PDA

View Full Version : Home and Auto Is this the coolest car in the world?


Bewbies
09-27-2012, 03:59 PM
Up until today I didn't even know this thing existed, the PGO Speedster II. BAD ASS.

http://www.pgo.fr/en/speedster2/

http://firm-guide.com/wp-content/uploads/2012/07/PGO-Speedster-picture-9-1024x768.jpg

http://files.autogespot.com/autogespot/files/30_06_2012//c367530062012170641_3.jpg

http://files.autogespot.com/autogespot/files/30_06_2012//c367530062012170641_2.jpg

Shogun
09-27-2012, 03:59 PM
It is not

Detoxing
09-27-2012, 04:02 PM
See the Porsche in the background of the 3rd pic?

Yeah, i'll take one of those please.

DenverDanChiefsFan
09-27-2012, 04:03 PM
no

Munson
09-27-2012, 04:03 PM
Not even close.

Detoxing
09-27-2012, 04:04 PM
I've seen VW beetles that look cooler than that thing.

MIAdragon
09-27-2012, 04:08 PM
another 356 knockoff. If we are talking kit cars Ill take one of these pls.

http://autoambush.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/hrdp_0911_01_z+factory_five_33_hot_rod+paint_job1.jpg

http://autoambush.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/hrdp_0911_02_z+factory_five_33_hot_rod+paint_job.jpg

hometeam
09-27-2012, 04:09 PM
uhhh. that thing is terrible.

I came in here expecting so see an ariel atom, or a CCX. Not a convertible 65 beetle.

jd1020
09-27-2012, 04:12 PM
http://www.paulfrasercollectibles.com/upload/public/docimages/Image/q/s/x/IMAGE%20410%20astonDB5-1.jpg

PornChief
09-27-2012, 04:13 PM
isn't even close.

ChiTown
09-27-2012, 04:13 PM
Yes. If you have a set of jugs and a pussy.

PornChief
09-27-2012, 04:14 PM
lol @ 4 cylinders

Aries Walker
09-27-2012, 04:21 PM
http://www.paulfrasercollectibles.com/upload/public/docimages/Image/q/s/x/IMAGE%20410%20astonDB5-1.jpg
This is the correct choice.

Bugeater
09-27-2012, 04:27 PM
Buy American you fucking pricks.

http://www.gnregistry.org/images/BGN00336B_667miles.JPG

Demonpenz
09-27-2012, 05:08 PM
fuck cool cars. my camero is red hot

Psyko Tek
09-27-2012, 06:04 PM
another 356 knockoff. If we are talking kit cars Ill take one of these pls.

http://autoambush.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/hrdp_0911_01_z+factory_five_33_hot_rod+paint_job1.jpg

http://autoambush.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/hrdp_0911_02_z+factory_five_33_hot_rod+paint_job.jpg

I want it in flat black, red rims and fuzzy dice
beer tap for a gear shift
tell me it at least has a 350 in it

do they have a rag top

MIAdragon
09-27-2012, 06:19 PM
I want it in flat black, red rims and fuzzy dice
beer tap for a gear shift
tell me it at least has a 350 in it

do they have a rag top

They are AWESOME cars, its a FFR 33 Hot Rod (http://www.factoryfive.com/kits/33-hot-rod/). It has a removable hard top.

WhitiE
09-27-2012, 06:27 PM
lol

JASONSAUTO
09-27-2012, 06:30 PM
I want it in flat black, red rims and fuzzy dice
beer tap for a gear shift
tell me it at least has a 350 in it

do they have a rag top lol. I drive an old caddy. Beer tap on the gear shift., bought about five hundred old tap handles a couple years ago, and fuzzy dice hanging from the mirror...
Posted via Mobile Device

Bewbies
09-27-2012, 06:40 PM
You are some boring old fuckers.

I will give you the GT2RS behind it, but a Grand National, a Camero? LMAO

ghak99
09-27-2012, 07:09 PM
You know how I know you're gay? NTTIAWWT

Dayze
09-27-2012, 07:23 PM
another 356 knockoff. If we are talking kit cars Ill take one of these pls.

http://autoambush.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/hrdp_0911_01_z+factory_five_33_hot_rod+paint_job1.jpg

http://autoambush.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/hrdp_0911_02_z+factory_five_33_hot_rod+paint_job.jpg

I concur.

Hell I'd love to have me a legit rat rod. Killer motor but beat up like a mf

Dayze
09-27-2012, 07:24 PM
You know how I know you're gay? NTTIAWWT

:cuss:
....I was too late.
:thumb:

MIAdragon
09-27-2012, 07:25 PM
I concur.

Hell I'd love to have me a legit rat rod. Killer motor but beat up like a mf

Im kicking around picking this up (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1964-Chevrolet-Biscayne-2-Door-Air-Ride-Small-Block-Chevy-Automatic-PB-LOOK-/110954552727?pt=US_Cars_Trucks&hash=item19d5681d97#ht_2577wt_1161).

saphojunkie
09-27-2012, 07:28 PM
The parking lot at my job kicks the hot shit out of all of these.

Maybach, Aston Martin, Rolls, Bentley. It's like a "who's who" of "don't touch my fucking car."

