PDA

View Full Version : Other Sports No NBA Hoops thread?


Deberg_1990
10-27-2009, 07:32 PM
Opening Night baby!

Mr. Flopnuts
10-27-2009, 07:33 PM
No. Fuck the NBA.

DeezNutz
10-27-2009, 07:38 PM
Playoffs are already starting? ****...

Better put on my Sonics jersey.

Fruit Ninja
10-27-2009, 07:41 PM
Cleveland came out smoking, then seriously cooled off, now Boston is up by 11.

Mr. Flopnuts
10-27-2009, 07:41 PM
Playoffs are already starting? ****...

Better put on my Sonics jersey.

ROFL Son of beach......................

DeezNutz
10-27-2009, 07:43 PM
ROFL Son of beach......................

:D

It's really not funny, though. Were you a fan, or did the move not really affect you much?

DaKernal
10-27-2009, 07:51 PM
i usually hate even thinking about the NBA during football season, but i'm actually ready to see the lakers in action. sad, i wonder why this year is different
:(

Buck
10-27-2009, 07:51 PM
2 teams I dislike very much are playing right now.

Screw this game.

Cant wait til the next game though.

Buck
10-27-2009, 07:52 PM
LOL @ Shaq trying to dunk over 4 guys, and I gotta say great effort by KG there.

Buck
10-27-2009, 07:53 PM
Bad call, actually.

Buck
10-27-2009, 07:54 PM
I thought Kobe/Rivers were the only 2 players in professional sports who complained to the ref.

dirk digler
10-27-2009, 07:54 PM
Celtics up by 5. The NBA is officially my second favorite sport.

dirk digler
10-27-2009, 07:58 PM
stupid foul mo

Fruit Ninja
10-27-2009, 08:01 PM
love that they called lebron for palming/carrying whatever. About time they call that shit.

dirk digler
10-27-2009, 08:06 PM
If the Celtics stay healthy they are going to be in the Finals

dirk digler
10-27-2009, 08:11 PM
Looks like barring a miracle the Celtics win

Mr. Flopnuts
10-27-2009, 08:28 PM
:D

It's really not funny, though. Were you a fan, or did the move not really affect you much?

OMG. Search this forum for Seattle Sonics. I was, and am still, fucking crushed that my team was stolen from me.

Pioli Zombie
10-27-2009, 08:29 PM
Anyone watching the Lakers getting their rings? Shitsprayer must be going nuts watching all these black men kissing the white woman (Jeannie Buss)
Posted via Mobile Device

88TG88
10-27-2009, 08:29 PM
w00t champiooonnnnnnnzzzzzzz

DeezNutz
10-27-2009, 08:30 PM
OMG. Search this forum for Seattle Sonics. I was, and am still, ****ing crushed that my team was stolen from me.

Yeah, that fucking sucks, dude. Sorry that had to happen to a pretty cool city.

Buck
10-27-2009, 08:30 PM
YES!!!!

88TG88
10-27-2009, 08:33 PM
MAAACHHIIIINNNNNEEEEEE

dirk digler
10-27-2009, 08:34 PM
Does Ariza get his?

Pioli Zombie
10-27-2009, 08:35 PM
The Lakers should give a ring to Kevin Garnett for getting hurt.
Posted via Mobile Device

dirk digler
10-27-2009, 08:42 PM
Webber and Barkley seem a little bitter that the Lakers scrubs got rings and they didn't

KCCHIEFS27
10-27-2009, 08:42 PM
Does Ariza get his?

Absolutely..haha, I can't believe Adam Morrison got a ring. The NBA is actually my favorite sport. NFL a close second.

Pioli Zombie
10-27-2009, 08:44 PM
Barkley sounds hammered.
Posted via Mobile Device

KCCHIEFS27
10-27-2009, 08:48 PM
Barring a miracle from the Spurs,and or a significant injury, it will be Lakers-Celtics in the Finals.

dirk digler
10-27-2009, 08:51 PM
Absolutely..haha, I can't believe Adam Morrison got a ring. The NBA is actually my favorite sport. NFL a close second.

The NBA is really growing on me and it is closing in on the NFL as my favorite.

dirk digler
10-27-2009, 08:51 PM
nice haircut Artest

Reaper16
10-27-2009, 08:52 PM
Barring a miracle from the Spurs,and or a significant injury, it will be Lakers-Celtics in the Finals.
Welp, cancel the whole regular season and playoffs, boys.

dirk digler
10-27-2009, 08:53 PM
baron davis looks homeless

L.A. Chieffan
10-27-2009, 09:03 PM
eric gordon is a good player. another guy that nees to get out of the clippervortex

KCCHIEFS27
10-27-2009, 09:11 PM
eric gordon is a good player. another guy that nees to get out of the clippervortex

They've actually assembled a decent team this year, but they could not afford that Griffin injury.

