PDA

View Full Version : Poop Jesus may have no friends in Denver.


Kerberos
02-22-2011, 12:39 PM
Tebow is a “man without much support in Denver”


http://profootballtalk.nbcsports.com/2011/02/22/report-tebow-is-a-man-without-much-support-in-denver/



We’ve got something that Broncos head honcho John Elway may feel forced to address on Twitter.

NFL.com’s Michael Lombardi writes that Tebow is a “man without much support in Denver” from the remaining staff.

“Most members of the Broncos who were there when the Tebow pick was made are looking to distance themselves from the choice, which is a classic way for things to operate in the NFL,” Lombardi writes.

(The report says no one complained about the pick last year because they wanted to be loyal to Josh McDaniels.)

Lombardi has hinted around at the lack of support for Tebow before, but never this strongly. It makes you wonder who, exactly, isn’t in love with Tebow that was with the organization last year. For Tebow to move forward as a “franchise quarterback,” he will need the support of guys like G.M. Brian Xanders and offensive coordinator Mike McCoy.

There are a lot of reasons this information could come out. Perhaps it’s an early smokescreen from the Broncos that they will consider taking a quarterback in the No. 2 overall slot. Perhaps the news is coming from a former employee with an axe to grind.

Maybe it’s just the the simple, unvarnished truth with no agenda. (But that would be no fun.)

WebGem
02-22-2011, 12:40 PM
"you touch little boys dicks on some tim tebow shit" - mac lethal

The_Doctor10
02-22-2011, 02:19 PM
I know everyone hates him, but he did have an awesome finish to the season; looked like he was way farther along than anyone gave him credit for.

Sofa King
02-22-2011, 02:24 PM
i just hope whatever the broncos do, it's the wrong decision.

MagicHef
02-22-2011, 02:25 PM
Lombardi is friends with McDaniels. He would rather make everyone in Denver look like clowns than write something unbiased and truthful.

milkman
02-22-2011, 02:27 PM
Lombardi is friends with McDaniels. He would rather make everyone in Denver look like clowns than write something unbiased and truthful.

Actually, this only adds to the perception that McDumbass is a clown.

MagicHef
02-22-2011, 02:40 PM
Actually, this only adds to the perception that McDumbass is a clown.

Well, the support for Tebow from fans in Denver is very high, so reporting that the FO of the Broncos doesn't like him makes the fans unhappy with Elway and the like.

Mile High Mania
02-22-2011, 06:44 PM
If they think they have a shot at trading Orton after the new labor deal, why would they deflate the value now by saying they are all in on Tebow? It will play out soon, I think they will go with Tebow, but who knows. There is a lot at stake and if the reality is Orton is the best option... Then they will go with him. The new regime didn't draft him, so we shall see.

Von Dumbass
02-22-2011, 07:30 PM
I think everybody in the Broncos organization is intrigued by Tebow. I know for a fact Pat Bowlen would LOVE to see him succeed and will want Elway/Xanders/Fox to make sure that they give Tebow every opportunity to prove himself.

Frazod
02-22-2011, 07:37 PM
i just hope whatever the broncos do, it's the wrong decision.

I can't remember the last time they made a good one. Which is awesome. :D

JASONSAUTO
02-22-2011, 07:39 PM
Lol at knowmo. He knows for a FACT. FACT DAMNIT
Posted via Mobile Device

Thig Lyfe
02-22-2011, 07:39 PM
Who da fuck is Byron Xanders???

KCUnited
02-22-2011, 07:40 PM
I think everybody in the Broncos organization is intrigued by Tebow. I know for a fact Pat Bowlen would LOVE to see him succeed and will want Elway/Xanders/Fox to make sure that they give Tebow every opportunity to prove himself.

I think there's a better chance Pat Bowlen doesn't remember Tebow is even on the team.

milkman
02-22-2011, 07:40 PM
Who da **** is Byron Xanders???

Brian Xanders alter ego?

Von Dumbass
02-22-2011, 07:41 PM
Lol at knowmo. He knows for a FACT. FACT DAMNIT
Posted via Mobile Device

Tebow = Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

milkman
02-22-2011, 07:41 PM
Tebow = Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

LMAO

Holy shit!

Frazod
02-22-2011, 07:43 PM
Tebow = Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

This is due, in large part, to Denver's close proximity to Florida. :D

Rausch
02-22-2011, 07:43 PM
LMAO

Holy shit!

Golden Cow.

NEVAR ban him.
NEVAR!

JASONSAUTO
02-22-2011, 07:44 PM
Tebow = Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

Lol god damn you are funny. Can we get a douchey re vote?
Posted via Mobile Device

Reerun_KC
02-22-2011, 07:52 PM
KnowMo = GoChiefs, GoChiefs = KnowMo

Priceless...

Rausch
02-22-2011, 07:54 PM
KnowMo = GoChiefs, GoChiefs = KnowMo

Priceless...

/Argument.

TheGuardian
02-22-2011, 08:01 PM
LMAO

Holy shit!

