PDA

View Full Version : Life How can you make today better?


luv
04-19-2011, 07:17 AM
Good morning. If it's not, how can you make it better?

Jaric
04-19-2011, 07:18 AM
I plan on drinking heavily once I get out of work. That should make things better.

crazycoffey
04-19-2011, 07:20 AM
I plan on drinking heavily once I get out of work. That should make things better.

that's where I'm at right now. Off at 630, home about an hour ago. took a shit and made a drink. Going in for a refill now.

Donger
04-19-2011, 07:21 AM
Crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of the women, of course.

MOhillbilly
04-19-2011, 07:22 AM
Already did.

crazycoffey
04-19-2011, 07:22 AM
Crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of the women, of course.

Conan!

Donger
04-19-2011, 07:23 AM
Conan!

I think it was David Letterman.

crazycoffey
04-19-2011, 07:25 AM
I think it was David Letterman.


ROFL

-cross thread humor time, Arnold Schwarzenegger - there's someone that could have used a stage name!

Fritz88
04-19-2011, 07:27 AM
<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/KjGcIhxGP3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

DMAC
04-19-2011, 07:28 AM
Look at www.springfieldmugshots.com

That will make you feel better :)

Jaric
04-19-2011, 07:31 AM
Crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of the women, of course.

This is best.

MIAdragon
04-19-2011, 07:31 AM
Go to the beach (my toes are in the sand as I type)!

luv
04-19-2011, 07:33 AM
Look at www.springfieldmugshots.com

That will make you feel better :)

1. Wow. People have some FUNKY hair.
2. LOL at the people who smile for them.
3. Five pages in, and I haven't recognized anyone yet. :thumb:

crazycoffey
04-19-2011, 07:33 AM
Go to the beach (my toes are in the sand as I type)!


that would be nice.

MOhillbilly
04-19-2011, 07:33 AM
Look at www.springfieldmugshots.com (http://www.springfieldmugshots.com)

That will make you feel better :)

seen a stripper at centerfolds who gave me her # fri on there. lol

tooge
04-19-2011, 07:34 AM
A good solid dump will certainly help, but probably wont be here till after lunch

DMAC
04-19-2011, 07:34 AM
seen a stripper at centerfolds who gave me her # fri on there. lol

Gonnnnnnna need a link...

MOhillbilly
04-19-2011, 07:35 AM
2nd page blond at the top.

MIAdragon
04-19-2011, 07:35 AM
Gonnnnnnna need a link...

And a number.

crazycoffey
04-19-2011, 07:36 AM
seen a stripper at centerfolds who gave me her # fri on there. lol

pink hair?

crazycoffey
04-19-2011, 07:37 AM
2nd page blond at the top.


2nd page, blonde at top? This one?????



http://www.springfieldmugshots.com/img/713192.jpg

NTTAWWT...

Fritz88
04-19-2011, 07:38 AM
Funniest death of all time

<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/tFH3W2-9nZ8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

MOhillbilly
04-19-2011, 07:41 AM
2nd page, blonde at top? This one?????



http://www.springfieldmugshots.com/img/713192.jpg

NTTAWWT...


har har har buddy.ROFL

Fritz88
04-19-2011, 07:41 AM
What did Ms. Patchin do?

http://www.springfieldmugshots.com/img/714510.jpg

I am posting a bail for her.

luv
04-19-2011, 07:42 AM
There are a LOT of ugly people in Springfield. I know I'm not one who should talk, but damn.

MOhillbilly
04-19-2011, 07:42 AM
What did Ms. Patchin do?

http://www.springfieldmugshots.com/img/714510.jpg

I am posting a bail for her.


case.net will tell you.

luv
04-19-2011, 07:43 AM
What did Ms. Patchin do?

http://www.springfieldmugshots.com/img/714510.jpg

I am posting a bail for her.

Must be too soon for the charges to be on there. Most of them, when you click on the picture, their charges show up under their picture.

Fritz88
04-19-2011, 07:45 AM
Must be too soon for the charges to be on there. Most of them, when you click on the picture, their charges show up under their picture.

She is adorable.

