PDA

View Full Version : Football ****Official Jesus Tebow vs Jesus Sanchez Gamethread****


Pages : [1] 2 3

SPchief
11-17-2011, 05:57 PM
Which QB throws the most boneheaded throw tonight?

Fritz88
11-17-2011, 06:01 PM
Too bad Gary Pinky stole all the headlines from Jesus.

lewdog
11-17-2011, 06:01 PM
Well since Tebow may only throw the ball one time all game, I vote for him.

Mr_Tomahawk
11-17-2011, 06:01 PM
streams?

cabletech94
11-17-2011, 06:02 PM
dirty sanchez > heyzues teblow?

Bowser
11-17-2011, 06:03 PM
KILL EM ALL AND LET TEBOWCHEZ SORT EM OUT

ChiefsandO'sfan
11-17-2011, 06:04 PM
Denver wins this game.

Bowser
11-17-2011, 06:04 PM
Denver wins this game.

Shut your fucking whore mouth.

jd1020
11-17-2011, 06:05 PM
streams?

:facepalm:

KCUnited
11-17-2011, 06:08 PM
Shut your ****ing whore mouth.

Denver's in the qb race, hate to do it, but go Tebow.

Dylan
11-17-2011, 06:29 PM
****Official Jesus Tebow vs Jesus Sanchez Gamethread****

LMAO

Dayze
11-17-2011, 06:29 PM
Tebow has the slowest release I've ever seen. Possibly slower than Leftwich.

3rd&48ers
11-17-2011, 06:30 PM
I want to see Tebow get pounded tonite

tk13
11-17-2011, 06:31 PM
They've thrown their pass. Time for 56 straight runs.

kstater
11-17-2011, 06:31 PM
Terrible pass that got bailed out.

SPchief
11-17-2011, 06:31 PM
Tebow winds up and pitches it for 15 yards

Dylan
11-17-2011, 06:31 PM
streams?

http://www.firstrowsports.tv/watch/92544/1/watch-nfln-thurs-night-kick-off.html

LOL

DenverDanChiefsFan
11-17-2011, 06:32 PM
Even though they are in the qb race, fuck the donks. Silver lining to my 2nd spine fusion is that I get to work from home for a few weeks and don't have to listen to the teblow fapping at my office.

kstater
11-17-2011, 06:33 PM
Thank god they didn't throw a flag on that. If they're gonna run the option, you've got to be able to hit the pitcher.

SPchief
11-17-2011, 06:33 PM
Just a hunch, but I think they run it here

Claynus
11-17-2011, 06:34 PM
Look at that, Denver's offense > Chiefs' offense.

What a fucking disgrace we are.

Dylan
11-17-2011, 06:34 PM
1st down LOL

kstater
11-17-2011, 06:34 PM
Nice pass(it counts)

tk13
11-17-2011, 06:34 PM
That was a nice little option play.

SPchief
11-17-2011, 06:35 PM
Decker throws just about the same as Tebow

Dylan
11-17-2011, 06:36 PM
wow... jets defense ... fill in the blanks

kstater
11-17-2011, 06:37 PM
Short

ChiefsandO'sfan
11-17-2011, 06:37 PM
lol why not just do a qb sneak

banyon
11-17-2011, 06:37 PM
They are actually running the spread.

SPchief
11-17-2011, 06:37 PM
Smart call there by Fox

Dylan
11-17-2011, 06:39 PM
wow... why not let tebow run on 4th down? just saying

kstater
11-17-2011, 06:40 PM
No pocket awareness

Dylan
11-17-2011, 06:41 PM
that was brutal

Chiefs Pantalones
11-17-2011, 06:41 PM
So who do we want to win mor...ah screw it our season is done lol

ChiefsandO'sfan
11-17-2011, 06:41 PM
Denver has a nice D

SPchief
11-17-2011, 06:41 PM
Knowmo just jizzed.


And a shank

Von Dumbass
11-17-2011, 06:42 PM
VONDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

Dylan
11-17-2011, 06:42 PM
SPchief: LMAO

tecumseh
11-17-2011, 06:43 PM
uhoh, Chiefs lowlights.

Dayze
11-17-2011, 06:45 PM
do the Donkey uniforms look more ugly than usual tonight?

Chiefs Pantalones
11-17-2011, 06:45 PM
Donkeys are college footballin' the shit out of the Jets.

memyselfI
11-17-2011, 06:47 PM
The squirrely commentator isn't Trent Green, is it? Sheesh, I wish he'd shut up.

