PDA

View Full Version : Football Sunday Night Football - Cowboys @ Jets


Pages : [1] 2

teedubya
09-11-2011, 06:31 PM
I scored a ticket to this... should be two talented teams that look like they deserve to be playing in the NFL... discuss the game here, or not. I don't really care. Just in the hotel room recharging my phone for a bit.

I hate both teams equally, but it was a cheap ticket and I've only been to Arrowhead and the Dome in StL.

Easy 6
09-11-2011, 06:34 PM
Gonna be a great game, wish i gave two craps about either team.

Guess in the spirit of 9/11 i'll root for NY.

jd1020
09-11-2011, 06:36 PM
Hope the Jets make Romo look silly. People are saying that this is his make or break year. I'll take him in KC.

Shogun
09-11-2011, 06:36 PM
Witten needs to explode for my fantasy team so I win by 50+

LiveSteam
09-11-2011, 06:37 PM
Go Jets.
I cant really say what I want to about the Cowgirls on 9/11

Bill Parcells
09-11-2011, 06:43 PM
Travis is in his most hated city about to go watch one of his most hated teams?

Travis, have you become a born again Christian? o:-)

That new stadium is a POS. have fun, I swore never to go to that dump ever again.

Chiefs Pantalones
09-11-2011, 06:45 PM
I hope the cowgirls win. I hate NY more than them

Dylan
09-11-2011, 07:06 PM
Travis is in his most hated city about to go watch one of his most hated teams?

Travis, have you become a born again Christian? o:-)

That new stadium is a POS. have fun, I swore never to go to that dump ever again.

Hey, D2112

Good luck tonight!

lcarus
09-11-2011, 07:10 PM
Gonna be a great game, wish i gave two craps about either team.

Guess in the spirit of 9/11 i'll root for NY.

Don't root for NY. They'd be our competition for a wild card spot if we had a QB and if Berry wasn't hurt.

Guru
09-11-2011, 07:21 PM
damn nice leather suit there Faith!!!

Coogs
09-11-2011, 07:22 PM
damn nice leather suit there Faith!!!

It was nice... but I preferred the short skirt last year.

SPchief
09-11-2011, 07:24 PM
I wonder if Hootie is gonna show up and profess his love for his new favorite team

Guru
09-11-2011, 07:25 PM
It was nice... but I preferred the short skirt last year.

Nah, I like that tight leather on her.

Baconeater
09-11-2011, 07:26 PM
Fuck the Cowboys. The last thing I'm in the mood for today is watching them win.

Dylan
09-11-2011, 07:27 PM
Remembering 9/11

Oh, how beautiful Ground Zero looks .... Nice to see the Empire State Building lite up in Red White and Blue

My favorite sight: The Statue of Liberty!

ah, President Bush...

A sad day in American history...

Shogun
09-11-2011, 07:28 PM
COME ON WITTEN

Bill Parcells
09-11-2011, 07:28 PM
**** the Cowboys. The last thing I'm in the mood for today is watching them win.

PLEASE PLEASE PLEASE..ALL CHIEFS FANS MUST ROOT FOR THE COWBOYS DAMNIT! OR THE JETS ARE DOOOOOOOOOMMMMEED! :(

Guru
09-11-2011, 07:28 PM
Hell with it. J E T S.... JETS, JETS, JETS

SPchief
09-11-2011, 07:29 PM
Stupid alergies

Guru
09-11-2011, 07:29 PM
Why do these guys wear those ridiculous skinny pants.

DaKCMan AP
09-11-2011, 07:29 PM
Not a fan of them starting the national anthem with Amazing Grace.

Bill Parcells
09-11-2011, 07:30 PM
Hell with it. J E T S.... JETS, JETS, JETS

NOOOOOO! STOP DOING THAT DAMNIT!!

Coogs
09-11-2011, 07:30 PM
Nah, I like that tight leather on her.

That's cool! I'm just a short skirt on a hot lady type of guy!

Guru
09-11-2011, 07:31 PM
NOOOOOO! STOP DOING THAT DAMNIT!!

J E T S
JETS
JETS
JETS:D

Delano
09-11-2011, 07:31 PM
Not a fan of them starting the national anthem with Amazing Grace.

Duly noted.
Posted via Mobile Device

Deberg_1990
09-11-2011, 07:32 PM
Why do these guys were those ridiculous skinny pants.

They are not even Country IMO. Those Alan Parsons stealin rejects....

