PDA

View Full Version : Football ****2011 Pro Bowl Thread*****


Pages : [1] 2 3

DTLB58
01-30-2011, 03:28 PM
NFLN doing a 3 hour pre game. Actual game on FOX @ 6 CST.

Chris Cooley just interviewed Peyton Manning and he said Rivers is gonna Start for the AFC at QB, Peyton will follow and then Cassel will play in the 4th Quarter.

Shogun
01-30-2011, 03:33 PM
Fuck yeah

Thig Lyfe
01-30-2011, 03:35 PM
THE DEFINING MOMENT OF MATT CASSEL'S CAREER

KC Tattoo
01-30-2011, 03:36 PM
Glad AFC wears red makes it more Chief like..

Chiefs Pantalones
01-30-2011, 03:37 PM
<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/KllCZGNDTuk" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>

kstater
01-30-2011, 03:39 PM
If Castle doesn't throw 3 TD's, one of which must be a 40 yard out, he's a bum.

BigMeatballDave
01-30-2011, 03:39 PM
Funny seeing Cassel on the field with Manning. MC doesnt belong in the same stadium as Peyton.

BigMeatballDave
01-30-2011, 03:40 PM
Cassel gets the 4th quarter. AFC is fucked.

kstater
01-30-2011, 03:40 PM
Funny seeing Cassel on the field with Manning. MC doesnt belong in the same stadium as Peyton.

And yet, here he is in the Pro Bowl.

Shogun
01-30-2011, 03:41 PM
Matt Cassel must successfully lead his team downfield on a march to score to win the game or he is a piece of shit

/cp

Chiefs Pantalones
01-30-2011, 03:43 PM
Hopefully his QB rating is higher than 20.4 this game...

Shogun
01-30-2011, 03:46 PM
I expect him to do well, he is going to have all pro bowlers blocking for him

kstater
01-30-2011, 03:46 PM
I expect him to do well, he is going to have all pro bowlers blocking for him

That and blitzing isn't allowed.

Bwana
01-30-2011, 03:48 PM
The Pro Bowl, meh.

Reerun_KC
01-30-2011, 03:49 PM
I didnt realize that people actually watched the probowl...

BigMeatballDave
01-30-2011, 03:52 PM
And yet, here he is in the Pro Bowl.Well, he is as good as Manning and better than Rivers. Not even close...

alpha_omega
01-30-2011, 03:56 PM
I guess I'll watch. Not at all that excited about it though.

KCrockaholic
01-30-2011, 03:57 PM
Think of it this way....We get to see how Cassel would look with All-star receivers.

DTLB58
01-30-2011, 04:00 PM
Think of it this way....We get to see how Cassel would look with All-star receivers.

And Oline and BB as coach, oh wait he had him as coach already.

Reerun_KC
01-30-2011, 04:01 PM
The last time I was lucky enough to watch the Pro Bowl was 1994....

jojomontana
01-30-2011, 04:02 PM
Did Lloyd just make it sound like Orton was already gone??

DTLB58
01-30-2011, 04:03 PM
I guess I'll watch. Not at all that excited about it though.

Not much else to do, since I'm recovering still from back surgery, 27 degrees out and over 2' of snow on the ground.

Valiant
01-30-2011, 04:06 PM
<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/KllCZGNDTuk" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>

WTF.. Someone needs to forward this to the police.. Probably has girls locked up in his house as we speak..

Thig Lyfe
01-30-2011, 04:16 PM
Matt Cassel must successfully lead his team downfield on a march to score to win the game or he is a piece of shit

/cp

He's a piece of shit either way.

KCrockaholic
01-30-2011, 04:17 PM
WTF.. Someone needs to forward this to the police.. Probably has girls locked up in his house as we speak..

He just can't resist her.

Did u watch his other youtube vids? lol. Creepy ass bastard.

BTAU
01-30-2011, 04:32 PM
He just can't resist her.

Did u watch his other youtube vids? lol. Creepy ass bastard.