Bump
09-27-2012, 07:34 PM
lol some British car for coolest car ever? wow

Bewbies
09-27-2012, 07:37 PM
The parking lot at my job kicks the hot shit out of all of these.

Maybach, Aston Martin, Rolls, Bentley. It's like a "who's who" of "don't touch my ****ing car."

Honestly, I see these types around town all the time too. They're not as impressive when you see them everyday. I think that's why I like something a little more unique.

The cars I like that I don't see as often are the Mercedes SLS, Ferrari 599, any Spyker--those are cool.

Hell, here in Atlanta because everyone leases BMW 3's are as common as Honda Civics.

Bewbies
09-27-2012, 07:39 PM
lol some British car for coolest car ever? wow

Not ever. Currently.

And it's French. LMAO

For a new badass British car look up the new Jag F Type.

http://media.il.edmunds-media.com/jaguar/f-type/2014/fe/2014_jaguar_f-type_actprf_fe_919121_717.jpg

durtyrute
09-27-2012, 07:40 PM
This is a joke, right?

Dayze
09-27-2012, 07:42 PM
Im kicking around picking this up (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1964-Chevrolet-Biscayne-2-Door-Air-Ride-Small-Block-Chevy-Automatic-PB-LOOK-/110954552727?pt=US_Cars_Trucks&hash=item19d5681d97#ht_2577wt_1161).

Dude. Nice. I've been scouting 70-72 camaros. Saw a killer black w white strip. Excellent rebuild for like 15k. That would be budget. Just want some thing that looks great, has a thump, etc. lots of great muscle in that range.

Pushead2
09-27-2012, 07:42 PM
http://4.bp.blogspot.com/-jxI6YPwmf_0/TjE_bVgjB-I/AAAAAAAACOg/quTe2XX7Zbg/s1600/2008_Bugatti_Veyron_Black.jpg

durtyrute
09-27-2012, 07:45 PM
Change the car in the OP to ^^^^^^^ that one.

Dayze
09-27-2012, 07:47 PM
Wish I could figure out how to grab image locations on the iPad. I am disappoint

Psyko Tek
09-27-2012, 07:59 PM
They are AWESOME cars, its a FFR 33 Hot Rod (http://www.factoryfive.com/kits/33-hot-rod/). It has a removable hard top.

and 19900 for a turn key nice

Psyko Tek
09-27-2012, 08:02 PM
lol. I drive an old caddy. Beer tap on the gear shift., bought about five hundred old tap handles a couple years ago, and fuzzy dice hanging from the mirror...
Posted via Mobile Device

74Valiant, slant six, flat black, red rims and badly in need of front end work, looking for a decent suicide knob ( no power streering)

Dayze
09-27-2012, 08:30 PM
I can't decide if I like that turnkey or not. Im sure paint and wheels would make a work of diff. Seems like a good price. Throw in a 350 crate motor, wheels.....hmmm. Of course....then there is the interior etc. Hmm.


This would be near perfect for me and probably to be had for a reasonable price considering the car.
http://www.youtube.com/watch?v=StrTnaLFxSM&feature=youtube_gdata_playerhttp://

Dave Lane
09-27-2012, 08:45 PM
Dude. Nice. I've been scouting 70-72 camaros. Saw a killer black w white strip. Excellent rebuild for like 15k. That would be budget. Just want some thing that looks great, has a thump, etc. lots of great muscle in that range.

Damn nothing after a 69. Just sold my 68 convert a couple years ago. It was so cherry and still was a badass looks / motor combo.

Cannibal
09-27-2012, 08:51 PM
Far too feminine

aturnis
09-27-2012, 08:55 PM
Based on looks? Hello no.

aturnis
09-27-2012, 08:59 PM
I concur.

Hell I'd love to have me a legit rat rod. Killer motor but beat up like a mf

This.

Dayze
09-27-2012, 09:01 PM
Damn nothing after a 69. Just sold my 68 convert a couple years ago. It was so cherry and still was a badass looks / motor combo.

I'm a sucker for a 70 split. My brothers first car when I was 9 urs old. Was the coolest car to me at that age. :thumb:

JD10367
09-27-2012, 09:04 PM
I'm environmentally-conscious, so I'll take a Tesla Roadster (0-60 in about 3 and a half seconds).

Funny thing about this video? The chase car--which you can see as he quick-pans to the speedometer is going about 90 MPH behind it--is a Smart. :o)

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/Z6fxz6k5Ddo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Dayze
09-27-2012, 09:06 PM
I'm environmentally-conscious

fairy / Donger

:D

Bewbies
09-27-2012, 09:07 PM
Far too feminine

I agree.

http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_site/storage_RT_NEW/storage/images/media/images/sf_james-deans-last-race_lead/1758137-1-eng-US/sf_james-deans-last-race_lead.jpg

Dayze
09-27-2012, 09:21 PM
Is that Ryan Phillipe?

SDChiefs
09-27-2012, 09:23 PM
That is ugly as shit. And whomever developed it needs their gene pool chlorinated.

Bewbies
09-27-2012, 09:33 PM
Is that Ryan Phillipe?

LMAO