PDA

View Full Version : Life Gave my son bad information - cost him $500 - he's a real whiner!


Count Alex's Losses
10-24-2009, 06:46 PM
Here's the info.

I told him that he was no longer eligible on my health insurance...

I work for the Health Insurance company, and it was like $30 combined for both of us.

So he got his own.

Then I called him and said, "Oops, you are covered until the end of December."

So yeah, 3 months of Health Insurance for him is like $180 a month, approximately $540.

Big fucking deal, right?

I've been paying his health insurance for years and now he's whining over $500! I pick his fat ass up from gay clubs where he could catch AIDS and he has the gall to whine about paying for health insurance! Waaaaaaah!

What a whiny baby! I'm thinking of excommunicating him from the family.

Buck
10-24-2009, 06:50 PM
Nice attempt at being funny. You came close.

Count Alex's Losses
10-24-2009, 06:51 PM
Nice attempt at being funny. You came close.

Don't talk back, son!

SNR
10-24-2009, 06:55 PM
Watch out, Buckin. Clayton banned me awhile ago for talking back.

Reerun_KC
10-24-2009, 06:59 PM
Watch out, Buckin. Clayton banned me awhile ago for talking back.

From what? WIPE?

Count Alex's Losses
10-24-2009, 07:01 PM
From what? WIPE?

http://i35.tinypic.com/m7w8e0.gif

Fire Me Boy!
10-24-2009, 07:10 PM
Nice attempt at being funny. You came close.

I'm gonna disagree here and say he didn't come that close.

Count Alex's Losses
10-24-2009, 07:15 PM
I'm gonna disagree here and say he didn't come that close.

http://i33.tinypic.com/4zztax.jpg

Easy 6
10-24-2009, 07:42 PM
http://i33.tinypic.com/4zztax.jpg

...LMAOLMAOLMAO

Pioli Zombie
10-24-2009, 09:10 PM
I liked it.
Posted via Mobile Device

Hog Farmer
10-24-2009, 09:22 PM
P owned

BigMeatballDave
10-24-2009, 09:24 PM
Nice attempt at being funny. You came close.Sorry dude, this was funny...ROFL

Hog Farmer
10-24-2009, 09:31 PM
Sorry dude, this was funny...ROFL


This!

Pink Paradise 2010
10-24-2009, 09:33 PM
wow!!!! i have to pay all of my bills now, he is lucky its only $500.00.... LMAO

Ecto-I
10-24-2009, 09:52 PM
I chuckled.

vailpass
10-24-2009, 09:53 PM
I laughed at this. Good one GC.

reiko57
10-24-2009, 09:58 PM
Here's the info.

I told him that he was no longer eligible on my health insurance...

I work for the Health Insurance company, and it was like $30 combined for both of us.

So he got his own.

Then I called him and said, "Oops, you are covered until the end of December."

So yeah, 3 months of Health Insurance for him is like $180 a month, approximately $540.

Big ****ing deal, right?

I've been paying his health insurance for years and now he's whining over $500! I pick his fat ass up from gay clubs where he could catch AIDS and he has the gall to whine about paying for health insurance! Waaaaaaah!

What a whiny baby! I'm thinking of excommunicating him from the family.

lol faggot son, AHAHAHAHAHAHAHAHAA ROFL