PDA

View Full Version : Movies and TV Blockbuster Online just sent me a burned movie


Guru
05-06-2012, 10:51 PM
What the hell. Somebody kept the original and sent in the copy and now I am stuck with it.

Sure hope to hell they understand that I didn't do this shit and they did.

Ebolapox
05-06-2012, 10:53 PM
report the dvd as damaged and they'll send you another.

Guru
05-06-2012, 10:55 PM
report the dvd as damaged and they'll send you another.

That won't help as I still have to send this one back in. I've sent them an email and will call them in the morning.

Guru
05-06-2012, 11:31 PM
Sony pulled a fast one...

http://www.washingtonpost.com/blogs/celebritology/post/girl-with-the-dragon-tattoo-dvd-design-has-proven-confusing-to-some/2012/03/21/gIQAVi9ESS_blog.html

it wasn't a copy after all.

|Zach|
05-06-2012, 11:37 PM
LMAO

Guru
05-06-2012, 11:45 PM
LMAO

wasn't at first but now... yes, yes it is.

LMAO

Bump
05-06-2012, 11:45 PM
That won't help as I still have to send this one back in. I've sent them an email and will call them in the morning.

they aren't gonna give a shit dude

|Zach|
05-06-2012, 11:46 PM
wasn't at first but now... yes, yes it is.

LMAO

Just one of those weird funny things.

Guru
05-06-2012, 11:49 PM
they aren't gonna give a shit dude

already been resolved.

something tells me that both Netflix and Blockbuster are not very happy with Sony for doing that. Probably getting calls from a majority of the people that check the movie out.

Bump
05-06-2012, 11:52 PM
already been resolved.

something tells me that both Netflix and Blockbuster are not very happy with Sony for doing that. Probably getting calls from a majority of the people that check the movie out.

ya, that's pretty awesome LMAO

Guru
05-06-2012, 11:56 PM
Oh my God. Just got to the revenge scene for the rape. HOLY CRAP!!!!!

lcarus
05-06-2012, 11:58 PM
I have like 3 movies from Netflix that I forgot to mail back a long ass time ago. Like...2 or 3 years ago. They haven't said a damn thing. I think I've cancelled and rejoined a couple times in between then too.

kysirsoze
05-07-2012, 12:17 AM
LMAO Hilarious

Demonpenz
05-07-2012, 12:21 AM
I used to get calls at blockbuster when I worked there for the Splash screen on Requim for a dream, it is an infomercial and people wouldn't reconize how to get past it or they would think that it wasn't working.

Pants
05-07-2012, 12:53 AM
Borat did it first.

:D

loochy
05-07-2012, 11:25 AM
Fight Club's intro screen starts out with the intro screen from "Never Been Kissed." It stays on that screen for a good 30 minutes before it rips over to the real Fight Club intro screen.

Saulbadguy
05-07-2012, 11:27 AM
hahahaha

vailpass
05-07-2012, 04:39 PM
They still send hard copy movies through the mail?
Which do you think will be eliminated first: hard copy movies or the US Postal Service?

Deberg_1990
05-07-2012, 05:13 PM
They still send hard copy movies through the mail?
Which do you think will be eliminated first: hard copy movies or the US Postal Service?

hard copy movies. It takes decades for the Government to get rid of anything.

vailpass
05-07-2012, 05:16 PM
hard copy movies. It takes decades for the Government to get rid of anything.

Can't argue with that.

Reaper16
05-07-2012, 05:25 PM
I saw the picture. Why would the burner take the time to put the studio logo, rating, and legal lext on the burned disc? In other words, how could anyone be fooled by that design?

loochy
05-07-2012, 07:16 PM
I saw the picture. Why would the burner take the time to put the studio logo, rating, and legal lext on the burned disc? In other words, how could anyone be fooled by that design?

Ask Mr. Guru.

Deberg_1990
05-07-2012, 07:21 PM
I have like 3 movies from Netflix that I forgot to mail back a long ass time ago. Like...2 or 3 years ago. They haven't said a damn thing. I think I've cancelled and rejoined a couple times in between then too.

Then they have more than recouped their money then. They thank you.

Rain Man
05-07-2012, 07:30 PM
Act out the movie at home as best you can, and then put it on a DVD and send it back.

The more I think about it, that would be a great prank if you could do that and get it past them.

QuikSsurfer
05-07-2012, 07:51 PM
ROFL - I remember doing a double take when I got the bluray (retail).

Little lady is a hacker - so it makes sense :)

QuikSsurfer
05-07-2012, 07:52 PM
Borat did it first.

:D

http://img.amazon.ca/images/I/41KK31M4DHL._SS500_.jpg

Guru
05-07-2012, 09:10 PM
I saw the picture. Why would the burner take the time to put the studio logo, rating, and legal lext on the burned disc? In other words, how could anyone be fooled by that design?

late at night and only really saw the "ink". Went ahead and just popped it in because I wanted to see the movie anyway.

Plus, I have never seen anything like that before so I had no reason to think it was a fake, fake.

Dicky McElephant
05-07-2012, 09:15 PM
Happened to me with redbox. I called the 800 number and they had a special recording for it. I felt like a fucking idiot.

DJJasonp
05-07-2012, 09:47 PM
I will continue to stick with Blockbuster....they routinely send me more movies/games than I'm supposed to have out at one time.

Definitely comes in handy when I'm trying to finish Fallout New Vegas or similar games that take a while to finish.

Thig Lyfe
05-07-2012, 09:57 PM
Sony pulled a fast one...

http://www.washingtonpost.com/blogs/celebritology/post/girl-with-the-dragon-tattoo-dvd-design-has-proven-confusing-to-some/2012/03/21/gIQAVi9ESS_blog.html

it wasn't a copy after all.

Lolz

Guru
05-07-2012, 10:52 PM
I will continue to stick with Blockbuster....they routinely send me more movies/games than I'm supposed to have out at one time.

Definitely comes in handy when I'm trying to finish Fallout New Vegas or similar games that take a while to finish.

They have me throttled. I used to get a new movie within 48 hours of sending one in. Now it is taking 72 hours. Not a big deal but I was told this would happen after I was in it for one month, and like clockwork they were right.

As far as games, I gave up on them. I have yet to get a game that I wanted. All the good ones are on "very long wait status" while everything else is shit I would never play anyway. The exact same experience I had with Gamefly really.

patteeu
05-08-2012, 07:46 AM
Act out the movie at home as best you can, and then put it on a DVD and send it back.

The more I think about it, that would be a great prank if you could do that and get it past them.

That's essentially the plot of Jack Black and Mos Def's "Be Kind Rewind (http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Be_Kind_Rewind)" movie.

I had high hopes for that movie, but I was disappointed.

Valiant
05-08-2012, 01:13 PM
They have me throttled. I used to get a new movie within 48 hours of sending one in. Now it is taking 72 hours. Not a big deal but I was told this would happen after I was in it for one month, and like clockwork they were right.

As far as games, I gave up on them. I have yet to get a game that I wanted. All the good ones are on "very long wait status" while everything else is shit I would never play anyway. The exact same experience I had with Gamefly really.

How many games do you have in your queue? Do not have more then 1 if you do.

What is your dvd plan? I average around 30+ a month at 3 at a time. Have not been bottlenecked for years.

SLAG
05-08-2012, 04:06 PM
http://img.amazon.ca/images/I/41KK31M4DHL._SS500_.jpg

Sublime before them

http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/ciu/d8/6b/57ee9833e7a0ca8998a43110.L.jpg