DMAC
04-19-2011, 07:45 AM
There are a LOT of ugly people in Springfield. I know I'm not one who should talk, but damn.

I know. Visiting that site is like going to Wal-Mart.

luv
04-19-2011, 07:45 AM
Urinating or defecating in a place open to the public.

http://www.springfieldmugshots.com/img/702230.jpg

Fritz88
04-19-2011, 07:46 AM
Unshaven steve jobs

http://www.springfieldmugshots.com/img/706314.jpg

MOhillbilly
04-19-2011, 07:48 AM
I know. Visiting that site is like going to Wal-Mart.

Aurora walmart wins the freak show contest hands down.

luv
04-19-2011, 07:52 AM
Not quite what I had in mind when I created the thread, but it definitely makes one feel better knowing they 1. are not in their shoes and 2. don't look like them.

MOhillbilly
04-19-2011, 07:55 AM
Dropped off a new BBQ grill to someone completely undeserving.

Donger
04-19-2011, 07:56 AM
Not quite what I had in mind when I created the thread, but it definitely makes one feel better knowing they 1. are not in their shoes and 2. don't look like them.

How about this?

Don't be a human being. Be a human doing.

Sage words. I live them every day. And, I'm a better person because of it.

Donger
04-19-2011, 07:56 AM
Dropped off a new BBQ grill to someone completely undeserving.

Yes, but you dropped it on their head, right?

luv
04-19-2011, 07:57 AM
How about this?

Don't be a human being. Be a human doing.

Sage words. I live them every day. And, I'm a better person because of it.

I like it.

Sofa King
04-19-2011, 08:01 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/713341.jpg


Michael Phelp's dad?

Lonewolf Ed
04-19-2011, 08:01 AM
Since it is a bit on the cool side this morning, I am going to make it a better one with a nice big breakfast: 2 eggs fried with butter, homemade dark bread with butter and havarti cheese, a banana, key lime yogurt, a pot of English breakfast tea with lemon and honey, and my vitamins.

If I wanted to make it a really good day, I'd go get a rottweiler puppy.

If I wanted a glorious day, one for the ages, I'd need Fate to step in so I'd encounter a young lady with homegrown DDs lamenting that she was out of skin lotion. I'd tell her that I have a solution...

Sofa King
04-19-2011, 08:03 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/705738.jpg


ROFL


Which one of you is this?

Sofa King
04-19-2011, 08:04 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/689636.jpg

Iowanian
04-19-2011, 08:07 AM
I drove through a big puddle fast and splashed bath some winos.

I thought it was funny and they got cleaner.

Everyone wins.

MOhillbilly
04-19-2011, 08:09 AM
I drove through a big puddle fast and splashed bath some winos.

I thought it was funny and they got cleaner.

Everyone wins.

shoulda circled the block.

Iowanian
04-19-2011, 08:11 AM
shoulda circled the block.

I did.

I mail boxed them with a bag of lye from the other direction.

Graystoke
04-19-2011, 08:12 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/713341.jpg


Michael Phelp's dad?

I don't think so.
It looks like Matt Dillion

Iowanian
04-19-2011, 08:12 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/689636.jpg


At what point does a person wake up and say "I'd like to make myself look like a crossbreed between an asshole and a mountain goat?"

luv
04-19-2011, 08:16 AM
At what point does a person wake up and say "I'd like to make myself look like a crossbreed between an asshole and a mountain goat?"

LMAO

Sofa King
04-19-2011, 08:16 AM
At what point does a person wake up and say "I'd like to make myself look like a crossbreed between an asshole and a mountain goat?"

You tell us, you're the expert.

notorious
04-19-2011, 08:16 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/713341.jpg


Michael Phelp's dad?


Bruce Campbell

http://ts1.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=821432622468&amp;id=bea3e7613e03fe5c8d2e6520095d74d9

Sofa King
04-19-2011, 08:17 AM
Honestly, that website is so full of fail, you could literally laugh for days looking at those dumbasses.

I propose a game. Find a mugshot, name who you think it is on CP, and what you think they did.

Let the games begin.

