PDA

View Full Version : Football **Official afternoon games thread**


Pages : 1 2 [3]

LiveSteam
11-27-2011, 05:58 PM
I'm still waiting for Tebow to throw an interception so I can say, "Divine Interception!"

ROFLROFLROFLROFLROFLROFL!!!!!

Chiefs Pantalones
11-27-2011, 05:59 PM
The people who are telling you that aren't watching the AFC.
It's not just the AFC, the whole league is down this year but the Packers.

VonneMarie
11-27-2011, 05:59 PM
I'm still waiting for Tebow to throw an interception so I can say, "Divine Interception!"

ROFL

BigMeatballDave
11-27-2011, 06:02 PM
It would appear Wes Welker has fully recovered from his ACL injury.

listopencil
11-27-2011, 06:02 PM
Haters gonna hate. Let them be. The Broncos look like a completely different team with Tebow leading them, and I'm certainly glad to see Norv, Rivers, and the choking Chargers end their season once again.

Honestly, we won because of the gaps in ability between both Offenses and Defenses. The difference between our Defense and their Offense overcame the difference between their Defense and our Offense. Simple really.

-King-
11-27-2011, 06:03 PM
I'm still waiting for Tebow to throw an interception so I can say, "Divine Interception!"

ROFLROFL

listopencil
11-27-2011, 06:04 PM
To put it more simply:

DEN Off< SD Def

SD Off < DEN Def

tk13
11-27-2011, 06:04 PM
You could legitmately argue the Broncos are probably the 4th best team in the AFC right now behind PIT/BAL/NE.
Posted via Mobile Device

notorious
11-27-2011, 06:04 PM
Honestly, we won because of the gaps in ability between both Offenses and Defenses. The difference between our Defense and their Offense overcame the difference between their Defense and our Offense. Simple really.

Don't downplay the fact that your QB made key plays for Denver to tie the game in regulation and win in OT.

listopencil
11-27-2011, 06:05 PM
Don't downplay the fact that your QB made key plays for Denver to tie the game in regulation and win in OT.

He made some good reads. He also left some yards on the table. It is what it is.

Fruit Ninja
11-27-2011, 06:08 PM
Yes I'm quoting myself because I was wrong.

Herms the worse Coach ever as well as TV personality..Herminated clinched that.

As bad as i hate Herm, Norv aint got shit on him. He was giving a great team, that was young and just did NOTHING with them. Herm had shit and did shit with shit.

notorious
11-27-2011, 06:08 PM
He made some good reads. He also left some yards on the table. It is what it is.

I like how Denver constantly throws downfield which gives your running game a lot more breathing room.

I would rather complete 45% of 15-20 yarders with a constant deep threat than 60% of 3-5 and outs like our offense runs.

Rain Man
11-27-2011, 06:10 PM
I like how Denver constantly throws downfield which gives your running game a lot more breathing room.

I would rather complete 45% of 15-20 yarders with a constant deep threat than 60% of 3-5 and outs like our offense runs.


Admittedly, we have no justification to make fun of other passing games when we throw 40 times and they're all within five yards of the line of scrimmage.

QuikSsurfer
11-27-2011, 06:10 PM
http://www.jesusneedsnewpr.net/wp-content/uploads/2011/06/jesus_football.jpg

Looks sorta like a Broncos uniform..

listopencil
11-27-2011, 06:11 PM
I like how Denver constantly throws downfield which gives your running game a lot more breathing room.

I would rather complete 45% of 15-20 yarders with a constant deep threat than 60% of 3-5 and outs like our offense runs.

It's exciting but nerve wracking. There were a few plays where I thought a short/intermediate guy was open and the guy never got a look though.

notorious
11-27-2011, 06:11 PM
http://www.jesusneedsnewpr.net/wp-content/uploads/2011/06/jesus_football.jpg

Looks sorta like a Broncos uniform..

Oh my ****ing goodness!
ROFL ROFL ROFL

Bowser
11-27-2011, 06:12 PM
http://www.jesusneedsnewpr.net/wp-content/uploads/2011/06/jesus_football.jpg

Looks sorta like a Broncos uniform..

LMAO

The Iron Chief
11-27-2011, 06:12 PM
As bad as i hate Herm, Norv aint got shit on him. He was giving a great team, that was young and just did NOTHING with them. Herm had shit and did shit with shit.

Very true and Your right Norvs got the edge.

I think I was clumping together Herms other stops as well.

You Play To Win The Game!.. etc.

Still Norv.. one of us from CP couldve gotten 10 wins out of the bolts the past few yrs.
This yr and in the near future I believe they are no longer a 10 win team.. The Windows slammed shut right on Norvs neck

listopencil
11-27-2011, 06:13 PM
http://www.jesusneedsnewpr.net/wp-content/uploads/2011/06/jesus_football.jpg

Looks sorta like a Broncos uniform..


It is a Bronco uniform, and that's Tebow running the option. Shovel pass to McGahee.

notorious
11-27-2011, 06:13 PM
It's exciting but nerve wracking. There were a few plays where I thought a short/intermediate guy was open and the guy never got a look though.

Nerve wracking for you to watch, but think about what the safeties and D-Coordinators feel like.

Run run run run run run....playaction Oh SHIT!!!!!!!!!

listopencil
11-27-2011, 06:13 PM
That pic was posted on the Orangemane by Bronco fans about a billion times.

listopencil
11-27-2011, 06:14 PM
Nerve wracking for you to watch, but think about what the safeties and D-Coordinators feel like.

Run run run run run run....playaction Oh SHIT!!!!!!!!!

Yeah. It's crazy. I don't know how much more of this shit I can take though. Twenty nine seconds left in OT when we made that kick.

QuikSsurfer
11-27-2011, 06:15 PM
That pic was posted on the Orangemane by Bronco fans about a billion times.

Just ran across it. And this

http://assets.sbnation.com/assets/804962/tebow1.gif

QuikSsurfer
11-27-2011, 06:16 PM
http://i.imgur.com/2sUEE.gif

Bowser
11-27-2011, 06:16 PM
That pic was posted on the Orangemane by Bronco fans about a billion times.

Haha. You still go to the Orangedrain.

Rain Man
11-27-2011, 06:19 PM
Just ran across it. And this

http://assets.sbnation.com/assets/804962/tebow1.gif


I laughed about that when it happened. He must've been spinning to avoid sin, because there was nothing else nearby.

McWickedson
11-27-2011, 06:20 PM
Norv.. Worse Coach Ever

steve spagnuolo says hi.

listopencil
11-27-2011, 06:22 PM
Haha. You still go to the Orangedrain.

I haven't been there in over six months. That's how old the pic is. And no, I don't still go there.

Mojo Jojo
11-27-2011, 06:24 PM
I laughed about that when it happened. He must've been spinning to avoid sin, because there was nothing else nearby.
Say what you want...TT scored his first TD against Chiefs, and won his first start at Arrowhead.

Rain Man
11-27-2011, 06:25 PM
Say what you want...TT scored his first TD against Chiefs, and won his first start at Arrowhead.

Hey, there's no reason to be mean.

listopencil
11-27-2011, 06:25 PM
http://i.imgur.com/2sUEE.gif

Looks like the last play of SD @ DEN. He kept the play alive for about fifteen seconds and almost brought us from behind to win the game, he replaced Orton after halftime. Too bad you don't have a gif of the entire play, it was incredible.

listopencil
11-27-2011, 06:27 PM
Hey, there's no reason to be mean.

Meanwhile the SNF crew was trying to build up Palko. I think they gave up already. They had some slow motion pic of him with the football in his hand...unless he actually moves really slowly?