PDA

View Full Version : Chiefs We need a ganja-related nickname for Hali now


Count Alex's Losses
08-20-2012, 08:43 PM
The Demon from High-beria

Blazin' In Yo Backfield

Sack 'O Weed

Tamba Hashish

Tokin' Hali

Pass Reefer

Pro Smoke A Bowler

Puff Puff Pass Rush

Don't Block Me High

Dime bags love my heat

Count Alex's Losses
08-20-2012, 08:44 PM
Blunt Force Hitta

Buck
08-20-2012, 08:44 PM
Shouldn't it just be Ganja Hali?

Count Alex's Losses
08-20-2012, 08:44 PM
THC Hali

Buck
08-20-2012, 08:44 PM
Tamba in-Hali

Count Alex's Losses
08-20-2012, 08:46 PM
Pot Rusher

PornChief
08-20-2012, 08:46 PM
Ricky Williams 2

BoneKrusher
08-20-2012, 08:48 PM
Mary Jane

BigMeatballDave
08-20-2012, 08:56 PM
While your at it, see if you can come up with MJ related nicknames for 70% of the league.

Count Alex's Losses
08-20-2012, 08:56 PM
I was gonna sack yo QB

but then I got a high

I was gonna stop this drive

but then I got a high

now I'm on the bench

And I know why

cus i got high
cus i got high
cus i got hiiiiigh

DaFace
08-20-2012, 08:57 PM
Shouldn't it just be Ganja Hali?

Winner.

Bump
08-20-2012, 08:58 PM
JUST LET THEM FUCKING SMOKE WEED

Count Alex's Losses
08-20-2012, 09:00 PM
blazing chief

one hit all it takes

Simplicity
08-20-2012, 09:01 PM
JUST LET THEM ****ING SMOKE WEED

Cause is like so ****ing amazing interacting with nature like totally dude omg omg and some other hippie shit.

Keep clean.

Dylan
08-20-2012, 09:02 PM
Pot Rusher

LMAO

CP's members crack me up ... great sense of humor

Count Alex's Losses
08-20-2012, 09:03 PM
Hali had the right idea.

Fuck this team, fuck Matt Cassel.

We just need to kick back, smoke some weed and watch the team go 8-8 while we laugh cus we're so hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh

and we got paaaaaaaaaaaaid anyway thanks Scotty I'm gonna go buy Liberia now PEACE

Simplicity
08-20-2012, 09:03 PM
Hali had the right idea.

**** this team, **** Matt Cassel.

We just need to kick back, smoke some weed and watch the team go 8-8 while we laugh cus we're so hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh

and we got paaaaaaaaaaaaid anyway thanks Scotty I'm gonna go buy Liberia now PEACE

/Bump

Count Alex's Losses
08-20-2012, 09:04 PM
I was gonna GIF that play

but then I got high

I was gonna make some videos

but then I got high

now I'm fucking banned

and I know why!

cus phil sucks

BigMeatballDave
08-20-2012, 09:04 PM
Cause is like so ****ing amazing interacting with nature like totally dude omg omg and some other hippie shit.

Keep clean.:spock:

Simplicity
08-20-2012, 09:04 PM
I was gonna GIF that play

but then I got high

I was gonna make some videos

but then I got high

now I'm ****ing banned

and I know why!

cus phil sucks

/Bump

gblowfish
08-20-2012, 09:05 PM
Ganja Hali is a winnah.

And I'm VERY disappointed he would miss a game over shit like this. Be a pro, smoke all the ditch weed you want once you retire.

threebag02
08-20-2012, 09:05 PM
Bump Hali

BigMeatballDave
08-20-2012, 09:05 PM
Hali had the right idea.

Fuck this team, fuck Matt Cassel.

We just need to kick back, smoke some weed and watch the team go 8-8 while we laugh cus we're so hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh

and we got paaaaaaaaaaaaid anyway thanks Scotty I'm gonna go buy Liberia now PEACE

Could you be more clueless?

Shaid
08-20-2012, 09:05 PM
Ganji
I did not in-hali
Hali from Bali

Strongside
08-20-2012, 09:06 PM
Cannabis Haliva.

KCUnited
08-20-2012, 09:07 PM
Chiefin'

KCUnited
08-20-2012, 09:08 PM
Hali and Houston, The Doobie Brothaz

Shogun
08-20-2012, 09:09 PM
Cause is like so ****ing amazing interacting with nature like totally dude omg omg and some other hippie shit.

Keep clean.

Lol you're a fucking retard.

Count Alex's Losses
08-20-2012, 09:10 PM
Hali was a good clean young man before Pioli drafted Justin Houston.

Pioli Fail.

stevieray
08-20-2012, 09:11 PM
I was gonna sack yo QB

but then I got a high

I was gonna stop this drive

but then I got a high

now I'm on the bench

And I know why

cus i got high
cus i got high
cus i got hiiiiigh

thief.