Demonpenz
04-19-2011, 08:17 AM
ms paint

notorious
04-19-2011, 08:19 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/712097.jpg

Damn.

Fried Meat Ball!
04-19-2011, 08:20 AM
Aurora walmart wins the freak show contest hands down.

Aurora, MO? Are you from the land of the Houn' Dawgs?

notorious
04-19-2011, 08:22 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/681815.jpg


Jesus Christ is among us. Literally. And he steals.

luv
04-19-2011, 08:23 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/712097.jpg

Damn.

I wonder if she's with goat boy. He was in for domestic abuse, I believe.

luv
04-19-2011, 08:24 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/681815.jpg


Jesus Christ is among us. Literally. And he steals.

LMAO

Sofa King
04-19-2011, 08:25 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/640141.jpg


Mecca. Streaking in a local Mall.

Sofa King
04-19-2011, 08:26 AM
Vikings aren't going to be happy that Chad Greenway got busted.


http://www.springfieldmugshots.com/img/638628.jpg

Sofa King
04-19-2011, 08:26 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/640812.jpg


What up girl!

Sofa King
04-19-2011, 08:28 AM
Hootie?


http://www.springfieldmugshots.com/img/621777.jpg

DMAC
04-19-2011, 08:29 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/712097.jpg

Damn.

http://www.springfieldmugshots.com/img/653168.jpg

Damn damn.

notorious
04-19-2011, 08:32 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/694650.jpg

El Jefe
04-19-2011, 08:34 AM
COME AT ME BRO!

El Jefe
04-19-2011, 08:36 AM
Sir please look at the camera.....Ummmm, I am looking at the camera.

Dr. Facebook Fever
04-19-2011, 08:36 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/694650.jpg

I'd hit it. Of course that would put me in a position for a mugshot too.

notorious
04-19-2011, 08:44 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/621162.jpg


Charges
FOLLOW TOO CLOSE 304.017

* Date added not necessarily reflective of actual booking date.*


Following too close? You get arrested for that? Wow.

Phobia
04-19-2011, 08:53 AM
I cancelled my open mike appearance this evening.

Fish
04-19-2011, 08:56 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/653168.jpg

Damn damn.

Holy shit.... it's like the Springfield version of Faces of Meth....

Sofa King
04-19-2011, 08:57 AM
I cancelled my open mike appearance this evening.

Well fuck.






I got 6 tickets for sale, $10 a pop.

MOhillbilly
04-19-2011, 08:58 AM
Northender Pride you sons of bitches!

Saulbadguy
04-19-2011, 08:58 AM
If I could find out which mult belongs to GoChiefs, today will be an awesome day.

luv
04-19-2011, 09:01 AM
Northender Pride you sons of bitches!

Grew up 23 blocks nearly due east of the square, but have been a southsider for 12 years. :p

Phobia
04-19-2011, 09:01 AM
Well ****.






I got 6 tickets for sale, $10 a pop.

I have a knife for sale.

MOhillbilly
04-19-2011, 09:04 AM
Grew up 23 blocks nearly due east of the square, but have been a southsider for 12 years. :p

You all are scared of us and thats the way we like it. When we come to your side we aint scared of shit.....mostly cause all the cops are on the Northend.

KC Tattoo
04-19-2011, 09:06 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/689636.jpg



Is that a casting character from Narnia?

luv
04-19-2011, 09:07 AM
You all are scared of us and thats the way we like it. When we come to your side we aint scared of shit.....mostly cause all the cops are on the Northend.

It's only scary cuz you're up there. :p

MOhillbilly
04-19-2011, 09:08 AM
It's only scary cuz you're up there. :p



would you walk the northend at night?

luv
04-19-2011, 09:09 AM
would you walk the northend at night?

If you went with me.

Iowanian
04-19-2011, 09:11 AM
[QUOTE=notorious;7576281

Following too close? You get arrested for that? Wow.[/QUOTE]

It probably depends on the fact that the person in front of you has no pants and if your angry penis is unholstered.

MOhillbilly
04-19-2011, 09:11 AM
If you went with me.


:LOL:LMAO


TBH i really do love the Northend. But would wanna live in spfld proper at anytime.