Simply Red
09-11-2011, 07:33 PM
Jets about to smack down the Cowboys. This one may get ugly.

Shogun
09-11-2011, 07:34 PM
NEW YORK JETS! ( BUT IN NEW JERSEY )

Shogun
09-11-2011, 07:35 PM
GO COWBOYS

Chiefs Pantalones
09-11-2011, 07:35 PM
NY an overrated city that smells like shit and filled with shitty people, but I feel for them.

tk13
09-11-2011, 07:35 PM
Jets' midget safeties looked just like ours on that play.

Simply Red
09-11-2011, 07:35 PM
They are not even Country IMO. Those Alan Parsons stealin rejects....

Skinny Shorts are pretty rad, if they're somewhat grungy, aside from that, any other skinny fitting garment isn't for me.

Dylan
09-11-2011, 07:36 PM
Giants playing?

Priest31kc
09-11-2011, 07:37 PM
I dont even care about this game anymore. The Chiefs just killed me. Fuck football right now.

Simply Red
09-11-2011, 07:38 PM
OK, quick. Throw it to Witten so that It'll top off my day w/ loss.

DaKCMan AP
09-11-2011, 07:39 PM
This just in: Dez Bryant is good.

Dylan
09-11-2011, 07:39 PM
Dezzzzzzzzzzzzzz TD

great player

that was easy

tk13
09-11-2011, 07:39 PM
Impressive drive against the Jets' D.

listopencil
09-11-2011, 07:40 PM
Is it just me or does Romo smile like a retarded kid after every single play?

stonedstooge
09-11-2011, 07:40 PM
Could be a repeat of Thursday nights game

-King-
09-11-2011, 07:40 PM
I called that touchdown. I was like, ”Cromartie on Dez? Touchdown”
Posted via Mobile Device

stonedstooge
09-11-2011, 07:41 PM
Is it just me or does Romo smile like a retarded kid after every single play?

Remind you of Waterboy any?

dirk digler
09-11-2011, 07:41 PM
Romo carved up the Jets D on that drive.

-King-
09-11-2011, 07:41 PM
I dont even care about this game anymore. The Chiefs just killed me. Fuck football right now.

Its the opposite for me. I'm watching as many good games as possible to get that abortion hands out of my head
Posted via Mobile Device

Short Leash Hootie
09-11-2011, 07:41 PM
Man I'm so glad im a cowboys fan now!!!!

Delano
09-11-2011, 07:42 PM
I dont even care about this game anymore. The Chiefs just killed me. Fuck football right now.

It'll be alright little buddy. Football is your friend; if you're going to fuck her, make it soft, yet passionate - always considering her desires before your own.

Edit: at least call before you come.

listopencil
09-11-2011, 07:42 PM
damn nice leather suit there Faith!!!

I prefer the little black dress.

Dylan
09-11-2011, 07:42 PM
Man I'm so glad im a cowboys fan now!!!!

:D

-King-
09-11-2011, 07:43 PM
Romo carved up the Jets D on that drive.

I've never understood the hate he gets from people on this forum. He's a damn good qb
Posted via Mobile Device

listopencil
09-11-2011, 07:43 PM
Remind you of Waterboy any?

Yes, exactly so.

Chiefs Pantalones
09-11-2011, 07:44 PM
Lol my wife says, "why don't you guys draft people that you need?". Lol why is it so simple for her and not for the Chiefs to see?

listopencil
09-11-2011, 07:44 PM
I've never understood the hate he gets from people on this forum. He's a damn good qb
Posted via Mobile Device

I look at Romo and see douchebag. Maybe that's it. He's fine as a QB but he seems like a douchebag.

Iconic
09-11-2011, 07:44 PM
I hope Sanchez plays just as shitty as Cassel so I can feel better.

JASONSAUTO
09-11-2011, 07:44 PM
This just in: Dez Bryant is good.
Yet the drfturbators hated him
Posted via Mobile Device

Dylan
09-11-2011, 07:45 PM
let's see what's in rob ryan's game plans

-King-
09-11-2011, 07:45 PM
Ware just raped that RT
Posted via Mobile Device

Dylan
09-11-2011, 07:46 PM
Gawd, i love ware

Jim Jones
09-11-2011, 07:46 PM
I do have a man crush on DeMarcus Ware, I must admit.

tk13
09-11-2011, 07:46 PM
Ware with the power sack. Drove Sanchez's head into the ground pretty good there.