There was a video with this guy in it that was on Tosh.0 this week. Definitely creepy.

Chiefs Pantalones
01-30-2011, 04:39 PM
There was a video with this guy in it that was on Tosh.0 this week. Definitely creepy.

Same video man lol.

kysirsoze
01-30-2011, 04:41 PM
<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/KllCZGNDTuk" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>

This was just terrifying. I then watched hiis "Earth to Selena Gomez" video and I am now considering giving up the internet forever.

KCrockaholic
01-30-2011, 04:50 PM
Oh Shit. I just realized this guy is from Colorado Springs. It explains EVERYTHING.

Pablo
01-30-2011, 04:59 PM
Funny seeing Cassel on the field with Manning. MC doesnt belong in the same stadium as Peyton.Mark Sanchez does though.

He carried his team throughout the regular season and playoffs.

He BELONGS.

kstater
01-30-2011, 05:00 PM
Mark Sanchez does though.

He carried his team throughout the regular season and playoffs.

He BELONGS.

Winning and throwing 40 yard outs is all that matters.

Pablo
01-30-2011, 05:02 PM
Winning and throwing 40 yard outs is all that matters.Stats are for losers.

The Pro Bowl committee doesn't even look at them. They just find the guys with the "it" factor.

BigMeatballDave
01-30-2011, 05:02 PM
Was that Billy Bob Thornton with the voiceover?

Dylan
01-30-2011, 05:03 PM
aloha -- who stole my reps?


Just kidding.... LMAO

siberian khatru
01-30-2011, 05:04 PM
Was that Billy Bob Thornton with the voiceover?

I thought it might be Tom Berenger.

Pablo
01-30-2011, 05:08 PM
Jesus - They could have warned us they'd be showing a live abortion on screen at 6:09 CST; I don't want to see that shit.

David.
01-30-2011, 05:09 PM
Goo goo dolls? Who is at fault for this faggotry.
Posted via Mobile Device

ChiefsandO'sfan
01-30-2011, 05:09 PM
GOO GOO DOLLS BABY

Reaper16
01-30-2011, 05:10 PM
Can the actual game live up to the embarrassment of this Goo Goo Dolls performance?

KCUnited
01-30-2011, 05:10 PM
Jesus, these guys are making The Who look like Kill Em All era Metallica.

David.
01-30-2011, 05:12 PM
Great now I have to tear my ears off.
Posted via Mobile Device

Chiefs Pantalones
01-30-2011, 05:12 PM
The lead singer of the Goo Goo Dolls had a nose job it looks like.

Pablo
01-30-2011, 05:12 PM
You ever wish you were deaf, dumb, and blind sometimes?

Yeah, man - Me too.

KCUnited
01-30-2011, 05:13 PM
Goo goo dolls? Who is at fault for this pillowbitergotry.
Posted via Mobile Device

My guess is Manning.

Dylan
01-30-2011, 05:15 PM
How come Miles Austin is Desean Jacksons replacement when Hakeem Nicks had more yards, 10 more catches and 4 more touchdowns then Austin in 3 less games? / Giants fan

cheatin' bastages!

that's all

Chiefs Pantalones
01-30-2011, 05:18 PM
lol Ray Lewis left his kids back in the states so he could whore it up in paradise.

ChiefsandO'sfan
01-30-2011, 05:18 PM
kris allen baby

Chiefs Pantalones
01-30-2011, 05:18 PM
Just when you thought it couldn't get gayer...

Dylan
01-30-2011, 05:19 PM
dirk digler, where are you?

Reerun_KC
01-30-2011, 05:19 PM
WOW, total pre game failure...

ChiefsandO'sfan
01-30-2011, 05:19 PM
Just when you thought it couldn't get gayer...

Dont hate he gets more ass in 1 night then you do in a year

Dylan
01-30-2011, 05:20 PM
Just when you thought it couldn't get gayer...