Kind of understated it milky.

Baby Lee
02-22-2011, 08:51 PM
I ask again, what does Cassel possess/embody that Tebow does not?

milkman
02-22-2011, 08:59 PM
I ask again, what does Cassel possess/embody that Tebow does not?

That's an irrelevant question.

If your shit stinks, it doesn't impact in any way, the stink of my shit.

'Hamas' Jenkins
02-22-2011, 09:00 PM
Tebow = Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

This is the greatest post in the history of ever.

'Hamas' Jenkins
02-22-2011, 09:01 PM
I ask again, what does Cassel possess/embody that Tebow does not?

He's much taller, and he has far better throwing mechanics and footwork, even if Tebow has tweaked his shotput approach.

Bewbies
02-22-2011, 09:02 PM
This is the greatest post in the history of ever.

Pretty well spoken.

Rams Fan
02-22-2011, 09:09 PM
Tebow = Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

I think I'm going to have to sig that.

DaFace
02-22-2011, 09:10 PM
Tebow = Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

http://img8.imageshack.us/img8/3617/user5791pic119521277301.gif

Rams Fan
02-22-2011, 09:10 PM
This is the greatest post in the history of ever.

It's one of the top ten.

Rams Fan
02-22-2011, 09:11 PM
Bradford= Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

That sounds better.:thumb:

'Hamas' Jenkins
02-22-2011, 09:14 PM
I would pay $1,000 to see Tebow sing this in Karaoke:

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/2D7GVyTtH1M" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

'Hamas' Jenkins
02-22-2011, 09:16 PM
Actually, I'd rather he sing this:

<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/gwZAYdHcDtU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

HerculesRockefell
02-22-2011, 09:17 PM
Lombardi's conclusion about Tebow not having much support could be true, but his basis for that conclusion in the article was just weak.

-TT wasn't pick by Fox (no shit)
-carryovers are now voicing their concern about the pick (who exactly is voicing a concern, I'm not sure unless it's Elway's comments, but he's not a carryover)
-no one said anything negative about the pick last year when it was made

That's it.

Dunit35
02-22-2011, 09:30 PM
Knowmo is cooler than those high school parents who think their kid is the greatest athlete. When in reality if the team had tryouts, the kid wouldn't have made the team.

Von Dumbass
02-22-2011, 10:16 PM
Bradford= Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

That sounds better.:thumb:

That is asinine. Sam Bradford is nowhere near as marketable as Tim Tebow is.

threebag02
02-22-2011, 10:19 PM
Starting QB>towel boy

Dunit35
02-22-2011, 10:25 PM
That is asinine. Sam Bradford is nowhere near as marketable as Tim Tebow is.

Don't need to be marketable when you have NFL qb talent.

Frazod
02-22-2011, 10:38 PM
That is asinine. Sam Bradford is nowhere near as marketable as Tim Tebow is.

As a Missouri fan, I still hate Bradford with every fiber of my being, but Tebow couldn't hold his jock.

'Hamas' Jenkins
02-22-2011, 10:40 PM
That is asinine. Sam Bradford is nowhere near as marketable as Tim Tebow is.

Yes, we know that Jesus freaks would buy a blood transfusion from a bisexual Botswanan heroin-addicted hemophiliac if the bag had a cross on it.

BossChief
02-22-2011, 11:11 PM
Tebow = Cashcow. If he becomes a legit franchise QB he will be more popular than Michael Jordan in his prime.

two drops of real pee came out after reading this and my stomach muscles are totally locked up.

ROFL

This, my fellow Planeteers, is why I didnt want the guy to have to leave the Planet forever!

You're welcome!

Ebolapox
02-22-2011, 11:16 PM
...
-no one said anything negative about the pick last year when it was made
...

yeah, NOBODY at ALL said ANYTHING negative about the pick last year. :spock: :evil::thumb:

Rams Fan
02-22-2011, 11:20 PM
That is asinine. Sam Bradford is nowhere near as marketable as Tim Tebow is.

You keep telling yourself that. In 5 years, if Tebow isn't in the league anymore, I wouldn't expect a whole lot of people buying Tebow jerseys.

MagicHef
02-23-2011, 03:06 AM
He's much taller, and he has far better throwing mechanics and footwork, even if Tebow has tweaked his shotput approach.

That's sad.

Also, one inch taller (according to nfl.com) = much taller?

Reerun_KC
02-23-2011, 08:17 AM
two drops of real pee came out after reading this and my stomach muscles are totally locked up.

ROFL

This, my fellow Planeteers, is why I didnt want the guy to have to leave the Planet forever!

You're welcome!

Just imagine if Tebow was in KC, GoChiefs would be saying the same thing...

Jack
02-23-2011, 09:36 AM
Teabow would have to stand on his papa's shoulder to kiss Bradford's ass . . .

Cave Johnson
02-23-2011, 09:41 AM
So Tebow's on the verge of being forsaken?

Fantastic.