Okie_Apparition
09-11-2011, 07:46 PM
Thankyou Herm for wearing JETS green
is that cooler your ass

Dylan
09-11-2011, 07:47 PM
Yet the drfturbators hated him
Posted via Mobile Device

He's a dangerous player ... *sigh*

-King-
09-11-2011, 07:48 PM
It's still weird seeing Dez as a punt returner. He looks too big to do it.
Posted via Mobile Device

listopencil
09-11-2011, 07:48 PM
<iframe width="560" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/SOf_v5o_CeE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


I am quite fond of this look.

Delano
09-11-2011, 07:50 PM
He's a dangerous player ... *sigh*

You're 'admiring' the Cowboys hardcore in this thread pal. A cold shower might be in order. ;)
Posted via Mobile Device

Dylan
09-11-2011, 07:50 PM
LOL they have Revis on Dez

kcpasco
09-11-2011, 07:51 PM
Lol at that pass

kcpasco
09-11-2011, 07:51 PM
That was a great pass there though

-King-
09-11-2011, 07:51 PM
Revis island has just been colonized by Dez
Posted via Mobile Device

Iconic
09-11-2011, 07:51 PM
Watching Romo makes me hate Casshole more

Dylan
09-11-2011, 07:52 PM
It's still weird seeing Dez as a punt returner. He looks too big to do it.
Posted via Mobile Device

Dez is too valuable to the cowboys to be returning punts j/m/o

cdcox
09-11-2011, 07:52 PM
Dez Bryant on his way to leetville.

listopencil
09-11-2011, 07:53 PM
Man. Dez Bryant is the shit. Kinda pisses me off that our WR draft pick has been injured and rehabbing while Bryant has been getting better and better.

Shogun
09-11-2011, 07:53 PM
I don't know how State Farm arranged to have all of Antonio Cromartie's kids sing Empire State of Mind, but it's a great commerical.

-King-
09-11-2011, 07:53 PM
Dez is too valuable to the cowboys to be returning punts j/m/o

Yeah, if I were the cowboys, I'd rather have Felix doing it. He's more replaceable
Posted via Mobile Device

Chiefs Pantalones
09-11-2011, 07:53 PM
It seriously pisses me off to the fullest that we have Matt Cassel.

Short Leash Hootie
09-11-2011, 07:54 PM
Texas forever!

listopencil
09-11-2011, 07:54 PM
Revis island has just been colonized by Dez
Posted via Mobile Device

LMAO Nice.

JASONSAUTO
09-11-2011, 07:54 PM
I don't know how State Farm arranged to have all of Antonio Cromartie's kids sing Empire State of Mind, but it's a great commerical.

Lol
Posted via Mobile Device

listopencil
09-11-2011, 07:57 PM
Wow. Dallas imploding like a collapsing skyscraper.



Too soon?

Iconic
09-11-2011, 07:58 PM
Romo pulling a Cassel...

Dylan
09-11-2011, 07:58 PM
stupid play by romo ... jets are getting pressure

LiveSteam
09-11-2011, 07:59 PM
I hate DALLAS. & to hear them call Big D,AMERICA'S team on 9/11.
Its desecration

Brock
09-11-2011, 08:01 PM
Dez Bryant don't give a fuck who you are.

tk13
09-11-2011, 08:01 PM
Sanchez with the forward fumble.

Dylan
09-11-2011, 08:02 PM
ut oh, sanchez needs to learn how to slide & hang on to the ball

ware.. lol

-King-
09-11-2011, 08:04 PM
Mmmm that looked nasty
Posted via Mobile Device

Delano
09-11-2011, 08:04 PM
Get that bitch some smelling salts. Helmet-to-helmet with Greene? For realz!?
Posted via Mobile Device

Dylan
09-11-2011, 08:08 PM
So far, I like the Cowboys LB, No. 50 -- pretty fast - doing a nice job



and I gotta put the laundry in the machine... damn

stonedstooge
09-11-2011, 08:11 PM
Old Buddy Ryan looks like he's about ready for an 8 count

DaKCMan AP
09-11-2011, 08:11 PM
Romo doing a Cassel impression.

Shogun
09-11-2011, 08:12 PM
So Lebron is at the game? I bet he leaves in the 4th quarter.

Short Leash Hootie
09-11-2011, 08:18 PM
Can't wait for my team to win their debut!

teedubya
09-11-2011, 08:28 PM
The halftime event is gonna be epic, methinks.