Strongside
08-20-2012, 09:16 PM
Cause is like so ****ing amazing interacting with nature like totally dude omg omg and some other hippie shit.

Keep clean.

Man, you do realize that probably 35-40% of the people that you interact with on a daily basis are at least social pot users, don't you? I don't smoke, but the assumption that those who do are just a bunch of 'hippies' communicating with nature and saying 'totally dude' is just ignorant and ill-informed. Do you drink? If not, fine...but if you do, then you're a hypocrite. Alcohol kills more people and ruins more lives than pot, or any other drug, ever thought of. Some of the brightest minds in the world regularly use pot. While you can abuse it...just like anything else...it's not harmful if you respect your limitations. Don't be so judgmental. It's like gay marriage...if you don't like it, don't do it. But just because you don't agree with it doesn't mean you get to tell others that they can't do it.

pr_capone
08-20-2012, 09:24 PM
Do we know for sure that it was the sticky green that he got busted for and not something else?

Count Alex's Losses
08-20-2012, 09:27 PM
Scott Piolhigh

Todd Highley

Romeo Chronicell

Clark Blunt

We are the Kansas City Reefers

WELCOME TO ARROWHIGH SMOKIUM

SMELL THAT? IT AIN'T BBQ

Simplicity
08-20-2012, 09:31 PM
Man, you do realize that probably 35-40% of the people that you interact with on a daily basis are at least social pot users, don't you? I don't smoke, but the assumption that those who do are just a bunch of 'hippies' communicating with nature and saying 'totally dude' is just ignorant and ill-informed. Do you drink? If not, fine...but if you do, then you're a hypocrite. Alcohol kills more people and ruins more lives than pot, or any other drug, ever thought of. Some of the brightest minds in the world regularly use pot. While you can abuse it...just like anything else...it's not harmful if you respect your limitations. Don't be so judgmental. It's like gay marriage...if you don't like it, don't do it. But just because you don't agree with it doesn't mean you get to tell others that they can't do it.

I don't drink so your whole entire paragraph was pretty much pointless.

BigMeatballDave
08-20-2012, 09:33 PM
Hali was a good clean young man before Pioli drafted Justin Houston.

Pioli Fail.

Obvious troll is obvious

BigMeatballDave
08-20-2012, 09:34 PM
I don't drink so your whole entire paragraph was pretty much pointless.

Your existence here is pointless.

Simplicity
08-20-2012, 09:35 PM
Your existence here is pointless.

Good one.

Bump
08-20-2012, 09:36 PM
Seriously though, from a body and health standpoint. Weed would most definitely be the best pain reliever for football players. Their body is probably pretty sore after a game, I'd imagine. What better way to relieve the pain then some all natural herb? There aren't any bad side effects like the shit doctors prescribe.

Raiderhater58
08-20-2012, 09:37 PM
I blame Stanzi... Hippie:bong:

Count Alex's Losses
08-20-2012, 09:38 PM
Tomorrow in Chiefer Reefers:

Which Chief is most likely to get busted for getting high next?

EXCLUSIVE INTERVIEW WITH DEXTER MCBLUNTSTER

Inmem58
08-20-2012, 09:47 PM
JUST LET THEM ****ING SMOKE WEED

This

Simplicity
08-20-2012, 09:49 PM
Tomorrow in Chiefer Reefers:

Which Chief is most likely to get busted for getting high next?

EXCLUSIVE INTERVIEW WITH DEXTER MCBLUNTSTER

Matt Cassel.

listopencil
08-20-2012, 09:50 PM
High Heat

Pablo
08-20-2012, 09:51 PM
Man, you do realize that probably 35-40% of the people that you interact with on a daily basis are at least social pot users, don't you? I don't smoke, but the assumption that those who do are just a bunch of 'hippies' communicating with nature and saying 'totally dude' is just ignorant and ill-informed. Do you drink? If not, fine...but if you do, then you're a hypocrite. Alcohol kills more people and ruins more lives than pot, or any other drug, ever thought of. Some of the brightest minds in the world regularly use pot. While you can abuse it...just like anything else...it's not harmful if you respect your limitations. Don't be so judgmental. It's like gay marriage...if you don't like it, don't do it. But just because you don't agree with it doesn't mean you get to tell others that they can't do it.He's 15.

His opinions on pretty much everything don't matter. Just ignore him.

Count Alex's Losses
08-20-2012, 09:52 PM
Matt Cassel.

speed

bleed

and weed

ebony and ivory
smoke together in perfect harmony

O.city
08-20-2012, 09:56 PM
Houston and Hali : The two smoking guns.

KChiefer
08-20-2012, 09:58 PM
"Here comes the Dutchie from the right-hand side..."

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/dFtLONl4cNc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Shogun
08-20-2012, 10:00 PM
He's 15.

