PDA

View Full Version : Football WTF????


Over-Head
08-21-2010, 10:04 PM
Lions 25-20 over the donks
Holy shit!!

LaChapelle
08-21-2010, 10:06 PM
They didn't lose
they ran out of time

Von Dumbass
08-21-2010, 10:06 PM
Brady Quinn sucks balls.

DaFace
08-21-2010, 10:06 PM
Meh. It's the preseason.

The Donks lines looked like shit the entire game, but honestly, Orton looked pretty damn good. It'll be interesting to see how the Tebow/Orton thing works out over the years.

BryanBusby
08-21-2010, 10:23 PM
Brady Quinn sucks balls.
Looks like the Browns completely robbed McDaniels in that trade.

Von Dumbass
08-21-2010, 10:26 PM
Looks like the Browns completely robbed McDaniels in that trade.

Yep. Giving up a backup fullback and a 7th round pick is too much for Brady Quinn. No sarcasm either.

-King-
08-21-2010, 10:32 PM
The last TD for the lions was a 25 yard run by the QB LMAO

Ugly Duck
08-21-2010, 10:40 PM
Lions 25-20 over the donks
Holy shit!!

Dude... last week KnowMo sez only the 1st quarter counts in preseason.

Oh... wait a minute - Bronco starters were completely shut out in the 1st quarter 10-zip. By the Lions. The Detroit Lions are the ones who outscored the Denver starters 10-0 in the 1st quarter. The Lions. Detroit.

notorious
08-21-2010, 10:44 PM
Yep. Giving up a backup fullback and a 7th round pick is too much for Brady Quinn. No sarcasm either.


That backup fullback was a badass, too.



I wish he was a Chief.

KC Tattoo
08-21-2010, 11:30 PM
Dude... last week KnowMo sez only the 1st quarter counts in preseason.

Oh... wait a minute - Bronco starters were completely shut out in the 1st quarter 10-zip. By the Lions. The Detroit Lions are the ones who outscored the Denver starters 10-0 in the 1st quarter. The Lions. Detroit.

Just wanted to quote this quote:D

Pasta Giant Meatball
08-21-2010, 11:39 PM
Dude... last week KnowMo sez only the 1st quarter counts in preseason.

Oh... wait a minute - Bronco starters were completely shut out in the 1st quarter 10-zip. By the Lions. The Detroit Lions are the ones who outscored the Denver starters 10-0 in the 1st quarter. The Lions. Detroit.

I was waiting for...Preseason doesn't matter. McD is saving the super top secret plays for regular season. Other teams are using illegal blitzes.

big nasty kcnut
08-21-2010, 11:41 PM
Brady quinn a good qb but your talking about josh mcdaniel he couldn't coach he way out of a bag.

|Zach|
08-22-2010, 12:01 AM
Not sure any preseason game score could conjure a "WTF" from me. It just is not indicative of future success.

Von Dumbass
08-22-2010, 12:06 AM
That backup fullback was a badass, too.



I wish he was a Chief.

Hillis could have some success down in Cleveland. He is talented but he isn't a good run blocker and is a little slow to play halfback. He was fun to watch in 2008 until he got hurt against you guys.

LaChapelle
08-22-2010, 10:51 AM
NFL Network noon CMT replay
See the Lions bite off some slow donkey butt

JD10367
08-22-2010, 10:57 AM
A thread on PatriotsPlanet reminded me that McDipshit traded a 2, 3, and 4 for Tim Tebow to draft him in the 1st. That always makes me

http://scienceblogs.com/clock/How%20to%20ROFL.png

Von Dumbass
08-22-2010, 11:02 AM
And McDaniels was freerolling at that point because of how masterfully he manipulated the draft board with all of the trades he made. Denver turned one first round pick and two second round picks into two first round picks and 1 second round pick.

LaChapelle
08-22-2010, 11:03 AM
Every Gunn shot
you have to take a shot
hope he sports the yellow glasses

LaChapelle
08-22-2010, 11:06 AM
Broncos' football brought to you by Wine women & football
ROFL

CumDonkFan
08-22-2010, 11:27 AM
And McDaniels was freerolling at that point because of how masterfully he manipulated the draft board with all of the trades he made. Denver turned one first round pick and two second round picks into two first round picks and 1 second round pick.


Preach on, brother.

'Hamas' Jenkins
08-22-2010, 11:28 AM
Preach on, brother.

http://cdn.trak.in/wp-content/uploads/2008/01/marlboro-red-lights.jpg

Ugly Duck
08-22-2010, 01:21 PM
And McDaniels was freerolling at that point because of how masterfully he manipulated the draft board with all of the trades he made. Denver turned one first round pick and two second round picks into two first round picks and 1 second round pick.

Yeah, but then he turned all of that into.... Tim Tebow.