LMAO

Chiefs Pantalones
01-30-2011, 05:22 PM
Dont hate he gets more ass in 1 night then you do in a year

And you just made it gayer...

DBOSHO
01-30-2011, 05:23 PM
Bill shows up for the probowl, but wont put his face on madden.

Dylan
01-30-2011, 05:24 PM
guess i'm going to root for vick...

lord have mercy

come on now - don't mess up

edit: J.C. he sucks

wth was that?

yeah, run the damn ball

Dylan
01-30-2011, 05:27 PM
J.C. Larry Fitzgerald sucks

edit: LMAO punt returner sucks

just awesome

DBOSHO
01-30-2011, 05:29 PM
Lol jamaal is so much better than foster.

Pablo
01-30-2011, 05:29 PM
AFC is a gonna rape this one.

Galileo Humpkins
01-30-2011, 05:29 PM
lol, the AFC d-line didn't bother to pass rush at all on that last drive. This game is going to be as vigorous as flag football.

KCtotheSB
01-30-2011, 05:29 PM
Chiefs: 5 Pro Bowlers
Steelers: 0 Pro Bowlers
Packers: 0 Pro Bowlers

In conclusion, the Chiefs are obviously better than both the Steelers and Packers COMBINED.

Dylan
01-30-2011, 05:32 PM
lol... they can't blitz but they can run play action????

kstater
01-30-2011, 05:33 PM
Holy fuck this is boring.

BigMeatballDave
01-30-2011, 05:33 PM
Chiefs: 5 Pro Bowlers
Steelers: 0 Pro Bowlers
Packers: 0 Pro Bowlers

In conclusion, the Chiefs are obviously better than both the Steelers and Packers COMBINED.LMAO

Reerun_KC
01-30-2011, 05:34 PM
Holy **** this is boring.

Actually boring is alot more enjoyable than this...

dirk digler
01-30-2011, 05:34 PM
Is it me but does it look like the players are half assing? I think that might be an overstatement too.

Reerun_KC
01-30-2011, 05:35 PM
Is it me but does it look like the players are half assing? I think that might be an overstatement too.

Why wouldnt they?

Its nothing more than a glorified practice

Dylan
01-30-2011, 05:42 PM
ray ray came to play

come on tony g!

Over-Head
01-30-2011, 05:44 PM
Why wouldnt they?

Its nothing more than a glorified practice That they get a vacation and pay cheque from ;)

Over-Head
01-30-2011, 05:45 PM
Chiefs: 5 Pro Bowlers
Steelers: 0 Pro Bowlers
Packers: 0 Pro Bowlers

In conclusion, the Chiefs are obviously better than both the Steelers and Packers COMBINED.

About to spin another one,,,care to join, or are you good already?:hmmm:

dirk digler
01-30-2011, 05:46 PM
Why wouldnt they?

Its nothing more than a glorified practice

Maybe it is just me but this is worse than years past. I am thinking it has to do with the upcoming strike\lockout

Dylan
01-30-2011, 05:48 PM
AFC zip NFC 7

please don't tear my flesh off!

Over-Head
01-30-2011, 05:48 PM
The lead singer of the Goo Goo Dolls had a nose job it looks like. Naaa he got in a scrap on George St last weekend when they were here in NL :D
Us Newfies are tough sumbitches

Reaper16
01-30-2011, 05:49 PM
Bowe and Waters in.

kstater
01-30-2011, 05:49 PM
Gotta get Rivers out of there and get a real Pro Bowler from the AFCW in there.

Over-Head
01-30-2011, 05:49 PM
Bet their standing in the huddell talking about the chicks on the side lines

Reaper16
01-30-2011, 05:50 PM
So much for that. Waters' man tipped Rivers' pass into the arms of London Fletcher.