His opinions on pretty much everything don't matter. Just ignore him.

that makes a lot of sense now

L.A. Chieffan
08-20-2012, 10:01 PM
We don't know if it was weed

Chiefaholic
08-20-2012, 10:06 PM
http://i.chzbgr.com/completestore/2008/11/17/128714508533267159.jpg

Bump
08-20-2012, 10:09 PM
We don't know if it was weed

we only hope that is all it was

BossChief
08-20-2012, 10:25 PM
Houston and Hali : The two smoking guns.

the puff puff pass rush?

BillSelfsTrophycase
08-20-2012, 10:27 PM
Keep clean.

Rock on Dude

http://lh4.ggpht.com/-m-bV9X1c4tI/Tt0TNoD8u0I/AAAAAAAAFII/wLos6f4GOjE/lips-that-touch-liquor-shall-not-touch-ours2_thumb%25255B3%25255D.jpg

CoMoChief
08-20-2012, 10:27 PM
the puff puff pass rush?

ROFL

Fucking love this.....someone send this idea to Sembower now!!!!!

lewdog
08-20-2012, 10:32 PM
the puff puff pass rush?
ROFL

Ding, ding, ding....we have a winner!!!

Count Alex's Losses
08-20-2012, 10:41 PM
the puff puff pass rush?

YOU STOLE MY JOKE FROM THE OP

Garcia Bronco
08-20-2012, 10:58 PM
Halishag.

BossChief
08-20-2012, 11:16 PM
YOU STOLE MY JOKE FROM THE OP

haha

I didn't even read it.

It was a pretty inevitable conclusion, though.

We can share it.

I get it on Sunday-Wednesday on odd numbered months, you get those days on even numbered months.

Fair enough?

Count Alex's Losses
08-20-2012, 11:21 PM
We will all share it.

We are brothers of the leaf this year.

After every sack I want to see a bunch of I'M SO HIIIIIIIIIIIIIIIIGH in game threads.

BossChief
08-20-2012, 11:23 PM
We can have joint custody of that saying.

BigMeatballDave
08-20-2012, 11:27 PM
LOL

Someone should make a gif of Hali and Houston rushing a Photoshopped blunt where the QB would be.

Count Alex's Losses
08-20-2012, 11:35 PM
LOL

Someone should make a gif of Hali and Houston rushing a Photoshopped blunt where the QB would be.

Yeah, "someone" probably will.

Demonpenz
08-20-2012, 11:48 PM
possession Reciever

JohnnyHammersticks
08-20-2012, 11:49 PM
Ganja Hali and then all the rest.

I own a medical cannabis warehouse in Colorado. If the Chiefs were to win a Super Bowl, I would open my doors to every single Chiefs player (active roster, PUP, IR, PS) for an unlimited bong session. I have it all, 40 strains, kief, earwax, hash oil, the whole 9 yards, and they'd be welcome to it all.

But for the time being, the new indica that I bred last month which didn't have a name yet.....Hali Kush.

L.A. Chieffan
08-20-2012, 11:51 PM
possession Reciever

http://cdn.videogum.com/files/2011/09/bbs04e086.gif

boogblaster
08-20-2012, 11:59 PM
Ganja Hali and then all the rest.

I own a medical cannabis warehouse in Colorado. If the Chiefs were to win a Super Bowl, I would open my doors to every single Chiefs player (active roster, PUP, IR, PS) for an unlimited bong session. I have it all, 40 strains, kief, earwax, hash oil, the whole 9 yards, and they'd be welcome to it all.

But for the time being, the new indica that I bred last month which didn't have a name yet.....Hali Kush.

naw call it Hali-hi ....

BossChief
08-21-2012, 12:04 AM
the doobie rushers

JohnnyHammersticks
08-21-2012, 12:15 AM
naw call it Hali-hi ....

Tamba Kush has a nice ring to it too.

BigMeatballDave
08-21-2012, 12:28 AM
Yeah, "someone" probably will.

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/u6ALySsPXt0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Count Alex's Losses
08-21-2012, 12:36 AM
I'll do it when these pot smoking beasts combine for a sack, and not before.

http://i.imgur.com/yhcZS.gif

griZZly64
08-21-2012, 03:15 AM
Cause is like so ****ing amazing interacting with nature like totally dude omg omg and some other hippie shit.

Keep clean.

this aint the 60s anymore man. i dont know anybody whos smokin weed to interact with nature. dudes get high cuz it feels good.

MahiMike
08-21-2012, 07:12 AM
I like Tamba Hashish.

ChiefsNow
08-21-2012, 07:20 AM
Tamba actually looks just like a guy I partied with on the Carabean side of Costa Rica. Cool guy who you would not want to fuck with.

Spongeblack Bobtard
08-21-2012, 07:22 AM
Hawg Leg Hali

chasedude
08-21-2012, 08:30 PM
Hali Vaporizer

LiveSteam
08-21-2012, 09:53 PM
Tambonga Hali