Stinger
04-19-2011, 09:11 AM
You all are scared of us and thats the way we like it. When we come to your side we aint scared of shit.....mostly cause all the cops are on the Northend.

What is considered the Northend now?

Iowanian
04-19-2011, 09:12 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/689636.jpg


"Daa aaaa aaad, come bail me out, I was Baaaaa'aaaaaaaaaaaaaaaaaaa'aaa d"

MOhillbilly
04-19-2011, 09:13 AM
What is considered the Northend now?

For me its always been anything north of Sunshine.

I try like hell not to cross that line.

Iowanian
04-19-2011, 09:13 AM
In all seriousness. Can someone explain the neck and throat tat to me?
Is it a conscious effort to never gain employment or look like a gang member?

MOhillbilly
04-19-2011, 09:15 AM
In all seriousness. Can someone explain the neck and throat tat to me?
Is it a conscious effort to never gain employment or look like a gang member?

13 has lots of gang shit fixed to it.


it looks like it says

GOMAR
13

luv
04-19-2011, 09:16 AM
What is considered the Northend now?

I remember when it was anything north of Chestnut. That line seems to have moved almost down to Sunshine. I grew up on Cherry Street (about halfway between the two). One time, someone invited me over to a little gathering (friends playing cards and drinking). She warned us that the area was "semi-ghetto". Turns out, it's a fourplex across the street from the house I grew up in. I was shocked. It really has gone "downhill" in the last 15 years or so.

MOhillbilly
04-19-2011, 09:18 AM
Luv how far from Locos parents house?

Iowanian
04-19-2011, 09:19 AM
I've seen "13" marked up on home-tats from people since I was a kid. The longhairs used to say it was for the judge and jury, some said it had to do with occult...

I'm not an expert of tat reading by any means, outside the obvious 88ss stuff like that.


I was wondering about this a couple of hours ago, as I saw a lady in a gas station with neck tats and wondered wtf she was thinking.

I always assume those, and hand tats are job stoppers.

luv
04-19-2011, 09:21 AM
Luv how far from Locos parents house?

I grew up across the street from the Little Red Schoolhouse. I think she was about three blocks east. Somewhere in there.

MOhillbilly
04-19-2011, 09:24 AM
I grew up across the street from the Little Red Schoolhouse. I think she was about three blocks east. Somewhere in there.

gohddamn fatfingers...Know exactly where that is. When i was comin up that was all pretty new. Still alot of nice houses out that way.

No doubt the Eastside has gone down but it aint shit compared to the Westside.

luv
04-19-2011, 09:25 AM
I've seen "13" marked up on home-tats from people since I was a kid. The longhairs used to say it was for the judge and jury, some said it had to do with occult...

I'm not an expert of tat reading by any means, outside the obvious 88ss stuff like that.


I was wondering about this a couple of hours ago, as I saw a lady in a gas station with neck tats and wondered wtf she was thinking.

I always assume those, and hand tats are job stoppers.

I have three, but none of the attorneys here know that. The only downfall is that I'll be wearing dress slacks to work everyday.

Iowanian
04-19-2011, 09:27 AM
I guess if they were on your face and neck, you could claim to be a Muslim and wear a burka.

MOhillbilly
04-19-2011, 09:29 AM
I've seen "13" marked up on home-tats from people since I was a kid. The longhairs used to say it was for the judge and jury, some said it had to do with occult...

I'm not an expert of tat reading by any means, outside the obvious 88ss stuff like that.


I was wondering about this a couple of hours ago, as I saw a lady in a gas station with neck tats and wondered wtf she was thinking.

I always assume those, and hand tats are job stoppers.

could be AC, M(MS13?), Local marijuana growers union, who knows.

I heart ink but dont roll with the job stoppers.

MOhillbilly
04-19-2011, 09:31 AM
I have three, but none of the attorneys here know that. The only downfall is that I'll be wearing dress slacks to work everyday.

Havent worn shorts at work in 13 years. Even when i was fulltime warehouse.

boogblaster
04-19-2011, 09:31 AM
by giving the hott waitress down the road the pleasure of me lollipop ...

