i think you're all pussies, and bwana would suck all your dicks, simple as that. so take your bias elsewhere and realize who the true champ is

good night sissies

Howdy: I thought you were "done with us" you pathetic little slack jaw. ROFL Well if you are hanging around, make yourself useful and go fetch us a beer..........bitch.

Fairplay
10-25-2009, 11:00 AM
bring it, i've had it with you pussies, you're all so weak it makes me sick, if i believed in god, i'd ask him to send someone to rape your wives in front of you, toughen you all up a bit



I like to watch.

Bwana
10-25-2009, 11:23 AM
meh its boring anyway, i gotta go watch the chiefs on a 55 inch widescreen, i had alot of extra money because my wife didn't eat it all, just so you know, that feels good

55" TV, wife? ROFL You lying piece of pathetic shit. You don't have either and we both damn well know it meth monkey.

Pablo
10-25-2009, 12:20 PM
55" TV, wife? ROFL You lying piece of pathetic shit. You don't have either and we both damn well know it dumpster boy.Why would he lie about having a wife? That's like telling people you have hemorrhoids and you don't.

"Yeah, I got this real pain in my ass I can't get rid of".

Bwana
10-25-2009, 12:29 PM
Why would he lie about having a wife? That's like telling people you have hemorrhoids and you don't.

"Yeah, I got this real pain in my ass I can't get rid of".

Because he's a meth monkey and a delusional liar?

Need proof? Here you go. This was posted 09-04-2009 http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=213323

Ooooops!

Did he pick up a wife IN THE LAST MONTH? Yeah, I don't think so either.

The problem with being a habitual liar and a meth monkey, is he has a tendency to forget what he posts.

Pablo
10-25-2009, 12:32 PM
Because he's a meth monkey and a delusional liar?

Need proof? Here you go. This was posted 09-04-2009 http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=213323

Ooooops!

Did he pick up a wife IN THE LAST MONTH? Yeah, I don't think so either.

The problem with being a habitual liar and a meth monkey, is he has a tendency to forget what he posts.Thanks for the proof, Bwana...but I was really just being a smartass.

Bwana
10-25-2009, 12:33 PM
Thanks for the proof, Bwana...but I was really just being a smartass.

I know. :D

kstater
10-25-2009, 12:36 PM
Because he's a meth monkey and a delusional liar?

Need proof? Here you go. This was posted 09-04-2009 http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=213323

Ooooops!

Did he pick up a wife IN THE LAST MONTH? Yeah, I don't think so either.

The problem with being a habitual liar and a meth monkey, is he has a tendency to forget what he posts. LMAO

reiko57
10-25-2009, 12:36 PM
you people are retarded, where did i say i have a wife
im single and i like it like that

Bwana
10-25-2009, 12:42 PM
you people are retarded, where did i say i have a wife
im single and i like it like that

:shake:

Go up 12 posts you ****ing meth head.

Does this ring a bell dipshit?

meh its boring anyway, i gotta go watch the chiefs on a 55 inch widescreen, i had alot of extra money because my wife didn't eat it all, just so you know, that feels good

kstater
10-25-2009, 12:45 PM
you people are retarded, where did i say i have a wife
im single and i like it like that

Oh, you're fucking dumb as well as stupid.

listopencil
10-25-2009, 02:32 PM
This is why I couldn't be a cop and have a lot respect for them. I would have been really, really tempted to shoot you.

Skip Towne
10-25-2009, 02:36 PM
This is why I couldn't be a cop and have a lot respect for them. I would have been really, really tempted to shoot you.

It would be more fun to beat and Taser him then throw his bloody carcass in jail.

Bwana
10-25-2009, 02:55 PM
It would be more fun to beat and Taser him then throw his bloody carcass in jail.

This

Fairplay
10-25-2009, 04:13 PM
you people are retarded, where did i say i have a wife
im single and i like it like that



Dude you busted yourself.

Bwana
10-25-2009, 05:25 PM
Dude you busted yourself.

