PDA

View Full Version : Make Way Olsen twins... Here come the Llama Twins...


grandllama
09-10-2004, 08:02 PM
Ok, I think I've recovered enough from the shock to spread the news to the night crew...

Ms. Llama is pregnant with twins... due on her birthday 02/27/05

Although I didn't want to do the dad thing again, I guess I'm starting to get excited about it...

I suppose I oughta marry her soon to keep the 'rents happy on both sides of the fence ROFL

Of course, the best part, is that I now have a designated driver for the Chiefs games this season!

Pants
09-10-2004, 08:04 PM
Holy shitballs man, twins? Double congratulations.

SNR
09-10-2004, 08:08 PM
Watch... they'll be twin boys.

Just joking. Congratulations!! :thumb:

Phobia
09-10-2004, 08:08 PM
Wow. Congratulations to the father.

Thig Lyfe
09-10-2004, 08:10 PM
Wow. Congratulations to the father.

ROFL

morphius
09-10-2004, 08:12 PM
Ouch, one terrible toddler is more then enough for me right now, I can't imagine 2.

Best of luck!

4th and Long
09-10-2004, 08:12 PM
Congratualtions. (I think ;))

I wonder how long before EnDelt is offended that his Olson Twins just slipped in the rankings?

:hmmm:

http://fredol24.free.fr/Olsens86.jpg

Jenny Gump
09-10-2004, 08:12 PM
Wow. Congrats. At least we know your guys can swim. Although, I would be remiss if I didn't add that I have no idea why that would be beneficial to know.

Skip Towne
09-10-2004, 08:18 PM
Wow. Congrats. At least we know your guys can swim. Although, I would be remiss if I didn't add that I have no idea why that would be beneficial to know.
You watch Seinfeld don't you?

grandllama
09-10-2004, 08:25 PM
Thanks guys... (and Jenny ;)

We've known for about a month now, but I was to much in shock to let anybody know... I just told my mom last week....

Yeah, its gonna be rough, it almost got rougher this week when my ex wife almost died from complications from a collapsed lung... which according to my divorce would have given me custody of those two as well...

I was just about ready to have myself committed...

Part of me thinks it will be fun to have toddlers around again and make up for all I missed with my first two... the other part wants to run to Mexico...

As for the swimming part, 'twas a shock to me... we've been together almost seven years and never had this, um, issue come up before ROFL

grandllama
09-10-2004, 08:55 PM
Congratualtions. (I think ;))

I wonder how long before EnDelt is offended that his Olson Twins just slipped in the rankings?

:hmmm:



The way my luck runs, they'll look like this:

tk13
09-10-2004, 08:58 PM
Congratulations! They may be Twins, but they better be brought up as Royals fans.

:) Lame joke, I know...

grandllama
09-10-2004, 09:00 PM
Congratulations! They may be Twins, but they better be brought up as Royals fans.

:) Lame joke, I know...

Hopefully the Minnesota team will be contracted before they know what baseball is....

In reality, they will have no choice but be Royals & Chiefs fans...ROFL

Phobia
09-10-2004, 09:07 PM
Oh

My


GOD!!!

That is the most disturbing image I've ever seen!

Thig Lyfe
09-10-2004, 09:10 PM
The way my luck runs, they'll look like this:

GOOD LORD! MY EYES!

I was getting over the 4th and Long's Nipples thread.

Bearcat
09-10-2004, 09:23 PM
Congratualtions. (I think ;))

I wonder how long before EnDelt is offended that his Olson Twins just slipped in the rankings?

:hmmm:

http://fredol24.free.fr/Olsens86.jpg


Gawd... eat a sandwich.

ENDelt260
09-10-2004, 09:37 PM
Congratulations! They may be Twins, but they better be brought up as Royals fans.

:) Lame joke, I know...
Wow. Painfully lame.

go bowe
09-10-2004, 09:56 PM
hmmmmmmm... ugh!

bo, him plenty happy for llama man!

two little papooses...

heap plenty good!

ai-EE-yah!

http://freebmw.net/share/Smilies/NormalSize/388.gif :D :thumb: http://freebmw.net/share/Smilies/NormalSize/b_woot.gifhttp://freebmw.net/share/Smilies/NormalSize/b_woot.gif http://freebmw.net/share/Smilies/NormalSize/b_woot.gif http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/realhappy/jump.gif

Manila-Chief
09-10-2004, 10:08 PM
Hey, take if from a father of grown twins .... they are really special. Yep, there will be twice the diapers but it will be worth it.....

PastorMikH
09-10-2004, 10:16 PM
Congrats Llama!!!


Say, I'll do a Hawian style wedding for you provided you pick up my fare to Honolulu.:thumb::)

ExtremeChief
09-10-2004, 11:12 PM
Congrats Llama! I have nothing witty to add

RedNFeisty
09-10-2004, 11:27 PM
Amazing!! Congrats and best of wishes to you and the soon to be misses!!

Dear lord, I thought at one point I wouldn't mind having twins, get both out of the way at one time. Then I had my wonderful ball of joy and now, I am so very thankful!! One demon spawn at a time, thank you!

Demonpenz
09-10-2004, 11:28 PM
they will be 14 and dating endelt before you know it

PastorMikH
09-10-2004, 11:32 PM
they will be 14 and dating endelt before you know it



Is he trying to say that you're kids are gonna be fat???


:shake:

grandllama
09-10-2004, 11:55 PM
Is he trying to say that you're kids are gonna be fat???


:shake:

That's what I was wondering? :(

RedNFeisty
09-11-2004, 12:00 AM
Is he trying to say that you're kids are gonna be fat???


:shake:


You guys are just ruthless!! ROFL

go bowe
09-11-2004, 12:43 AM
Is he trying to say that you're kids are gonna be fat???


:shake:ROFL ROFL ROFL

Demonpenz
09-11-2004, 01:26 AM
i didn't mean they were going to be fat,

tk13
09-11-2004, 01:45 AM
Wow. Painfully lame.
Good deal. I'm always aiming for the ENDelt "Lameness Seal of Approval". :)

stumppy
09-11-2004, 04:12 AM
:toast:Congrats. man. Let's just pray they take after Mrs. Llama. :p

About the only thing I ever enjoyed about my ex's 3 pregnancies was the
set of growing twins I got to play with. Man, them babies got so huge I couldn't fit them into both of my eyes.:eek::drool::)

Rausch
09-11-2004, 04:39 AM
"Ah skeet skeet skeet skeet skeet! Ah skeet skeet skeet skeet!"

I love it...


Congrats man!

ROYC75
09-11-2004, 08:43 AM
Well , I guess that's what ya get when slip a lama to a mama..... twin lamas.

Yep,time to get married, make it official. She can now be a Lama Mama with double lamas.


Anywho...... Congrats, best of luck, just think of when they get old enough for that rag time, 3 hens in the house, maybe you'll be lucky and all have it the same week ?

I went thru 1 week out of the month with my 3 hens. Enjoy the freedom while you can, that 3 to 1 week stuff was a pain in the azzzzzzz.