Chiefs Pantalones
11-17-2011, 06:48 PM
And that's the game lol

KC_Connection
11-17-2011, 06:48 PM
Tebow is going to win our division.

ChiefsCountry
11-17-2011, 06:48 PM
The squirrely commentator isn't Trent Green, is it? Sheesh, I wish he'd shut up.

You are a fucking dumbass. ROFL

milkman
11-17-2011, 06:51 PM
You are a ****ing dumbass. ROFL

Claims to be a Chief fan, but she doesn't know what Trent Green sounds like.

memyselfI
11-17-2011, 06:52 PM
You are a ****ing dumbass. ROFL

Maybe, but this broadcast team is AWFUL! Maybe it's my tv but he sounds like a gerbil.

kstater
11-17-2011, 06:55 PM
The squirrely commentator isn't Trent Green, is it? Sheesh, I wish he'd shut up.

Go back to your fucking hole.

-King-
11-17-2011, 06:56 PM
What a boring game.

memyselfI
11-17-2011, 06:56 PM
This is brutal. At least next week's game will be awesome.

Buck
11-17-2011, 06:56 PM
Wow. Even I know what Trent sounds like.

I'm pretty sure you're asking about Mayock.

kstater
11-17-2011, 06:56 PM
Don't worry, Sanchez don't need no stinkin' running game.

milkman
11-17-2011, 06:57 PM
The one rule I really wish they would get right is pass intereference.

How was that last play interference when the ball was probably not even in the air at the time, and wasn't anywhere in the area where the contact was called?

memyselfI
11-17-2011, 06:57 PM
Wow. Even I know what Trent sounds like.

I'm pretty sure you're asking about Mayock.

I know what he sounds like too and I didn't think it was him but whoever it is like fingernails on a chalkboard. Trent isn't at all. Hence my confusion.

kstater
11-17-2011, 07:00 PM
Pretty easy call there.

Dylan
11-17-2011, 07:00 PM
Sanchez struggles reading defenses -- therefore, he can't make faster reads j/m/o

Buck
11-17-2011, 07:03 PM
In com pleeeeeeeete

tecumseh
11-17-2011, 07:06 PM
DOOF!

ChiefsandO'sfan
11-17-2011, 07:06 PM
no good

Dayze
11-17-2011, 07:07 PM
Tebow would've made that kick.

Baconeater
11-17-2011, 07:07 PM
LOLFUMBLE

tecumseh
11-17-2011, 07:08 PM
J ETSSSS

memyselfI
11-17-2011, 07:08 PM
OMG, this is bad football. LOLOL

Buck
11-17-2011, 07:08 PM
What the fuck McGahee?

Wait, why am I rooting for Denver?

tecumseh
11-17-2011, 07:09 PM
Thursday Night Fumball

Iconic
11-17-2011, 07:10 PM
We're Chiefs fans... We should be used to this kind of shit.

tecumseh
11-17-2011, 07:10 PM
I hope Shonn Greene gets back in, FFRB.

Dylan
11-17-2011, 07:10 PM
The Broncos actually look faster than the Jets

tecumseh
11-17-2011, 07:12 PM
Shonne Greene questionable NOOOOOOO. Sadness.

memyselfI
11-17-2011, 07:13 PM
This is going to be a 9-6 game.

Rain Man
11-17-2011, 07:13 PM
I'm at work and can't watch the game, but am compelled to note that I hate the Broncos.

memyselfI
11-17-2011, 07:14 PM
Sanchez makes me grateful for Matt Cassel.

tecumseh
11-17-2011, 07:14 PM
I'm at work and can't watch the game, but am compelled to note that I hate the Broncos.

Duly noted.

Rain Man
11-17-2011, 07:15 PM
Duly noted.

Thank you. I shall now concede the floor to the next speaker.

Dylan
11-17-2011, 07:16 PM
should they waste the timeout or take the 5 yds?????

memyselfI
11-17-2011, 07:16 PM
Thank you. I shall now concede the floor to the next speaker.

You aren't missing a damn thing. I'm about it to turn it to 2.5 Men reruns.

Buck
11-17-2011, 07:16 PM
I'm happy my Aztecs are playing in 45 minutes. Can't take much more of this shit.

This is really the worst NFL season ever. Only 1 team has its shit together.