Reaper16
10-27-2009, 09:13 PM
Baron Davis is rocking Li Nings -- Chinese sneakers.

KCCHIEFS27
10-27-2009, 09:22 PM
Baron Davis is rocking Li Nings -- Chinese sneakers.

Can you name the first NBA player to wear Li Ning's?

dirk digler
10-27-2009, 09:31 PM
Wizards beat the Mavs

Skip Towne
10-27-2009, 09:52 PM
I hate the NBA.

Reaper16
10-27-2009, 09:59 PM
Can you name the first NBA player to wear Li Ning's?
No, I can't. I get the feeling that someone was before Shaq, but I don't want to be a cheatyface and look it up.

BWillie
10-27-2009, 10:09 PM
The only way the Laker's won't repeat is because of injuries. Not. Gonna. Happen. They might want to worry about Derek Fisher because he ain't gettin' any younger. If they could somehow package a deal for Kirk Hinrich that would be ideal but I don't think it's possible

UteChief
10-27-2009, 10:15 PM
I can't wait for the first home game on Friday. I upgraded my seats this year since a lot were available. It should be a good season.

BWillie
10-27-2009, 10:17 PM
I can't wait for the first home game on Friday. I upgraded my seats this year since a lot were available. It should be a good season.

LOL @ Utah Jazz fans. It must be exhilarating every year to be good enough every year to make the playoffs, just to fail every. single. year. ever.

Utah Jazz=Zero Championships

It's not gonna get any better soon

Reaper16
10-27-2009, 10:19 PM
LOL @ Utah Jazz fans. It must be exhilarating every year to be good enough every year to make the playoffs, just to fail every. single. year. ever.

Utah Jazz=Zero Championships

It's not gonna get any better soon
Utah Jazz seem to perpetually be the 90's Chiefs.

BWillie
10-27-2009, 10:20 PM
Utah Jazz seem to perpetually be the 90's Chiefs.

Yeah, I feel kinda bad for them. Hell of a franchise, but never going to amount to anything elite anytime soon.

Reaper16
10-27-2009, 10:32 PM
Yeah, I feel kinda bad for them. Hell of a franchise, but never going to amount to anything elite anytime soon.
Those 90's Jazz teams were insane. Some of the best teams to not win a title. It sucks for Malone and Stockton that they had to play in the era of MJ.

KCCHIEFS27
10-27-2009, 10:43 PM
Those 90's Jazz teams were insane. Some of the best teams to not win a title. It sucks for Malone and Stockton that they had to play in the era of MJ.

Same thing for Barkley. All of those guys are in the same category.."I could of had a ring if I didn't have to play against Jordan/Pippen"..I, of course, put Pippen in there because he was my favorite player.

Reaper16
10-27-2009, 10:49 PM
Same thing for Barkley. All of those guys are in the same category.."I could of had a ring if I didn't have to play against Jordan/Pippen"..I, of course, put Pippen in there because he was my favorite player.
Pippen is, like, in the top 50 all-time. He definitely needs to be put in there.

Man, oh man, was that '93 Suns team good. Alas.

Saccopoo
10-27-2009, 10:57 PM
It's opening night tomorrow. The Jazz have their first game then. That's when the real season starts.

Saccopoo
10-27-2009, 11:03 PM
Yeah, I feel kinda bad for them. Hell of a franchise, but never going to amount to anything elite anytime soon.

They win the vast majority of their home games, so the crowd is pumped and the stadium is full. They are continually in the playoffs, have, as recently as two seasons ago, been in the Conference Finals and have a nice young nucleus and good depth. I can name about 26 other teams that would love to be in their shoes.

You want to feel bad for a team, then saddle up to the Warriors, Clippers and the like. Jazz fans are pretty happy with where the team is at right now.

BWillie
10-28-2009, 01:27 AM
They win the vast majority of their home games, so the crowd is pumped and the stadium is full. They are continually in the playoffs, have, as recently as two seasons ago, been in the Conference Finals and have a nice young nucleus and good depth. I can name about 26 other teams that would love to be in their shoes.

You want to feel bad for a team, then saddle up to the Warriors, Clippers and the like. Jazz fans are pretty happy with where the team is at right now.

Yeah but those teams don't have any hope. The worst thing is having hope, and then having it all crushed to pieces. I am a KU fan and obviously a Chiefs fan, I experienced that in the 90's. It sucked.

The Jazz probably do have the best home court advantage and college crowd though, you have to give it to them for that.

Rooster
10-28-2009, 08:05 AM
No. **** the NBA.

this

ArrowheadHawk
10-28-2009, 08:10 AM
They need to bring the NBA to KC.

Demonpenz
10-28-2009, 08:24 AM
thanks god for nba and hockey. go pacer

CoMoChief
10-28-2009, 08:40 AM
They need to bring the NBA to KC.

No they don't.