Chiefs=Good
01-30-2011, 05:50 PM
WATERS FAIL

Dylan
01-30-2011, 05:51 PM
:D

BigMeatballDave
01-30-2011, 05:52 PM
Maybe it is just me but this is worse than years past. I am thinking it has to do with the upcoming strike\lockoutLockout. Remember, the players wanna play. :)

BigMeatballDave
01-30-2011, 05:52 PM
Berry on the stop

Reerun_KC
01-30-2011, 05:54 PM
So much for that. Waters' man tipped Rivers' pass into the arms of London Fletcher.

WATERS FAIL


Were used to that... He got complete owned in the playoffs... Time for him to cry his Waters somewhere else...

Dylan
01-30-2011, 05:55 PM
TD peterson

wow, that was easy

BigMeatballDave
01-30-2011, 05:57 PM
Someone needs to tell Peterson this is a meaningless game.

KCrockaholic
01-30-2011, 05:57 PM
Someone needs to tell Peterson this is a meaningless game.

Well the NFC squad will get a higher paycheck if they win.

DBOSHO
01-30-2011, 06:00 PM
Philip is fucking the afc hard.

Pablo
01-30-2011, 06:00 PM
Rivers is shining bright tonight.

dirk digler
01-30-2011, 06:00 PM
INT by Rivers

Dylan
01-30-2011, 06:00 PM
Riversception!

Reerun_KC
01-30-2011, 06:01 PM
Jesus Rivers sucks ass..

-King-
01-30-2011, 06:01 PM
Cassel - Jesus fucking Christ you suck Phil. How the fuck you start over me, I dont know.

Reerun_KC
01-30-2011, 06:02 PM
Cassel - Jesus ****ing Christ you suck Phil. How the **** you start over me, I dont know.

this

DBOSHO
01-30-2011, 06:03 PM
RYAN SUCKS!

-King-
01-30-2011, 06:03 PM
Eric Berry in the game.

Dylan
01-30-2011, 06:03 PM
OMG, Matty sucks

LMAO

petegz28
01-30-2011, 06:03 PM
Alternates or not, it's nice to see a few Chiefs in the mix

dirk digler
01-30-2011, 06:04 PM
just hand it to Charles jfc who is calling these plays

Reaper16
01-30-2011, 06:04 PM
Jamaal Charles with the first down. Bradshaw is too busy grandstanding on the mic for anyone to talk about Jamaal.

Reerun_KC
01-30-2011, 06:04 PM
just hand it to Charles jfc who is calling these plays

Serioulsy, Get him his 3 carries and he will either get hurt or fumble...

Oso
01-30-2011, 06:05 PM
Interception galore.

Reerun_KC
01-30-2011, 06:05 PM
Alternates or not, it's nice to see a few Chiefs in the mix

Everyone but Matty Light...

He is just an embarrassing the league by being in the game...

DBOSHO
01-30-2011, 06:05 PM
Lol the interception bowl

Galileo Humpkins
01-30-2011, 06:05 PM
Really hope Manning throws an interception here and Matt Cassel is dependent on leading a comeback, if nothing more than for the lawlz.

*And so it is done.

-King-
01-30-2011, 06:05 PM
Serioulsy, Get him his 3 carries and he will either get hurt or fumble...

Do you seriously hate JC?

chiefs1111
01-30-2011, 06:05 PM
lol another INT

Dylan
01-30-2011, 06:05 PM
LMAO Manning INT

Frazod
01-30-2011, 06:05 PM
QBs putting on a real clinic tonight. :shake:

Reerun_KC
01-30-2011, 06:06 PM
Do you seriously hate JC?

Nope not at all.. Dude is a great back!

What is there to hate?

Earthling
01-30-2011, 06:06 PM
And Rivers breaths a sigh of relief...

KCBOSS1
01-30-2011, 06:06 PM
Cassel can now retire having been to a pro bowl.

-King-
01-30-2011, 06:06 PM
There's only one reason I'm even watching this game. And that reason has only got 1 carry so far even though he's the best player on both teams...

