ChiefsPlanet

ChiefsPlanet (http://www.chiefsplanet.com/BB/index.php)
-   The Lounge (http://www.chiefsplanet.com/BB/forumdisplay.php?f=1)
-   -   Football **SNF Thread: Steelers vs. Ravens 11/18/12** (http://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=266771)

tk13 11-18-2012 06:50 PM

**SNF Thread: Steelers vs. Ravens 11/18/12**
 
Time for the best bloodbath in American sports.

Looks like the Steelers will be wearing their bumblebee uniforms again tonight.

theelusiveeightrop 11-18-2012 06:54 PM

Those unis give me vertigo. Gotta up my meds.

Chiefs Pantalones 11-18-2012 06:55 PM

Leftwich and Flacco for the fail.

mr. tegu 11-18-2012 07:06 PM

Easy money tonight. Baltimore only a 4 point favorite. If they weren't a notoriously underperforming road team it would be much bigger. Call me crazy but I don't see Leftwich putting the team on his back.

mnchiefsguy 11-18-2012 07:25 PM

Quote:

Originally Posted by theelusiveeightrop (Post 9131059)
Those unis give me vertigo. Gotta up my meds.

Got to be the worst uniforms in NFL history. Good Lord those things are awful.

Chiefs Pantalones 11-18-2012 07:30 PM

Quote:

Originally Posted by mnchiefsguy (Post 9131216)
Got to be the worst uniforms in NFL history. Good Lord those things are awful.

IMO, they are tied with Seattle's.

ChiefsandO'sfan 11-18-2012 07:31 PM

Ravens Win by 20

Blackout_KC 11-18-2012 07:32 PM

people betting on this game i assume? I can't find a sports betting site that takes mastercard.

Baconeater 11-18-2012 07:33 PM

Quote:

Originally Posted by Chiefs Pantalones (Post 9131234)
IMO, they are tied with Seattle's.

Ohhh no. They're not tied with anyone's, ever. Holy ****ing hell they are bad. I don't even want to watch this game because of them.

ChiefsCountry 11-18-2012 07:33 PM

Damn Haley goes deep on the first play of the game.

ChiefsandO'sfan 11-18-2012 07:34 PM

wow at Leftwich

tk13 11-18-2012 07:34 PM

LMAO Leftwich Griffin III

OnTheWarpath58 11-18-2012 07:34 PM

ROFL

Gracie Dean 11-18-2012 07:34 PM

look at all those bees running on the field...lol

keg in kc 11-18-2012 07:35 PM

OMG LMAO


All times are GMT -6. The time now is 07:17 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.