Delano
09-11-2011, 08:30 PM
The halftime event is gonna be epic, methinks.

What is it?
Posted via Mobile Device

-King-
09-11-2011, 08:32 PM
Nice catch
Posted via Mobile Device

O.city
09-11-2011, 08:33 PM
Romo looks damn good. Austin and Cromartie are getting after it and it's awesome to see.

listopencil
09-11-2011, 08:34 PM
What is it?
Posted via Mobile Device

Faith Hill strip tease?

DaKCMan AP
09-11-2011, 08:34 PM
A lot of jawing between the Jets DBs and Cowboys WRs. The NFL should mic up all the players and offer an uncensored 'sounds of the game' for a fee instead of the broadcasters.

teedubya
09-11-2011, 08:41 PM
The Jets cheerleaders are so fucking hot.

teedubya
09-11-2011, 08:42 PM
It's funny hearing these Jets fans bitch in the stands.

tk13
09-11-2011, 08:42 PM
Ware just destroyed the lineman on that play.

listopencil
09-11-2011, 08:45 PM
Wow...that pass to LT looked REALLY familiar. Two minute Offense and LT for a long gain on a screen, then out of bounds near the Goal Line.

stonedstooge
09-11-2011, 08:45 PM
Where's Burrass?

LiveSteam
09-11-2011, 08:46 PM
J.E.T.S jets,jets,jets

DaKCMan AP
09-11-2011, 08:47 PM
I'm baffled that the Jets refuse to run the football. They got really lucky on that screen to LT, otherwise Sanchez has looked like shit.

teedubya
09-11-2011, 08:49 PM
The guy sitting next to me just yelled, "Take that! You ain't America's team, Dallas, you're America's ball sack!"

DBOSHO
09-11-2011, 08:50 PM
sanchez has more yards than cassel with half the completions.

tk13
09-11-2011, 08:51 PM
I'm baffled that the Jets refuse to run the football. They got really lucky on that screen to LT, otherwise Sanchez has looked like shit.

His numbers don't look too bad. But Santonio Holmes 4 catches for 36 yds is pretty much it for their all-star WR corps.

dannybcaitlyn
09-11-2011, 08:52 PM
I'm baffled that the Jets refuse to run the football. They got really lucky on that screen to LT, otherwise Sanchez has looked like shit.

He looks better then some other QB I know.

DeezNutz
09-11-2011, 08:53 PM
I'm baffled that the Jets refuse to run the football. They got really lucky on that screen to LT, otherwise Sanchez has looked like shit.

That was a well-executed play. Luck had nothing to do with it, unless you consider it "lucky" that the right play was called at the right time.

DaKCMan AP
09-11-2011, 08:55 PM
That was a well-executed play. Luck had nothing to do with it, unless you consider it "lucky" that the right play was called at the right time.

He barely got it off. It was a good call, and it worked, but I wouldn't call it well-executed.

DaKCMan AP
09-11-2011, 08:55 PM
He looks better then some other QB I know.

So he looks better than diarrhea. Hooray.

DaKCMan AP
09-11-2011, 08:57 PM
His numbers don't look too bad. But Santonio Holmes 4 catches for 36 yds is pretty much it for their all-star WR corps.

He's been pretty inaccurate, even on some of the completions. I just would expect them to have more balance. They've run the ball 7 times and have called 20 pass plays.

dannybcaitlyn
09-11-2011, 08:58 PM
I know another QB who would have crapped his pants facing that rush instead of making a play.

listopencil
09-11-2011, 08:59 PM
He barely got it off. It was a good call, and it worked, but I wouldn't call it well-executed.

It was a screen. He's supposed to barely get it off.

DeezNutz
09-11-2011, 08:59 PM
It was a screen. He's supposed to barely get it off.

.

DaKCMan AP
09-11-2011, 09:00 PM
I know another QB who would have crapped his pants facing that rush instead of making a play.

Matt Cassel sucks, what's your point?

dannybcaitlyn
09-11-2011, 09:00 PM
He barely got it off. It was a good call, and it worked, but I wouldn't call it well-executed.

But but Chris Collinsworth said it was well executed.

Dylan
09-11-2011, 09:01 PM
Did Plax the victim do anything? But in ripping the Giants, loved how it's always someone else's fault. Same old egotistical, self centered fool. Nobody wants to have sympathy for an moron who brought a gun into a club and then shoots himself in the leg. Plax is lucky the bullet hit him instead of an innocent bystander or he'd be serving 15 to life on manslaughter. If he wants to be treated like a responsible gun owner, learn the law or suffer the consequences...