Deberg_1990
04-19-2011, 09:33 AM
In all seriousness. Can someone explain the neck and throat tat to me?
Is it a conscious effort to never gain employment or look like a gang member?


Lets ask this guy

Sofa King
04-19-2011, 09:42 AM
Lets ask this guy

He's hilarious.

DMAC
04-19-2011, 09:59 AM
For me its always been anything north of Sunshine.

I try like hell not to cross that line.

Crap...I am hovering awfully close. Maybe I should just head towards Nixa, that should keep me safe for a while.

luv
04-19-2011, 10:00 AM
Crap...I am hovering awfully close. Maybe I should just head towards Nixa, that should keep me safe for a while.

All the cool kids are southsiders. :)

gblowfish
04-19-2011, 10:12 AM
I've been in a bad mood since I woke up this morning.
Don't piss me off today.
I mean it.

Sofa King
04-19-2011, 10:20 AM
I've been in a bad mood since I woke up this morning.
Don't piss me off today.
I mean it.

http://f.imagehost.org/0915/hillary-fisher-9.jpg

Donger
04-19-2011, 10:21 AM
Cupcakes will cheer anyone up.

luv
04-19-2011, 10:36 AM
Cupcakes will cheer anyone up.

Hmmm. And I thought men preferred pie.

raybec 4
04-19-2011, 10:45 AM
Northender Pride you sons of bitches!

Damn straight, went to Reed then Central

MOhillbilly
04-19-2011, 10:52 AM
Damn straight, went to Reed then Central

Glidewell,Catholic,Willard,Central(summer School),Parkview.

Spott
04-19-2011, 11:13 AM
http://www.springfieldmugshots.com/img/712097.jpg

Damn.

Next time I won't have to tell her twice to get me a beer.

raybec 4
04-19-2011, 11:14 AM
Glidewell,Catholic,Willard,Central(summer School),Parkview.

I graduated from The Bailey School but my diploma says Central

luv
04-19-2011, 11:58 AM
Glidewell,Catholic,Willard,Central(summer School),Parkview.

Bingham, Hickory Hills, Glendale

MOhillbilly
04-19-2011, 12:04 PM
I graduated from The Bailey School but my diploma says Central

Well then id bet cash monies we know alot of the same fuck ups.

MOhillbilly
04-19-2011, 12:04 PM
Bingham, Hickory Hills, Glendale

Soft as a feather.

'Hamas' Jenkins
04-19-2011, 12:23 PM
Good morning. If it's not, how can you make it better?

kill yourself.

luv
04-19-2011, 12:42 PM
Soft as a feather.

Yeah. Kids at my high school were getting brand new (1992-1993) Jeep Wranglers, Mustangs, and even a Beamer or three for their Sweet 16, while I got my uncle's 1982 Mustang GL Hatchback (but not until my senior year)...lol.

Sofa King
04-19-2011, 12:45 PM
Yeah. Kids at my high school were getting brand new (1992-1993) Jeep Wranglers, Mustangs, and even a Beamer or three for their Sweet 16, while I got my uncle's 1982 Mustang GL Hatchback (but not until my senior year)...lol.

I would have GLADLY traded you for a hatchback. My first car was a 1984 B2000 Mazda. Like this one, only beat to ****, ugly tan inside and out, rust everywhere, and all the fun stuff missing.



http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2712/1941/6778470002_large.jpg


EDIT: still got the bitch too.

MOhillbilly
04-19-2011, 12:52 PM
Yeah. Kids at my high school were getting brand new (1992-1993) Jeep Wranglers, Mustangs, and even a Beamer or three for their Sweet 16, while I got my uncle's 1982 Mustang GL Hatchback (but not until my senior year)...lol.
Had two cars & didnt have either for more than a year total(81 honda & 84 renault alliance). My pops said '**** you walk'.

Wed fill our bombers up with beer and walk from one end of town to the other....if we couldnt catch a ride. Back then i lived smack dab in the middle of town.

