PDA

View Full Version : NFL Draft ****Official NFL 2012 Draft Thread****


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19

Setsuna
04-27-2012, 08:09 PM
Wow surprise pick. They want a Sproles.

DTLB58
04-27-2012, 08:10 PM
9ers take LaMichael James. Interesting. I'm not a huge fan of James.

Sproles?

ChiefsHawk
04-27-2012, 08:10 PM
if you want cousins stop posting please

Chocolate Hog
04-27-2012, 08:10 PM
9ers take LaMichael James. Interesting. I'm not a huge fan of James.

Why? He's a play maker.

KevB
04-27-2012, 08:10 PM
Interesting pick with Kendall Hunter already there and a very similar player.

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:10 PM
I don't agree with the Sproles comparisons. Sproles is shiftier and has a much thicker lower body.

milkman
04-27-2012, 08:10 PM
Explosive COP back, but Alex Smith is still their QB, so....meh....

Dylan
04-27-2012, 08:10 PM
Mayock "Keep in mind"

The only thing we should 'keep in mind' - ya'll know nothing

Setsuna
04-27-2012, 08:11 PM
Pumpkin, keep your day job... http://planetsmilies.net/not-tagged-smiley-14836.gif

You don't think I'm smart? :(

Direckshun
04-27-2012, 08:11 PM
Impressive stable of backs for the 49ers. Best in the league.

Frank Gore
Brandon Jenkins
LaMichael James
Kendall Hunter
Anthony Dixon

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:11 PM
Why? He's a play maker.

I don't think his game translates that well to the NFL.

milkman
04-27-2012, 08:11 PM
Not if the Chiefs had Keuchly

:facepalm:

whoman69
04-27-2012, 08:11 PM
Not if the Chiefs had Keuchly

Wrong position genious

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:11 PM
GB trades up for a CB.

ILChief
04-27-2012, 08:12 PM
freakin' GB just jumped to trade in front of us ... lol

You gotta stop with us and we, you are confusing me :)

the Talking Can
04-27-2012, 08:12 PM
I don't agree with the Sproles comparisons. Sproles is shiftier and has a much thicker lower body.

agree...

Frosty
04-27-2012, 08:12 PM
James is fast but is used to running through gaping holes. I don't think he is particularly shifty.

Setsuna
04-27-2012, 08:12 PM
Ok Indy takes that WR from LSU.

milkman
04-27-2012, 08:12 PM
GB trades up for a CB.

Workin' that D.

Dr. Facebook Fever
04-27-2012, 08:13 PM
Excuse my stupidity, I'm not a drafterbator or whatever you guys call it. When does KC pick next?

RUSH
04-27-2012, 08:13 PM
I'm hoping Lamar Miller falls to us.

I doubt that the direction they go though. I'm thinking it will be a DB.

Dylan
04-27-2012, 08:14 PM
You don't think I'm smart? :(

ah, you know I'm just having fun ...


THE GIANTS ARE UP!

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:14 PM
James is fast but is used to running through gaping holes. I don't think he is particularly shifty.

Exactly. He got shut down by LSU last year and Auburn in 2010.

Dylan
04-27-2012, 08:14 PM
Sanu? Randle?

ISUJeff
04-27-2012, 08:15 PM
Would any of those wanting Cousins please explain how he is different than Stanzi.
And MORE IMPORTANTLY, how is he better? Other than he would be new.

jspchief
04-27-2012, 08:15 PM
Excuse my stupidity, I'm not a drafterbator or whatever you guys call it. When does KC pick next?

11th pick, round 3.

So in about 12 picks

Dylan
04-27-2012, 08:16 PM
OMG... who will they select

Frosty
04-27-2012, 08:16 PM
Whyt the hate on Smith? I don't see him as any different than Eli.

LMAO

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:16 PM
Whyt the hate on Smith? I don't see him as any different than Eli.

trollololololOLOLOLOL

Setsuna
04-27-2012, 08:16 PM
DAMNIT! I was one pick off. Good job Rueben.

jspchief
04-27-2012, 08:16 PM
Whyt the hate on Smith? I don't see him as any different than Eli.

Lolwut?

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:16 PM
Giants nab Randle.

chiefs1111
04-27-2012, 08:16 PM
Randle to the Giants good pick there

Frazod
04-27-2012, 08:17 PM
Would any of those wanting Cousins please explain how he is different than Stanzi.
And MORE IMPORTANTLY, how is he better? Other than he would be new.