Loved how he turned on Coughlin. Parcell's players generally didn't like him, but some of those same players have a ring on their finger.

Jets organization better be careful, sometimes a mouth is more dangerous than carrying a gun.

DaKCMan AP
09-11-2011, 09:01 PM
It was a screen. He's supposed to barely get it off.

I know how a screen play works. That was nearly busted. It wasn't executed to perfection where he intentionally held it until the last minute drawing in the rush.

Bill Parcells
09-11-2011, 09:02 PM
I know how a screen play works. That was nearly busted. It wasn't executed to perfection where he intentionally held it until the last minute drawing in the rush.

ROFL

YES IT WAS! IT WAS PERFECT DAMNIT!

BryanBusby
09-11-2011, 09:02 PM
oh my

Rex Ryan is inspiring his team with a 9/11 story about 2 jets that accomplished their goal by believing in themselves #OnionNFL

ChiefsCountry
09-11-2011, 09:04 PM
Well there was the run.

DaKCMan AP
09-11-2011, 09:04 PM
Well there was the run.

Poorly blocked. Even if they don't get a ton on the ground it will at least temper the pass rush. Ware has been beasting all night.

DaKCMan AP
09-11-2011, 09:05 PM
Great play call on 3rd and short. Idiots.

Bill Parcells
09-11-2011, 09:06 PM
That was awful

ChiefsCountry
09-11-2011, 09:06 PM
Great play call on 3rd and short. Idiots.

Remember they got a Schottenheimer calling plays.

DaKCMan AP
09-11-2011, 09:06 PM
Remember they got a Schottenheimer calling plays.

Touche.

Dylan
09-11-2011, 09:09 PM
Is this the first time Collingsworth is watching Demarcus Ware & the Cowboys?

Ware gets moves all over the place on passing downs ... Nothing new. Rob Ryan didn't start that.

ChiefsCountry
09-11-2011, 09:09 PM
Touche.

Or it was bc the OC is a Florida alum. ;)

ChiefsCountry
09-11-2011, 09:10 PM
Is this the first time Collingsworth is watching Demarcus Ware & the Cowboys?


Cowboys are on Sunday Night Football all the time. :D

Dylan
09-11-2011, 09:12 PM
Cowboys are on Sunday Night Football all the time. :D

Seriously, Collingsworth should connect with the back of the house -- maybe they can teach him a thing or two. LMAO

Damn, even I know that... lol

Simply Red
09-11-2011, 09:13 PM
pretty good battle here, Dallas is playing pretty well.

Entertaining game.

Bill Parcells
09-11-2011, 09:13 PM
That was hoding on the o line on that play

Baconeater
09-11-2011, 09:14 PM
Goddamnit. Cro should've had that.

dirk digler
09-11-2011, 09:14 PM
LMAO that was an INT and Austin took it from him

tk13
09-11-2011, 09:14 PM
Way to fight for the ball.

Jim Jones
09-11-2011, 09:14 PM
Miles stole that thing from him. Crazy play.

Paniero
09-11-2011, 09:14 PM
As a New Yorkers living in Texas, it's c

dirk digler
09-11-2011, 09:14 PM
tie goes to the offense

SPchief
09-11-2011, 09:14 PM
Wow

Baconeater
09-11-2011, 09:14 PM
Shittiest opening day ever.

Count Alex's Losses
09-11-2011, 09:14 PM
Did Cromartie just go for Austin's balls?

Dylan
09-11-2011, 09:15 PM
Oh forcryingoutloud looks like Austin didn't have it at first -- but he ended up with it for the TD.

Come on Jets...

Okie_Apparition
09-11-2011, 09:15 PM
I just enjoy watching one or the other lose

Short Leash Hootie
09-11-2011, 09:18 PM
My favorite team is PWNING

stonedstooge
09-11-2011, 09:18 PM
Doesn't look like God-dells change in the kickoff yardage has made any difference. Most teams are going ahead and running it out of the endzone no matter how deep

Dylan
09-11-2011, 09:19 PM
I think we've seen our best NFL teams of the season last thurs.

it's a wrap.

DaKCMan AP
09-11-2011, 09:19 PM
Best pass of the night for Dirty.

redhed
09-11-2011, 09:20 PM
It just feels so wrong to cheer for the Cowgirls, and so right to want the Jits to lose.
What a fuggin day...

