PDA

View Full Version : Chiefs Fuck you Chase Stanzi


Mr_Tomahawk
03-12-2013, 03:42 PM
And fuck all our noodle-armed QBs.

Fuck!

Charlie Brown!

Mr_Tomahawk
03-12-2013, 03:46 PM
I am double angry!

GloryDayz
03-12-2013, 03:47 PM
LOL, you thread stuttered!

buddha
03-12-2013, 03:55 PM
:LOL:Yeah...this Internet posting stuff sure is confusing, eh Tomahawk?

theelusiveeightrop
03-12-2013, 03:56 PM
What's the internet?

Mr_Tomahawk
03-12-2013, 04:00 PM
BEANS!

gblowfish
03-12-2013, 04:01 PM
OK, we'll see what Kerry Meier is up to these days. Happy???

Mr_Tomahawk
03-12-2013, 04:05 PM
This isn't an MU deal either...

I'd rather have Gabbert...he can at least see over the OL and throw the ball beyond 20 yards.

Sorter
03-12-2013, 04:05 PM
OK, we'll see what Kerry Meier is up to these days. Happy???

He actually looked good as a rookie and then destroyed his knee.

Mr_Tomahawk
03-12-2013, 04:14 PM
Go after Josh Freeman if you wanna bring in a local kid!

Mr_Tomahawk
03-12-2013, 04:14 PM
FREEMAN AND SPROLES FOR 2013!

petegz28
03-12-2013, 04:15 PM
This isn't an MU deal either...

I'd rather have Gabbert...he can at least see over the OL and throw the ball beyond 20 yards.

You're fucking sick! I'd take Daniels over Gabbert any day

KChiefs1
03-12-2013, 04:26 PM
Tell Sod Reesing hi for me the next time you're at McDonald's.

KChiefs1
03-12-2013, 04:27 PM
This isn't an MU deal either...

I'd rather have Gabbert...he can at least see over the OL and throw the ball beyond 20 yards.

You can't be that stupid.

WayneBowe
03-12-2013, 04:28 PM
You can't be that stupid.

Hey Gang, I found another Mizzou fan.

petegz28
03-12-2013, 04:57 PM
anyone who thinks Gabbert is better than Daniels is crazy! I watched them both at MU and I said at the time there was no way Gabbert was a 1st round pick, let alone a top 10.

Pablo
03-12-2013, 08:58 PM
anyone who thinks Gabbert is better than Daniels is crazy! I watched them both at MU and I said at the time there was no way Gabbert was a 1st round pick, let alone a top 10.

So even MU fans don't know his name?

LOCK THIS GUY UP!

Mr_Tomahawk
03-12-2013, 09:00 PM
So even MU fans don't know his name?

LOCK THIS GUY UP!

LMAO

Count Zarth
03-12-2013, 09:00 PM
Is there a QB depth chart 1-2 in the NFL with less arm strength than ours?

hometeam
03-12-2013, 09:03 PM
Is there a QB depth chart 1-2 in the NFL with less arm strength than ours?

Nope.

KcMizzou
03-12-2013, 09:07 PM
So even MU fans don't know his name?

LOCK THIS GUY UP!*sigh*

Goddamnit, Pete.

Pablo
03-12-2013, 09:16 PM
*sigh*

Goddamnit, Pete.

He's your very own reerun/wickedson.

Lucky you.

Pasta Giant Meatball
03-12-2013, 09:18 PM
Cool signing brahs

petegz28
03-12-2013, 09:19 PM
*sigh*

Goddamnit, Pete.

Habit..my bad

KcMizzou
03-12-2013, 09:21 PM
He's your very own reerun/wickedson.

Lucky you.Eh, that's going too far.