Maybe he wouldn't suck shit to the point that he couldn't beat out Tyler Palko?

Just a thought.

Dr. Facebook Fever
04-27-2012, 08:17 PM
11th pick, round 3.

So in about 12 picks

Thank you.

SPchief
04-27-2012, 08:17 PM
Pity pick

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:17 PM
Whyt the hate on Smith? I don't see him as any different than Eli.

LOLasaurus Rex

jspchief
04-27-2012, 08:17 PM
Maybe setsuna will finally shut the fuck up

Dylan
04-27-2012, 08:17 PM
Yeah, Randle - We got a WR

Welcome to the Giants, Randle!

ISUJeff
04-27-2012, 08:17 PM
Would any of those wanting Cousins please explain how he is different than Stanzi.
And MORE IMPORTANTLY, how is he better? Other than he would be new.

Actually, I shouldn't have limited this to Cousins. Tell me how any remaining QB would be better?
Since so many wanted Stanzi by at least the 3rd just 1 year ago.

ILChief
04-27-2012, 08:17 PM
Maybe he wouldn't suck shit to the point that he couldn't beat out Tyler Palko?

Just a thought.

Jeez enough with he couldn't beat palko

kysirsoze
04-27-2012, 08:17 PM
Whyt the hate on Smith? I don't see him as any different than Eli.

Other than two SB MVP awards you are totally right.

whoman69
04-27-2012, 08:18 PM
Looks like the Doncs have an early pick this round. Wonder who they'll blow it on. That 2nd pick was horrible.

Setsuna
04-27-2012, 08:18 PM
Maybe setsuna will finally shut the **** up

Dude. Why you a hater? Congratulations Dylan!

DTLB58
04-27-2012, 08:18 PM
The G-Men are so smart. They know what they have. A Franchise QB and they keep feeding him weapons.

Rausch
04-27-2012, 08:19 PM
Ok, once again, anyone know the 230+ HB's left?...

Frazod
04-27-2012, 08:19 PM
Jeez enough with he couldn't beat palko

I guess I must have missed something. That whole bringing in a castoff from Denver to be our quarterback thing must have been my imagination.

Setsuna
04-27-2012, 08:19 PM
Colts need a WR. I don't know who's left.

Mecca
04-27-2012, 08:20 PM
Colts going all TE apparently.

Frosty
04-27-2012, 08:20 PM
Killer two TE attack for Luck

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:20 PM
Ok, once again, anyone know the 230+ HB's left?...

Ganaway is the only heifer RB in this draft.

chiefs1111
04-27-2012, 08:20 PM
Colts take Dwayne Allen

Setsuna
04-27-2012, 08:21 PM
Another TE? Luck is going to checkdown all season.

ILChief
04-27-2012, 08:21 PM
I guess I must have missed something. That whole bringing in a castoff from Denver to be our quarterback thing must have been my imagination.

You know palko was 100% Haley

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:21 PM
Nice pick with Randle gone.

Another weapon, Patriots style.

KevB
04-27-2012, 08:21 PM
My 2 guys in the 3rd --- Lamar Miller or TY Hilton. Hilton not very well known, but the guy is explosive. I watched one of his games this season and he jumps off the screen. Small, but we can put him in the slot and also use as a kick returner. Looking to add speed.

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:21 PM
I'm a fan of Dwayne Allen. Liked him almost as much as Fleener and I think he has more upside.

chiefs1111
04-27-2012, 08:21 PM
Rams take another CB

SPchief
04-27-2012, 08:22 PM
NFL not waiting on ESPN to come back from commercial now.

ILChief
04-27-2012, 08:22 PM
Damn trumaine Johnson gone

KevB
04-27-2012, 08:22 PM
Nice pick with Randle gone.

Another weapon, Patriots style.

Yes, Allen is a solid player.

Frazod
04-27-2012, 08:22 PM
You know palko was 100% Haley

No, I don't know that. And neither do you.

Setsuna
04-27-2012, 08:22 PM
Jags should get Posey from OSU.

Frosty
04-27-2012, 08:22 PM
I hope Brown works out because I don't think the Chiefs are taking any corners in this draft

AustinChief
04-27-2012, 08:22 PM
crap, lots of good players flying off the board now.

ILChief
04-27-2012, 08:23 PM
NFL not waiting on ESPN to come back from commercial now.