Dartgod
01-30-2011, 06:07 PM
Well, at least if Cassel stinks it up, no one will really notice.

dirk digler
01-30-2011, 06:10 PM
Fucking Weis what is he thinking not handing the ball to Charles

Dylan
01-30-2011, 06:10 PM
wow... Matty delivers to Roddy White

Over-Head
01-30-2011, 06:10 PM
Glad AFC wears red makes it more Chief like.. Their scoren about the same too:D

doomy3
01-30-2011, 06:11 PM
There's only one reason I'm even watching this game. And that reason has only got 1 carry so far even though he's the best player on both teams...

I'm watching to see how Cassel looks. I want to see if he fits in or not, once he is throwing to great players like this. So far, he can't play worse than the other AFC QBs.

Reaper16
01-30-2011, 06:11 PM
Chiefs past beats Chiefs future

ChiefsandO'sfan
01-30-2011, 06:11 PM
good old berry

Over-Head
01-30-2011, 06:11 PM
Well, at least if Cassel stinks it up, no one will really notice. BUT we (AFC)have a great excuse for losing :thumb:

Pablo
01-30-2011, 06:11 PM
Berry gets pwned by Tony G.

Welcome to the Pro Bowl, rook.

Dylan
01-30-2011, 06:11 PM
lol

tony g TD

Earthling
01-30-2011, 06:11 PM
Tony G Lighting it up...

doomy3
01-30-2011, 06:11 PM
LMAO

Berry beaten by a TE for a TD. Haven't seen that before.

DBOSHO
01-30-2011, 06:11 PM
Nice pushoff, tony :)

BigMeatballDave
01-30-2011, 06:11 PM
Berry was covering TG

JASONSAUTO
01-30-2011, 06:12 PM
Chiefs past beats Chiefs future

This.
Posted via Mobile Device

KChiefs1
01-30-2011, 06:13 PM
TG used his experience right there...pushed Berry & created space.

JASONSAUTO
01-30-2011, 06:13 PM
tg did push though
Posted via Mobile Device

threebag02
01-30-2011, 06:14 PM
Bring in cassel I bet he will look like a pro bowler. These other asshats are going to make him look good just by sucking ass

Pablo
01-30-2011, 06:15 PM
tg did push though
Posted via Mobile DeviceThat's just kind of his thing. He's always done that, always will.

Not gonna get called for it. Especially in the ProBowl.

Berry needs to lay the wood on ol' man in the next series and set shit straight.

Earthling
01-30-2011, 06:16 PM
Sure are pass happy.

Mr_Tomahawk
01-30-2011, 06:17 PM
This.

He stcks to his 3 yard passes and all we will hear about is how he was the best qb on the afc.

Bring in cassel I bet he will look like a pro bowler. These other asshats are going to make him look good just by sucking ass



Sent from my SPH-M920 using Tapatalk

kstater
01-30-2011, 06:17 PM
LMAO

Oso
01-30-2011, 06:17 PM
LMAO

pr_capone
01-30-2011, 06:17 PM
WTF, people are actually watching this shit?

/back to half studying/watching the SAG awards.

Pablo
01-30-2011, 06:17 PM
OMG.

Srsly.

-King-
01-30-2011, 06:17 PM
ROFL, This is embarassing.

Earthling
01-30-2011, 06:17 PM
Damn! Wheres Supermatt ??

Dylan
01-30-2011, 06:17 PM
OMG Welker gets raped LMAO

Short Leash Hootie
01-30-2011, 06:18 PM
if cassel leads the AFC to an epic comeback can we reopen the Sanchez/Cassel debate?

Earthling
01-30-2011, 06:18 PM
Not Mannings fault there though

Frazod
01-30-2011, 06:18 PM
Jesus, this is embarrassing. At least none of our guys have been involved in the offensive suckage.

DBOSHO
01-30-2011, 06:18 PM
Bowe wouldntve fumbled.

Pablo
01-30-2011, 06:18 PM
WTF, people are actually watching this shit?

/back to half studying/watching the SAG awards.WTF is the SAG awards?