Buck
11-17-2011, 07:17 PM
should they waste the timeout or take the 5 yds?????

LOL seriously.

Iconic
11-17-2011, 07:18 PM
I would root for the Jets but since the season is lost I'm not sure I care who wins.

saphojunkie
11-17-2011, 07:20 PM
Did they get a bulk discount on Dave Matthews song drops?

SPchief
11-17-2011, 07:22 PM
Boo's starting

Buck
11-17-2011, 07:22 PM
Well at least the Jets can stop the run when they know it's coming.

SPchief
11-17-2011, 07:22 PM
Great play call there

Iconic
11-17-2011, 07:24 PM
What a waste of such good field position...

Dayze
11-17-2011, 07:24 PM
as much as I can't stand Tebow the player, he seems like a good dude.

I mean taking a picture with a fan doing the "Tebow" etc...I'm not sure many athletes would do that. Most would tell you to F.O.

Chiefs Pantalones
11-17-2011, 07:24 PM
Momentum can even carry the worst football teams (see: us, the Donkeys, Chargers and Raiders).

Buck
11-17-2011, 07:24 PM
Yeah. Tebow really opening it up.

Dylan
11-17-2011, 07:25 PM
What a waste of such good field position...

Agreed... where's their trick plays? just saying lol


i wish i had fresh fruit -- i should run to the deli and buy an apple

Buck
11-17-2011, 07:27 PM
This is horrible.

ChiefsandO'sfan
11-17-2011, 07:28 PM
This is horrible.

yup

FringeNC
11-17-2011, 07:28 PM
Cassel-like poor read, hurried, inaccurate throw.

King_Chief_Fan
11-17-2011, 07:28 PM
you chowder heads that wanted sanchezSTFU

Rain Man
11-17-2011, 07:28 PM
as much as I can't stand Tebow the player, he seems like a good dude.

I mean taking a picture with a fan doing the "Tebow" etc...I'm not sure many athletes would do that. Most would tell you to F.O.


In the game last week, the announcers mentioned that Tebow had set a foundation for children with life-threatening illnesses ... who want to meet Tebow.

Yes, that's right. He started a Make-A-Wish foundation where the only allowable wish is to meet him. Ego much?

saphojunkie
11-17-2011, 07:28 PM
Tell you what, watching Von Miller and Dumervil come off the edge, it sure makes me think we need to invest a high pick in a pass rusher.

But, I guess nine sacks on the season is what happens you draft two defensive linemen in the top 5, and neither pass rushes.

Turds.

Dylan
11-17-2011, 07:29 PM
where's their te? (keller?)

Iconic
11-17-2011, 07:30 PM
Holmes, Burress, Keller, and all you want to do is throw screens. JFC. Taking a page out of Haley's book eh?

Baconeater
11-17-2011, 07:30 PM
LOLOPTIONFAIL

Buck
11-17-2011, 07:31 PM
ROFL

Buck
11-17-2011, 07:32 PM
WTF Fells? That's fucking Tebow throwing it.

He throws it near you, you fucking catch it.

-King-
11-17-2011, 07:32 PM
ROFL This game is horrible.

Chiefs Pantalones
11-17-2011, 07:33 PM
Matt Cassel thinks Tebow is inaccurate.

Dayze
11-17-2011, 07:34 PM
"what the hell kind of throw was that"? / Cassel

kstater
11-17-2011, 07:34 PM
DOOM

SPchief
11-17-2011, 07:34 PM
Free first down

kstater
11-17-2011, 07:35 PM
The tackle shouldn't have bit and taken the penalty though, give your QB a chance at a big play.

Buck
11-17-2011, 07:35 PM
Can't tell you how much I'd rather see the Donx make it over the Faid.

Plus maybe our front office will finally reevaluate shit if Tebow beats us out.

JD10367
11-17-2011, 07:35 PM
Wow. This is some bad football.

Dayze
11-17-2011, 07:35 PM
Bill Leavy walks/runs/moves like he has wooden legs from the knees down.

Dylan
11-17-2011, 07:36 PM
JC - broncos def better get an INT and score

SPchief
11-17-2011, 07:36 PM
Yeah, thats not a catch

kstater
11-17-2011, 07:36 PM
LMAO That ref loved that catch.(It wasn't a catch)

Buck
11-17-2011, 07:36 PM
Horrible call.