They usually stop showing the pick announcements

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:23 PM
Outside of passing on Claiborne for Brockers, the Rams have done pretty well.

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:23 PM
My 2 guys in the 3rd --- Lamar Miller or TY Hilton. Hilton not very well known, but the guy is explosive. I watched one of his games this season and he jumps off the screen. Small, but we can put him in the slot and also use as a kick returner. Looking to add speed.

Hilton is explosive as hell.

chiefs1111
04-27-2012, 08:23 PM
Josh Robinson to Vikes good pick for them.

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:23 PM
Run on DBs starts.

milkman
04-27-2012, 08:23 PM
Ok, once again, anyone know the 230+ HB's left?...

Turbin.

Whyt the hate on Smith? I don't see him as any different than Eli.

Holy!!!!!

LMAO

the Talking Can
04-27-2012, 08:24 PM
jesus, espn broadcast has fallen apart

3 picks missed

ILChief
04-27-2012, 08:24 PM
No, I don't know that. And neither do you.

Yeah considering the day Haley was fired palko was demoted to third string

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:24 PM
Here's where the Chiefs take Chapman, and we all realize we took Poe at 11 to play 5-tech.

#nightmarescenario

Bump
04-27-2012, 08:24 PM
Outside of passing on Claiborne for Brockers, the Rams have done pretty well.

they did get Jenkins though

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:25 PM
Donks take Ronnie Hillman @ RB

Mecca
04-27-2012, 08:25 PM
Who?

The Broncos draft is shitty.

the Talking Can
04-27-2012, 08:25 PM
broncos take hillman rb

Setsuna
04-27-2012, 08:25 PM
Terrible pick Den. Miller/Ballard/Gray. All better.

SPchief
04-27-2012, 08:26 PM
Elway showing his genious

Chocolate Hog
04-27-2012, 08:26 PM
Who?

The Broncos draft is shitty.

Shitty off season really they didn't add shit around Manning.

milkman
04-27-2012, 08:26 PM
Here's where the Chiefs take Chapman, and we all realize we took Poe at 11 to play 5-tech.

#nightmarescenario

I'm thinking safety depth.

Taylor?

cabletech94
04-27-2012, 08:26 PM
Who?

The Broncos draft is shitty.

horseface as gm!!!

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:26 PM
Donks draft is garbage.

tk13
04-27-2012, 08:27 PM
Hillman can fly... can he not? Breakaway speed.

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:27 PM
I'm thinking safety depth.

Taylor?

I hope so.

ILChief
04-27-2012, 08:27 PM
Donks draft is garbage.

Donks are garbage

the Talking Can
04-27-2012, 08:27 PM
not impressed by denver

Bewbies
04-27-2012, 08:27 PM
The Donks are garbage.

Frazod
04-27-2012, 08:27 PM
Yeah considering the day Haley was fired palko was demoted to third string

If memory serves he'd also played very poorly in the previous game.

Again, you don't know.

And personally, I'm sick and fucking tired of everybody knobslobbing the guy like he's Joe Montana.

Mecca
04-27-2012, 08:27 PM
Hillman can fly... can he not?

However he doesn't manage the Royals very well.

whoman69
04-27-2012, 08:27 PM
another whiff for the Doncs

Dicky McElephant
04-27-2012, 08:28 PM
We better take Iloka.

JASONSAUTO
04-27-2012, 08:28 PM
However he doesn't manage the Royals very well.

Didn't.
Posted via Mobile Device

Bump
04-27-2012, 08:28 PM
Shitty off season really they didn't add shit around Manning.

and you'll probably say in another thread "this draft won't matter because we still have Cassel"

the Talking Can
04-27-2012, 08:28 PM
no clue who we take

nothing at this pick would surprise me....


where is the best value right now....rb?

SPchief
04-27-2012, 08:29 PM
However he doesn't manage the Royals very well.

Or at all

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:29 PM
Who I like for KC:

Brandon Boykin
Lamar Miller
Brandon Taylor
Ronnell Lewis
Cam Johnson
Jayron Hosley

jspchief
04-27-2012, 08:29 PM
We better take Iloka.

Yeah, I like that

Setsuna
04-27-2012, 08:30 PM
Damnit! I wanted him on Jags. Fuck!

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:30 PM
We better take Iloka.

Could get behind that too.

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:30 PM
Buffalo trades up.

Dylan
04-27-2012, 08:30 PM
Bugeater where are you?