Earthling
01-30-2011, 06:18 PM
if cassel leads the AFC to an epic comeback can we reopen the Sanchez/Cassel debate?

:D

DBOSHO
01-30-2011, 06:19 PM
Tony being a complete dick to glazer

Pablo
01-30-2011, 06:19 PM
if cassel leads the AFC to an epic comeback can we reopen the Sanchez/Cassel debate?Let's not.

One stat matters in that debate.

Neither one will be in the Super Bowl next week.

kstater
01-30-2011, 06:19 PM
TG is such a douche.

Short Leash Hootie
01-30-2011, 06:20 PM
Tony G plans to play 3 more years?!?!?

wtf

well shit I don't blame him...I'll always be a Tony G fan

Reaper16
01-30-2011, 06:20 PM
Jesus, this is embarrassing. At least none of our guys have been involved in the offensive suckage.
Not true. Waters had partial responsibility for a Rivers INT.

soopamanluva
01-30-2011, 06:20 PM
This is an ass whipping

Earthling
01-30-2011, 06:20 PM
I'm starting to feel a lot better about playing these guys next year...

Frazod
01-30-2011, 06:20 PM
Tony being a complete dick to glazer

Yeah, that was a little surprising. Stay classy, Tony.

-King-
01-30-2011, 06:21 PM
WTF? Just give the ball to Jamaal and get out of the way.

Pablo
01-30-2011, 06:21 PM
Hand the ball off to Charles.

It fucking works.

Swear. To. God.

Dylan
01-30-2011, 06:21 PM
Patriots fail

{{{ cue in pats fans }}}

Frazod
01-30-2011, 06:21 PM
And Charles for no gain.

KCUnited
01-30-2011, 06:22 PM
TG owned Berry then came to the sideline and owned Glazer, that's how you athlete right there.

Short Leash Hootie
01-30-2011, 06:23 PM
this is what happens when Brandon Lloyd is in the game as your #1 receiver

Knowmo would have known this if he watched some of the games.

Earthling
01-30-2011, 06:24 PM
Dang...I could of been watching the Miami cheerleader tryouts...

dirk digler
01-30-2011, 06:25 PM
Tony being a complete dick to glazer

I missed it what did he do?

Dylan
01-30-2011, 06:26 PM
who is the NFC coach for the pro bowl?

tia

Reaper16
01-30-2011, 06:26 PM
this is what happens when Brandon Lloyd is in the game as your #1 receiver

Knowmo would have known this if he watched some of the games.
This is a good post. I'd pos rep it, but I don't want to upset you.

HotRoute
01-30-2011, 06:26 PM
This game sucks

DBOSHO
01-30-2011, 06:26 PM
I missed it what did he do?

Called him fat like 3 times.

Short Leash Hootie
01-30-2011, 06:27 PM
I think I'd rather watch child rape than Michael Turner run the ball...ever. He's so boring.

Pablo
01-30-2011, 06:27 PM
LMAO

The NFC won't pull it's penii out of the AFC's butt.

doomy3
01-30-2011, 06:27 PM
I'd like to see Fitz in red and gold.

-King-
01-30-2011, 06:28 PM
Touchdown to the future Chief.

HotRoute
01-30-2011, 06:28 PM
They all look like they are trying to keep each other from falling asleep

beer bacon
01-30-2011, 06:28 PM
Having the players compete in obstacle courses and skill competitions would be much more interesting than this.

KcKc
01-30-2011, 06:28 PM
NFC receivers >> AFC receivers

doomy3
01-30-2011, 06:29 PM
Looks like Cassel could be coming in.

DBOSHO
01-30-2011, 06:29 PM
I think I'd rather watch child rape than Michael Turner run the ball...ever. He's so boring.

He did the real life madden rumble out of 3 tackles last year vs the saints.

Reaper16
01-30-2011, 06:30 PM
Fuck this, I'm watching the SAG awards.

