PDA

View Full Version : Chiefs Kendrick Lewis needs your vote for Rookie of the Week


LaChapelle
12-22-2010, 11:56 AM
http://www.nfl.com/partner?partnerType=rookies&module=HP_cp2

Fuck the gunt scissoring repost police
this is important
Damn it!

Hog Farmer
12-22-2010, 12:03 PM
Well, Ok. What did he do again ?

LaChapelle
12-22-2010, 12:04 PM
Ask Samie Bradford

Hog Farmer
12-22-2010, 12:05 PM
Oh yeah, 2 int's

Bowser
12-22-2010, 12:06 PM
I'm loving our secondary. Get a fatass defensive tackle in here, along with another pass rusher to compliment Tamba, THEN watch how good these young guys can be...

DJ's left nut
12-22-2010, 01:01 PM
I'm loving our secondary. Get a fatass defensive tackle in here, along with another pass rusher to compliment Tamba, THEN watch how good these young guys can be...

Everytime I watch a Packers game, I weep a bit.

Raji is really really good.

Bowser
12-22-2010, 01:02 PM
Everytime I watch a Packers game, I weep a bit.

Raji is really really good.

Indeed.

HotRoute
12-22-2010, 03:05 PM
The chiefs have some severly underrated players on defense. Lewis is probably the main one, but I would also throw in j.mcgraw, s.smith, j.belcher, w.gilberry, & r.edwards. None of these guys are superstars but they play their tails off and get their job done.

Tribal Warfare
12-22-2010, 03:09 PM
vote, reload, vote ect...

Cave Johnson
12-22-2010, 03:11 PM
Everytime I watch a Packers game, I weep a bit.

Raji is really really good.

Orakpo would have worked also.

Bane
12-22-2010, 03:13 PM
Orakpo would have worked also.

This.

OnTheWarpath58
12-22-2010, 03:21 PM
Everytime I watch a Packers game, I weep a bit.

Raji is really really good.

Orakpo would have worked also.

In all honesty, anyone taken in that 1st round after Jackson would likely be contributing to this team more than he is right now.

Even DHB and Andre Smith.

Cave Johnson
12-22-2010, 03:39 PM
In all honesty, anyone taken in that 1st round after Jackson would likely be contributing to this team more than he is right now.

Even DHB and Andre Smith.

I get your point, but that's a bit overboard.

How good would this offense be with Maclin?

salame
12-22-2010, 03:43 PM
I get your point, but that's a bit overboard.

How good would this offense be with Maclin?

Raji and Maclin make me cry especially since there were all those rumblings about coaches in the top 10 liking Maclin.
Fucking Tyson Jackson is one of the highest payed defensive players in the nfl lol

OnTheWarpath58
12-22-2010, 03:43 PM
I get your point, but that's a bit overboard.

How good would this offense be with Maclin?

Not really, IMO.

The only to players you could even make an argument against being similar/worse picks than Jackson would be DHB and Andre Smith.

OnTheWarpath58
12-22-2010, 03:46 PM
Fucking Tyson Jackson is one of the highest payed defensive players in the nfl lol


Approximately $700,000 per tackle.

HotRoute
12-22-2010, 03:56 PM
Ya ya Tyson Jackson was a bad pick. We can either dwell on it or we can look at how good shaun smith has played being a free agent pick up

beer bacon
12-22-2010, 04:02 PM
Maclin is on pace for 1,000 yards and 12 TDs. That isn't too far off from what Bowe will end up with. Maclin isn't even his team's #1 receiver.

Cave Johnson
12-22-2010, 04:10 PM
Not really, IMO.

The only to players you could even make an argument against being similar/worse picks than Jackson would be DHB and Andre Smith.

Maybin and English are also in the discussion.

OnTheWarpath58
12-22-2010, 04:12 PM
Maybin and English are also in the discussion.

For their respective teams, sure. I should have clarified. Similar/worse picks "for KC."

I think they'd be doing more than Jackson if they were here.

JMO.

-King-
12-22-2010, 04:53 PM
Remember this? http://i28.tinypic.com/t6s8x4.jpg

No one had him on their radar. I don't think there was a single post here advocating him. Why would anyone complain until after we drafted him?

And I'm sorry, but he's not an upgrade over Page.


Oh you silly drafturbators!

OnTheWarpath58
12-22-2010, 04:55 PM
Remember this?


Oh you silly drafturbators!

Oh, you silly people who change your username to hide from the stupid shit you said!

-King-
12-22-2010, 04:56 PM
Oh, you silly people who change your username to hide from the stupid shit you said!

That's why I changed my name?

Wait...how does changing my name hide the shit I say? People can just click my name and see my post history. WTF?

OnTheWarpath58
12-22-2010, 05:01 PM
That's why I changed my name?

Wait...how does changing my name hide the shit I say? People can just click my name and see my post history. WTF?

Example:

I know that Hootie said that "Tony Romo will be in the HOF eventually."

If Hootie changes his name, and I don't know what his new username is, I'm going to have a hard time finding that post.

Then again, I typically don't pay much attention to the really stupid shit posted on this board unless someone with a history says it.

So, with that said, who the fuck are you again?

-King-
12-22-2010, 05:03 PM
Example:

I know that Hootie said that "Tony Romo will be in the HOF eventually."

If Hootie changes his name, and I don't know what his new username is, I'm going to have a hard time finding that post.

Then again, I typically don't pay much attention to the really stupid shit posted on this board unless someone with a history says it.

So, with that said, who the fuck are you again?

DaneMcCloud.

OnTheWarpath58
12-22-2010, 05:06 PM
DaneMcCloud.

Only in your wildest dreams.

-King-
12-22-2010, 05:07 PM
Only in your wildest dreams.

ROFL