10 laps to go ... http://www.nascar.com/nationwide-series/leaderboard/race/

ChiefsCountry
04-27-2012, 08:31 PM
Here are my 4 guys I want for the Chiefs pick.

Bobbie Massie, OT, Mississippi
Lamar Miller, RB, Miami
Ben Jones, C, Georgia
Brandon Taylor, S, LSU

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:31 PM
Buffalo takes TJ Graham - WHAT?

Frosty
04-27-2012, 08:31 PM
Reach!

the Talking Can
04-27-2012, 08:31 PM
WRs moving

Mecca
04-27-2012, 08:31 PM
Buffalo reaches.

chiefs1111
04-27-2012, 08:31 PM
TJ Graham to the Bills

Frosty
04-27-2012, 08:32 PM
So Buffalo traded up to take a 7th round WR?

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:32 PM
Here are my 4 guys I want for the Chiefs pick.

Bobbie Massie, OT, Mississippi
Lamar Miller, RB, Miami
Ben Jones, C, Georgia
Brandon Taylor, S, LSU

I forgot about Massie. That'd be great value. Ben Jones? Meh.

Setsuna
04-27-2012, 08:32 PM
Is Woods still at USC?

Setsuna
04-27-2012, 08:33 PM
HOLY SHIIIIIT! FUCK THIS TEAM!

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:33 PM
Is Woods still at USC?

Yes.

Frosty
04-27-2012, 08:33 PM
LMAO

tk13
04-27-2012, 08:33 PM
First punter off the board!

Chocolate Hog
04-27-2012, 08:33 PM
LOL!

ChiefsCountry
04-27-2012, 08:33 PM
Jaguars just took a punter.

Mecca
04-27-2012, 08:33 PM
Robert Woods just completed his true soph year he couldn't leave.

morphius
04-27-2012, 08:33 PM
Sweet, a punter, lol

the Talking Can
04-27-2012, 08:33 PM
jags take a punter!

milkman
04-27-2012, 08:33 PM
LMAO

Really?

siberian khatru
04-27-2012, 08:33 PM
PUNTER!

chiefs1111
04-27-2012, 08:33 PM
lol Jags take a punter

KC Hawks
04-27-2012, 08:33 PM
Jags pick a punter...

ILChief
04-27-2012, 08:33 PM
I hope we take Terrell manning. Jax took a punter lol

Dicky McElephant
04-27-2012, 08:33 PM
We'll probably take Cousins.

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:33 PM
Please STOP. Not every short RB is Darren Sproles. JFC.

ChiefsCountry
04-27-2012, 08:33 PM
I forgot about Massie. That'd be great value. Ben Jones? Meh.

I like Jones alot. Think he will be a good one.

reschief
04-27-2012, 08:34 PM
Punter in the 3rd - last time 1995?

kstater
04-27-2012, 08:34 PM
A punter in the 3rd round?

the Talking Can
04-27-2012, 08:34 PM
we could have traded down and had ta'amu or chapman in the 3rd

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:34 PM
Holy shit.

LMAO

morphius
04-27-2012, 08:34 PM
HOLY SHIIIIIT! FUCK THIS TEAM!
With the way the Jags play a punter could be huge :D

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:34 PM
we could have traded down and had ta'amu or chapman in the 3rd

Yup.

Direckshun
04-27-2012, 08:34 PM
Punter in the 3rd - last time 1995?

I'm pretty sure we took Colquitt in the third.

Setsuna
04-27-2012, 08:34 PM
FUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCKKKKKKKKK! Laughing stock of NFL. I still have to put up with this shit.

ILChief
04-27-2012, 08:35 PM
What round did we take colquitt?

KevB
04-27-2012, 08:35 PM
Please STOP. Not every short RB is Darren Sproles. JFC.

Seriously, that's getting old. Darren Sproles was a freak in college. None of the guys they're comparing him to have his wiggle or short area quickness.

Chocolate Hog
04-27-2012, 08:35 PM
Robert Woods just completed his true soph year he couldn't leave.

Prolly makes more at USC anyway.

Setsuna
04-27-2012, 08:35 PM
With the way the Jags play a punter could be huge :D

OF course. :banghead:

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:35 PM
I'm pretty sure we took Colquitt in the third.

Yep.

milkman
04-27-2012, 08:36 PM
Gotta give it to the Jags.

They took some of the sting away fro me from the Poe pick.

A freakin' 3rd round punter.