Wasnt no thing to just walk around lookin for a party or walk downtown.
Hell i was goin to college keggers at 13.:evil:

We used to drag Loco around with us back then for a summer 93-94 maybe.

raybec 4
04-19-2011, 01:13 PM
Had two cars & didnt have either for more than a year total(81 honda & 84 renault alliance). My pops said '**** you walk'.

Wed fill our bombers up with beer and walk from one end of town to the other....if we couldnt catch a ride. Back then i lived smack dab in the middle of town.

Wasnt no thing to just walk around lookin for a party or walk downtown.
Hell i was goin to college keggers at 13.:evil:

We used to drag Loco around with us back then for a summer 93-94 maybe.

had a 79 pontiac I saved my paper route cash for a year to buy, got it impounded by Springfield cops after only having it for three weeks.

crazycoffey
04-19-2011, 01:30 PM
So is today better now luv? I just woke up, hungry and no food. Anyone want to make me chicken pot pie? or just bring me some chinese take out?

ROFL at the mug shots, and the neck tattoo. As far as I can tell he's a pretender or starting a new fad of stupid tattoos that haven't made the rounds yet.

seclark
04-19-2011, 01:35 PM
my first set of wheels got impounded cause i left it parked behind the post office, where the mail truck was supposed to unload. dicks.

as for making the day better, i'm sitting in the hospital room w/my wife who had surgery this morning. if i could figure out how to stop her fucking iv/monitoring devices from beeping and tap into her morphine line, i'd be sound as a pound.
sec

notorious
04-19-2011, 01:39 PM
I would have GLADLY traded you for a hatchback. My first car was a 1984 B2000 Mazda. Like this one, only beat to ****, ugly tan inside and out, rust everywhere, and all the fun stuff missing.



http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2712/1941/6778470002_large.jpg


EDIT: still got the bitch too.

Your pickup has a tree growing out of it! :eek:

go bowe
04-19-2011, 01:46 PM
my first set of wheels got impounded cause i left it parked behind the post office, where the mail truck was supposed to unload. dicks.

as for making the day better, i'm sitting in the hospital room w/my wife who had surgery this morning. if i could figure out how to stop her ****ing iv/monitoring devices from beeping and tap into her morphine line, i'd be sound as a pound.
sec

best wishes to your wife for a speedy and full recovery...

MOhillbilly
04-19-2011, 01:47 PM
Sec is True Blue.

seclark
04-19-2011, 01:52 PM
best wishes to your wife for a speedy and full recovery...
thank you


Sec is True Blue.
i'm about to put a true blue foot into this beeping cocksucker. nurse just came in and told me to "hit the yellow button". i've been doing that every 15 minutes since 10am.:banghead:
sec

MOhillbilly
04-19-2011, 01:57 PM
thank you



i'm about to put a true blue foot into this beeping one who sucks the penis. nurse just came in and told me to "hit the yellow button". i've been doing that every 15 minutes since 10am.:banghead:
sec

Ummm UmmmmmUmmmmmm....you shoulda done what we talked about before hand.

She out cold? If not tell her you gotta piss and go chug a 40 of Cobra.

seclark
04-19-2011, 02:20 PM
Ummm UmmmmmUmmmmmm....you shoulda done what we talked about before hand.

She out cold? If not tell her you gotta piss and go chug a 40 of Cobra.

she's pretty much out of it...doesn't have the resistance i've built up.
her mom came up at noon. ran down and chugged a few in the parking lot.:thumb:
pos clip they put on her finger. (to count her oxygen level?) i'm about to take it off her and put it on one of mine, just to get it to shut the hell up.
sec

KurtCobain
04-19-2011, 02:22 PM
I cheered somebody up at my work today who was really upset.