Oso
01-30-2011, 06:30 PM
MATT CASSEL HAS TAKEN THE FIELD.

dirk digler
01-30-2011, 06:30 PM
Cassel!

Jayhawkerman2001
01-30-2011, 06:31 PM
aw shit, here comes cassel

Mr_Tomahawk
01-30-2011, 06:31 PM
Castle ftw!

Sent from my SPH-M920 using Tapatalk

chiefs1111
01-30-2011, 06:31 PM
it's Cassel time

Brock
01-30-2011, 06:31 PM
Matthew Ice!

Pablo
01-30-2011, 06:31 PM
Matt came to FUCK. SHIT. UP.

dirk digler
01-30-2011, 06:31 PM
Just hand it to Charles

kstater
01-30-2011, 06:32 PM
Is Cassel gonna play 2 1/2 quarters?

kcgreene
01-30-2011, 06:32 PM
Am I watching the Pro Bowl? or am I watching someone play a game of Madden? 35-0 with 7 minutes left in the 2nd quarter... Let's hope Cassel can do what Rivers and Manning can't...

Dylan
01-30-2011, 06:33 PM
There's your boy!!!

Farzin
01-30-2011, 06:33 PM
For a second, I thought the delay had to do something with Matt undergoing another appendectomy.

Reaper16
01-30-2011, 06:34 PM
SO FAR SO BAD

DBOSHO
01-30-2011, 06:34 PM
Casselcepti... Dangit

petegz28
01-30-2011, 06:34 PM
Reggie Waynbe not even looking for the ball

chiefs1111
01-30-2011, 06:34 PM
well that was a nice throw

beer bacon
01-30-2011, 06:34 PM
Great first pass Matt! AFC offense looks like they just pulled a bunch guys off the beach and put them in uniforms.

Reaper16
01-30-2011, 06:34 PM
LMAO

kstater
01-30-2011, 06:34 PM
LMAO

DBOSHO
01-30-2011, 06:34 PM
Lmfao

Oso
01-30-2011, 06:34 PM
ROFLROFLROFL

-King-
01-30-2011, 06:34 PM
ROFL That was ugly.

dirk digler
01-30-2011, 06:34 PM
LMAO

doomy3
01-30-2011, 06:34 PM
Oh shit.

LMAO

Earthling
01-30-2011, 06:34 PM
Oh shit

KCFalcon59
01-30-2011, 06:34 PM
LMAO

soopamanluva
01-30-2011, 06:35 PM
Cassel in! Pick. Lol

kysirsoze
01-30-2011, 06:35 PM
Wow. KC REPRESENT!!!!

Brock
01-30-2011, 06:35 PM
Of course.

BigMeatballDave
01-30-2011, 06:35 PM
The AFC is telegraphing this in LMAO

chiefs1111
01-30-2011, 06:35 PM
way to go there Matty

BossChief
01-30-2011, 06:35 PM
Rofl

Earthling
01-30-2011, 06:35 PM
Oh shit.

LMAO

Took the words out of my mouth

Pablo
01-30-2011, 06:35 PM
Jesus.

Just when I think there can't be an uglier INT..that comes up.

threebag02
01-30-2011, 06:35 PM
Alright Matty at least we haven't seen a drop off in talent. They can all throw picks.

Oso
01-30-2011, 06:35 PM
Get this guy some better receivers.

kcgreene
01-30-2011, 06:35 PM
And theres the Matt Cassel that I know! We have 3 "Amazing" Quarterback who have totaled up for what... 4 interceptions in 1 half?

beer bacon
01-30-2011, 06:36 PM
At what point does this game get mercy ruled and Fox cuts to Family Guy?

Reaper16
01-30-2011, 06:36 PM
Who is the emergency QB for the AFC? Arian Foster? Terrell Suggs? Jason Babin?

Bwana
01-30-2011, 06:36 PM
Ouch!!

Spott
01-30-2011, 06:36 PM
3 weeks later, he still sucks ass.