LMAO

kysirsoze
04-27-2012, 08:36 PM
FUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCKKKKKKKKK! Laughing stock of NFL. I still have to put up with this shit.

Dude, at least they're trading around and making things happen. You should be ecstatic.

the Talking Can
04-27-2012, 08:36 PM
houston wants to trade jacoby jones...per espn

milkman
04-27-2012, 08:37 PM
I'm pretty sure we took Colquitt in the third.

I was pissed about that then, and I still think it was a stupid pick.

Frosty
04-27-2012, 08:37 PM
I'm pretty sure we took Colquitt in the third.

Compensatory pick at the very end of the 3rd. Not quite as bad as at the top like this

morphius
04-27-2012, 08:37 PM
What round did we take colquitt?
And many games he was our MVP, lol

ILChief
04-27-2012, 08:37 PM
houston wants to trade jacoby jones...per espn

We should trade cassel for him

Setsuna
04-27-2012, 08:37 PM
I still hate Gene Smith. Fuck him. We don't have a 4th and this dummy doesn't take a RB? Fuck him.

the Talking Can
04-27-2012, 08:37 PM
what do you guys think about lamar miller?

is he a #1 level RB?

reschief
04-27-2012, 08:37 PM
I'm pretty sure we took Colquitt in the third.

On a screen graphic put up on NFL Network - may be highest pick for a punter since 1995?

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:38 PM
Miami should take Sanu and another WR or Orson Charles.

Mecca
04-27-2012, 08:38 PM
what do you guys think about lamar miller?

is he a #1 level RB?

He's basically Felix Jones all the way down to being fragile.

KevB
04-27-2012, 08:38 PM
Orson Charles and Boykin still out there and good value at this point

Chocolate Hog
04-27-2012, 08:38 PM
1. Miller

2. Crick

3. Hilton

4. Cousins

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:38 PM
what do you guys think about lamar miller?

is he a #1 level RB?

Good value at this point. I didn't want him in the 2nd. Could live with it in the 3rd.

Still like Ballard in the 5th or Poole later.

KevB
04-27-2012, 08:39 PM
He's basically Felix Jones all the way down to being fragile.

Good comparison

the Talking Can
04-27-2012, 08:39 PM
He's basically Felix Jones all the way down to being fragile.

mmm....pass

DTLB58
04-27-2012, 08:39 PM
Pro Football Weekly ‏ @ProFootballWkly


The last punter to go in the third round was #Chiefs picking Dustin Colquitt with the 99th pick of the 2005 draft. :doh!:

Setsuna
04-27-2012, 08:39 PM
I wanted Cyrus Gray. That's a pipe dream now. When MJD's body melts from overuse, we have no one to take his place.

the Talking Can
04-27-2012, 08:40 PM
chargers just traded over us

jspchief
04-27-2012, 08:40 PM
Orson Charles and Boykin still out there and good value at this point

Isn't boykin gone?

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:40 PM
Brandon Boykin
Lamar Miller
Brandon Taylor
Ronnell Lewis
Cam Johnson
Jayron Hosley

ILChief
04-27-2012, 08:40 PM
SD jumped in front of us

ChiefsCountry
04-27-2012, 08:40 PM
Russell Wilson's girl looks like a classic gold digger.

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:41 PM
Miami takes a homer pick from Miami.

Direckshun
04-27-2012, 08:41 PM
Chargers just leapt us.

Jets leapt us last round.

Teams know exactly what we want to do this year. Weird.

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:41 PM
Isn't boykin gone?

Nope.

KevB
04-27-2012, 08:41 PM
Gruden getting fired up about Russell Wilson, funny stuff

Frosty
04-27-2012, 08:41 PM
Go fuck yourself, San Diego :mad:

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:41 PM
Can't believe Miami didn't grab Sanu.

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:41 PM
Chargers just leapt us.

Jets leapt us last round.

Teams know exactly what we want to do this year. Weird.

We weren't taking Hill. The Rams were.

Chocolate Hog
04-27-2012, 08:41 PM
Yah I knbow yoiu have preached to the chrior abot Bekcher and yadda yadda. Ascending, well this team doesn;r have a ascending front 3 and rhe Chiefs got shit in pushed in as long as you rember,. Belcher isn't thye futre. I doubt he is on thos roster in 2 years. Kdeuchly will have a learning curve but i will be a heller shorter than DFJ did. Where do you hace Belcher then, ahead of Johnson, or KJruchly?

