PDA

View Full Version : Best quotes from the Brock Middlebrook chat...


Cannibal
08-31-2000, 07:23 PM
Q: Andre, Glad to see you are a Raider what will you bring to us this year
Andre Rison: Nothing but funk, attitude, humor and trust. You have to trust one another to win a championship. (and once they trust me, I can start hittin' some of my bros up for a loan, hehe)

Q: What are your interests beside football?
Andre Rison: Music, films, television, acting. (Theft, not paying child support, not repaying loans, etc.)

Q: DEAR ANDRE, WHO DO YOU THINK IS THE TOUGHEST DB IN THE NFL TODAY THAT YOU'VE ENCOUNTERED?
Andre Rison: Usually guys I don't know, that usually lasts for about a quarter. (I didn't know anyone last year, which is why I spent the last 3 quarters on the bench. Which was coo, because it gave me a chance to figure out how to sneak out of the stadium without getting served).

Q:HI, ANDRE HOW DOES IT FEEL TO WEAR SILVER AND BLACK?
Andre Rison: Ah, very energetic. (Also, it feels very good knowing that they have lawyers who are used to taking care of people like me.)

Q:Wassup Dre! Do you think your knowledge of the chiefs offense will help our defense?
Andre Rison: Yeah, I am going to tell them everything. (Lessee, they like to run it up the gut, and they like to throw it to Tony. Heck, I got 21 catches in that offense last year, I know it all).

Q:Andre,
Welcome to the Raiders, What is the biggest difference so far between the Chiefs and The Raiders?
Andre Rison: *big laugh* Just Win Baby! (Yeah, these Raider lawyers they hired for me better win!)

(continued next post)

[This message has been edited by DaWolf (edited 08-31-2000).]

Cannibal
08-31-2000, 07:24 PM
Q:Andre, how pumped are you about Sunday's game?
Andre Rison: I'm suprpumped, but I am going into it low key so I want be too pumped. (Durr, my name is Brock Middlebrook).

Andre Rison: First of all I am not a decoy. Second of all, Tim Brown and I work well together, we're both decoys for each other.
(Durr, my name is Brock Middlebrook.)

Andre Rison: When I entered the league I said I was on a quest to be the best. I am still in the league. Take it for what it's worth. (I am still trying to earn enough money to pay off my debts).

Q http://www.ChiefsPlanet.com/ubb/biggrin.gifEAR ANDRE, WHO WAS YOUR FAVORITE COACH TO PLAY FOR AND WHY?
Andre Rison: Jon Gruden. (All my other coaches relesed me, Jon is gonna take care of my legal problems).

Q http://www.ChiefsPlanet.com/ubb/biggrin.gifEAR ANDRE, CAN YOU DESCRIBE WHAT THE RAIDER WALK IS?
Andre Rison: Everybody wants to know what the Raider walk is. *laugh* It shows a lot of aggression, it's strong, and it's intimidating. (It's the kinda walk you gotta use in prision to reduce the chances of getting gang raped in the shower. Intimidation, baby!)

Q: Now that you are a raider, do you hope to burn the chefs when you play them
Andre Rison: Oh yeah, I hope to burn everybody. (Just like Left Eye burned my house. Where are the matches?)

Andre Rison: Spiderman days are over with. I am back to the original...Bad Moon. (Bad Moonlighting that is. I gotta get another job to pay off these debts!)

Zach Thompson
09-01-2000, 09:52 AM
LOL.