KCFalcon59
01-30-2011, 06:36 PM
Pioli must have told Belichick not to use Charles.

Pablo
01-30-2011, 06:37 PM
Who is the emergency QB for the AFC? Arian Foster? Terrell Suggs? Jason Babin?Jamaal Charles.

Srsly.

Just let Jamaal do his thing motherfuckers.

These QB's are just fucking it all up.

-King-
01-30-2011, 06:37 PM
I'm about to go do some homeowork. This is the dumbest thing I've ever seen.

kcgreene
01-30-2011, 06:37 PM
At what point does this game get mercy ruled and Fox cuts to Family Guy?

We can only wish...

ChiefsandO'sfan
01-30-2011, 06:37 PM
Wait a min i thought fat weis fixed the qb?????

Earthling
01-30-2011, 06:37 PM
AFC needs to do something...anything, to quit embarrassing the conference.

Tribal Warfare
01-30-2011, 06:37 PM
Get this guy some better receivers.

and O-Line!!!!!!!!!

-King-
01-30-2011, 06:37 PM
Eric Berry fail.

chiefs1111
01-30-2011, 06:38 PM
Geez

doomy3
01-30-2011, 06:38 PM
Berry.

LMAO

Earthling
01-30-2011, 06:38 PM
Now what??

kstater
01-30-2011, 06:38 PM
ROFL

Pablo
01-30-2011, 06:38 PM
Berry gets punked for the second time.

NICE.

threebag02
01-30-2011, 06:38 PM
Fucking nice

soopamanluva
01-30-2011, 06:38 PM
The AFC is telegraphing this in LMAO

They didn't even catch the flight. Berry misses a tackle. Lol

Reaper16
01-30-2011, 06:38 PM
Pioli must have told Belichick not to use Charles.
Belichick decided he wouldn't use Charles the second that he had to tell Charles "would you shut up?" during practice.

Earthling
01-30-2011, 06:38 PM
Maybe actually get the running game on track to open up the passing...

Dylan
01-30-2011, 06:39 PM
http://65.18.214.134/images/smilies/candle.gif

Thig Lyfe
01-30-2011, 06:39 PM
Any injuries yet?

doomy3
01-30-2011, 06:39 PM
That was such a terrible effort from Berry.

Short Leash Hootie
01-30-2011, 06:39 PM
running clock in the 2nd half

no pads

two hand touch

Reaper16
01-30-2011, 06:39 PM
Chiefs fail.

kcgreene
01-30-2011, 06:39 PM
Is it sad I was about to say "at least Berry isn't doin too horrible"? I think I'm gonna go play Madden... At least that way I can watch a more realistic scoring game haha

BigMeatballDave
01-30-2011, 06:40 PM
Berry gets punked for the second time.

NICE.The ENTIRE AFC squad is getting owned.

Brock
01-30-2011, 06:40 PM
I don't understand why they even play this game.

Earthling
01-30-2011, 06:41 PM
Dear Lord, Please no interceptions for at least 5 more plays...amen

Pablo
01-30-2011, 06:41 PM
Look at that.

Hand off to Charles.

NO INT.

Magic. Fucking magic.

Oso
01-30-2011, 06:41 PM
Cassel doing what he does best.

kcgreene
01-30-2011, 06:42 PM
Hey, the AFC actually got yardage, and what do ya know? It was JC... maybe we can learn something from this...

dirk digler
01-30-2011, 06:42 PM
first down Charles. Just keep giving him the ball

threebag02
01-30-2011, 06:42 PM
It wouldn't be an ass kickin like this if tebow was representin. /knowmo

-King-
01-30-2011, 06:42 PM
CHARLES!

Dylan
01-30-2011, 06:42 PM
there goes your boy.... Wow!! awesome

Pablo
01-30-2011, 06:42 PM
Goddamnit.

Look at that you stupid motherfuckers.

Just look at that.

That's what JC does.

Brock
01-30-2011, 06:42 PM
Hey, good idea, Belichick.