-King-
11-17-2011, 07:36 PM
Thats a catch

-King-
11-17-2011, 07:36 PM
Knee = Two feet right?

memyselfI
11-17-2011, 07:36 PM
The NFL better hope it can improve the product because so many of these teams are bad. It's almost like they should have stayed on strike.

Buck
11-17-2011, 07:37 PM
Maybe not. Shit.

-King-
11-17-2011, 07:37 PM
Nevermind ROFL I switched streams. The 1st stream I was on made the sideline look green.

-King-
11-17-2011, 07:38 PM
Ok...it was a catch. I was right the first time LMAO

Dayze
11-17-2011, 07:38 PM
that ref that signaled 'catch' reminds me of:
http://mt.nesn.com/.a/6a0115709f071f970b0147e03cb049970b-550wi

SPchief
11-17-2011, 07:38 PM
Seriously?

memyselfI
11-17-2011, 07:38 PM
That announce just changed his tune after the replay call. LOL.

-King-
11-17-2011, 07:39 PM
Nothing would make me happier than this game ending in a tie.

-King-
11-17-2011, 07:40 PM
ROFL

tk13
11-17-2011, 07:40 PM
That's a quick way to lose about 20 yards.

memyselfI
11-17-2011, 07:40 PM
OMG, these guys actually get paid for this shit?

tecumseh
11-17-2011, 07:40 PM
Man, this game is a dick fart.

Buck
11-17-2011, 07:40 PM
Trooooooooooooooooooooollllllllllll

Caseyguyrr
11-17-2011, 07:41 PM
this is just ****ing ugly to watch

The NFL network can pick some heavy-hitter matchups

Iconic
11-17-2011, 07:43 PM
Ugh I'd rather watch CSPAN than this shit. I'm going to sleep.

JD10367
11-17-2011, 07:44 PM
I'm watching this game over a stream. The stream should be yellow and smelly.

Buck
11-17-2011, 07:44 PM
Hail Mary,
Full of Grace,
Tebow is with thee.
Blessed art thou among women,
and blessed is the fruit
of thy womb, Jesus.
Holy Mary,
Mother of Tebow,
pray for us sinners now,
and at the hour of death.

Amen.

Dylan
11-17-2011, 07:45 PM
Ugh I'd rather watch CSPAN than this shit. I'm going to sleep.

The Broncos defense is having a good game

evenfall
11-17-2011, 07:45 PM
Sanchez = an upmarket Matt Cassel. He's the Mercury Tracer to Cassel's Ford Escort.

-King-
11-17-2011, 07:46 PM
Sanchez = an upmarket Matt Cassel. He's the Mercury Tracer to Cassel's Ford Escort.

ROFLROFL

SPchief
11-17-2011, 07:47 PM
That wasn't a catch

tecumseh
11-17-2011, 07:47 PM
Bwaahaaa. Donkbumbles.

Caseyguyrr
11-17-2011, 07:48 PM
those 2 down at the goal line are fucking retarded, no way they should of let it hit the goal line

JD10367
11-17-2011, 07:48 PM
This game should have no commentators, and instead be accompanied by the "Benny Hill" theme.

Dartgod
11-17-2011, 07:48 PM
Did Muir call that draw?

-King-
11-17-2011, 07:50 PM
Yeahh....

Dylan
11-17-2011, 07:51 PM
OMG .. No urgency ... terrible time management

Baconeater
11-17-2011, 07:51 PM
LOLFAKECLOCKPLAYFAIL

Buck
11-17-2011, 07:51 PM
Sigh....

Dylan
11-17-2011, 07:51 PM
LOLFAKECLOCKPLAYFAIL

LMAO

Baconeater
11-17-2011, 07:51 PM
875 yd FG attempt coming up

memyselfI
11-17-2011, 07:51 PM
Easily one of the most painful halves of football I've ever seen.

Baconeater
11-17-2011, 07:52 PM
oh soooo close

SPchief
11-17-2011, 07:52 PM
LMAO

Buck
11-17-2011, 07:52 PM
Well, at least this isn't Rams/Browns.

Claynus
11-17-2011, 07:52 PM
At this rate we may beat the Jets.

Dayze
11-17-2011, 07:52 PM
Brunell is going to look great in Chiefs red next season.

Dylan
11-17-2011, 07:52 PM
How many seconds did the Jets leave on the clock before the FG?

