PDA

View Full Version : Other Sports Pinks All Out - Heartland Park


ArrowheadHawk
07-16-2010, 03:56 PM
The wife got some free tickets for the show tonight. I not big into racing but it could be fun. Any thoughts.

Dayze
07-16-2010, 04:05 PM
maybe you'll get lucky and see the host wipe out on a sportbike; trying to get to the finish line to deliver the results;

too much throttle + cold tires + never ridden a sportbike + over confident because he's ridden 'dirtbikes' his 'whole like' = fail.

I"m sure it's on youtube.lol


You'll have fun; always cool to see loud, fast things.

Radar Chief
07-16-2010, 04:05 PM
Didn’t realize they were at Heartland Park or I’d have gone.
Do us all a favor. Smack Rich in the back of his bald head and yelling “Tard!”

Radar Chief
07-16-2010, 04:07 PM
maybe you'll get lucky and see the host wipe out on a sportbike; trying to get to the finish line;

too much throttle + cold tires + never ridden a sportbike + over confident because he's ridden 'dirtbikes' his 'whole like' = fail.

I"m sure it's on youtube.lol

I almost think he did that on purpose just so he could take his shirt off for the cameras.

ArrowheadHawk
07-16-2010, 04:08 PM
Yeah I think it will be fun. I'm gonna stay away from the tard thing though.
Posted via Mobile Device

Dayze
07-16-2010, 04:10 PM
I almost think he did that on purpose just so he could take his shirt off for the cameras.

the first time I saw it I nearly spit out my beer!LMAO
and, I could've sworn the dude smashed his meon into the pavement.

he went downhard lol. nothing like a 10mph highside to put your ego back in check.

Hydrae
07-16-2010, 04:12 PM
I just found this show recently. I haven't been into drag racing in a long time but man, this is getting my juices running again. I am starting to see if I can find anywhere decent around here to go watch them fly down the track.

Radar Chief
07-16-2010, 04:16 PM
In case you're wondering what we're talking about, this is why Rich is a tard.

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AmjCEPF4HGo&amp;hl=en_US&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AmjCEPF4HGo&amp;hl=en_US&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Well, I guess that's only part of the reason he's a tard.

Fish
07-16-2010, 04:28 PM
In case you're wondering what we're talking about, this is why Rich is a tard.

<object width="480" height="385">


<embed src="http://www.youtube.com/v/AmjCEPF4HGo&hl=en_US&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></object>

Well, I guess that's only part of the reason he's a tard.

I'm laughing... but I almost did the same thing when I hopped on a sport bike for the first time. I grew up riding dirt bikes as well. Nothing over a 250 though. Hopped on my buddy's Katana all confident and excited, only to fishtail it for 15'. Recovered it, but my buddy shit his pants and grabbed a wrench to throw at my head. I learned a valuable lesson that day... :D

JASONSAUTO
07-16-2010, 04:37 PM
i know a couple of guys who are gonna be there. From higginsville, one has a dodge dart, one a camaro.

We'll see how they do.

JASONSAUTO
07-16-2010, 04:39 PM
oh and on the sport bikes, i know a kid who dragged his and at the start line his feet got stuck and the bike took off with out him.


funniest shit i ever saw. the kid couldnt have weighed 100 lbs soaking wet, on a big bike. i was sitting next to his dad and when the bike was on its side the guy went crazy. then to see the kid still standing at the start line

MOhillbilly
07-16-2010, 04:53 PM
my cousin was with the crew that lost lasttime it was in kc. He said the tv guys wouldnt let them look under the hood at what they were goin against...some bs like that.

Radar Chief
07-16-2010, 06:34 PM
I'm laughing... but I almost did the same thing when I hopped on a sport bike for the first time. I grew up riding dirt bikes as well. Nothing over a 250 though. Hopped on my buddy's Katana all confident and excited, only to fishtail it for 15'. Recovered it, but my buddy shit his pants and grabbed a wrench to throw at my head. I learned a valuable lesson that day... :D

But you did recover it.
That's the thing about four cylinder sport bikes, they have very little crank shaft weight so when the tire breaks traction the engine will spin up like crazy.
It's possible to get one to fish tail out, leave a little tire smoke and a black stripe, but you don't do it half leaned over, like Rich did, popping the clutch with a fist full of throttle, like Rich did. That's a recipe for getting spanked, like Rich did.
BTW, Rich is a tard.

Marcellus
07-16-2010, 08:44 PM
I'm laughing... but I almost did the same thing when I hopped on a sport bike for the first time. I grew up riding dirt bikes as well. Nothing over a 250 though. Hopped on my buddy's Katana all confident and excited, only to fishtail it for 15'. Recovered it, but my buddy shit his pants and grabbed a wrench to throw at my head. I learned a valuable lesson that day... :D

No offense but I have to laugh at the thought of a Katana being considered a real sport bike. Kind of like a Fiero being called a sports car. Lol.

dtebbe
07-16-2010, 11:39 PM
GAY

Ebolapox
07-17-2010, 12:06 AM
pink out? I thought this was a thread about vagina.

Mr. Kotter
07-17-2010, 12:37 AM
No offense but I have to laugh at the thought of a Katana being considered a real sport bike. Kind of like a Fiero being called a sports car. Lol.

Katanas were among the FIRST real "sport bikes"--AKA "crotch-rockets"..... IMHO, WTF is the deal with assumptions about a "sport bike" has to be some monster-cc, modern bike???

Seriously, in the 80s and early 90s...Katanas were da-chit.

Just Sayin'.... :hmmm:

Radar Chief
07-17-2010, 01:14 AM
No offense but I have to laugh at the thought of a Katana being considered a real sport bike. Kind of like a Fiero being called a sports car. Lol.

The Katana was Suzuki's Super Bike entry after the GS models and before the GSXR's came out. Even though the modern versions have become the pedestrian version of the GSXR I would still call them a sport bike. :shrug:

KcMizzou
07-17-2010, 01:28 AM
Holy shit, we have snobs for anything here.

Ebolapox
07-17-2010, 08:08 AM
Holy shit, we have snobs for anything here.

ROFL

indeed.

Saulbadguy
07-17-2010, 08:41 AM
It might be fun if you are drunk.

Marcellus
07-17-2010, 08:47 AM
Katanas were among the FIRST real "sport bikes"--AKA "crotch-rockets"..... IMHO, WTF is the deal with assumptions about a "sport bike" has to be some monster-cc, modern bike???

Seriously, in the 80s and early 90s...Katanas were da-chit.

Just Sayin'.... :hmmm:

I agree with the 80's and early 90's statement. Didn't mean to start a Katana uprising. LOL.

Radar Chief
07-17-2010, 09:11 AM
LMAO It's OK.
Rich is still a tard though.

ArrowheadHawk
07-17-2010, 09:44 AM
It was fun. We had corporate suite passes and wrist bands that allowed us to get within 20 feet of the starting line. They were just doin time trials yesterday. The real racing is today. The wife turned down the tickets for tonight to go to a BBQ instead. :banghead: It was pretty bad ass being that close to the starting line.
Posted via Mobile Device