Dylan
09-11-2011, 09:20 PM
ah, jennings sucked anyway ... just saying lol

stonedstooge
09-11-2011, 09:20 PM
Could hope for a tie since I don't like either of these teams. That would screw up both of their seasons

BryanBusby
09-11-2011, 09:20 PM
I think we've seen our best NFL teams of the season last thurs.

it's a wrap.

Not quite. New England still has yet to play.

stonedstooge
09-11-2011, 09:21 PM
Not quite. New England still has yet to play.

And don't forget about Denver/knowmo

Dylan
09-11-2011, 09:22 PM
Not quite. New England still has yet to play.

oh, i forgot about them... :D

I missed it, did the "Victim" catch the ball?

Simply Red
09-11-2011, 09:22 PM
My favorite team is PWNING

lol

Dylan
09-11-2011, 09:24 PM
it would be a good time for the cowboys defense to collapse here

Simply Red
09-11-2011, 09:24 PM
It just feels so wrong to cheer for the Cowgirls, and so right to want the Jits to lose.
What a fuggin day...

I long for the days of discussing and exchanging Apricot Chicken Recipes. This FB crap has GOT to go! Life was so rad then.

Dylan
09-11-2011, 09:25 PM
who was sanchez throwing to?

Dylan
09-11-2011, 09:26 PM
i gotta do my laundry

stonedstooge
09-11-2011, 09:26 PM
who was sanchez throwing to?

The GQ photographer

Dylan
09-11-2011, 09:27 PM
The GQ photographer

ROFL

JASONSAUTO
09-11-2011, 09:29 PM
My favorite team is PWNING

You know hootie I have always liked you. Hell I have stuck up for you, but this is low class.
Posted via Mobile Device

JBucc
09-11-2011, 09:32 PM
Doesn't look like God-dells change in the kickoff yardage has made any difference. Most teams are going ahead and running it out of the endzone no matter how deepThe next move is to bring touchbacks out to the 30

Baconeater
09-11-2011, 09:32 PM
You know hootie I have always liked you. Hell I have stuck up for you, but this is low class.
Posted via Mobile Device
Yeah I can overlook him and his friends pissing on each other and breaking plates over their heads and date raping girls but rooting for the Cowboys is WAY over the line.

Dylan
09-11-2011, 09:32 PM
J.C. another Romo 1st down

Short Leash Hootie
09-11-2011, 09:33 PM
Dallasquiris!

Dylan
09-11-2011, 09:35 PM
i'm not sure -- but that wasn't a good throw by romo -- don't think it was Dez's fault

ChiefsCountry
09-11-2011, 09:35 PM
There's your boy Dylan.

listopencil
09-11-2011, 09:35 PM
Plexiglass Bullet-Hole sighting!

tk13
09-11-2011, 09:36 PM
All together now, Sanchezception!

listopencil
09-11-2011, 09:36 PM
Wow, pick six.

Baconeater
09-11-2011, 09:36 PM
Mother. Fuck. Me.


I'm going to bed.

listopencil
09-11-2011, 09:37 PM
All together now, Sanchezception!

I prefer Sancheption.

-King-
09-11-2011, 09:37 PM
Classic Sanchez
Posted via Mobile Device

Dylan
09-11-2011, 09:37 PM
OMFG TD Cowboys

where did Lee come from == I love #50 -- excellent LB

listopencil
09-11-2011, 09:37 PM
Oh wait, looks like OOB around the one yard line.

BryanBusby
09-11-2011, 09:38 PM
Hell of a (maybe almost) TD throw by Sanchez

Short Leash Hootie
09-11-2011, 09:38 PM
Hootie the cowboys diehard

Delano
09-11-2011, 09:39 PM
OMFG TD Cowboys

where did Lee come from == I love #50 -- excellent LB

Penn State kid that a lot of folks here wanted when he was drafted.

edit - the Giants drafted Linval Joseph nine spots before the Cowboys got Sean Lee.

Marcellus
09-11-2011, 09:39 PM
Classic Sanchez
Posted via Mobile Device

Don't worry. At the end the defense will set them up at the 10 and Sanchez will throw a TD to a wide open receiver and he will be called clutch.

Dylan
09-11-2011, 09:40 PM
Collingsworth just noticing Lee. He's is playing great all night

Dylan
09-11-2011, 09:41 PM
Penn State kid that a lot of folks here wanted when he was drafted.

smart crowd... :D

BryanBusby
09-11-2011, 09:42 PM
Hey, just think. If we drafted Sanchez instead of the Cassel trade, we'd have just as bad of a QB and a 2nd round pick that Pioli definitely would of botched.