Dayze
11-17-2011, 07:52 PM
875 yd FG attempt coming up

LMAO

tecumseh
11-17-2011, 07:52 PM
No air in Denver, no air in this game.

SPchief
11-17-2011, 07:53 PM
Easily one of the most painful halves of football I've ever seen.


Exibit #98489 That this cunt doens't actually watch Chiefs games.

Baconeater
11-17-2011, 07:53 PM
Why has It been in the Lounge so much lately? What did we do to deserve this?

Von Dumbass
11-17-2011, 07:54 PM
this is just ****ing ugly to watch

The NFL network can pick some heavy-hitter matchups

Fans would rather watch this than the Patriots scrimmaging that JV team on Monday night.

evenfall
11-17-2011, 07:54 PM
Why has It been in the Lounge so much lately? What did we do to deserve this?

when was your last confession?

memyselfI
11-17-2011, 07:55 PM
Exibit #98489 That this **** doens't actually watch Chiefs games.

Not true. Usually it's just one major suckage team.

Dayze
11-17-2011, 07:59 PM
lol...Michael Irvin and his fake glasses.

Buck
11-17-2011, 08:00 PM
Desean Jackson is the next TO. Huge cancer.

ChiefsandO'sfan
11-17-2011, 08:00 PM
Why would the eagles pay jackson? he is scared to go over the middle

FringeNC
11-17-2011, 08:01 PM
Sanchez isn't really much better than Cassel. Same bad mannerisms, just not quite as bad.

JD10367
11-17-2011, 08:02 PM
lol...Michael Irvin and his fake glasses.

He looks like Rog from that 70s sitcom with Rerun. "What's happening?!?"

http://www.islandmix.com/backchat/attachments/f6/56263d1232719124-look-alikes-whats_roger.jpg

Caseyguyrr
11-17-2011, 08:02 PM
Fans would rather watch this than the Patriots scrimmaging that JV team on Monday night.

are you sure you watched the same half of "football" as i just did?

Ugly Duck
11-17-2011, 08:02 PM
Brunell is going to look great in Chiefs red next season.

Next Chiefs QB.....

ESPN Bill Williamson: Jason Campbell top free-agent QB in 2012

Oakland Raiders QB Jason Campbell could be the top free-agent quarterback available this offseason after the Buffalo Bills signed QB Ryan Fitzpatrick to a contract extension. Campbell is expected to take advantage of the opportunity and sign a lucrative deal elsewhere, particularly after the Raiders acquired QB Carson Palmer.

Von Dumbass
11-17-2011, 08:03 PM
are you sure you watched the same half of "football" as i just did?

It's a close game featuring two excellent defenses. Denver isn't a first half team anyways.

Chiefs Pantalones
11-17-2011, 08:03 PM
Next Chiefs QB.....

ESPN Bill Williamson: Jason Campbell top free-agent QB in 2012

Oakland Raiders QB Jason Campbell could be the top free-agent quarterback available this offseason after the Buffalo Bills signed QB Ryan Fitzpatrick to a contract extension. Campbell is expected to take advantage of the opportunity and sign a lucrative deal elsewhere, particularly after the Raiders acquired QB Carson Palmer.

Why the **** would any team sign Jason Campbell (or trade for Carson Palmer) to any kind of deal if have any hopes of winning a Super Bowl?

Dayze
11-17-2011, 08:04 PM
they should just end this and have a hot dog eating contest at mid-field between Ryan and Fox. Winner take all.

Caseyguyrr
11-17-2011, 08:04 PM
Next Chiefs QB.....

ESPN Bill Williamson: Jason Campbell top free-agent QB in 2012

Oakland Raiders QB Jason Campbell could be the top free-agent quarterback available this offseason after the Buffalo Bills signed QB Ryan Fitzpatrick to a contract extension. Campbell is expected to take advantage of the opportunity and sign a lucrative deal elsewhere, particularly after the Raiders acquired QB Carson Palmer.

jesus christ no not jason campbell

milkman
11-17-2011, 08:04 PM
Why the **** would any team sign Jason Campbell to any kind of deal if have any hopes of winning a Super Bowl?

He's talking about the Chiefs.

Buck
11-17-2011, 08:07 PM
He's talking about the Chiefs.

Harsh. LMAO

Chiefs Pantalones
11-17-2011, 08:07 PM
He's talking about the Chiefs.

We already have a Jason Campbell.

