PDA

View Full Version : The best Chiefs site on the Internet!!!


VDPrez
05-24-2002, 03:18 AM
I built this site when MC and all the Fanstop gang thought they had squashed me. Make yourselfs comfortable.

http://pub29.bravenet.com/forum/show.php?usernum=2409940949

Brock
05-24-2002, 08:10 AM
I agree, that may be the best Chiefs site ever!

Ultra Peanut
05-24-2002, 08:31 AM
That is the greatest site EVER!

headsnap
05-24-2002, 08:32 AM
Kudos...

That place is the sh!t!!

Scaga
05-24-2002, 08:33 AM
I'm at work right now...
Can't risk going over to that other site for fear of TERMINATION....

A brief overview...if you please...

Bob Dole
05-24-2002, 08:35 AM
Bob Dole would like it a lot better if the bastards hadn't stolen "Curly."

What is this world coming to?

KCTitus
05-24-2002, 08:37 AM
That is pretty funny, but I do have a serious question...

These people are severly disturbed. I mean, Im not real sure about their delusions of granduer will lead them to actually stalk someone.

I feel it's mostly talk and nonsense, but these people are unstable.

htismaqe
05-24-2002, 08:46 AM
That's my thing too, Titus...

I haven't kept up on most of the childishness, but the guy likes to use fisticuffs and lawyers...

I don't want anyone to get hurt, and worse yet, I don't want anyone to become embroiled in some kind of legal battle...

chief husker
05-24-2002, 08:59 AM
Does VD stand for Venereal Disease?

So he is the president of Sexually transmitted diseases?

ROYC75
05-24-2002, 09:35 AM
Is this some kinda joke ? It's gotta be.......




JD or VD or whatever you want to be called next week ( Jerk would fit well ).......... give us a break and take an extended vacation... try about 30 years worth.

If you can't understand this....... other words..... GET LOST AND DON'T COME BACK !

Brock
05-24-2002, 09:37 AM
Pay no attention to people sans sense of humor.

BIG_DADDY
05-24-2002, 09:52 AM
VD,

Go F U C K yourself!!! I guess that would be kind of hard being a midget though. :LOL:

Hydrae
05-24-2002, 09:54 AM
Originally posted by BIG_DADDY
VD,

Go F U C K yourself!!! I guess that would be kind of hard being a midget though. :LOL:


What does the size of his brain have to do with anything?





Ohhhh, you meant.....:eek:

Logical
05-24-2002, 09:57 AM
It is clear he really meant to post a Link to the Planet I think a moderator should change the link and replace I with Kyle. This guy defines numbnutz!

:LOL: ROFL

Chiefnj
05-24-2002, 10:15 AM
Parody: a literary or musical work in which the style of an author or work is closely imitated for comic effect or in ridicule.

NaptownChief
05-24-2002, 10:22 AM
Why does he have a picture of his brains at the top of his site?

Lzen
05-24-2002, 10:22 AM
If I didn't know better, I'd think that several of us Chiefsplanet folks went over there to stir the pot. Of course, none of my CP brethren would ever do something like that, would they? :)

Joe Seahawk
05-24-2002, 10:32 AM
Hilarious site VD...Great job bro!

:LOL: ROFL

Ultra Peanut
05-24-2002, 10:43 AM
Originally posted by Chiefnj
Parody: a literary or musical work in which the style of an author or work is closely imitated for comic effect or in ridicule. Shhhhh...

Dartgod
05-24-2002, 11:23 AM
Geez, Curley's Forum has already had more traffic in one day than that other place has seen in probably a month. Good work VD, I bow to your greatness!

htismaqe
05-24-2002, 11:55 AM
That picture is just downright disgusting...

Tribal Warfare
05-24-2002, 02:08 PM
VD, that's some funny stuff

:LOL: ROFL :D

bishop_74
05-24-2002, 02:32 PM
Gawd I would love to see the look on that guys face when he sees this site!!!! Precious moments.:)

Iowanian
05-24-2002, 02:33 PM
Someone should surely link this site to the *second best* Chiefs site on the net.

Joe Seahawk
05-24-2002, 03:43 PM
May 24, 2002
John,

By the time your read this, I will be half-way to New Orleans with my ex-boyfriend, Gary. Sorry you had to find out through a note, but I figured you would probably cry—and the last thing I wanted was to have to look at you with your face all puffy and red and snotty like it gets.
I'm sorry I was such a mess, John. I mean, I did try to shape up for a while though. I know you saw something in me when you found me living at the train station. I guess that's why you always gave me so much—and not just that money to get me in to the methadone clinic (which I really spent on a coke trip to Vegas), but also the new car you bought so I could drive to my part-time job at Hooters. You know, I felt so awful when I wrecked that car playing chicken with that truck driver on Highway 14.

