ChiefsPlanet

ChiefsPlanet (https://www.chiefsplanet.com/BB/index.php)
-   Media Center (https://www.chiefsplanet.com/BB/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Movies and TV The Walking Dead ***With Comic Spoilers*** (https://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=230850)

Psyko Tek 09-03-2010 10:14 AM

Quote:

Originally Posted by KcMizzou (Post 6971216)
It's a convenient way to start the story in a post apocalyptic world without actually having to show the apocalypse.

Nope, that's right from the book
but why does every american muscle gar have to die inna movie

KcMizzou 09-03-2010 12:47 PM

Quote:

Originally Posted by Psyko Tek (Post 6974203)
Nope, that's right from the book
but why does every american muscle gar have to die inna movie

Yeah, I've read it... I was just sayin'.

keg in kc 09-03-2010 02:16 PM

Quote:

Originally Posted by Buck (Post 6970237)
stfu n00b!

PS.

Writer-director Frank Darabont (“The Shawshank Redemption,” “The Green Mile,” “The Mist”) says the rumor of an early 13-episode second season order for his AMC zombie series “The Walking Dead” is only a rumor.

The filmmaker seems particularly startled at the idea that season two would start production only a month or two after he completes season one.

“Shooting in February? As tired as I am right now getting season one through post, I'd rather shoot myself,” Darabont tells Ain't It Cool.

The six-episode first season of “Walking Dead” launches Halloween night on AMC.

keg in kc 09-07-2010 10:32 AM

<object width="600" height="340"><param name="movie" value="http://ictv-bd-ec.indieclicktv.com/player/embed/b51134344b4b64572c52606f9e8f148c/4c83013a90aa7/10/0/defaultPlayer^player.swf"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://ictv-bd-ec.indieclicktv.com/player/embed/b51134344b4b64572c52606f9e8f148c/4c83013a90aa7/10/0/defaultPlayer^player.swf" type="application/x-shockwave-flash" allowFullScreen="true" allowscriptaccess="always" width="600" height="340"></embed></object>

cabletech94 09-07-2010 08:13 PM

shit, yeah.

6 eps, booooooooo.

Jerm 09-21-2010 03:02 PM

Awesome poster.....

http://wearemoviegeeks.com/wp-conten...deadPOSTER.jpg

Buck 09-21-2010 03:22 PM

Quote:

Originally Posted by Jerm (Post 7025594)

Sweet

bevischief 09-22-2010 06:45 PM

I have been reading a quite few of these and this can be a great show can't wait.

Delano 09-23-2010 06:40 AM

Who would you (anyone) cast as the Governor? Doesn't have to be realistic. Any actor in Hollywood is an option.

Danny Trejo? LOL

unlurking 09-23-2010 07:58 AM

Just ordered the compendium after reading my son's volume one. Looks awesome.

TrickyNicky 09-23-2010 09:09 AM

Quote:

Originally Posted by unlurking-bb (Post 7030010)
Just ordered the compendium after reading my son's volume one. Looks awesome.

Sadly, the artist who did the first six issues (volume one) couldn't keep going on the series. The guy who replaces him eventually makes it his own, but it can be quite a contrast at first.

Also, post more.

Buck 09-23-2010 01:32 PM

Quote:

Originally Posted by TrickyNicky (Post 7030214)
Sadly, the artist who did the first six issues (volume one) couldn't keep going on the series. The guy who replaces him eventually makes it his own, but it can be quite a contrast at first.

Also, post more.

IMO, they are both great. Moore had more detail, but Adlard makes it grim as ****, and he's faster too.

Buck 09-23-2010 01:35 PM

Quote:

Originally Posted by Delano (Post 7029915)
Who would you (anyone) cast as the Governor? Doesn't have to be realistic. Any actor in Hollywood is an option.

Danny Trejo? LOL

Why the **** does everyone always default to Trejo? I would hate Trejo as the Governor because he's too damn old. The Governor is in his 30s (maybe early 40s).

I really don't know who they'll get to do it, but if they get to that point, that means it would have had probably about 4 seasons, so I'm all for it.

kaplin42 09-23-2010 01:43 PM

Maybe older than the comic guy, but how about Edward James Olmos

Delano 09-23-2010 01:44 PM

Quote:

Originally Posted by BuckinSmurf (Post 7031039)
Why the **** does everyone always default to Trejo?

OK, Buck, OK. How about Clint Howard?


All times are GMT -6. The time now is 10:12 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.