King_Chief_Fan
11-17-2011, 08:08 PM
It's a close game featuring two excellent defenses. Denver isn't a first half team anyways.

Your twat never stops flapping

Dayze
11-17-2011, 08:08 PM
lol..Denver d-line complaining about holding.

irony.

milkman
11-17-2011, 08:08 PM
McNight should have had huge yardage, but went down easy on an arm tackle.

milkman
11-17-2011, 08:09 PM
We already have a Jason Campbell.

We can never have too many Jason Campbells/Chiefs front office

Dayze
11-17-2011, 08:10 PM
McNight should have had huge yardage, but went down easy on an arm tackle.

people whose last name begin with the letters "Mc" typically do.

ChiefsCountry
11-17-2011, 08:12 PM
Sanchez and Burress are exposing Goodman now.

DenverDanChiefsFan
11-17-2011, 08:14 PM
God their incomplete chant is so stupid.

Buck
11-17-2011, 08:15 PM
What?
You can't do that shit.

Baconeater
11-17-2011, 08:15 PM
And once again, these reviews are getting fucking ridiculous.

SPchief
11-17-2011, 08:15 PM
That should do it.

King_Chief_Fan
11-17-2011, 08:16 PM
:shake: what the hell are we watching?

ChiefsCountry
11-17-2011, 08:17 PM
Fumblerooskie :)

Caseyguyrr
11-17-2011, 08:17 PM
touchdown bitches

King_Chief_Fan
11-17-2011, 08:18 PM
good night bronc hoes

MahiMike
11-17-2011, 08:19 PM
Mcknight -1 fantasy. Nebraska husker 6.

Baconeater
11-17-2011, 08:19 PM
Getting tired of seeing that Teblow pass EVERY FUCKING COMMERCIAL BREAK

DenverDanChiefsFan
11-17-2011, 08:19 PM
And once again, these reviews are getting ****ing ridiculous.I am still trying to figure out what the NFL means when they say EVERY scoring play will be reviewed. We had the touchdown, that was ruled not a touchdown, and they refused to review it. Coach can't through the red flag without getting a yellow flag on scoring plays now.

MahiMike
11-17-2011, 08:19 PM
Tebow time. He hasn't even really ran yet. Here it comes.

Caseyguyrr
11-17-2011, 08:20 PM
hahahahahahhahahahahahaha

Caseyguyrr
11-17-2011, 08:22 PM
broncos might actually have to start doing something OTHER than run the goddamn ball

tecumseh
11-17-2011, 08:25 PM
What a titload of nonblocking BS.

DenverDanChiefsFan
11-17-2011, 08:25 PM
Who the hell is Ball? We couldn't tackle him either.

LiveSteam
11-17-2011, 08:26 PM
Run some wishbone

tecumseh
11-17-2011, 08:27 PM
Orton's WTF moment.

Marcellus
11-17-2011, 08:27 PM
Has a team ever finished the season with twice as many rushing yards as passing yards?

Well I mean since like 1960?

milkman
11-17-2011, 08:28 PM
We got beat by TeBow's one good pass.

LiveSteam
11-17-2011, 08:28 PM
& the plot thickens

Deberg_1990
11-17-2011, 08:29 PM
Britton Colquittt. What a weapon!

Fruit Ninja
11-17-2011, 08:29 PM
We got beat by TeBow's one good pass.

ITs what happens when your qb has 14 completions for 80 yards. lol

FAX
11-17-2011, 08:29 PM
What a punt.

FAX

ChiefsCountry
11-17-2011, 08:29 PM
Didn't the Chiefs try the Wing-T back under Marv Levy?

MahiMike
11-17-2011, 08:29 PM
Wow, wish we had a Colquitt

LiveSteam
11-17-2011, 08:30 PM
We got beat by TeBow's one good pass.

It was like watching a Ripple's Believe it or Not episodes

veist
11-17-2011, 08:30 PM
No matter who wins I think this game has set football back 30 years.

Marcellus
11-17-2011, 08:30 PM
Suck QB vs RB as a QB.

milkman
11-17-2011, 08:30 PM
Didn't the Chiefs try the Wing-T back under Marv Levy?

Ted McNight FTMFW!

LiveSteam
11-17-2011, 08:30 PM
It was like watching a Ripple's Believe it or Not episodes

& I still don't believe it.