So I'm finally getting out of your life. Believe me, I'm sad about it too. In fact, I started crying myself this morning when I hocked your Gibson—only to find out it was only worth a measly $200. (Gary thought we could've gotten at least $300 if I had brought the case).

Anyway, thanks for everything. You're a really sweet guy and I'm sure that real real soon, you'll find yourself a special girl who doesn't get freaked out by your genital warts the way I do.

Later,

Andrea

ROFL ROFL

Tribal Warfare
05-24-2002, 03:43 PM
Yes thi is the 2nd best Chiefs site on the net. :D

htismaqe
05-24-2002, 03:44 PM
OMG...

Brock
05-24-2002, 03:53 PM
This gets more entertaining as the day progresses. LMAO

NaptownChief
05-24-2002, 03:55 PM
Nobody has yet to explain to me how Prez got a piture of his brains on his site...

That guy is really talented. No wonder he has the #1 Chiefs site on the web.

Iowanian
05-24-2002, 04:00 PM
THat is just proof that if a guy has his head in his butt long enough...he'll end up with Shiite for brains.

He must luv the taste of prostate in the morning.

Tribal Warfare
05-24-2002, 04:05 PM
This should be in the Planet's link directory :LOL:

Logical
05-24-2002, 04:05 PM
Well I get the duh award today!

I did not notice it was VDPrez doing a parody on JDPrez. Just went to the site and it is hilarious. Needs to add the awful color scheme though!

Zebedee DuBois
05-24-2002, 05:02 PM
This parody site has problems because the actual guy is such a bizarro already. He is so laughable (or wretchable) in real life, that parody doesn't have the same impact. It is like saying, "That retard is really dumb" Well, duh.

Tribal Warfare
05-24-2002, 05:06 PM
The site is still funny, because it ticks off "JD" .

Joe Seahawk
05-24-2002, 07:19 PM
What happened VD??

Gracie Dean
05-24-2002, 07:49 PM
what happened to the site?

Rain Man
05-24-2002, 07:55 PM
Originally posted by dawsonpa
what happened to the site?

It was so good that the government/corporate conspiracy shut it down - kind of like the 200 mpg carburetor. It would have made normal web sites obsolete.

VDPrez
05-24-2002, 08:43 PM
I dunno what happened. No explanation yet from Bravenet.

Perhaps they found Curly's picture offensive. Beyong that I don't know yet.

Gracie Dean
05-24-2002, 08:45 PM
That sucks, I enjoyed what I got to read, but didn't get to see all of it.

Brock
05-24-2002, 08:50 PM
He cried to bravenet, probably swearing oaths of terrible vengeance if they didn't take it down.

Tribal Warfare
05-24-2002, 08:57 PM
Originally posted by Brock Landers
He cried to bravenet, probably swearing oaths of terrible vengeance if they didn't take it down.

That's correct Brock (http://forums.realcities.com/discussion/msgshow.cfm/msgboard=1986582845331811&msg=7176074871561703&page=1&idDispSub=3398207037417954)

Zebedee DuBois
05-24-2002, 09:03 PM
Somebody's Mama said:

It's all 'fun & games' until someone gets their eye poked out!

Tribal Warfare
05-24-2002, 10:05 PM
VD, any information from bravenet about the disappearance of your website?

Gracie Dean
05-25-2002, 12:06 AM
Did Jvd have the power to do that?
__________________________________________________
I zapped it with great ease! Just got home from a great little celebration. I think I'm going to pack it in early.
Looks like things are going well for now.

Today was an awesome day. It would have even been better if all of my friends didn't have to put up with all this. Let's all keep our chins up.

Chiefs forever!
______________________________________________

Tribal Warfare
05-25-2002, 01:27 AM
http://pub34.bravenet.com/forum/fetch.php?id=9911702&usernum=2868546233


Date: 05/25/02 12:49:39 AM
Name: Queen_LaChiefa

Email:

Subject: ITA with KCChiefsMan, CC, & 68.


I challenge you to name one instance where a person was removed from this forum due to JD disagreeing with a FOOTBALL RELATED topic.

If you expect him to "agree" with your friends when they post topics about things such as his blood pressure, his deceased mother, calling me a whore & worse, etc, etc, etc, AND keep them as regular posters on this CHIEFS FOOTBALL FORUM, then you are ONE CRAZY MF. That's all it can be. Sheer lunacy.


Who wants to remind this individual

VDPrez
05-25-2002, 07:56 AM
I still have not received any response at all from Bravenet but ain't to shocked, since it's Memorial Day weekend, and in the grand scheme of things, this is all pretty small.

I can create another forum at any number of hosting sites but am going to have difficulty recreating the unique look at feel of Curlys initial forum. Curly is raising a stink about the look and feel, but does anyone else care?

Skip Towne
05-25-2002, 08:12 AM
A couple of weeks ago, I tried to access that board and got a message informing me I was banned. And I had never posted on that board before. Perhaps my reputation preceded me.