Dylan
09-11-2011, 09:43 PM
nail in coffin - game over

ChiefsCountry
09-11-2011, 09:43 PM
Hey, just think. If we drafted Sanchez instead of the Cassel trade, we'd have just as bad of a QB and .

LMAO You are a dumbass.

-King-
09-11-2011, 09:44 PM
Hey, just think. If we drafted Sanchez instead of the Cassel trade, we'd have just as bad of a QB and a 2nd round pick that Pioli definitely would of botched.

That's true. We condensed two bad moves into one
Posted via Mobile Device

BryanBusby
09-11-2011, 09:44 PM
tell me more about how Sanchez is a good QB

LMAO You are a dumbass.

Dumbass

Dylan
09-11-2011, 09:45 PM
The Jets defense looks soft.

Bill Parcells
09-11-2011, 09:45 PM
Im glad I didnt go to this game. I got offered tickets but turned them down. I would have been drunk and miserable and would have gotten home at around 2 or 2:30 am and would have to get up in 3 hours. it is much more fun posting on a Chiefs board from my couch drinking PBR'S

Dylan
09-11-2011, 09:46 PM
Time for Sanchez to fling the ball

Simply Red
09-11-2011, 09:46 PM
either of these teams backups would skull fuck the Chiefs.

JASONSAUTO
09-11-2011, 09:46 PM
Yeah I can overlook him and his friends pissing on each other and breaking plates over their heads and date raping girls but rooting for the Cowboys is WAY over the line.
Who really cares about pissing or plates, he had explained the "date rape" people ran with too.
But bailing on the chiefs?
Posted via Mobile Device

ChiefsCountry
09-11-2011, 09:48 PM
That's true. We condensed two bad moves into one
Posted via Mobile Device

LMAO

Brock
09-11-2011, 09:49 PM
Hey, just think. If we drafted Sanchez Josh Freeman instead of the Cassel trade, we'd have just as bad of a QB and a 2nd round pick that Pioli definitely would of botched some kind of hope for the future.

.

Dylan
09-11-2011, 09:49 PM
Plax kills Jenkins

Marcellus
09-11-2011, 09:49 PM
Looks like Plax learned to hit in prison.

stonedstooge
09-11-2011, 09:50 PM
Plax upset he didn't get to finish

Dylan
09-11-2011, 09:50 PM
Looks like Plax learned to hit in prison.

LMAO

although, Jenkins is always hurt

-King-
09-11-2011, 09:52 PM
LMAO

Yeah. I forgot that KC needed a qb that throws 17 tds a year.

Oh Plax is a beast
Posted via Mobile Device

Count Alex's Losses
09-11-2011, 09:52 PM
Happy for Plaxico.

ChiefsCountry
09-11-2011, 09:52 PM
Throws a pic, then next series throws a td. Yet he is the same as Matt Cassel. LMAO

Count Alex's Losses
09-11-2011, 09:53 PM
Another great non-signing by Pioli.

Marcellus
09-11-2011, 09:53 PM
LMAO

although, Jenkins is always hurt

And Plax gets him some with a TD.

Dylan
09-11-2011, 09:55 PM
Win or lose, if the TD stands -Plax will be on the back covers of NYPost & Daily News.

Forget Sanchez -- The NY media is not interested in him

BryanBusby
09-11-2011, 09:56 PM
Throws a pic, then next series throws a td. Yet he is the same as Matt Cassel. LMAO

God you're retarded. I'm not falling into the trap and defending Cassel because fuck him.

-King-
09-11-2011, 09:57 PM
Wtf? Someone let Fireman Ed sit on their shoulders? ROFL
Posted via Mobile Device

ChiefsCountry
09-11-2011, 09:58 PM
God you're retarded. I'm not falling into the trap and defending Cassel because **** him.

No you are the fucking retarded one. You dumb fucks can't see a player that in his 3rd year keeps getting better and better.

Mr. Laz
09-11-2011, 09:58 PM
alright ... a scoring drive here by Dallas, another pick-6 by Sanchez to kill the game and let's call it a night.

-King-
09-11-2011, 09:58 PM
God you're retarded. I'm not falling into the trap and defending Cassel because fuck him.