Caseyguyrr
11-17-2011, 08:30 PM
tebow cant hit the broad side of a barn

MahiMike
11-17-2011, 08:31 PM
Broncos r gonna win

tecumseh
11-17-2011, 08:32 PM
Their capital building is lit up in pink and powder blue? Over the rainbow.

Marcellus
11-17-2011, 08:32 PM
Broncos can't throw it and Jets can't run or throw it.

Damn the Jets are the Chiefs with a better defense.

King_Chief_Fan
11-17-2011, 08:32 PM
sanchez is a Cassel in the making.....talking about having a panic attack in the pocket........whew.

Fruit Ninja
11-17-2011, 08:33 PM
Well he was in the end zone, thats a good place to have one.

Marcellus
11-17-2011, 08:34 PM
Recievers are rusty at catching passes.

Buck
11-17-2011, 08:35 PM
Lol

DenverDanChiefsFan
11-17-2011, 08:35 PM
Nice dirt throw

Dayze
11-17-2011, 08:35 PM
lol....Tebow. good lord.

King_Chief_Fan
11-17-2011, 08:35 PM
TEBLOWN play

RedDread
11-17-2011, 08:35 PM
Wow man, just wow.

FAX
11-17-2011, 08:35 PM
Tebow with the Cassel Blaster.

FAX

Claynus
11-17-2011, 08:35 PM
I'm sure Tebow was just throwing that ball away. He's smart.

Dayze
11-17-2011, 08:36 PM
Tebow with the Cassel Blaster.

FAX

LMAO

KcMizzou
11-17-2011, 08:36 PM
sanchez is a Cassel in the making.....talking about having a panic attack in the pocket........whew.I really wanted the Chiefs to draft him. Shows WTF I know.

tecumseh
11-17-2011, 08:37 PM
I'm sure Tebow was just throwing that ball away. He's smart.

Yeah, I'm sure he's got it ALL figured out.

Marcellus
11-17-2011, 08:38 PM
I really wanted the Chiefs to draft him. Shows WTF I know.


You and about 80% of CP. no biggie.

King_Chief_Fan
11-17-2011, 08:38 PM
another Sanchez panic attack

Chiefs Pantalones
11-17-2011, 08:38 PM
The NFL has been so shitty this year. I really wouldn't be surprised if the Pack do achieve 19-0

Dylan
11-17-2011, 08:38 PM
LOL... INT

TD Broncos

Buck
11-17-2011, 08:38 PM
Yes!

Baconeater
11-17-2011, 08:38 PM
Sanchez = Cassel

Chocolate Hog
11-17-2011, 08:38 PM
LMAO

-King-
11-17-2011, 08:38 PM
ROFL These teams are trash.

Marcellus
11-17-2011, 08:38 PM
Sanchez gives Denver the lead.

ChiefsCountry
11-17-2011, 08:38 PM
I really wanted the Chiefs to draft him. Shows WTF I know.

He is actually having a pretty good game tonight. 18/23 - 168 no INTS.

DenverDanChiefsFan
11-17-2011, 08:38 PM
Holy fuck I wish we had drafted this guy. What a pass.

RedDread
11-17-2011, 08:39 PM
These are two teams that should never sniff a primetime game until they promise to switch their QBs.

tecumseh
11-17-2011, 08:39 PM
Samchevs

KC_Connection
11-17-2011, 08:39 PM
And just like that the Broncos are tied. Tebow's a winner.

Dayze
11-17-2011, 08:39 PM
wow

Buck
11-17-2011, 08:39 PM
That was all Tebow.

Caseyguyrr
11-17-2011, 08:39 PM
Sanchez is terrible

doomy3
11-17-2011, 08:39 PM
He is actually having a pretty good game tonight. 18/23 - 168 no INTS.

About that...

FAX
11-17-2011, 08:39 PM
ROFL

Somebody make a list of all the guys who wanted Sanchez in the draft.

I'd like to hire the old lady who lives down the street to convert it into one of those needle point deals.

FAX

Marcellus
11-17-2011, 08:39 PM
Had he been smart like Tebow he would have thrown that in the dirt 5 yards from the reciever.

Baconeater
11-17-2011, 08:39 PM
Which QB throws the most boneheaded throw tonight?
I'll go Sanchez.

Claynus
11-17-2011, 08:39 PM
I'll be honest, I think we can beat the Jets.

KcMizzou
11-17-2011, 08:40 PM
He is actually having a pretty good game tonight. 18/23 - 168 no INTS.LMAO and... BINGO!