Yeah you think meth boy may be..........burnt out. LMAO

http://farm4.static.flickr.com/3053/2473610788_0989f89aa3_o.jpg

Bwana
10-25-2009, 07:37 PM
Oh reiko come out to play-eeeeee

http://www.youtube.com/watch?v=u05Qot_yh9c

http://www.searchviews.com/wp-content/themes/clean-copy-full-3-column-1/images/warriors.jpg

Simply Red
10-26-2009, 01:34 PM
and there were these two cops in the convienient store, i forgot i was high and said "how many bullets do you get" while staring intently at his gun, he just kinda looked at me and said, "46, 15 bullets in 3 clips, plus one in the chamber" (what a blowhard) anyway they followed me all the way home (cul de sac, lol dumbasses)

i felt a sense of panic when i realized i was high talking to the cop, since, a) i didn't need to be, and b) cops spot high

why didn't they arrest me? or at least pull me over...

LMAO

Pablo
10-26-2009, 05:21 PM
Why didn't I post this video a long time ago?

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Df_O-EBjVrk&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Df_O-EBjVrk&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Simply Red
07-20-2011, 07:50 PM
lol thats why im doing it, i can talk to people without my post count inflating, and they get nothing for it, but that really was the funniest thing i've seen here on the electronical einterweb, the board is alot funnier now that i've induced honesty

This thread delivered, but WTF are you saying here?

I think reiko has quit forever..... possibly, I think.

Simply Red
07-20-2011, 08:00 PM
Where did this moron come from?

:LOL:

lcarus
07-20-2011, 08:09 PM
I laughed at this thread... :shrug:

Weed is so innocent... we have a thread about a guy who's worried about dying from alcoholism and how horrible it makes his life at times, yet that shit is legal while the ganj still puts innocent kids in jail.

This post was nearly 2 years ago, but I'm at a point in my life where weed seems like candy compared to shit that doctors prescribe. These hydrocodones have taken complete control of my life (not for much longer though) and weed is so incredibly innocent compared to them.

Pants
07-20-2011, 08:19 PM
This post was nearly 2 years ago, but I'm at a point in my life where weed seems like candy compared to shit that doctors prescribe. These hydrocodones have taken complete control of my life (not for much longer though) and weed is so incredibly innocent compared to them.

No doubt, it's a travesty.

BTW, I don't have a wife and me saying that my wife did not eat all my money doesn't make me a liar. ;)

KurtCobain
07-20-2011, 08:28 PM
My wife eats everything.

4th and Long
07-20-2011, 10:09 PM
My wife eats everything.
Does she have to lay her pants on the driveway to use as an ironing board?
Posted via Mobile Device

KurtCobain
07-20-2011, 10:11 PM
Helicopter pad, 4th.

ThatRaceCardGuy
07-20-2011, 10:18 PM
GOLD!

Frazod
07-20-2011, 10:21 PM
Well, I'll say one thing for this idiot - when he got busted, he left and stayed gone.

If only it was that easy with most of them. :D

ThatRaceCardGuy
07-20-2011, 10:44 PM
You should of reached for the cops gun...just for shits and giggles...mainly for my shits and giggles.

beach tribe
07-21-2011, 02:31 AM
Is that a pic of you in your ave?

It's really mean to let your parents find you after you've offed yourself. Remember that.

beach tribe
07-21-2011, 02:40 AM
This post was nearly 2 years ago, but I'm at a point in my life where weed seems like candy compared to shit that doctors prescribe. These hydrocodones have taken complete control of my life (not for much longer though) and weed is so incredibly innocent compared to them.

PM if you need advice kickin' opies. It's hard shit.






"Weed is like.........Ginger beer man"
http://i254.photobucket.com/albums/hh90/bbeal29/gonzo.jpg


Seriously. Get off that shit. They'll stop working for you soon.
And if you think they're bad............

MOhillbilly
07-21-2011, 07:00 AM
Clockwork

Nzoner
07-21-2011, 07:40 AM
This post was nearly 2 years ago, but I'm at a point in my life where weed seems like candy compared to shit that doctors prescribe. These hydrocodones have taken complete control of my life (not for much longer though) and weed is so incredibly innocent compared to them.

Heh,with drug companies passing out free Carribean cruises to these docs to push their "relief" it's no wonder.

SuperChief
07-21-2011, 09:23 AM
This thread was full of fail from that douche. Also, remind me never to fuck with Bwana.

JD10367
07-21-2011, 10:01 AM
why didn't they arrest me? or at least pull me over...

Because you blew them both.

(You were REALLY high.)

Rausch
07-21-2011, 10:10 AM
Because you blew them both.

(You were REALLY high.)

LMAO