MOhillbilly
04-19-2011, 02:28 PM
she's pretty much out of it...doesn't have the resistance i've built up.
her mom came up at noon. ran down and chugged a few in the parking lot.:thumb:
pos clip they put on her finger. (to count her oxygen level?) i'm about to take it off her and put it on one of mine, just to get it to shut the hell up.
sec

It has a kink in it. Straighten it and it may stop. Mine did the same thing when i had throat surgery in nov.

luv
04-19-2011, 02:30 PM
thank you



i'm about to put a true blue foot into this beeping one who sucks the penis. nurse just came in and told me to "hit the yellow button". i've been doing that every 15 minutes since 10am.:banghead:
sec

I remember when my dad was on something similar in the ER. He's out cold (was about midnight). I decided to try to sleep while waiting to the doctor. Couldn't sleep for that damn thing going off. I'd have to get up and go push the button just to stop the insanity. A few minutes later.....beep.......beep....

seclark
04-19-2011, 02:33 PM
It has a kink in it. Straighten it and it may stop. Mine did the same thing when i had throat surgery in nov.

you should have been a doctor...fuckin thing was dog-knotted up next to her pillow.
sec

seclark
04-19-2011, 02:34 PM
I remember when my dad was on something similar in the ER. He's out cold (was about midnight). I decided to try to sleep while waiting to the doctor. Couldn't sleep for that damn thing going off. I'd have to get up and go push the button just to stop the insanity. A few minutes later.....beep.......beep....

been driving me nuts all afternoon. nurse just comes in and hits the same button. no problems...dr. mo saved the day.
sec

MOhillbilly
04-19-2011, 02:38 PM
you should have been a doctor...****in thing was dog-knotted up next to her pillow.
sec


See luv without your thread......


How long she gonna be in?

luv
04-19-2011, 02:39 PM
I would have GLADLY traded you for a hatchback. My first car was a 1984 B2000 Mazda. Like this one, only beat to ****, ugly tan inside and out, rust everywhere, and all the fun stuff missing.



http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2712/1941/6778470002_large.jpg


EDIT: still got the bitch too.

This was mine (slats on the rear window were annoying), only mine was a brown/tan color.

http://images.usa4sale.net/175px_11830678037_1.jpg

luv
04-19-2011, 02:41 PM
See luv without your thread......


How long she gonna be in?

Glad I could help in some round about way. :)

TinyEvel
04-19-2011, 02:43 PM
add bacon.

seclark
04-19-2011, 02:44 PM
See luv without your thread......


How long she gonna be in?

she's thinking tomorrow, but i think it's the morphine talking. if all goes well, maybe thurs or fri.
ROFLshe's snoring like a freight train right nowROFL
sec

MOhillbilly
04-19-2011, 02:47 PM
she's thinking tomorrow, but i think it's the morphine talking. if all goes well, maybe thurs or fri.
ROFLshe's snoring like a freight train right nowROFL
sec

perfect time to chug brews.

seclark
04-19-2011, 02:51 PM
perfect time to chug brews.

that and take a dump. had hospital turkey w/some kinda green gravy for lunch. gah!
be back later.
sec

seclark
04-19-2011, 02:54 PM
that and take a dump. had hospital turkey w/some kinda green gravy for lunch. gah!
be back later.
sec
damnit!!! now the iv machine is screaming.

seclark
04-19-2011, 02:56 PM
good news is, the nurse was happy to deliver her orange juice.
so we've got that going for us.
sec

luv
04-19-2011, 02:58 PM
good news is, the nurse was happy to deliver her orange juice.
so we've got that going for us.
sec

Did she kindly open it for you, too?

WV
04-19-2011, 02:59 PM
Hmmm. And I thought men preferred pie.

I see what you did there! :LOL:

Funny short story.....My then 4 year old son brought me an upside down frisbee full of doll hair and asked me if I liked Hair Pie!!! I was honest and told him as a matter of fact I do! LOL!

Donger
04-19-2011, 03:00 PM
good news is, the nurse was happy to deliver her orange juice.
so we've got that going for us.
sec

That's because she knows they are going to charge you $500 for it.

Hog Farmer
04-19-2011, 03:07 PM
I jerked off my favorite boar today. It was wonderful.

Buck
04-19-2011, 03:10 PM
I sort of fucking hate Tuesdays and Thursdays now. I have meetings every Tuesday and Thursday night and they keep me from hanging out with as many girls as possible.

Hog Farmer
04-19-2011, 03:22 PM
I sort of ****ing hate Tuesdays and Thursdays now. I have meetings every Tuesday and Thursday night and they keep me from hanging out with as many girls as possible.

Ummm. Right !