Did you type that with your knuckles?

BossChief
04-27-2012, 08:42 PM
SD just traded up in front of us.

Miller?

the Talking Can
04-27-2012, 08:42 PM
Chargers just leapt us.

Jets leapt us last round.

Teams know exactly what we want to do this year. Weird.


we get jumped mid round every year, it seems

KevB
04-27-2012, 08:42 PM
Chargers just leapt us.

Jets leapt us last round.

Teams know exactly what we want to do this year. Weird.

San Diego looking OL? Massie good fit for them.

HemiEd
04-27-2012, 08:42 PM
I am betting CB on this pick.

Direckshun
04-27-2012, 08:42 PM
We weren't taking Hill. The Rams were.

Think so?

We reportedly had Bowe on the block. Likely offered him to the Jets for a 1st.

They use that information against us in the 2nd...

reschief
04-27-2012, 08:42 PM
Pro Football Weekly ‏ @ProFootballWkly


The last punter to go in the third round was #Chiefs picking Dustin Colquitt with the 99th pick of the 2005 draft. :doh!:

Todd Sauerbrun picked at No. 56, second round by the Bears . He played for Chiefs too

KevB
04-27-2012, 08:42 PM
Screw it, just take Russell Wilson :)

the Talking Can
04-27-2012, 08:43 PM
wilson is dating a MILF

morphius
04-27-2012, 08:43 PM
Wonder if they would think TE

Frosty
04-27-2012, 08:43 PM
Dickweeds!!!

Setsuna
04-27-2012, 08:43 PM
LOL Taylor gone. Sorry guys.

Direckshun
04-27-2012, 08:43 PM
Chargers took FS Brandon Taylor.

Chiefs must have given away that they were interested. Jesus.

milkman
04-27-2012, 08:43 PM
Yah I knbow yoiu have preached to the chrior abot Bekcher and yadda yadda. Ascending, well this team doesn;r have a ascending front 3 and rhe Chiefs got shit in pushed in as long as you rember,. Belcher isn't thye futre. I doubt he is on thos roster in 2 years. Kdeuchly will have a learning curve but i will be a heller shorter than DFJ did. Where do you hace Belcher then, ahead of Johnson, or KJruchly?

This was not Belcher v. Kuechly.

Kuechly isn't going to do anything to help the situation if Hali or Houston go down, as you suggested.

And Fuck, there goes Taylor....

Dicky McElephant
04-27-2012, 08:43 PM
Fuck the Chargers.

chiefs1111
04-27-2012, 08:43 PM
Brandon Taylor to the Bolts

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:43 PM
Well, they might have jumped us for Taylor.

Fuck.

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:43 PM
SD steals Taylor. Wonder if we were going to take him.

KevB
04-27-2012, 08:43 PM
Oh shit, they took the safety we were probably looking at

BossChief
04-27-2012, 08:43 PM
Damn

Chocolate Hog
04-27-2012, 08:43 PM
San Diego is having a wonderful off season. We're the 3rd best team in the division boys.

the Talking Can
04-27-2012, 08:43 PM
chargers take taylor

you mother fuckers


they knew

mcaj22
04-27-2012, 08:43 PM
i hate Pioli

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:43 PM
Brandon Boykin
Lamar Miller
Ronnell Lewis
Cam Johnson
Jayron Hosley

Dicky McElephant
04-27-2012, 08:44 PM
Give me Iloka.

Bewbies
04-27-2012, 08:44 PM
Queers!!

whoman69
04-27-2012, 08:44 PM
damn you chargers

kstater
04-27-2012, 08:44 PM
Trade? Clock is stopped.

chiefs2012
04-27-2012, 08:44 PM
lets grab a TE

Bump
04-27-2012, 08:44 PM
I really really hate that crying bitches cell phone commercial

the Talking Can
04-27-2012, 08:44 PM
our pick isn't in

we're scrambling or trying to trade

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:45 PM
Give me Iloka.

I'd be happy with Boykin as well.

Chocolate Hog
04-27-2012, 08:45 PM
Brandon Boykin
Lamar Miller
Ronnell Lewis
Cam Johnson
Jayron Hosley

I could get behind any of those picks with the exception of Ronnell Lewis.

tk13
04-27-2012, 08:45 PM
That's the angriest Gruden has been since he was roaming the sideline in Oakland.

nychief
04-27-2012, 08:45 PM
de took our safety!

