PDA

View Full Version : News Pakistan is the world leader in......


Hog Farmer
07-14-2010, 06:51 AM
Google searches for "Donkey Sex" ROFL Those silly Muslims


The Mideast
No. 1 Nation in Sexy Web Searches? Call it Pornistan
By Kelli Morgan

Published July 13, 2010
| FoxNews.com



AP

Pakistan has banned content on more than a dozen websites because of offensive and blasphemous material. The Muslim country, which has laws on dress codes, ranks as the top country to proportionally search for certain sex-related terms.

They may call it the "Land of the Pure," but Pakistan turns out to be anything but.

The Muslim country, which has banned content on at least 17 websites to block offensive and blasphemous material, is the world's leader in online searches for pornographic material, FoxNews.com has learned.

“You won’t find strip clubs in Islamic countries. Most Islamic countries have certain dress codes,” said Gabriel Said Reynolds, professor of Islamic Studies at the University of Notre Dame. “It would be an irony if they haven’t shown the same vigilance to pornography.”

So here's the irony: Google ranks Pakistan No. 1 in the world in searches for pornographic terms, outranking every other country in the world in searches per person for certain sex-related content.

Pakistan is top dog in searches per-person for "horse sex" since 2004, "donkey sex" since 2007, "rape pictures" between 2004 and 2009, "rape sex" since 2004, "child sex" between 2004 and 2007 and since 2009, "animal sex" since 2004 and "dog sex" since 2005, according to Google Trends and Google Insights, features of Google that generate data based on popular search terms.

Fritz88
07-14-2010, 06:57 AM
Not all Pakistan are Muslims and not all Muslims are Pakistanis.

Hog Farmer
07-14-2010, 07:00 AM
Not all Pakistan are Muslims and not all Muslims are Pakistanis.

No, but it looks like a good majority of Pakistani's like fucking Donkeys,Horses, Goats and children.

Hog Farmer
07-14-2010, 07:02 AM
I forgot dogs too. I wonder if they have a preference of poodles or pit bulls ?

Bane
07-14-2010, 07:36 AM
I forgot dogs too. I wonder if they have a preference of poodles or pit bulls ?
American Terrier like everyone else eh? :)
Posted via Mobile Device

Rooster
07-14-2010, 07:43 AM
Great... Now they are going to blow up Google for letting the cat out of the bag. :grr:

blaise
07-14-2010, 07:47 AM
They want to tap some ass.

Hog Farmer
07-14-2010, 07:49 AM
Great... Now they are going to blow up Google for letting the cat out of the bag. :grr:

I don't think so. They probably want the cat out of the bag so they can either eat it or fuck it.

jiveturkey
07-14-2010, 08:00 AM
A funny prank would be putting a pig in a goat costume and letting one of these guys have at it. Once he's finished bring out Ashton Kutcher.

Marcellus
07-14-2010, 08:37 AM
Damn, I thought the answer was going to be pocket knives. Learn something new everyday.

mikeyis4dcats.
07-14-2010, 08:48 AM
No, but it looks like a good majority of Pakistani's like ****ing Donkeys,Horses, Goats and children.

but it looks like your hogs are safe

boogblaster
07-14-2010, 08:51 AM
Look out Dungver .. chasity your anals ...

Over-Head
07-14-2010, 08:53 AM
I thought you were gonna say Pizza shops or 7-11's

CHENZ A!
07-14-2010, 11:26 AM
Would you have sex with a donkey? I mean if you were a donkey, then would you??
Posted via Mobile Device

CrazyHorse
07-14-2010, 12:48 PM
Gives new meaning to the word jackass. Or is jackass more of a term now?

Maybe its time to ease up on that dress code a bit.

Detoxing
07-14-2010, 12:58 PM
At least they have good taste in porn.

Donger
07-14-2010, 12:59 PM
Huh. I didn't know that Arkansas had a sister state.

Rain Man
07-14-2010, 01:00 PM
Hmm. I would've guessed Iran for that.

In other trivia, North Korea is the world's leader in searches for "identifying edible grasses" and "how to make a stew from inedible grasses".

Frankie
07-14-2010, 01:02 PM
Google searches for "Donkey Sex" ROFL Those silly Muslims

Meh, they do donkey s and you do hogs. Same diff.
;)
:p

Rain Man
07-14-2010, 01:03 PM
Crap. You make one bad Iran statement and Frankie is standing right behind you.

Donger
07-14-2010, 01:06 PM
Crap. You make one bad Iran statement and Frankie is standing right behind you.

LMAO

"Iranians were screwing their livestock long before the US and A existed! They invented it!"

DJ's left nut
07-14-2010, 01:06 PM
And water is wet.

Who the hell else would lead the world in Donkey Sex?

Duh.

SDChiefs
07-14-2010, 01:12 PM
And water is wet.

Who the hell else would lead the world in Donkey Sex?

Duh.

Denver?:shrug:

dj56dt58
07-14-2010, 02:51 PM
they have computers?

Hog Farmer
07-14-2010, 05:43 PM
Meh, they do donkey s and you do hogs. Same diff.
;)
:p

Yeah, but I get paid for it.

Frankie
07-14-2010, 07:24 PM
Crap. You make one bad Iran statement and Frankie is standing right behind you.

You arre beink vatched, Misterr Rrain Man.

Frankie
07-14-2010, 07:26 PM
Yeah, but I get paid for it.

:LOL: That makes it OK then. I didn't know. I stand corrected.