Sign of a good qb: throwing a pick and then throwing a td.
Posted via Mobile Device

tk13
09-11-2011, 09:59 PM
There's a Witten running loose down the field. Cowboys are about to put up 30+ on the Jets' defense.

Baconeater
09-11-2011, 10:00 PM
Who really cares about pissing or plates, he had explained the "date rape" people ran with too.
But bailing on the chiefs?
Posted via Mobile Device
I can even get over him bailing on the Chiefs, just not for the Cowboys.

redhed
09-11-2011, 10:01 PM
witten in beast mode

Baconeater
09-11-2011, 10:01 PM
I hate football.

Dylan
09-11-2011, 10:01 PM
J.C. Who knew the Jets secondary can't play man to man...

also, where's the pressure?

LiveSteam
09-11-2011, 10:03 PM
Fuck that was almost 6 the other way

LiveSteam
09-11-2011, 10:04 PM
Yesssssss! give the ball to the jets

ChiefsCountry
09-11-2011, 10:04 PM
Romo fumbles.

Spott
09-11-2011, 10:04 PM
Fumble :)

tk13
09-11-2011, 10:04 PM
Wow, that's huge. Romochoketion.

Baconeater
09-11-2011, 10:04 PM
FUCK YEAH!!!!

redhed
09-11-2011, 10:04 PM
romo fuuuuuumble

cdcox
09-11-2011, 10:05 PM
Bonehead play by Romo.

LiveSteam
09-11-2011, 10:05 PM
J.E.T.S. jets jets jets

Baconeater
09-11-2011, 10:05 PM
Oh shut the hell up Collinsworth.

Dylan
09-11-2011, 10:06 PM
Come on Jets get a TD

Pablo
09-11-2011, 10:06 PM
Sign of a good qb: throwing a pick and then throwing a td.
Posted via Mobile Device

Getting better and better at throwing INT's.

LiveSteam
09-11-2011, 10:06 PM
Nice catch Plex

Baconeater
09-11-2011, 10:06 PM
No way Cassel makes that pass.

Simply Red
09-11-2011, 10:06 PM
I PRISON BALLED MUFUCK!!!!!

Baconeater
09-11-2011, 10:06 PM
Ok, that one was Cassel-ish.

Chiefnj2
09-11-2011, 10:06 PM
Romo once again proves he's not a franchise QB.

Pablo
09-11-2011, 10:07 PM
Getting better and better at missing easy throws.

LiveSteam
09-11-2011, 10:07 PM
3rd down. dont fuck it up

Chiefnj2
09-11-2011, 10:07 PM
When you have 3 starters in your secondary out, throwing constant blitzes isn't that smart.

LiveSteam
09-11-2011, 10:08 PM
first down :-)

Count Alex's Losses
09-11-2011, 10:08 PM
Watching Sanchez throw strikes makes me puke.

LiveSteam
09-11-2011, 10:08 PM
son of a bitch

Simply Red
09-11-2011, 10:08 PM
Cassel literally stole money when signing his contract. He should practically be arrested.

redhed
09-11-2011, 10:08 PM
samchez fuuuuuumble

Mr. Laz
09-11-2011, 10:08 PM
Cassel wouldn't of fumbled that

Dylan
09-11-2011, 10:08 PM
Oh shut the hell up Collinsworth.

I wish he would shut up... He's jinxing "the victim" ---

"Plax is taking over the game" and on the very next play "the victim" drops the ball.

tk13
09-11-2011, 10:08 PM
Sanchezchoketion.

Pablo
09-11-2011, 10:09 PM
Getting better and better at not sensing pressure and getting stripped.

JASONSAUTO
09-11-2011, 10:09 PM
I can even get over him bailing on the Chiefs, just not for the Cowboys.

Got it.

Btw I thought the last post was sarcasm. Obviously not though.

And sanchez gives it back
Posted via Mobile Device

Baconeater
09-11-2011, 10:10 PM
Watching Sanchez throw strikes makes me puke.
Watching him fumble makes me puke.

Baconeater
09-11-2011, 10:10 PM
Got it.

Btw I thought the last post was sarcasm. Obviously not though.

And sanchez gives it back
Posted via Mobile Device
Nah, it wasn't. I've always liked Hootie.

LiveSteam
09-11-2011, 10:10 PM
Fuck Dezzzzzzzzzzzzzzzz Bryant

Iconic
09-11-2011, 10:11 PM
Why is Cassel playing in a Jets jersey

Okie_Apparition
09-11-2011, 10:11 PM
I think Rex has gained ink