Mecca
04-27-2012, 08:45 PM
We should take Miller have 2 super speed RB's.

Micjones
04-27-2012, 08:45 PM
Divisional Cockblocking.
DEN gets Osweiler.
SD gets Taylor.

whoman69
04-27-2012, 08:46 PM
I didn't want to settle for Iloka

Arrow
04-27-2012, 08:46 PM
So since Romeo loves safeties, does this mean we go with Iloka of Boise or Bobby Massie at the top of Mayock's board?

Bump
04-27-2012, 08:47 PM
Divisional Cockblocking.
DEN gets Osweiler.
SD gets Taylor.


I LIKE that style, wish we had the balls every once in a while

QuikSsurfer
04-27-2012, 08:47 PM
WHATTTTTT

OnTheWarpath58
04-27-2012, 08:47 PM
Lolwut?

Fuck me.

siberian khatru
04-27-2012, 08:47 PM
WHAT?????????

Setsuna
04-27-2012, 08:47 PM
Hmmmm.....panic pick?

SPchief
04-27-2012, 08:47 PM
Combine Warriors!

cabletech94
04-27-2012, 08:47 PM
building that line.


who?

DaKCMan AP
04-27-2012, 08:47 PM
An OT and not Massie? WTF?

the Talking Can
04-27-2012, 08:47 PM
chiefs a tackle


hahahahaha

Count Alex's Losses
04-27-2012, 08:47 PM
Get dem fat boys Pioli

Dicky McElephant
04-27-2012, 08:48 PM
Fucking stupid.

Mr_Tomahawk
04-27-2012, 08:48 PM
LOL.

Bump
04-27-2012, 08:48 PM
Omg, ya this pick sucks

mcaj22
04-27-2012, 08:48 PM
this is that local kid that was at the Chiefs local combine

jesus fuck

beer bacon
04-27-2012, 08:48 PM
Scott Pioli is a fucker.

QuikSsurfer
04-27-2012, 08:48 PM
If we were going to go OT in the 3rd....
WHY THE FUCK WOULD WE PASS ON MASSIE?!?!

Chocolate Hog
04-27-2012, 08:48 PM
There's no way Pioli has a job in 2 years right?

Superturtle
04-27-2012, 08:48 PM
The hell?

AndChiefs
04-27-2012, 08:48 PM
The only thing missing from our super bowl run was linemen evidently.

chiefs1111
04-27-2012, 08:48 PM
lol wut

Simplicity
04-27-2012, 08:48 PM
**** me...

the Talking Can
04-27-2012, 08:48 PM
this draft eats dick

chargers have killed it

we have a combine star and swing OL

Frosty
04-27-2012, 08:48 PM
Brandon Albert leverage :facepalm:

milkman
04-27-2012, 08:48 PM
Bad pick.

Nothing else to say.

bricks
04-27-2012, 08:49 PM
What the **** is it with Chiefs having a habit of picking project players in early rounds?

beer bacon
04-27-2012, 08:49 PM
Scott didn't do any scouting this year, so he is just going to draft local guys he saw on TV.

ChiefsCountry
04-27-2012, 08:49 PM
Chiefs took the local kid. I would have took Massie or Jones over Stephenson.

Chiefnj2
04-27-2012, 08:49 PM
Most underwhelming draft ever.

chiefs1111
04-27-2012, 08:49 PM
Sacoshit just got a raging hard on

Chiefs Pantalones
04-27-2012, 08:49 PM
Wow. So many options there

ChiefMojo
04-27-2012, 08:49 PM
Bye bye Branden Albert!!!! Donald Stephenson is a future NFL starting LT.

SPchief
04-27-2012, 08:49 PM
Pioli allready telling Albert that he's gonna let him walk

whoman69
04-27-2012, 08:49 PM
I don't understand that at all.

Mecca
04-27-2012, 08:49 PM
The only thing I can say about this one is I read a scouts thoughts about 2 weeks ago and he said outside of Kalil, Stephenson was the only other OT with LT feet but he needed work.

prhom
04-27-2012, 08:49 PM
I was gonna joke and say we should take a tackle, but good grief. Don't get this one at all.

ArrowheadMagic
04-27-2012, 08:49 PM
Welp, BOOMER









Dont understand that pick at all. 6th rd guy

the Talking Can
04-27-2012, 08:49 PM
jesus

HemiEd
04-27-2012, 08:50 PM
3 linemen, yeah