Tribal Warfare
05-27-2002, 04:43 PM
This rocks

Tribal Warfare
05-27-2002, 05:12 PM
now, www.nepachiefs.com BB is down.

Gracie Dean
05-27-2002, 05:34 PM
Sorry, the account you are trying
to access has been deleted.

2868546233


www.bravenet.comROFL ROFL :LOL: ROFL :LOL: ROFL :LOL:

crazycoffey
01-22-2007, 02:22 PM
Our users have posted a total of 96417 articles
We have 600 registered users
The newest registered user is 58forever (http://www.nepachiefs.com/hardcore/profile.php?mode=viewprofile&u=793&sid=9a330cc6ce0f183b342a44693eaf66c1) In total there are 2 users online :: 1 Registered, 0 Hidden and 1 Guest [ Administrator ] [ Moderator ]
Most users ever online was 23 on Sat Nov 18, 2006 3:11 am
Registered Users: bemer (http://www.nepachiefs.com/hardcore/profile.php?mode=viewprofile&u=493&sid=9a330cc6ce0f183b342a44693eaf66c1)


Looks like it's slow over there http://www.nepachiefs.com/hardcore/

I was the guest, guess they are all over here now????

which one is JD?

I wish I could have seen the parody site. I was in Dallas back then and desperate for chief news, I would have enjoyed this scuffle



nothing like this has happened in the last few weeks, so I have no frame of reference if this happens on a regular basis.

crazycoffey
01-22-2007, 03:04 PM
hum, JD?

Dartgod
01-22-2007, 03:37 PM
No good can come from bumping this shit.

crazycoffey
01-22-2007, 03:41 PM
I was begining to think there was a legal preceeding banning even the idea of mentioning his name or his site.

I was just looking around the closet and found it on the floor behind bob dole's old tennis shoes

chagrin
01-22-2007, 03:43 PM
No good can come from bumping this shit.

thank you

Chiefnj
01-22-2007, 03:47 PM
How does someone who joined the board a month ago, go and dig up this post from 2002? Does an old timer have mulitple personalities again?

Simplex3
01-22-2007, 03:49 PM
How does someone who joined the board a month ago, go and dig up this post from 2002? Does an old timer have mulitple personalities again?
Exactly. What the hell are you searching for that something like this comes up?


Apples. Big red shiny ones.

Iowanian
01-22-2007, 03:51 PM
Some serious dumbass of a noob to drag this shit up again.

Bad, bad Noob.

crazycoffey
01-22-2007, 03:51 PM
How does someone who joined the board a month ago, go and dig up this post from 2002? Does an old timer have mulitple personalities again?



no, you just have to search posts from the "beginning" Apparenty it only goes back that far.

I was looking for interesting things to talk about and thought this was very interesting. But no one is talking about it, so it couldn't have been as fun to live through as it was to read through.

Halfcan
01-22-2007, 03:51 PM
The link does not work??

Simplex3
01-22-2007, 03:53 PM
The link does not work??
Holy Jeezuz.

If you weren't a Realtor it wouldn't make sense how you could be this dumb.

Iowanian
01-22-2007, 03:53 PM
Some things should just be left alone. Its just not worth the crap that comes with stomping on some burning brown bags on your poarch.

Kind of interesting that you'd drag this up.

Halfcan
01-22-2007, 03:55 PM
Holy Jeezuz.

If you weren't a Realtor it wouldn't make sense how you could be this dumb.

I was being sarcastic. :rolleyes:

Halfcan
01-22-2007, 03:56 PM
What is it with all these old threads lately?? Mods should just close them when someone drags up shit like this.

Simplex3
01-22-2007, 03:56 PM
I was being sarcastic. :rolleyes:
I wasn't.

Simplex3
01-22-2007, 03:56 PM
What is it with all these old threads lately?? Mods should just close them when someone drags up shit like this.
It's the latest crop of playoff n00bs trying to catch up on Planet history.

crazycoffey
01-22-2007, 03:57 PM
now, www.nepachiefs.com (http://www.nepachiefs.com) BB is down.


after finding this thread, this post with this site help prompt me to bump it. I really thought it would just be funny.

the site on the top of the thread doesn't work

Simplex3
01-22-2007, 04:02 PM
after finding this thread, this post with this site help prompt me to bump it. I really thought it would just be funny.

the site on the top of the thread doesn't work
Oh, it works.

siberian khatru
01-22-2007, 04:08 PM
http://www.critcononline.com/images/children%20shouldn't%20play%20with%20dead%20things%20vhs%20front.jpg

VDPrez
01-22-2007, 04:19 PM
All I can say is that someone will be very sorry bro.
LOL LOL LOL!

crazycoffey
01-22-2007, 04:21 PM
All I can say is that someone will be very sorry bro.
LOL LOL LOL!



I already am.

Damn it, I was just post whoring to try and bury this

boogblaster
01-22-2007, 04:21 PM
I must have missed something...